Wanneer ChevyHerbert het als enige met een straf eens is, dan weet je vaak wel hoe laat het is. Lekker laten gaan joh.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach hou toch op
Dit is de grootste bs die er is
zodra Max deze truc gaat gebruiken gaat de 'regel' de prullebak inquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moet ie maar doen, want dit kan echt niet.
The fuck.
Ik hoop dat dit zo enorm hard gaat backfiren op de fia. Dat dit gebruikt wordt om die gasten helemaal voor de gek te gaan zetten die ze zijn.
Zijn niet verzonnen die waren er alquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:30 schreef LTVDK het volgende:
FIA die weer wat random regeltjes ter plekke verzint, je verwacht het niet
[ afbeelding ]
De kwalificatie in Abu Dhabi wordt geweldig zoquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
zodra Max deze truc gaat gebruiken gaat de 'regel' de prullebak in
Nee. Dit is juist het argument dat hem vanalles wordt aangesmeerd wat niet zijn schuld is.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En op basis hiervan gaan de LH44-clan enzo zeggen dat hij een smerige rijder is
Ja is goed meneer Herbertquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zijn niet verzonnen die waren er al
Car 1 did not
comply with the Race Director’s Event Notes
Kan nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:32 schreef Netsplitter het volgende:
Russell is director bij de GPDA en flikt dit.
Cancelluh!!!!!
Dus als ik 400 meter achter je rijd en ik geef vol gas , en ik kom jou tegen en ik moet hier door uitwijken, dan ben jij dus de persoon die fout zit.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
George moet door het grind om Max te ontwijken dus hij had hier wel degelijk last van en kon daardoor niet verbeteren.
Vervelio inderdaad. Fucking hofnar.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wanneer ChevyHerbert het als enige met een straf eens is, dan weet je vaak wel hoe laat het is. Lekker laten gaan joh.
Om dit uit te lokkenquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:33 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dus als ik 400 meter achter je rijd en ik geef vol gas , en ik kom jou tegen en ik moet hier door uitwijken, dan ben jij dus de persoon die fout ziet.
Deze straf is gewoon onterecht.
Waarom gaan die Jack Russel daar vol op het gas?
In het normale autoverkeer is de achteropkomende partij vrijwel altijd de schuldige, maar hier dus niet schijnbaarquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:33 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dus als ik 400 meter achter je rijd en ik geef vol gas , en ik kom jou tegen en ik moet hier door uitwijken, dan ben jij dus de persoon die fout ziet.
Deze straf is gewoon onterecht.
Waarom gaan die Jack Russel daar vol op het gas?
Ja dat is er welquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zolang je je gewoon aan de delta houdt valt dat “trucje” niet uit te halen en gaat dus die vlieger niet op.
Dus het is niet zo dat er nu ineens een loophole is ontdekt.
Nee, dat kloptquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het normale autoverkeer is de achteropkomende partij vrijwel altijd de schuldige, maar hier dus niet schijnbaar
Niet reageren.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max had last van de actie van Sjors
Wie is deze trol eigenlijk. Naar en uitermate triestquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zolang je je gewoon aan de delta houdt valt dat “trucje” niet uit te halen en gaat dus die vlieger niet op.
Dus het is niet zo dat er nu ineens een loophole is ontdekt.
Dat is niet helemaal waar. Als de voorste auto om een vage reden plots in de ankers gaat, kan diegene gevaarlijk rijgedrag verweten worden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het normale autoverkeer is de achteropkomende partij vrijwel altijd de schuldige, maar hier dus niet schijnbaar
Dan hadden ze hem 3 plekken moeten geven voor hinderen. Alleen zat Russell niet op een push lap, dus dat kon niet. Dus gebruikten ze de delta als excuus, waarvoor de rest werd vrijgesproken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
George moet door het grind om Max te ontwijken dus hij had hier wel degelijk last van en kon daardoor niet verbeteren.
Exact, gewoon pestgedrag.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem 3 plekken moeten geven voor hinderen. Alleen zat Russell niet op een push lap, dus dat kon niet. Dus gebruikten ze de delta als excuus, waarvoor de rest werd vrijgesproken.
Ze zochten gewoon een excuus om zijn pole af te pakken.
Daarom ook 'vrijwel altijd'quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Als de voorste auto om een vage reden plots in de ankers gaat, kan diegene gevaarlijk rijgedrag verweten worden.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem 3 plekken moeten geven voor hinderen. Alleen zat Russell niet op een push lap, dus dat kon niet. Dus gebruikten ze de delta als excuus, waarvoor de rest werd vrijgesproken.
Zo als het altijd al geweest en daar zal ook wel wat in het reglement wat over staan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn notities regels?quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zijn niet verzonnen die waren er al
Car 1 did not
comply with the Race Director’s Event Notes
Dat kon alleen als Russell in een snelle ronde zat. Hier werd de delta gebruikt om alsnog zijn pole af te kunnen pakken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:36 schreef Evenstar het volgende:
en precies wat ik eerder zei he .... ze verzinnen een straf, voegen er een eigen interpretatie aan toe en lullen het recht
"het was duidelijk dat hij zijn banden aan het koelen was"
De stewards moeten verdomme eens ophouden met gedachten proberen te lezen.
Als je vindt dat Max fout zit is het gewoon 3 plekken, klaar.
Anders lul je maar wat.
Leer het nou eens, niet reageren! Gewoon die gast doodzwijgen, dat is de enige manier om hem weg te jagen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Beetje in beroep gaat bij diegene die straf heeft uitgedeeld. JIj denkt nog steeds dat het daar eerlijk en democratisch aan toe gaat ja?quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Er is gewoon beroep mogelijk hè. Ik neem aan dat RBR dat gaat aantekenen en dat de straf terug gedraaid wordt.
Klaar nu.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Leer het nou eens, niet reageren! Gewoon die gast doodzwijgen, dat is de enige manier om hem weg te jagen.
Hej hej, niet zo snel.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:39 schreef RAVW het volgende:
[..]
Zo als het altijd al geweest en daar zal ook wel wat in het reglement wat over staan.
MAx kan niet in eens oplossen , want die ziet Russel niet eens aankomen.
Russel daar in tegen...
Hoe moet Max hier ruimte geven ? die verwacht toch niet dat er een aankomt zetten als een dolle stier.
Op het moment dat je daar democratisch handelt wordt je ontslagen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Beetje in beroep gaat bij diegene die straf heeft uitgedeeld. JIj denkt nog steeds dat het daar eerlijk en democratisch aan toe gaat ja?
Zelfs op Reddit ben ik ze nog niet tegengekomenquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik wacht nu op de Britse duiders die het goedkeuren.
Daar moet je dan wel zin in hebben, ik zou ze gewoon uitlachen als ze uit hun armetierige hokje komen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Er is gewoon beroep mogelijk hè. Ik neem aan dat RBR dat gaat aantekenen en dat de straf terug gedraaid wordt.
Het is eerder voorgekomen dat straffen terug gedraaid werden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Beetje in beroep gaat bij diegene die straf heeft uitgedeeld. JIj denkt nog steeds dat het daar eerlijk en democratisch aan toe gaat ja?
Volgens mij moet RBR dan wel nieuwe informatie aandragen en behalve de 'dit is BS' weet ik niet of ze dat als nieuwe informatie zien.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dat gaat hier niet gebeuren, dat weten we allemaal.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het is eerder voorgekomen dat straffen terug gedraaid werden.
Al zou 'dit is BS' in dit geval wel een valide argument zijnquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij moet RBR dan wel nieuwe informatie aandragen en behalve de 'dit is BS' weet ik niet of ze dat als nieuwe informatie zien.
Dat is bij een 5 seconde penaltyquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij moet RBR dan wel nieuwe informatie aandragen en behalve de 'dit is BS' weet ik niet of ze dat als nieuwe informatie zien.
ik weet niet hoeveel informatie Max en RBR gegeven heeft. Ik denk dat ze het dermate stupide vinden dat ze niet veel moeite hebben gedaan nu.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een straf voor Max waar een Brit profijt van heeft terugdraaienquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat gaat hier niet gebeuren, dat weten we allemaal.
Kennelijk had Max zijn gedachten uit moeten spreken, want nu hebben ze het voor hem ingevuld.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso lood om oud ijzer isquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kennelijk had Max zijn gedachten uit moeten spreken, want nu hebben ze het voor hem ingevuld.
Max zijn gedachten kunnen geen nieuwe informatie zijn, want hij is al gehoord
Nou. Houd je hart vast.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:25 schreef Evenstar het volgende:
Hij krijgt ook nog een penalty point zie ik
quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou. Houd je hart vast.
Perez bij Australië 2024 voor impeding Hulkenberg. 3 plekken straf en 0 penalty points![]()
https://www.fia.com/sites(...)%20of%20Car%2027.pdf
klopt. De vraag is wel of Max zich aan de delta had kunnen houden omdat Norris en Alonso voorbij kwamen, voordat Sjors opdookquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso lood om oud ijzer is
Ze pakken hem op de meest stupide dingen
De stewards vullen dat dus zelf in en zeggen dat Max ze voorbij liet, met als enige doel om zijn banden te koelen en daarom ver boven delta zat en daarom Russell tegenkwam, en daarom ...quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. De vraag is wel of Max zich aan de delta had kunnen houden omdat Norris en Alonso voorbij kwamen, voordat Sjors opdook
quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou. Houd je hart vast.
Perez bij Australië 2024 voor impeding Hulkenberg. 3 plekken straf en 0 penalty points![]()
https://www.fia.com/sites(...)%20of%20Car%2027.pdf
Dit is het bewijs daarvoor.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso lood om oud ijzer is
Ze pakken hem op de meest stupide dingen
Die notities gelden als een instructieset voor het evenement. Die geldt dus als een aanwijzing.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn notities regels?
Volgens mij ook nog nooit eerder voorgekomen dat een rijder een gridstraf van 1 plek krijgt, normaal zijn het er minstens 3.
En waarom kregen andere coureurs die deze notities niet aangehouden hebben, een reprimande en geen penalty?quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die notities gelden als een instructieset voor het evenement. Die geldt dus als een aanwijzing.
Er zijn in het verleden overigens ook 2 plaatsen gridstraffen gegeven. 2023 Brazilië.
666 antwoorden lezen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:53 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
De reacties hierop zijn niet mals !
De FIA wordt weggehoond
Je kan beter gewoon op een afgesloten circuit, waar een kraan en marshalls op het cuircuit werken, rijden, dat kost je maar 5000 euro.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:53 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
De FIA wordt weggehoond
En terecht ook trouwens. De willekeur is echt niet normaal meer.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:53 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
De FIA wordt weggehoond
Ik zie 1 iemand voor George juichenquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
666 antwoorden lezen.
gelukkig dat het nu breder gezien wordt dan alleen door de mensen met de zogenaamde oranje brilquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En terecht ook trouwens. De willekeur is echt niet normaal meer.
Oh ik moet dus op reddit zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zelfs de notoire Max-haters op de Reddit f1-subreddit snappen er niets van
Het is dan ook geen willekeur, de laatste races lijkt er maar 1 doel te zijn, en dat is iets te vinden waardoor Max Verstappen een penalty aan zijn broek kan krijgen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En terecht ook trouwens. De willekeur is echt niet normaal meer.
Er is 1 man die het prima begrijpt, we zijn dan ook erg blij dat hij het ons goed kan duiden op dit forum.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zelfs de notoire Max-haters op de Reddit f1-subreddit snappen er niets van
Ow je kent Max?quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:59 schreef Bezsen het volgende:
Fijn dat de onsympathieke Max eindelijk een keer een meer dan terechte straf heeft gekregen.
Niet reageren.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow je kent Max?
Je hebt met hem m geknikkerd zeker
Terechtquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:59 schreef Bezsen het volgende:
Fijn dat de onsympathieke Max eindelijk een keer een meer dan terechte straf heeft gekregen.
Ik ken hem via via, ken iemand die met hem deed karten. Die hingen ook vaker met Jos en Max op de baan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow je kent Max?
Je hebt met hem m geknikkerd zeker
Helaas doen de mods er geen ene fucking moer aan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Leer het nou eens, niet reageren! Gewoon die gast doodzwijgen, dat is de enige manier om hem weg te jagen.
Die was 4 jaar geleden al bezigquote:Op zondag 1 december 2024 00:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Helaas doen de mods er geen ene fucking moer aan.
Skattiequote:
Ik kreeg net nog een ‘genoeg’ om mijn oren van een admin. Dus je mag er ook niks van zeggen. Dit is normaal.quote:Op zondag 1 december 2024 00:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Helaas doen de mods er geen ene fucking moer aan.
700 and counting....quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
666 antwoorden lezen.
Zo fijn dat hij al wdc is. Is die stress er iig af.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is dan ook geen willekeur, de laatste races lijkt er maar 1 doel te zijn, en dat is iets te vinden waardoor Max Verstappen een penalty aan zijn broek kan krijgen.
I know.quote:Op zondag 1 december 2024 00:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik kreeg net nog een ‘genoeg’ om mijn oren van een admin. Dus je mag er ook niks van zeggen. Dit is normaal.
Diegene die 'm verslaat bij de aankomende verkiezing.quote:
Absoluut, ook dat is geprobeerd maar is mislukt door wellicht de beste rijdersprestatie van de afgelopen 25 jaar oid.quote:Op zondag 1 december 2024 00:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zo fijn dat hij al wdc is. Is die stress er iig af.
Alleen dit belachelijke onrecht nog.
Jepquote:Op zondag 1 december 2024 00:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Was die Connelly ook niet diegene die bij Mercedes aangaf dat ze een protest konden indienen nadat hij als enige Verstappen van richting zag veranderen tijdens het remmen, in Suzuka een paar jaar terug?
Misschien is dat het doel wel, Max zo getergd maken dat de race er leuk door wordtquote:Op zondag 1 december 2024 00:06 schreef Marcoss het volgende:
Gridstraf van 1 plek.. ik wist niet eens dat het bestond
Maar ach, leuk voor de race als Max kwaad in de auto zit
Je weet zelf dat ze als Max dit ook doet ze er niks mee gaan doenquote:Op zondag 1 december 2024 00:06 schreef Droopie het volgende:
Jongens, geen paniek.
Als er eentje is die de regels in de toekomst weet te beheersen en alles ziet is het Max wel.
Volgend jaar kan ie, samen met GP de boomerang terug werpen naar Russel.
Sowieso haal je toch je hele punt onderuit als FIA wanneer je aankomt met 'it was obvious that the driver of Car 63 had clear visibility of Car 1 and that neither car was on a push lap'quote:Op zondag 1 december 2024 00:06 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Max had hem gewoon in de achterkant van die andere gast moeten rammen en zeuren om een penalty.
Zei ik net al ja, Max gaat dit ook weer gebruiken, doet hij altijd. Dan gaan ze opeens de regels aanpassenquote:Op zondag 1 december 2024 00:06 schreef Droopie het volgende:
Jongens, geen paniek.
Als er eentje is die de regels in de toekomst weet te beheersen en alles ziet is het Max wel.
Volgend jaar kan ie, samen met GP de boomerang terug werpen naar Russel.
Het zicht werd geblokkeerd door het aanwezige zweet in de helmquote:Op zondag 1 december 2024 00:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sowieso haal je toch je hele punt onderuit als FIA wanneer je aankomt met 'it was obvious that the driver of Car 63 had clear visibility of Car 1 and that neither car was on a push lap'
Misschien moet de rijder van auto 63 dan zijn ogen open doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |