dat was niet van deze kwalificatiequote:Op zaterdag 30 november 2024 23:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
2 coureurs op die lijst zijn wel bestraft met een reprimande (voor incidenten die niet op die lijst staan).
Datgene wat george nu gedaan heeft gaat iedereen nu doen. Dat begrijp je neem ik aan? Anderen een straf aansmeren op een achterbakse manier. Maar wel te verwachten van mercedes.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
George heeft er alles aan gedaan om deze pole te krijgen. Net zoals Max alles doet om CHAMP te worden.
Over George moeten we dus zeker niet zeuren.
Niet als je binnen de delta zit. Max zat daar buiten.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:11 schreef Peterselieman het volgende:
ok, je mag dus in een langzamere plots gas geven om je concurrent een oor aan te naaien
Die gast kan je niet serieus nemen, waait met alle winden mee.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?
Don’t feed the troll.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?
Dat hebben ze aangegrepen om Max te straffen, net als dat ze stellen dat hij de banden aan het koelen was, terwijl hij ze aan het prepareren was.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet als je binnen de delta zit. Max zat daar buiten.
Nog niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:18 schreef pmponer het volgende:
https://www.fia.com/docum(...)son/season-2024-2043
decision 49 (of was die al gepost)
wel in de uitslag maar niet in de statistieken?quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nee, hij is die pole kwijt. Komt niet in de statistieken. Zoals ik al 3 jaar op rij in België. En straks gaan mensen de conclusie (gebeurt al) dat Max niet zo goede kwalificeerden is, gezien zijn pole/win verhouding.
Leek mij eerst ook maar dan loop je nog het risico dat ze een straf verzinnen met punten in mindering. Beter niet doen dus.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:11 schreef pmponer het volgende:
[..]
Beter een statement maken als RBR zijnde en gewoon de hele boel inpakken en vertrekken
dit dus iddquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Datgene wat george nu gedaan heeft gaat iedereen nu doen. Dat begrijp je neem ik aan? Anderen een straf aansmeren op een achterbakse manier. Maar wel te verwachten van mercedes.
Mooi, meer windtunnel tijdquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:20 schreef quo_ het volgende:
[..]
Leek mij eerst ook maar dan loop je nog het risico dat ze een straf verzinnen met punten in mindering. Beter niet doen dus.
Dan 1 ronde rijden en met pech de auto;s naar binnenquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:20 schreef quo_ het volgende:
[..]
Leek mij eerst ook maar dan loop je nog het risico dat ze een straf verzinnen met punten in mindering. Beter niet doen dus.
Gewoon op grid gaan staan en niet wegrijdenquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:21 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dan 1 ronde rijden en met pech de auto;s naar binnen
Nou, ik kan wel raden wat we in Abu Dhabi gaan zien tijdens kwalificatiequote:Op zaterdag 30 november 2024 23:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit dus idd
[ x ]
dank tarado voor de link er boven
Sorry, had ik niet gezien.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was niet van deze kwalificatie
Dit valt gewoon niet uit te leggen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:18 schreef Evenstar het volgende:
Stewards: Het was geen push lap
Stewards: Russell zag dat Max daar zat, maar reed er toch als een maffe klapper op af.
Stewards: PENALTY MAX
Wat stond er in die tweet? Want die is weg inmiddelsquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit dus idd
[ x ]
dank tarado voor de link er boven
Max is een kerel en George is een mietje.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
George heeft er alles aan gedaan om deze pole te krijgen. Net zoals Max alles doet om CHAMP te worden.
Over George moeten we dus zeker niet zeuren.
Klopt. Formeel heeft Max 44 keer de snelste tijd gereden en hij heeft 40 poles.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel in de uitslag maar niet in de statistieken?
[ x ]
quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat stond er in die tweet? Want die is weg inmiddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |