Het was iig een opwarmrondequote:Op zaterdag 30 november 2024 20:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Of het moet Perez zijn geweest, dat zou het wel verklaren dan
Dus niks aan de hand.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:05 schreef Zorro het volgende:
Russell zat in de pole lap van Max net voor hem idd.
Edit: Ook in een snelle ronde dus.
Het is maar goed dat ik nu geen glas drinken in mijn hand hebquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wow
Wat een pole. Ongelofelijk
Wel goed gedaan George.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik nu geen glas drinken in mijn hand heb
* greysbones Geeft @Peterselieman vast een doekjequote:Op zaterdag 30 november 2024 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En een nieuwe set messen en radiatoren?quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones Geeft @:Peterselieman vast een doekje
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En een nieuwe set messen en radiatoren?
Wordt het toch nog een leuke racequote:Op zaterdag 30 november 2024 20:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Morgen wordt wel echt fantastisch met deze lineup.
Uiteraard!quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wordt het toch nog een leuke race
+1 respect.quote:
Max zat hier wel op de apex, maar tijdens het opwarmrondje, zeker bij de laatste bochten, was juist de snelheid van Russell ongebruikelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:09 schreef RAVW het volgende:
Het blijkt toch om Verstappen te gaan
Verstappen staat nu wel op het lijstje van de stewards: na de sessie zullen zij kijken naar het vermeend overschrijden van de maximumdelta in Q3. Maar meer coureurs liggen voor hetzelfde vergrijp onder het vergrootglas en vaak levert het geen straf op omdat de conclusie snel is dat coureurs te langzaam reden om verkeer langs te laten.
Max wachtte op een gat. Russell ging alvast terwijl hij niet wist dat er geen gat was, niet gecoacht dusquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:09 schreef RAVW het volgende:
Verstappen staat nu wel op het lijstje van de stewards: na de sessie zullen zij kijken naar het vermeend overschrijden van de maximumdelta in Q3. Maar meer coureurs liggen voor hetzelfde vergrijp onder het vergrootglas en vaak levert het geen straf op omdat de conclusie snel is dat coureurs te langzaam reden om verkeer langs te laten.
Dus 0quote:
Die vergeten we even.quote:
Er zat hier iemand er doorheen te kwaken, wat zei hij?quote:
Dat hij teamorders niks vond.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Er zat hier iemand er doorheen te kwaken, wat zei hij?
Iets met teamorders.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Er zat hier iemand er doorheen te kwaken, wat zei hij?
Maar dan moet je langzaam gaan om andere voorbij te laten gaan en niet om een andere reden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:09 schreef RAVW het volgende:
Hij bereid zich alweer voor op volgend jaarquote:
Maximum delta is toch sowieso een wassen neusquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan moet je langzaam gaan om andere voorbij te laten gaan en niet om een andere reden.
Terwijl Mercedes daar bekend om stondquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Have a proper race, instead teamorders stuff![]()
Ja.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar het waren toch helemaal geen teamorders maar uit eigen initiatief van Norris?
Ging om de DRSquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar het waren toch helemaal geen teamorders maar uit eigen initiatief van Norris?
Nee, in principe is het een regel om straffen uit te delen als je geen andere reden hebt om een straf uit te delen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maximum delta is toch sowieso een wassen neus
Daar is nog nooit een straf uit voort gekomen
Denk dat RUS meer doelde op de slipstream voor PIA van NOR steeds.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Precies dat. Als er al iemand fout zit is het Russell (of zijn engineer in ieder geval), niet Max.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max wachtte op een gat. Russell ging alvast terwijl hij niet wist dat er geen gat was, niet gecoacht dus
Russell is ook wel een ietwat drama queen met dit soort dingenquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Precies dat. Als er al iemand fout zit is het Russell (of zijn engineer in ieder geval), niet Max.
Shit happens, en weer door.
Ik heb je geknipt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:06 schreef Tijn het volgende:
Net als Lando moet ik eigenlijk ook naar de kapper
Was in mijn ogen niet een burn. Hij gaf na de sprint al aan het te snappen want McLaren vecht nog voor de WCC.quote:
Rijdt met volle vaart op Max af ...quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Russell is ook wel een ietwat drama queen met dit soort dingen
Misschien nog een gelukje voor George na dat pechmoment.quote:
Iedereen reageert was heftiger in de auto. Is altijd logisch. (Adrenaline). Ook Max dus.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Rijdt met volle vaart op Max af ...
THAT WAS SOOOOOOOOOOOOOO DANGEROUS OF MAX
Oh ja, ik was even vergeten dat Piastri op 1 en Norris op 2 meer punten opleverde dan andersomquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was in mijn ogen niet een burn. Hij gaf na de sprint al aan het te snappen want McLaren vecht nog voor de WCC.
Tuurlijk heb je meestal liever dat iedereen vrijuit pusht, maar in sommige gevallen zou dat alleen maar dom zijn. En het was ook maar een sprint en McLaren stond na 1 ronde 1-2. Dus dan is zo’n gevalletje teamorder logisch.
Die driver swap was niet eens een teamorder.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh ja, ik was even vergeten dat Piastri op 1 en Norris op 2 meer punten opleverde dan andersom
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:35 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Als dit is wat ik denk het is. Dan mogen Norris en Piastri zich ook melden.
Die hadden een theekransje op het rechte stuk.
17 van de 20 in de sprint kwali toch?quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:50 schreef Evenstar het volgende:
Volgens mij gaat het wel om te langzaam rijden, dus delta, niet om het in de weg zitten van Russell.
Delta wordt normaal gesproken geen straf voor uitgedeeld, is gewoon bezigheidstherapie.
Perez mag zich dan melden voor zijn hele seizoen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:35 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Als dit is wat ik denk het is. Dan mogen Norris en Piastri zich ook melden.
Die hadden een theekransje op het rechte stuk.
echter gaat russell ook naar de stewards met een documentjequote:Op zaterdag 30 november 2024 20:50 schreef Evenstar het volgende:
Volgens mij gaat het wel om te langzaam rijden, dus delta, niet om het in de weg zitten van Russell.
Delta wordt normaal gesproken geen straf voor uitgedeeld, is gewoon bezigheidstherapie.
geschreven door zijn vader Jack?quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
echter gaat russell ook naar de stewards met een documentje
nope, document 44 geschreven doorquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
geschreven door zijn vader Jack?
Connelly čn Warwick. Zeg maar dag tegen die polequote:Op zaterdag 30 november 2024 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope, document 44 geschreven door
Garry Connelly
Mathieu Remmerie
Derek Warwick
Amro Al Hamad
En dan? Titel is al binnenquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Connelly čn Warwick. Zeg maar dag tegen die pole
Weiniig kans met die 2. Die zijn zo bevooroordeeld als de pest.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan? Titel is al binnenPlus dan krijgen we een race
Al hoop ik dat de pole blijft staan
RB heeft bij lange na de race pace niet van Ferrari, McLaren en Mercedes. Zelfs met pole is VER kansloos, maar dan is het op dat gebied in ieder geval nog een beetje leuk.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan? Titel is al binnenPlus dan krijgen we een race
Al hoop ik dat de pole blijft staan
Weet je niet. Max kon in de kwali de banden goed overeind houdenquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
RB heeft bij lange na de race pace niet van Ferrari, McLaren en Mercedes. Zelfs met pole is VER kansloos, maar dan is het op dat gebied in ieder geval nog een beetje leuk.
Jurysport F1.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:12 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Weiniig kans met die 2. Die zijn zo bevooroordeeld als de pest.
Het lijkt vrij bijzonder jaquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Welke jurispudentie is er voor 1 plaats straf
Is dat de straf, ja? 1 gridplek?quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Welke jurispudentie is er voor 1 plaats straf
Hoeveel plaatsen?quote:
Hoezo ook 1 plek.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:51 schreef Evenstar het volgende:
RB heeft weinig te winnen of te verliezen, morgen gewoon niet vertrekken. Dit kan echt niet meer man.
Ja dit.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:51 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft echt het verkeerde paspoort
3 of 5.. maar 1?quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:52 schreef Droopie het volgende:
Of de straf terecht is weet ik niet, zien we morgen wel bij sky met data ofzo.
Maar 1 plaats straf is ook weer zoiets wat ze ter plekke verzinnen.
Hoor het zelden dat zoiets gebeurd, toch?
Compleet random weer, Connelly heeft sowieso een hekel aan Verstappen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
1 plek. 1 fokking plek ook echt
Precies. Gaat helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoezo ook 1 plek.
Dat is compleet arbitrair ook.
Goed idee, de boel inpakken en op vakantie gaan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:51 schreef Evenstar het volgende:
RB heeft weinig te winnen of te verliezen, morgen gewoon niet vertrekken. Dit kan echt niet meer man.
Dit.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Precies. Gaat helemaal nergens over.
Gisteren 17 van de 20 onder delta ... niks geen straf. Vandaag rijdt Russell, terwijl hij gewaarschuwd is door zijn engineer, als een maffe josti keihard op Max af, zeurt daarna dat het gevaarlijk was en naait Max een straf aan, terwijl Max gewoon deed wat iedereen altijd en overal doet
Flikker toch op joh.
en serieus, ik had iets heel anders in mijn hoofdquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gisteren 17 van de 20 onder delta ... niks geen straf. Vandaag rijdt Russell, terwijl hij gewaarschuwd is door zijn engineer, als een maffe josti keihard op Max af, zeurt daarna dat het gevaarlijk was en naait Max een straf aan, terwijl Max gewoon deed wat iedereen altijd en overal doet
Flikker toch op joh.
en Britse rijders worden voorgetrokkenquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
F1 heeft echt wel fundamentele problemen, het is nog steeds een zootje qua regelgeving.
We hebben toch een beetje een nieuwe schurk nodig op wie we kunnen spugen volgend jaarquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:57 schreef Evenstar het volgende:
Als Russell echt een man is zou hij nu zeggen dat dit nergens meer over gaat en dat hij dit niet wil, dan zou ik pas respect hebben voor hem.
2 van de 17 hebben een reprimande gehad. Tsunoda en Perez.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Flikker toch op joh.
Dat mag, want het is tussen de safety car lijnenquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
en serieus, ik had iets heel anders in mijn hoofd
In q3 volgens mij, gingen norris, piastri en verstappen vol van het gas op het rechte stuk.
Leek dat ze 50 km/u reden (normaal gaan ze daarna op tv naar een andere coureur) en toen dacht ik lekker gevaarlijk, heel dat circuit moet superveilig zijn en deze 3 heren gaan op hun gemakkie even de motor laten afkoelen.
Daarom dacht ik dat het dat was
Nou, ik hoop het ook maar dit gebeurt niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:57 schreef Evenstar het volgende:
Als Russell echt een man is zou hij nu zeggen dat dit nergens meer over gaat en dat hij dit niet wil, dan zou ik pas respect hebben voor hem.
Die was ook bij de stewards dus lijkt me niet, hij zei het in het pers gebeuren ook al dat het hem misschien de pole had gekost.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:57 schreef Evenstar het volgende:
Nee joh, dit wil hij juist. Hij liep er al naar te hinten tijdens het post-interview.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:57 schreef Evenstar het volgende:
Dit dus.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:58 schreef Tijn het volgende:
Nu kan dus iedereen tijdens de kwalificatie iemand anders een straf aannaaien door er gewoon keihard op af te rijden tijdens een cooldown lap, vol in de ankers te gaan en te roepen "wtf hij reed in de weg".
Leuke sport, dit
Nou, een reprimande, waarom Max niet dan?quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
2 van de 17 hebben een reprimande gehad. Tsunoda en Perez.
Nee, dat is voor diegene die op de definitieve startopstelling op pole staat.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:59 schreef Red_85 het volgende:
Maar voor de stats? Hoe zit dit?
Max heeft wel de snelste tijd gereden en qua straf op 2. De statistische pole heeft hij dan toch?
Tnx, wist ik nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat mag, want het is tussen de safety car lijnen
Sneu als je het daar van moet hebben. Top.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee joh, dit wil hij juist. Hij liep er al naar te hinten tijdens het post-interview.
Klopt gewoon pole gepakt, hij start echter van p2quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:59 schreef Red_85 het volgende:
Maar voor de stats? Hoe zit dit?
Max heeft wel de snelste tijd gereden en qua straf op 2. De statistische pole heeft hij dan toch?
Ik las dat hij verwachtte dat Verstappen geen straf zou krijgen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee joh, dit wil hij juist. Hij liep er al naar te hinten tijdens het post-interview.
Nee daarom er ook over mekkeren natuurlijkquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik las dat hij verwachtte dat Verstappen geen straf zou krijgen.
ja, dat kan je op verschillende manieren interpreterquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik las dat hij verwachtte dat Verstappen geen straf zou krijgen.
Paspoort?quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou, een reprimande, waarom Max niet dan?
quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:01 schreef
[quote][b]Op zaterdag 30 november 2024 23:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, dat is voor diegene die op de definitieve startopstelling op pole staat.Op zaterdag 30 november 2024 23:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, dat is voor diegene die op de definitieve startopstelling op pole staat.
Het is toch niet meer heel gek dat men dit steeds vaker gaat denken? Het is weer Verstappen en weer een "verzonnen" straf.quote:
Dit kan gewoonweg ook niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is toch niet meer heel gek dat men dit steeds vaker gaat denken? Het is weer Verstappen en weer een "verzonnen" straf.
Dat heeft geen zin, want de slager keurt zijn eigen vleesquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dus nu is het eigenlijk wachten op het officiële document?
En kan hiertegen in beroep worden gegaan?
Niet Max dusquote:
Beter een statement maken als RBR zijnde en gewoon de hele boel inpakken en vertrekkenquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misschien moet Verstappen hem er maar gewoon afrijden morgen en een schorsing voor Abu Dhabi op de koop nemen. Aan die vakantie was ie toch al toe.
Nee, hij is die pole kwijt. Komt niet in de statistieken. Zoals ik al 3 jaar op rij in België. En straks gaan mensen de conclusie (gebeurt al) dat Max niet zo goede kwalificeerden is, gezien zijn pole/win verhouding.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:02 schreef pmponer het volgende:
[..]
Klopt gewoon pole gepakt, hij start echter van p2
Nee dat is helemaal geen huilende princes ofzo.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
George heeft er alles aan gedaan om deze pole te krijgen. Net zoals Max alles doet om CHAMP te worden.
Over George moeten we dus zeker niet zeuren.
2 coureurs op die lijst zijn wel bestraft met een reprimande (voor incidenten die niet op die lijst staan).quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:10 schreef Nizno het volgende:
tja... omdat Mercedes dus niet duidelijk maakte dat er verkeer op de weg reed...
en dan de hele lijst te 'langzaam' waarbij geen straf kwam.
Meen je dit serieus?quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
George heeft er alles aan gedaan om deze pole te krijgen. Net zoals Max alles doet om CHAMP te worden.
Ok, Maar hij mag dat toffe bandje toch wel houdenquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nee, hij is die pole kwijt. Komt niet in de statistieken. Zoals ik al 3 jaar op rij in België. En straks gaan mensen de conclusie (gebeurt al) dat Max niet zo goede kwalificeerden is, gezien zijn pole/win verhouding.
dat was niet van deze kwalificatiequote:Op zaterdag 30 november 2024 23:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
2 coureurs op die lijst zijn wel bestraft met een reprimande (voor incidenten die niet op die lijst staan).
Datgene wat george nu gedaan heeft gaat iedereen nu doen. Dat begrijp je neem ik aan? Anderen een straf aansmeren op een achterbakse manier. Maar wel te verwachten van mercedes.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niet als je binnen de delta zit. Max zat daar buiten.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:11 schreef Peterselieman het volgende:
ok, je mag dus in een langzamere plots gas geven om je concurrent een oor aan te naaien
Die gast kan je niet serieus nemen, waait met alle winden mee.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?
Don’t feed the troll.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?
Dat hebben ze aangegrepen om Max te straffen, net als dat ze stellen dat hij de banden aan het koelen was, terwijl hij ze aan het prepareren was.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet als je binnen de delta zit. Max zat daar buiten.
Nog niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:18 schreef pmponer het volgende:
https://www.fia.com/docum(...)son/season-2024-2043
decision 49 (of was die al gepost)
wel in de uitslag maar niet in de statistieken?quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nee, hij is die pole kwijt. Komt niet in de statistieken. Zoals ik al 3 jaar op rij in België. En straks gaan mensen de conclusie (gebeurt al) dat Max niet zo goede kwalificeerden is, gezien zijn pole/win verhouding.
Leek mij eerst ook maar dan loop je nog het risico dat ze een straf verzinnen met punten in mindering. Beter niet doen dus.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:11 schreef pmponer het volgende:
[..]
Beter een statement maken als RBR zijnde en gewoon de hele boel inpakken en vertrekken
dit dus iddquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Datgene wat george nu gedaan heeft gaat iedereen nu doen. Dat begrijp je neem ik aan? Anderen een straf aansmeren op een achterbakse manier. Maar wel te verwachten van mercedes.
Mooi, meer windtunnel tijdquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:20 schreef quo_ het volgende:
[..]
Leek mij eerst ook maar dan loop je nog het risico dat ze een straf verzinnen met punten in mindering. Beter niet doen dus.
Dan 1 ronde rijden en met pech de auto;s naar binnenquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:20 schreef quo_ het volgende:
[..]
Leek mij eerst ook maar dan loop je nog het risico dat ze een straf verzinnen met punten in mindering. Beter niet doen dus.
Gewoon op grid gaan staan en niet wegrijdenquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:21 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dan 1 ronde rijden en met pech de auto;s naar binnen
Nou, ik kan wel raden wat we in Abu Dhabi gaan zien tijdens kwalificatiequote:Op zaterdag 30 november 2024 23:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit dus idd
[ x ]
dank tarado voor de link er boven
Sorry, had ik niet gezien.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was niet van deze kwalificatie
Dit valt gewoon niet uit te leggen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:18 schreef Evenstar het volgende:
Stewards: Het was geen push lap
Stewards: Russell zag dat Max daar zat, maar reed er toch als een maffe klapper op af.
Stewards: PENALTY MAX
Wat stond er in die tweet? Want die is weg inmiddelsquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit dus idd
[ x ]
dank tarado voor de link er boven
Max is een kerel en George is een mietje.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Klopt. Formeel heeft Max 44 keer de snelste tijd gereden en hij heeft 40 poles.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel in de uitslag maar niet in de statistieken?
[ x ]
quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat stond er in die tweet? Want die is weg inmiddels
Ja ook nog. 3 plekken is te zwaar dus maar 1 plek, maar dan ook nog een strafpunt? Echt, dit gaat nergens meer over.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:25 schreef Evenstar het volgende:
Hij krijgt ook nog een penalty point zie ik
Hij kreeg geen straf voor hinderen, maar voor het niet aan de delta houden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Datgene wat george nu gedaan heeft gaat iedereen nu doen. Dat begrijp je neem ik aan? Anderen een straf aansmeren op een achterbakse manier. Maar wel te verwachten van mercedes.
En op basis hiervan gaan de LH44-clan enzo zeggen dat hij een smerige rijder isquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:25 schreef Evenstar het volgende:
Bij gebrek aan mogelijkheden om morgen te gaan zuipen daar, zou als ik Max was, mijn vrije tijd lekker besteden om bij de stewards in beroep te gaanquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit valt gewoon niet uit te leggen.
Geen woorden voor, totaal niet.
En dit kan niet eens. Ter plekke verzonnen bullshit.
geen alsquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:26 schreef Adames het volgende:
Als dit waar is dan maakt de FIA zichzelf echt volslagen belachelijk
Dat deden ze toch al.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:26 schreef Adames het volgende:
Als dit waar is dan maakt de FIA zichzelf echt volslagen belachelijk
Dat meen je toch nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:25 schreef Evenstar het volgende:
Ja anders zou de straf wel als een gemiste kans voelen voor deze stewards.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:25 schreef Evenstar het volgende:
Moet ie maar doen, want dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:26 schreef Evenstar het volgende:
Nu vinden de Britten het leuk, volgende race of ergens begin volgend jaar gaat Max iemand op precies deze manier naaien en dan gaat men keihard janken dat het echt niet kanen worden de regels aangepast.
Max had last van de actie van Sjorsquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
George moet door het grind om Max te ontwijken dus hij had hier wel degelijk last van en kon daardoor niet verbeteren.
verstappen zou gewoon moeten opstappen nu, uit protestquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet
Ze kunnen toch niet meer ontkennen nu dat er alles wordt gedaan om Max tegen te werken
Ach hou toch opquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
George moet door het grind om Max te ontwijken dus hij had hier wel degelijk last van en kon daardoor niet verbeteren.
Wat ben je ook een doorzichtige trol he, ze zullen wel ernstig moderator te kort hebben hier.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wanneer ChevyHerbert het als enige met een straf eens is, dan weet je vaak wel hoe laat het is. Lekker laten gaan joh.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach hou toch op
Dit is de grootste bs die er is
zodra Max deze truc gaat gebruiken gaat de 'regel' de prullebak inquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moet ie maar doen, want dit kan echt niet.
The fuck.
Ik hoop dat dit zo enorm hard gaat backfiren op de fia. Dat dit gebruikt wordt om die gasten helemaal voor de gek te gaan zetten die ze zijn.
Zijn niet verzonnen die waren er alquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:30 schreef LTVDK het volgende:
FIA die weer wat random regeltjes ter plekke verzint, je verwacht het niet
[ afbeelding ]
De kwalificatie in Abu Dhabi wordt geweldig zoquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
zodra Max deze truc gaat gebruiken gaat de 'regel' de prullebak in
Nee. Dit is juist het argument dat hem vanalles wordt aangesmeerd wat niet zijn schuld is.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En op basis hiervan gaan de LH44-clan enzo zeggen dat hij een smerige rijder is
Ja is goed meneer Herbertquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zijn niet verzonnen die waren er al
Car 1 did not
comply with the Race Director’s Event Notes
Kan nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:32 schreef Netsplitter het volgende:
Russell is director bij de GPDA en flikt dit.
Cancelluh!!!!!
Dus als ik 400 meter achter je rijd en ik geef vol gas , en ik kom jou tegen en ik moet hier door uitwijken, dan ben jij dus de persoon die fout zit.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vervelio inderdaad. Fucking hofnar.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wanneer ChevyHerbert het als enige met een straf eens is, dan weet je vaak wel hoe laat het is. Lekker laten gaan joh.
Om dit uit te lokkenquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:33 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dus als ik 400 meter achter je rijd en ik geef vol gas , en ik kom jou tegen en ik moet hier door uitwijken, dan ben jij dus de persoon die fout ziet.
Deze straf is gewoon onterecht.
Waarom gaan die Jack Russel daar vol op het gas?
In het normale autoverkeer is de achteropkomende partij vrijwel altijd de schuldige, maar hier dus niet schijnbaarquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:33 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dus als ik 400 meter achter je rijd en ik geef vol gas , en ik kom jou tegen en ik moet hier door uitwijken, dan ben jij dus de persoon die fout ziet.
Deze straf is gewoon onterecht.
Waarom gaan die Jack Russel daar vol op het gas?
Ja dat is er welquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zolang je je gewoon aan de delta houdt valt dat “trucje” niet uit te halen en gaat dus die vlieger niet op.
Dus het is niet zo dat er nu ineens een loophole is ontdekt.
Nee, dat kloptquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het normale autoverkeer is de achteropkomende partij vrijwel altijd de schuldige, maar hier dus niet schijnbaar
Niet reageren.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max had last van de actie van Sjors
Wie is deze trol eigenlijk. Naar en uitermate triestquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zolang je je gewoon aan de delta houdt valt dat “trucje” niet uit te halen en gaat dus die vlieger niet op.
Dus het is niet zo dat er nu ineens een loophole is ontdekt.
Dat is niet helemaal waar. Als de voorste auto om een vage reden plots in de ankers gaat, kan diegene gevaarlijk rijgedrag verweten worden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het normale autoverkeer is de achteropkomende partij vrijwel altijd de schuldige, maar hier dus niet schijnbaar
Dan hadden ze hem 3 plekken moeten geven voor hinderen. Alleen zat Russell niet op een push lap, dus dat kon niet. Dus gebruikten ze de delta als excuus, waarvoor de rest werd vrijgesproken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Exact, gewoon pestgedrag.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem 3 plekken moeten geven voor hinderen. Alleen zat Russell niet op een push lap, dus dat kon niet. Dus gebruikten ze de delta als excuus, waarvoor de rest werd vrijgesproken.
Ze zochten gewoon een excuus om zijn pole af te pakken.
Daarom ook 'vrijwel altijd'quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Als de voorste auto om een vage reden plots in de ankers gaat, kan diegene gevaarlijk rijgedrag verweten worden.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem 3 plekken moeten geven voor hinderen. Alleen zat Russell niet op een push lap, dus dat kon niet. Dus gebruikten ze de delta als excuus, waarvoor de rest werd vrijgesproken.
Zo als het altijd al geweest en daar zal ook wel wat in het reglement wat over staan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn notities regels?quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zijn niet verzonnen die waren er al
Car 1 did not
comply with the Race Director’s Event Notes
Dat kon alleen als Russell in een snelle ronde zat. Hier werd de delta gebruikt om alsnog zijn pole af te kunnen pakken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:36 schreef Evenstar het volgende:
en precies wat ik eerder zei he .... ze verzinnen een straf, voegen er een eigen interpretatie aan toe en lullen het recht
"het was duidelijk dat hij zijn banden aan het koelen was"
De stewards moeten verdomme eens ophouden met gedachten proberen te lezen.
Als je vindt dat Max fout zit is het gewoon 3 plekken, klaar.
Anders lul je maar wat.
Leer het nou eens, niet reageren! Gewoon die gast doodzwijgen, dat is de enige manier om hem weg te jagen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Beetje in beroep gaat bij diegene die straf heeft uitgedeeld. JIj denkt nog steeds dat het daar eerlijk en democratisch aan toe gaat ja?quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Er is gewoon beroep mogelijk hč. Ik neem aan dat RBR dat gaat aantekenen en dat de straf terug gedraaid wordt.
Klaar nu.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Leer het nou eens, niet reageren! Gewoon die gast doodzwijgen, dat is de enige manier om hem weg te jagen.
Hej hej, niet zo snel.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:39 schreef RAVW het volgende:
[..]
Zo als het altijd al geweest en daar zal ook wel wat in het reglement wat over staan.
MAx kan niet in eens oplossen , want die ziet Russel niet eens aankomen.
Russel daar in tegen...
Hoe moet Max hier ruimte geven ? die verwacht toch niet dat er een aankomt zetten als een dolle stier.
Op het moment dat je daar democratisch handelt wordt je ontslagen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Beetje in beroep gaat bij diegene die straf heeft uitgedeeld. JIj denkt nog steeds dat het daar eerlijk en democratisch aan toe gaat ja?
Zelfs op Reddit ben ik ze nog niet tegengekomenquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik wacht nu op de Britse duiders die het goedkeuren.
Daar moet je dan wel zin in hebben, ik zou ze gewoon uitlachen als ze uit hun armetierige hokje komen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Er is gewoon beroep mogelijk hč. Ik neem aan dat RBR dat gaat aantekenen en dat de straf terug gedraaid wordt.
Het is eerder voorgekomen dat straffen terug gedraaid werden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Beetje in beroep gaat bij diegene die straf heeft uitgedeeld. JIj denkt nog steeds dat het daar eerlijk en democratisch aan toe gaat ja?
Volgens mij moet RBR dan wel nieuwe informatie aandragen en behalve de 'dit is BS' weet ik niet of ze dat als nieuwe informatie zien.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dat gaat hier niet gebeuren, dat weten we allemaal.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het is eerder voorgekomen dat straffen terug gedraaid werden.
Al zou 'dit is BS' in dit geval wel een valide argument zijnquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij moet RBR dan wel nieuwe informatie aandragen en behalve de 'dit is BS' weet ik niet of ze dat als nieuwe informatie zien.
Dat is bij een 5 seconde penaltyquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij moet RBR dan wel nieuwe informatie aandragen en behalve de 'dit is BS' weet ik niet of ze dat als nieuwe informatie zien.
ik weet niet hoeveel informatie Max en RBR gegeven heeft. Ik denk dat ze het dermate stupide vinden dat ze niet veel moeite hebben gedaan nu.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een straf voor Max waar een Brit profijt van heeft terugdraaienquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat gaat hier niet gebeuren, dat weten we allemaal.
Kennelijk had Max zijn gedachten uit moeten spreken, want nu hebben ze het voor hem ingevuld.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso lood om oud ijzer isquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kennelijk had Max zijn gedachten uit moeten spreken, want nu hebben ze het voor hem ingevuld.
Max zijn gedachten kunnen geen nieuwe informatie zijn, want hij is al gehoord
Nou. Houd je hart vast.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:25 schreef Evenstar het volgende:
quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou. Houd je hart vast.
Perez bij Australië 2024 voor impeding Hulkenberg. 3 plekken straf en 0 penalty points![]()
https://www.fia.com/sites(...)%20of%20Car%2027.pdf
klopt. De vraag is wel of Max zich aan de delta had kunnen houden omdat Norris en Alonso voorbij kwamen, voordat Sjors opdookquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso lood om oud ijzer is
Ze pakken hem op de meest stupide dingen
De stewards vullen dat dus zelf in en zeggen dat Max ze voorbij liet, met als enige doel om zijn banden te koelen en daarom ver boven delta zat en daarom Russell tegenkwam, en daarom ...quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. De vraag is wel of Max zich aan de delta had kunnen houden omdat Norris en Alonso voorbij kwamen, voordat Sjors opdook
quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou. Houd je hart vast.
Perez bij Australië 2024 voor impeding Hulkenberg. 3 plekken straf en 0 penalty points![]()
https://www.fia.com/sites(...)%20of%20Car%2027.pdf
Dit is het bewijs daarvoor.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso lood om oud ijzer is
Ze pakken hem op de meest stupide dingen
Die notities gelden als een instructieset voor het evenement. Die geldt dus als een aanwijzing.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn notities regels?
Volgens mij ook nog nooit eerder voorgekomen dat een rijder een gridstraf van 1 plek krijgt, normaal zijn het er minstens 3.
En waarom kregen andere coureurs die deze notities niet aangehouden hebben, een reprimande en geen penalty?quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die notities gelden als een instructieset voor het evenement. Die geldt dus als een aanwijzing.
Er zijn in het verleden overigens ook 2 plaatsen gridstraffen gegeven. 2023 Brazilië.
666 antwoorden lezen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:53 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
De reacties hierop zijn niet mals !
De FIA wordt weggehoond
Je kan beter gewoon op een afgesloten circuit, waar een kraan en marshalls op het cuircuit werken, rijden, dat kost je maar 5000 euro.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:53 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
De FIA wordt weggehoond
En terecht ook trouwens. De willekeur is echt niet normaal meer.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:53 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
De FIA wordt weggehoond
Ik zie 1 iemand voor George juichenquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
666 antwoorden lezen.
gelukkig dat het nu breder gezien wordt dan alleen door de mensen met de zogenaamde oranje brilquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En terecht ook trouwens. De willekeur is echt niet normaal meer.
Oh ik moet dus op reddit zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zelfs de notoire Max-haters op de Reddit f1-subreddit snappen er niets van
Het is dan ook geen willekeur, de laatste races lijkt er maar 1 doel te zijn, en dat is iets te vinden waardoor Max Verstappen een penalty aan zijn broek kan krijgen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En terecht ook trouwens. De willekeur is echt niet normaal meer.
Er is 1 man die het prima begrijpt, we zijn dan ook erg blij dat hij het ons goed kan duiden op dit forum.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zelfs de notoire Max-haters op de Reddit f1-subreddit snappen er niets van
Ow je kent Max?quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:59 schreef Bezsen het volgende:
Fijn dat de onsympathieke Max eindelijk een keer een meer dan terechte straf heeft gekregen.
Niet reageren.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow je kent Max?
Je hebt met hem m geknikkerd zeker
Terechtquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:59 schreef Bezsen het volgende:
Fijn dat de onsympathieke Max eindelijk een keer een meer dan terechte straf heeft gekregen.
Ik ken hem via via, ken iemand die met hem deed karten. Die hingen ook vaker met Jos en Max op de baan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow je kent Max?
Je hebt met hem m geknikkerd zeker
Helaas doen de mods er geen ene fucking moer aan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Leer het nou eens, niet reageren! Gewoon die gast doodzwijgen, dat is de enige manier om hem weg te jagen.
Die was 4 jaar geleden al bezigquote:Op zondag 1 december 2024 00:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Helaas doen de mods er geen ene fucking moer aan.
Skattiequote:
Ik kreeg net nog een ‘genoeg’ om mijn oren van een admin. Dus je mag er ook niks van zeggen. Dit is normaal.quote:Op zondag 1 december 2024 00:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Helaas doen de mods er geen ene fucking moer aan.
700 and counting....quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
666 antwoorden lezen.
Zo fijn dat hij al wdc is. Is die stress er iig af.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is dan ook geen willekeur, de laatste races lijkt er maar 1 doel te zijn, en dat is iets te vinden waardoor Max Verstappen een penalty aan zijn broek kan krijgen.
I know.quote:Op zondag 1 december 2024 00:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik kreeg net nog een ‘genoeg’ om mijn oren van een admin. Dus je mag er ook niks van zeggen. Dit is normaal.
Diegene die 'm verslaat bij de aankomende verkiezing.quote:
Absoluut, ook dat is geprobeerd maar is mislukt door wellicht de beste rijdersprestatie van de afgelopen 25 jaar oid.quote:Op zondag 1 december 2024 00:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zo fijn dat hij al wdc is. Is die stress er iig af.
Alleen dit belachelijke onrecht nog.
Jepquote:Op zondag 1 december 2024 00:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Was die Connelly ook niet diegene die bij Mercedes aangaf dat ze een protest konden indienen nadat hij als enige Verstappen van richting zag veranderen tijdens het remmen, in Suzuka een paar jaar terug?
Misschien is dat het doel wel, Max zo getergd maken dat de race er leuk door wordtquote:Op zondag 1 december 2024 00:06 schreef Marcoss het volgende:
Gridstraf van 1 plek.. ik wist niet eens dat het bestond
Maar ach, leuk voor de race als Max kwaad in de auto zit
Je weet zelf dat ze als Max dit ook doet ze er niks mee gaan doenquote:Op zondag 1 december 2024 00:06 schreef Droopie het volgende:
Jongens, geen paniek.
Als er eentje is die de regels in de toekomst weet te beheersen en alles ziet is het Max wel.
Volgend jaar kan ie, samen met GP de boomerang terug werpen naar Russel.
Sowieso haal je toch je hele punt onderuit als FIA wanneer je aankomt met 'it was obvious that the driver of Car 63 had clear visibility of Car 1 and that neither car was on a push lap'quote:Op zondag 1 december 2024 00:06 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Max had hem gewoon in de achterkant van die andere gast moeten rammen en zeuren om een penalty.
Zei ik net al ja, Max gaat dit ook weer gebruiken, doet hij altijd. Dan gaan ze opeens de regels aanpassenquote:Op zondag 1 december 2024 00:06 schreef Droopie het volgende:
Jongens, geen paniek.
Als er eentje is die de regels in de toekomst weet te beheersen en alles ziet is het Max wel.
Volgend jaar kan ie, samen met GP de boomerang terug werpen naar Russel.
Het zicht werd geblokkeerd door het aanwezige zweet in de helmquote:Op zondag 1 december 2024 00:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sowieso haal je toch je hele punt onderuit als FIA wanneer je aankomt met 'it was obvious that the driver of Car 63 had clear visibility of Car 1 and that neither car was on a push lap'
Misschien moet de rijder van auto 63 dan zijn ogen open doen
Gelukkig is dat gecorrigeerd door de regengoden waardoor Max idd die prestatie kon leveren.quote:Op zondag 1 december 2024 00:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Absoluut, ook dat is geprobeerd maar is mislukt door wellicht de beste rijdersprestatie van de afgelopen 25 jaar oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |