Exact, gewoon pestgedrag.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem 3 plekken moeten geven voor hinderen. Alleen zat Russell niet op een push lap, dus dat kon niet. Dus gebruikten ze de delta als excuus, waarvoor de rest werd vrijgesproken.
Ze zochten gewoon een excuus om zijn pole af te pakken.
Daarom ook 'vrijwel altijd'quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Als de voorste auto om een vage reden plots in de ankers gaat, kan diegene gevaarlijk rijgedrag verweten worden.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem 3 plekken moeten geven voor hinderen. Alleen zat Russell niet op een push lap, dus dat kon niet. Dus gebruikten ze de delta als excuus, waarvoor de rest werd vrijgesproken.
Zo als het altijd al geweest en daar zal ook wel wat in het reglement wat over staan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het normale autoverkeer is de achteropkomende partij vrijwel altijd de schuldige, maar hier dus niet schijnbaar
Sinds wanneer zijn notities regels?quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zijn niet verzonnen die waren er al
Car 1 did not
comply with the Race Director’s Event Notes
Dat kon alleen als Russell in een snelle ronde zat. Hier werd de delta gebruikt om alsnog zijn pole af te kunnen pakken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:36 schreef Evenstar het volgende:
en precies wat ik eerder zei he .... ze verzinnen een straf, voegen er een eigen interpretatie aan toe en lullen het recht
"het was duidelijk dat hij zijn banden aan het koelen was"
De stewards moeten verdomme eens ophouden met gedachten proberen te lezen.
Als je vindt dat Max fout zit is het gewoon 3 plekken, klaar.
Anders lul je maar wat.
Leer het nou eens, niet reageren! Gewoon die gast doodzwijgen, dat is de enige manier om hem weg te jagen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Beetje in beroep gaat bij diegene die straf heeft uitgedeeld. JIj denkt nog steeds dat het daar eerlijk en democratisch aan toe gaat ja?quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Er is gewoon beroep mogelijk hè. Ik neem aan dat RBR dat gaat aantekenen en dat de straf terug gedraaid wordt.
Klaar nu.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Leer het nou eens, niet reageren! Gewoon die gast doodzwijgen, dat is de enige manier om hem weg te jagen.
Hej hej, niet zo snel.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:39 schreef RAVW het volgende:
[..]
Zo als het altijd al geweest en daar zal ook wel wat in het reglement wat over staan.
MAx kan niet in eens oplossen , want die ziet Russel niet eens aankomen.
Russel daar in tegen...
Hoe moet Max hier ruimte geven ? die verwacht toch niet dat er een aankomt zetten als een dolle stier.
Op het moment dat je daar democratisch handelt wordt je ontslagen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Beetje in beroep gaat bij diegene die straf heeft uitgedeeld. JIj denkt nog steeds dat het daar eerlijk en democratisch aan toe gaat ja?
Zelfs op Reddit ben ik ze nog niet tegengekomenquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik wacht nu op de Britse duiders die het goedkeuren.
Daar moet je dan wel zin in hebben, ik zou ze gewoon uitlachen als ze uit hun armetierige hokje komen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Er is gewoon beroep mogelijk hè. Ik neem aan dat RBR dat gaat aantekenen en dat de straf terug gedraaid wordt.
Het is eerder voorgekomen dat straffen terug gedraaid werden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Beetje in beroep gaat bij diegene die straf heeft uitgedeeld. JIj denkt nog steeds dat het daar eerlijk en democratisch aan toe gaat ja?
Volgens mij moet RBR dan wel nieuwe informatie aandragen en behalve de 'dit is BS' weet ik niet of ze dat als nieuwe informatie zien.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dat gaat hier niet gebeuren, dat weten we allemaal.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het is eerder voorgekomen dat straffen terug gedraaid werden.
Al zou 'dit is BS' in dit geval wel een valide argument zijnquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij moet RBR dan wel nieuwe informatie aandragen en behalve de 'dit is BS' weet ik niet of ze dat als nieuwe informatie zien.
Dat is bij een 5 seconde penaltyquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij moet RBR dan wel nieuwe informatie aandragen en behalve de 'dit is BS' weet ik niet of ze dat als nieuwe informatie zien.
ik weet niet hoeveel informatie Max en RBR gegeven heeft. Ik denk dat ze het dermate stupide vinden dat ze niet veel moeite hebben gedaan nu.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |