Wanneer ChevyHerbert het als enige met een straf eens is, dan weet je vaak wel hoe laat het is. Lekker laten gaan joh.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach hou toch op
Dit is de grootste bs die er is
zodra Max deze truc gaat gebruiken gaat de 'regel' de prullebak inquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moet ie maar doen, want dit kan echt niet.
The fuck.
Ik hoop dat dit zo enorm hard gaat backfiren op de fia. Dat dit gebruikt wordt om die gasten helemaal voor de gek te gaan zetten die ze zijn.
Zijn niet verzonnen die waren er alquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:30 schreef LTVDK het volgende:
FIA die weer wat random regeltjes ter plekke verzint, je verwacht het niet
[ afbeelding ]
De kwalificatie in Abu Dhabi wordt geweldig zoquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
zodra Max deze truc gaat gebruiken gaat de 'regel' de prullebak in
Nee. Dit is juist het argument dat hem vanalles wordt aangesmeerd wat niet zijn schuld is.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En op basis hiervan gaan de LH44-clan enzo zeggen dat hij een smerige rijder is
Ja is goed meneer Herbertquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zijn niet verzonnen die waren er al
Car 1 did not
comply with the Race Director’s Event Notes
Kan nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:32 schreef Netsplitter het volgende:
Russell is director bij de GPDA en flikt dit.
Cancelluh!!!!!
Dus als ik 400 meter achter je rijd en ik geef vol gas , en ik kom jou tegen en ik moet hier door uitwijken, dan ben jij dus de persoon die fout zit.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
George moet door het grind om Max te ontwijken dus hij had hier wel degelijk last van en kon daardoor niet verbeteren.
Vervelio inderdaad. Fucking hofnar.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wanneer ChevyHerbert het als enige met een straf eens is, dan weet je vaak wel hoe laat het is. Lekker laten gaan joh.
Om dit uit te lokkenquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:33 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dus als ik 400 meter achter je rijd en ik geef vol gas , en ik kom jou tegen en ik moet hier door uitwijken, dan ben jij dus de persoon die fout ziet.
Deze straf is gewoon onterecht.
Waarom gaan die Jack Russel daar vol op het gas?
In het normale autoverkeer is de achteropkomende partij vrijwel altijd de schuldige, maar hier dus niet schijnbaarquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:33 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dus als ik 400 meter achter je rijd en ik geef vol gas , en ik kom jou tegen en ik moet hier door uitwijken, dan ben jij dus de persoon die fout ziet.
Deze straf is gewoon onterecht.
Waarom gaan die Jack Russel daar vol op het gas?
Ja dat is er welquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zolang je je gewoon aan de delta houdt valt dat “trucje” niet uit te halen en gaat dus die vlieger niet op.
Dus het is niet zo dat er nu ineens een loophole is ontdekt.
Nee, dat kloptquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het normale autoverkeer is de achteropkomende partij vrijwel altijd de schuldige, maar hier dus niet schijnbaar
Niet reageren.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max had last van de actie van Sjors
Wie is deze trol eigenlijk. Naar en uitermate triestquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zolang je je gewoon aan de delta houdt valt dat “trucje” niet uit te halen en gaat dus die vlieger niet op.
Dus het is niet zo dat er nu ineens een loophole is ontdekt.
Dat is niet helemaal waar. Als de voorste auto om een vage reden plots in de ankers gaat, kan diegene gevaarlijk rijgedrag verweten worden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het normale autoverkeer is de achteropkomende partij vrijwel altijd de schuldige, maar hier dus niet schijnbaar
Dan hadden ze hem 3 plekken moeten geven voor hinderen. Alleen zat Russell niet op een push lap, dus dat kon niet. Dus gebruikten ze de delta als excuus, waarvoor de rest werd vrijgesproken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
George moet door het grind om Max te ontwijken dus hij had hier wel degelijk last van en kon daardoor niet verbeteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |