Goed idee, de boel inpakken en op vakantie gaan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:51 schreef Evenstar het volgende:
RB heeft weinig te winnen of te verliezen, morgen gewoon niet vertrekken. Dit kan echt niet meer man.
Dit.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Precies. Gaat helemaal nergens over.
Gisteren 17 van de 20 onder delta ... niks geen straf. Vandaag rijdt Russell, terwijl hij gewaarschuwd is door zijn engineer, als een maffe josti keihard op Max af, zeurt daarna dat het gevaarlijk was en naait Max een straf aan, terwijl Max gewoon deed wat iedereen altijd en overal doet
Flikker toch op joh.
en serieus, ik had iets heel anders in mijn hoofdquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gisteren 17 van de 20 onder delta ... niks geen straf. Vandaag rijdt Russell, terwijl hij gewaarschuwd is door zijn engineer, als een maffe josti keihard op Max af, zeurt daarna dat het gevaarlijk was en naait Max een straf aan, terwijl Max gewoon deed wat iedereen altijd en overal doet
Flikker toch op joh.
en Britse rijders worden voorgetrokkenquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
F1 heeft echt wel fundamentele problemen, het is nog steeds een zootje qua regelgeving.
We hebben toch een beetje een nieuwe schurk nodig op wie we kunnen spugen volgend jaarquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:57 schreef Evenstar het volgende:
Als Russell echt een man is zou hij nu zeggen dat dit nergens meer over gaat en dat hij dit niet wil, dan zou ik pas respect hebben voor hem.
2 van de 17 hebben een reprimande gehad. Tsunoda en Perez.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Flikker toch op joh.
Dat mag, want het is tussen de safety car lijnenquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
en serieus, ik had iets heel anders in mijn hoofd
In q3 volgens mij, gingen norris, piastri en verstappen vol van het gas op het rechte stuk.
Leek dat ze 50 km/u reden (normaal gaan ze daarna op tv naar een andere coureur) en toen dacht ik lekker gevaarlijk, heel dat circuit moet superveilig zijn en deze 3 heren gaan op hun gemakkie even de motor laten afkoelen.
Daarom dacht ik dat het dat was
Nou, ik hoop het ook maar dit gebeurt niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:57 schreef Evenstar het volgende:
Als Russell echt een man is zou hij nu zeggen dat dit nergens meer over gaat en dat hij dit niet wil, dan zou ik pas respect hebben voor hem.
Die was ook bij de stewards dus lijkt me niet, hij zei het in het pers gebeuren ook al dat het hem misschien de pole had gekost.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:57 schreef Evenstar het volgende:
Nee joh, dit wil hij juist. Hij liep er al naar te hinten tijdens het post-interview.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:57 schreef Evenstar het volgende:
Dit dus.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:58 schreef Tijn het volgende:
Nu kan dus iedereen tijdens de kwalificatie iemand anders een straf aannaaien door er gewoon keihard op af te rijden tijdens een cooldown lap, vol in de ankers te gaan en te roepen "wtf hij reed in de weg".
Leuke sport, dit
Nou, een reprimande, waarom Max niet dan?quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
2 van de 17 hebben een reprimande gehad. Tsunoda en Perez.
Nee, dat is voor diegene die op de definitieve startopstelling op pole staat.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:59 schreef Red_85 het volgende:
Maar voor de stats? Hoe zit dit?
Max heeft wel de snelste tijd gereden en qua straf op 2. De statistische pole heeft hij dan toch?
Tnx, wist ik nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat mag, want het is tussen de safety car lijnen
Sneu als je het daar van moet hebben. Top.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee joh, dit wil hij juist. Hij liep er al naar te hinten tijdens het post-interview.
Klopt gewoon pole gepakt, hij start echter van p2quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:59 schreef Red_85 het volgende:
Maar voor de stats? Hoe zit dit?
Max heeft wel de snelste tijd gereden en qua straf op 2. De statistische pole heeft hij dan toch?
Ik las dat hij verwachtte dat Verstappen geen straf zou krijgen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee joh, dit wil hij juist. Hij liep er al naar te hinten tijdens het post-interview.
Nee daarom er ook over mekkeren natuurlijkquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik las dat hij verwachtte dat Verstappen geen straf zou krijgen.
ja, dat kan je op verschillende manieren interpreterquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik las dat hij verwachtte dat Verstappen geen straf zou krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |