Terechtquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:59 schreef Bezsen het volgende:
Fijn dat de onsympathieke Max eindelijk een keer een meer dan terechte straf heeft gekregen.
Ik ken hem via via, ken iemand die met hem deed karten. Die hingen ook vaker met Jos en Max op de baan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow je kent Max?
Je hebt met hem m geknikkerd zeker
Helaas doen de mods er geen ene fucking moer aan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Leer het nou eens, niet reageren! Gewoon die gast doodzwijgen, dat is de enige manier om hem weg te jagen.
Die was 4 jaar geleden al bezigquote:Op zondag 1 december 2024 00:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Helaas doen de mods er geen ene fucking moer aan.
Skattiequote:
Ik kreeg net nog een ‘genoeg’ om mijn oren van een admin. Dus je mag er ook niks van zeggen. Dit is normaal.quote:Op zondag 1 december 2024 00:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Helaas doen de mods er geen ene fucking moer aan.
700 and counting....quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
666 antwoorden lezen.
Zo fijn dat hij al wdc is. Is die stress er iig af.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is dan ook geen willekeur, de laatste races lijkt er maar 1 doel te zijn, en dat is iets te vinden waardoor Max Verstappen een penalty aan zijn broek kan krijgen.
I know.quote:Op zondag 1 december 2024 00:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik kreeg net nog een ‘genoeg’ om mijn oren van een admin. Dus je mag er ook niks van zeggen. Dit is normaal.
Diegene die 'm verslaat bij de aankomende verkiezing.quote:
Absoluut, ook dat is geprobeerd maar is mislukt door wellicht de beste rijdersprestatie van de afgelopen 25 jaar oid.quote:Op zondag 1 december 2024 00:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zo fijn dat hij al wdc is. Is die stress er iig af.
Alleen dit belachelijke onrecht nog.
Jepquote:Op zondag 1 december 2024 00:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Was die Connelly ook niet diegene die bij Mercedes aangaf dat ze een protest konden indienen nadat hij als enige Verstappen van richting zag veranderen tijdens het remmen, in Suzuka een paar jaar terug?
Misschien is dat het doel wel, Max zo getergd maken dat de race er leuk door wordtquote:Op zondag 1 december 2024 00:06 schreef Marcoss het volgende:
Gridstraf van 1 plek.. ik wist niet eens dat het bestond
Maar ach, leuk voor de race als Max kwaad in de auto zit
Je weet zelf dat ze als Max dit ook doet ze er niks mee gaan doenquote:Op zondag 1 december 2024 00:06 schreef Droopie het volgende:
Jongens, geen paniek.
Als er eentje is die de regels in de toekomst weet te beheersen en alles ziet is het Max wel.
Volgend jaar kan ie, samen met GP de boomerang terug werpen naar Russel.
Sowieso haal je toch je hele punt onderuit als FIA wanneer je aankomt met 'it was obvious that the driver of Car 63 had clear visibility of Car 1 and that neither car was on a push lap'quote:Op zondag 1 december 2024 00:06 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Max had hem gewoon in de achterkant van die andere gast moeten rammen en zeuren om een penalty.
Zei ik net al ja, Max gaat dit ook weer gebruiken, doet hij altijd. Dan gaan ze opeens de regels aanpassenquote:Op zondag 1 december 2024 00:06 schreef Droopie het volgende:
Jongens, geen paniek.
Als er eentje is die de regels in de toekomst weet te beheersen en alles ziet is het Max wel.
Volgend jaar kan ie, samen met GP de boomerang terug werpen naar Russel.
Het zicht werd geblokkeerd door het aanwezige zweet in de helmquote:Op zondag 1 december 2024 00:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sowieso haal je toch je hele punt onderuit als FIA wanneer je aankomt met 'it was obvious that the driver of Car 63 had clear visibility of Car 1 and that neither car was on a push lap'
Misschien moet de rijder van auto 63 dan zijn ogen open doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |