Het was iig een opwarmrondequote:Op zaterdag 30 november 2024 20:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Of het moet Perez zijn geweest, dat zou het wel verklaren dan
Dus niks aan de hand.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:05 schreef Zorro het volgende:
Russell zat in de pole lap van Max net voor hem idd.
Edit: Ook in een snelle ronde dus.
Het is maar goed dat ik nu geen glas drinken in mijn hand hebquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wow
Wat een pole. Ongelofelijk
Wel goed gedaan George.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik nu geen glas drinken in mijn hand heb
* greysbones Geeft @Peterselieman vast een doekjequote:Op zaterdag 30 november 2024 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En een nieuwe set messen en radiatoren?quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones Geeft @:Peterselieman vast een doekje
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En een nieuwe set messen en radiatoren?
Wordt het toch nog een leuke racequote:Op zaterdag 30 november 2024 20:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Morgen wordt wel echt fantastisch met deze lineup.
Uiteraard!quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wordt het toch nog een leuke race
+1 respect.quote:
Max zat hier wel op de apex, maar tijdens het opwarmrondje, zeker bij de laatste bochten, was juist de snelheid van Russell ongebruikelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:09 schreef RAVW het volgende:
Het blijkt toch om Verstappen te gaan
Verstappen staat nu wel op het lijstje van de stewards: na de sessie zullen zij kijken naar het vermeend overschrijden van de maximumdelta in Q3. Maar meer coureurs liggen voor hetzelfde vergrijp onder het vergrootglas en vaak levert het geen straf op omdat de conclusie snel is dat coureurs te langzaam reden om verkeer langs te laten.
Max wachtte op een gat. Russell ging alvast terwijl hij niet wist dat er geen gat was, niet gecoacht dusquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:09 schreef RAVW het volgende:
Verstappen staat nu wel op het lijstje van de stewards: na de sessie zullen zij kijken naar het vermeend overschrijden van de maximumdelta in Q3. Maar meer coureurs liggen voor hetzelfde vergrijp onder het vergrootglas en vaak levert het geen straf op omdat de conclusie snel is dat coureurs te langzaam reden om verkeer langs te laten.
Dus 0quote:
Die vergeten we even.quote:
Er zat hier iemand er doorheen te kwaken, wat zei hij?quote:
Dat hij teamorders niks vond.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Er zat hier iemand er doorheen te kwaken, wat zei hij?
Iets met teamorders.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Er zat hier iemand er doorheen te kwaken, wat zei hij?
Maar dan moet je langzaam gaan om andere voorbij te laten gaan en niet om een andere reden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:09 schreef RAVW het volgende:
Hij bereid zich alweer voor op volgend jaarquote:
Maximum delta is toch sowieso een wassen neusquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan moet je langzaam gaan om andere voorbij te laten gaan en niet om een andere reden.
Terwijl Mercedes daar bekend om stondquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Have a proper race, instead teamorders stuff![]()
Ja.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar het waren toch helemaal geen teamorders maar uit eigen initiatief van Norris?
Ging om de DRSquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar het waren toch helemaal geen teamorders maar uit eigen initiatief van Norris?
Nee, in principe is het een regel om straffen uit te delen als je geen andere reden hebt om een straf uit te delen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maximum delta is toch sowieso een wassen neus
Daar is nog nooit een straf uit voort gekomen
Denk dat RUS meer doelde op de slipstream voor PIA van NOR steeds.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Precies dat. Als er al iemand fout zit is het Russell (of zijn engineer in ieder geval), niet Max.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max wachtte op een gat. Russell ging alvast terwijl hij niet wist dat er geen gat was, niet gecoacht dus
Russell is ook wel een ietwat drama queen met dit soort dingenquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Precies dat. Als er al iemand fout zit is het Russell (of zijn engineer in ieder geval), niet Max.
Shit happens, en weer door.
Ik heb je geknipt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:06 schreef Tijn het volgende:
Net als Lando moet ik eigenlijk ook naar de kapper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |