Max is een kerel en George is een mietje.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
George heeft er alles aan gedaan om deze pole te krijgen. Net zoals Max alles doet om CHAMP te worden.
Over George moeten we dus zeker niet zeuren.
Klopt. Formeel heeft Max 44 keer de snelste tijd gereden en hij heeft 40 poles.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel in de uitslag maar niet in de statistieken?
[ x ]
quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat stond er in die tweet? Want die is weg inmiddels
Ja ook nog. 3 plekken is te zwaar dus maar 1 plek, maar dan ook nog een strafpunt? Echt, dit gaat nergens meer over.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:25 schreef Evenstar het volgende:
Hij krijgt ook nog een penalty point zie ik
Hij kreeg geen straf voor hinderen, maar voor het niet aan de delta houden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Datgene wat george nu gedaan heeft gaat iedereen nu doen. Dat begrijp je neem ik aan? Anderen een straf aansmeren op een achterbakse manier. Maar wel te verwachten van mercedes.
En op basis hiervan gaan de LH44-clan enzo zeggen dat hij een smerige rijder isquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:25 schreef Evenstar het volgende:
Bij gebrek aan mogelijkheden om morgen te gaan zuipen daar, zou als ik Max was, mijn vrije tijd lekker besteden om bij de stewards in beroep te gaanquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit valt gewoon niet uit te leggen.
Geen woorden voor, totaal niet.
En dit kan niet eens. Ter plekke verzonnen bullshit.
geen alsquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:26 schreef Adames het volgende:
Als dit waar is dan maakt de FIA zichzelf echt volslagen belachelijk
Dat deden ze toch al.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:26 schreef Adames het volgende:
Als dit waar is dan maakt de FIA zichzelf echt volslagen belachelijk
Dat meen je toch nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:25 schreef Evenstar het volgende:
Ja anders zou de straf wel als een gemiste kans voelen voor deze stewards.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:25 schreef Evenstar het volgende:
Moet ie maar doen, want dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:26 schreef Evenstar het volgende:
Nu vinden de Britten het leuk, volgende race of ergens begin volgend jaar gaat Max iemand op precies deze manier naaien en dan gaat men keihard janken dat het echt niet kanen worden de regels aangepast.
Max had last van de actie van Sjorsquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
George moet door het grind om Max te ontwijken dus hij had hier wel degelijk last van en kon daardoor niet verbeteren.
verstappen zou gewoon moeten opstappen nu, uit protestquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet
Ze kunnen toch niet meer ontkennen nu dat er alles wordt gedaan om Max tegen te werken
Ach hou toch opquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
George moet door het grind om Max te ontwijken dus hij had hier wel degelijk last van en kon daardoor niet verbeteren.
Wat ben je ook een doorzichtige trol he, ze zullen wel ernstig moderator te kort hebben hier.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |