SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
*Scalpers entered the chatquote:
Zo gaat het altijd bij copycat Soonyquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:35 schreef RaXz het volgende:
Het is duidelijk dat Sony naar een digital only toekomst wil gaan, zal mij niets verbazen als de PS6 standaard ook geen drive heeft. Een hele andere instelling dan in het verleden toen ze nog een grap erom maakte omdat Microsoft dat deed met de Xbox One.
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb de digital only gister nog eens flink afgeraden bij een vriend die hem wilde kopen voor black friday. Zo afhankelijk zijn van maar 1 winkel voor AL je spellen....quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:35 schreef RaXz het volgende:
Het is duidelijk dat Sony naar een digital only toekomst wil gaan, zal mij niets verbazen als de PS6 standaard ook geen drive heeft. Een hele andere instelling dan in het verleden toen ze nog een grap erom maakte omdat Microsoft dat deed met de Xbox One.
Helaas kopen meer en meer mensen alles digitaal en wordt het alleen maar gestimuleerd, enige concurrentie wat overblijft zijn de key sites. Mensen zijn luie donders die geen zin meer hebben om op te staan om cd te wisselen voor als ze iets anders willen spelen, of snel kunnen kopen ipv wachten op een fysieke bestelling. Game Mania is ook niet voor niets failliet gegaan, Ik word er een beetje moedeloos van.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de digital only gister nog eens flink afgeraden bij een vriend die hem wilde kopen voor black friday. Zo afhankelijk zijn van maar 1 winkel voor AL je spellen....Weg concurrentie, weg marktwerking (weg 2e-hands markt ook). Sony heeft dan alles in de hand. Niet slim.
Dit ben ik, heerlijk toch. Installaties starten vanaf de mobiele app en het spel geïnstalleerd en geüpdatet hebben als je thuis komt zodat je gelijk kan gamen.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:55 schreef RaXz het volgende:
Mensen zijn luie donders die geen zin meer hebben om op te staan om cd te wisselen voor als ze iets anders willen spelen, of snel kunnen kopen ipv wachten op een fysieke bestelling
PS3 is nicequote:Op woensdag 27 november 2024 00:00 schreef Evangelion het volgende:
Ik heb nog steeds een PS2 met games op zolder (en PS3 maar dat is een gedrocht. M'n PS1 was wel overleden).
Ga ik natuurlijk nooit meer aansluiten (als ik het wil spelen speel ik wel de remasters) maar het doet te veel pijn om persoonlijke "coming of age" games zoals FFX en Kingdom Hearts weg te doen.
Game mania is failliet omdat ze mongolen prijzen hanteerden en alleen maar van die funko troep in de winkels hebben liggenquote:Op woensdag 27 november 2024 08:55 schreef RaXz het volgende:
[..]
Helaas kopen meer en meer mensen alles digitaal en wordt het alleen maar gestimuleerd, enige concurrentie wat overblijft zijn de key sites. Mensen zijn luie donders die geen zin meer hebben om op te staan om cd te wisselen voor als ze iets anders willen spelen, of snel kunnen kopen ipv wachten op een fysieke bestelling. Game Mania is ook niet voor niets failliet gegaan, Ik word er een beetje moedeloos van.
Dat ook, maar ik denk niet dat het de enige factoren waren, en die funko troep hadden ze om de gebrekkige spel aankopen te compenseren.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Game mania is failliet omdat ze mongolen prijzen hanteerden en alleen maar van die funko troep in de winkels hebben liggen
Inderdaad, kom je naar die winkel toe zeg je ik wil beginnen met Pokemon welke kan ik het beste kopenquote:Op woensdag 27 november 2024 10:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Game mania is failliet omdat ze mongolen prijzen hanteerden en alleen maar van die funko troep in de winkels hebben liggen
niks mis met pokemon red en bluequote:Op woensdag 27 november 2024 11:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Inderdaad, kom je naar die winkel toe zeg je ik wil beginnen met Pokemon welke kan ik het beste kopen
Krijg je het eerste deel aanbevolen en kan je in een bak het spel vinden voor 40 euro
CEX heeft dat eigenlijk ook maar koopt ook hoog in + inruilwaarde van je zooi maakt get goed te doen.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:15 schreef MMaRsu het volgende:
Game Mania
Switch games zoals Mario 2e hands
verkopen voor 50¤ euro
Tyf gauw op idd
Launch PS5 ingeruild voor ¤302 was een goede deal ja. Als die niet zo hoog had ik misschien niet eens de Pro gehaald.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
CEX heeft dat eigenlijk ook maar koopt ook hoog in + inruilwaarde van je zooi maakt get goed te doen.
Gt7 komt vast nog naar de pc thoquote:Op woensdag 27 november 2024 11:36 schreef RaXz het volgende:
Ik zat erover te denken om een PSVR2 aan te schaffen, voor Gran Turismo en ook om op de pc te gebruiken. Maar nu blijkt dat je geeneens los controllers of een vervangende kabel kan kopen, ze verwachten dat je een geheel nieuwe set koopt als er iets stuk gaat buiten de garantie. Die vlieger gaat dus mooi niet op, best jammer want Gran Turismo lijkt mij erg gaaf in VR.
Dat is belachelijk.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:36 schreef RaXz het volgende:
Ik zat erover te denken om een PSVR2 aan te schaffen, voor Gran Turismo en ook om op de pc te gebruiken. Maar nu blijkt dat je geeneens los controllers of een vervangende kabel kan kopen, ze verwachten dat je een geheel nieuwe set koopt als er iets stuk gaat buiten de garantie. Die vlieger gaat dus mooi niet op, best jammer want Gran Turismo lijkt mij erg gaaf in VR.
Ik snap t gemak, maar je werkt zo wel duurdere producten in de handquote:Op woensdag 27 november 2024 09:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dit ben ik, heerlijk toch. Installaties starten vanaf de mobiele app en het spel geïnstalleerd en geüpdatet hebben als je thuis komt zodat je gelijk kan gamen.
Is dat ook leuk om in te stappen?quote:Op woensdag 27 november 2024 11:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
niks mis met pokemon red en blue
Mm als je de nostalgie niet hebt en uitdaging wilt dan zou ik ze overslaan.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is dat ook leuk om in te stappen?
Dat het geen moeilijk spel zal zijn geloof ik best, maar een beetje uitdaging zou wel fijn zijn.
Sorry offtopic, maar bij gebrek aan nieuwe leuke spellen op de ps5
Ik heb laatst green gekocht voor 10 euroquote:Op woensdag 27 november 2024 12:54 schreef Evangelion het volgende:
Het was toch niet echt Pokemon Red en Blue? Koop je dan ook een gameboy?
Ik weet nog steeds dat ik mijn PS4 pro aantal jaar nadat ik deze op black friday had gekocht daar ging verkopen. Maar 100 euro minder dan dat ik dat ding gekocht hadquote:Op woensdag 27 november 2024 11:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Launch PS5 ingeruild voor ¤302 was een goede deal ja. Als die niet zo hoog had ik misschien niet eens de Pro gehaald.
HDMI-CEC activeren in je settings.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe stel ik op de ps5 in dat mijn tv gelijk naar het juiste kanaal springt bij het aanzetten van de ps5? Bij mijn ps4 werkte dit ook zo.
Gevonden dankjewelquote:Op woensdag 27 november 2024 13:26 schreef Drankster het volgende:
[..]
HDMI-CEC activeren in je settings.
Nee, nog altijd op zoek naar de magic keyquote:Op woensdag 27 november 2024 12:29 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Deze guy schopt mijn kont.@:notorious_roy ben jij hier al voorbij?
voor wie er heel graag een wil het valt te proberenquote:Zojuist bij een lokale mediamarkt een aanbetaling gedaan; volgende week komen er 6 exemplaren binnen, blijkbaar bij elk filiaal tussen de 6 en 10 afhankelijk van de grootte. Normaal doen ze niet aan pre-orders maar ze begrepen de situatie. Heb volledige bedrag betaald 119 euro en ze verwachten dat ze vanaf volgende week in het filiaal zijn, krijg een belletje dan
Yep sorry wilde ik erbij zetten en vergetenquote:Op woensdag 27 november 2024 17:59 schreef StateOfMind het volgende:
Gaat over de disc drive denk ik?
Zie post #33 voor de tactiekquote:
Ik had al gelezen dat erin Portugal een flinke voorraad ligt voor de Europese markt. Ik ga het wel even in de gaten houden.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zie post #33 voor de tactiek
Lang weekend de zon opzoekenquote:Op woensdag 27 november 2024 18:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik had al gelezen dat erin Portugal een flinke voorraad ligt voor de Europese markt. Ik ga het wel even in de gaten houden.
Azerty is de laatste twee weken ook wat meer hoopgevend en spreekt over binnen een week. Wel een ander geleuter dan 31-12quote:Op woensdag 27 november 2024 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lang weekend de zon opzoeken
Ja lijkt mij wel dat het niet heel lang kan duren zo ietsquote:Op woensdag 27 november 2024 18:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Azerty is de laatste twee weken ook wat meer hoopgevend en spreekt over binnen een week. Wel een ander geleuter dan 31-12
Even kijken eventueel ergens oppikken vlakbij werk als het werkelijk volgende week binnenkomt![]()
Gelukkig ben ik scherp ende alert zoals altijdquote:Op woensdag 27 november 2024 18:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Yep sorry wilde ik erbij zetten en vergeten
Het lange wachten lijkt in december voorbij te zijnquote:Op woensdag 27 november 2024 18:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja lijkt mij wel dat het niet heel lang kan duren zo iets
Geplaatst op Discord, zag het ookquote:Op woensdag 27 november 2024 19:37 schreef Drankster het volgende:
Baldur’s Gate 3 Community Update #30 Photo Mode, Cross-Play, and 12 Subclasses Coming Next Year
The gift that keeps on giving.
Ik heb al 200 uur in deze game.Met update 7, de Pro patch en nu weer meer subclasses update lonkt er sowieso nog een Dark Urge playtrough.
Op de TV of je ps 5? oik heb hetzelkfde probleem.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:26 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik gok alleen op je PS5 want die stuurt signaal naar je TV en niet andersom. Zelf gebruik ik het niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:53 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Op de TV of je ps 5? oik heb hetzelkfde probleem.
onder welke setting zit dat? kan het zoi snel niet vinden?quote:Op woensdag 27 november 2024 13:26 schreef Drankster het volgende:
[..]
OP builds.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Nieuwe Baldur's Gate patch in 2025 met o.a. 12 nieuwe subclasses
Waaronder mijn favorieten Druid Circle of the Stars en Wizard Bladesinger.
Shit, wordt weer opnieuw beginnen dus
Mja de consensus is volgens mij vanaf de release wel dat bleed builds ook easy mode zijn.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:52 schreef Donderkonijn het volgende:
Ben overnieuw begonnen met Elden Ring. Eerste keer als sorcery based class doorheen gegaan....volgens velen was dat de easy mode. Nou, echt niet, ik doe nu een str/dex bleed build en ik haal alle bazen in 1 x, tot nu toe, zelfs Crucible Knights.
Ik begin zodra ze helemaal klaar zijnquote:Op donderdag 28 november 2024 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Soberso mensen die niet RL1 hitless fists only spelen, allemaal skill issues.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja de consensus is volgens mij vanaf de release wel dat bleed builds ook easy mode zijn.
Datquote:Op donderdag 28 november 2024 12:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Soberso mensen die niet RL1 hitless fists only spelen, allemaal skill issues.
Ja nooit dusquote:Op donderdag 28 november 2024 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik begin zodra ze helemaal klaar zijn
Ik ben niet zo van de paddestoelenquote:Op donderdag 28 november 2024 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
OP builds.
Beste druid is circle of spores
Ik ben mijn nieuwe game met een katana build bezig.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Soberso mensen die niet RL1 hitless fists only spelen, allemaal skill issues.
Nagakibaquote:
*noteertquote:Op donderdag 28 november 2024 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
OP builds.
Beste druid is circle of spores
Was grapje tegen Angel. Druid of spores in dnd (wat wij spelen) notoir underpowered tov circle of stars.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
*noteert
Heb destijds een warrior build gemaakt als ik het mij goed kan herinneren, en had de grootste moeite met de simpelste vijanden en had er daarom op een gegeven moment geen lol meer in.
Zal tzt die build eens proberen.
Ahquote:Op donderdag 28 november 2024 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was grapje tegen Angel. Druid of spores in dnd (wat wij spelen) notoir underpowered tov circle of stars.
quote:Op donderdag 28 november 2024 14:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah
*haalt streep door notitie en noteert circle of stars
Ik krijg een lamme arm door al die notitiesquote:Op donderdag 28 november 2024 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Als het speelt zoals dnd, zou ik een multiclass Sorceror Warlock proberen.
Of paladin hexblade.
Als je fighter wil spelen, polearm master sentinel.
quote:Op donderdag 28 november 2024 14:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik krijg een lamme arm door al die notities
Maar nog geen Kensei Monk.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Haha I know, maar het is een beetje mijn excuus om nog niet te beginnenquote:Op donderdag 28 november 2024 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nooit dus
Het is ook niet echt een patch omat z eniet klaar waren. Het zijn aanvullingen. Net zoals je bij de echte Dungeons & Dragons nieuwe boeken, classes, races etc krijgt.
En ook nog geen Bard, College of Whispersquote:Op donderdag 28 november 2024 15:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Maar nog geen Kensei Monk.
Dus kan nog steeds niet de personage van m'n huidige DnD campaign maken..Ik wil een Kensei Monk met Dark Urge.
Jamaar Rooohooooy, het is zo leuk!quote:Op donderdag 28 november 2024 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha I know, maar het is een beetje mijn excuus om nog niet te beginnen
Dat zeg ik, ik had best wat moeite als sorcerer, maar dit is gewoon easymode. Dit is echt nog 10x zo makkelijk.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja de consensus is volgens mij vanaf de release wel dat bleed builds ook easy mode zijn.
Mja kamehameha mode is wel de makkelijkere manier toch.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:44 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik had best wat moeite als sorcerer, maar dit is gewoon easymode. Dit is echt nog 10x zo makkelijk.
Hetzelfde als in een oorlog of schietpartij.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:16 schreef MMaRsu het volgende:
Gewoon niet geraakt worden duh. Zo moeilijk is ER niet hoor..
Valt mee. Ja genoeg die je er mee kan oneshotten. Maar ook genoeg die veel te veel bewegen waardoor je amper tijd hebt om een spell te kunnen doen.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja kamehameha mode is wel de makkelijkere manier toch.
ah oke zou kunnen nooit mee gespeeldquote:Op donderdag 28 november 2024 18:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Valt mee. Ja genoeg die je er mee kan oneshotten. Maar ook genoeg die veel te veel bewegen waardoor je amper tijd hebt om een spell te kunnen doen.
Vond mage moeilijker dan bleed build uiteindelijk. Helemaal als je het beetje normaal speelt en dus niet super overlevel bent
Ik ren nu met een bleed build door de DLC maar daar is het wel een stuk minder OP.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Valt mee. Ja genoeg die je er mee kan oneshotten. Maar ook genoeg die veel te veel bewegen waardoor je amper tijd hebt om een spell te kunnen doen.
Vond mage moeilijker dan bleed build uiteindelijk. Helemaal als je het beetje normaal speelt en dus niet super overlevel bent
Redemption arc ditdat maar de game blijft saai imo.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[ x ]
Misschien ook eens een kans geven
Ik hou ook van red dead en factorio dat vinden genoeg mensen ook saaie games.quote:Op vrijdag 29 november 2024 00:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Redemption arc ditdat maar de game blijft saai imo.
Dat vind ik eigenlijk met elke vr gamequote:Op vrijdag 29 november 2024 01:14 schreef RaXz het volgende:
Mijn No Man's Sky teller staat op 100 uur, en enkel in VR.
Ik moet er wel voor in een bepaalde mood zijn, net als Minecraft eigenlijk.
RDR2 is in de gameplay wat traag ja maar buiten dat is het qua verhaal, wereld en de content daarin misschien wel de beste open world game waar ik ooit in gelopen heb.quote:Op vrijdag 29 november 2024 00:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik hou ook van red dead en factorio dat vinden genoeg mensen ook saaie games.
Ik wil 1 echt een keer uitspelen. Vroeger was mijn save corrupted helaas. Verder vond ik deeltje 2 echt heel traagquote:Op vrijdag 29 november 2024 10:35 schreef Questular het volgende:
Ik vind Red dead zowel geweldig als enorm saai.
En daarna spodermanquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben blij dat ik nog een stukje first time storymode heb bewaard van hogwarts legacy speelt veel fijner op de ps5 vergeleken met de ps4.
En kon ook zo verder.
Ben gisteren heel even aan miles morales Spider-man begonnen. Moet ik eerst spelen voor Spider-man 2 had ik gelezen.quote:
Het zijn westerns he..quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik wil 1 echt een keer uitspelen. Vroeger was mijn save corrupted helaas. Verder vond ik deeltje 2 echt heel traag
Dit in vergelijking met 1 dan hequote:
En ja sowieso die eerst spelenquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben gisteren heel even aan miles morales Spider-man begonnen. Moet ik eerst spelen voor Spider-man 2 had ik gelezen.
Super tof die gamequote:Op donderdag 28 november 2024 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[ x ]
Misschien ook eens een kans geven
Ja jammer dat die niet bij ps+ zit.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Super tof die game![]()
Echt een aanrader. In een sale keer halen, ze zijn nog aan het updaten.
Benieuwd naar Worlds Part 2 update![]()
Ja inderdaad, ik moet daar ook in een bui voor zijn. Wat ook hinderlijk is dat je het niet gemakkelijk onder het genot van wat koffie of bier kan spelen en even snel een slok kan drinken.quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk met elke vr gameHet is best tof. Maar toch best gedoe om je vr headset bij te pakken en op je kop te zetten. En dan is de controller weer leeg. Of je headset niet goed opgeladen.
En in de zomer is het te warm
Gewoon virtueel drinkenquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:23 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik moet daar ook in een bui voor zijn. Wat ook hinderlijk is dat je het niet gemakkelijk onder het genot van wat koffie of bier kan spelen en even snel een slok kan drinken.
Ik ben nog geen spel tegen gekomen waar je virtueel kan drinken, wel eten.quote:
op zich. Als je uit de boundry loopt gaan de cameras aan en kan je prima zien waar je koffie staatquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:23 schreef RaXz het volgende:
Wat ook hinderlijk is dat je het niet gemakkelijk onder het genot van wat koffie of bier kan spelen en even snel een slok kan drinken.
Bijna niet te doen om iets te drinken met m'n Index op.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
op zich. Als je uit de boundry loopt gaan de cameras aan en kan je prima zien waar je koffie staat
Controller binnen, boh dat is een hele mooie kleur, dat Chroma Pearlquote:Op vrijdag 29 november 2024 19:18 schreef StateOfMind het volgende:
Stille Heuvel 2 op de kop getikt, zo maar eens kijken.
En ik had nog een cadeaubon liggen, daar maar een DualSense Chroma Pearl van besteld
Ik wil de spoderman controllerquote:Op vrijdag 29 november 2024 19:18 schreef StateOfMind het volgende:
Stille Heuvel 2 op de kop getikt, zo maar eens kijken.
En ik had nog een cadeaubon liggen, daar maar een DualSense Chroma Pearl van besteld
Spinnenman sticker op plakken en met megawinst verkopen aan Vrijdag12quote:Op zondag 1 december 2024 10:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
30th Anniversay Limited Edition ligt hier nog in de verpakking
Wit (sinds de PS5 Pro in bezit)quote:Op zondag 1 december 2024 10:51 schreef StateOfMind het volgende:
Hier ligt de pearl controller letterlijk te shinen in het zonlicht.
Heel lastig om goed op foto/video vast te leggen, maar oh zo mooi in het echt
Pas geleden liep ik langs deze controller voor 80e + doos en ik dacht nahquote:Op zondag 1 december 2024 10:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
30th Anniversay Limited Edition ligt hier nog in de verpakking
Ik heb met 10 uur de magic key eindelijkquote:Op zondag 1 december 2024 22:15 schreef Drankster het volgende:
Dragon Quest 3 2D-HD Remake uitgespeeld in 28 uur en voelde echt als een warm bad.
Er is nog post game content dat de totale speelduur verdubbeld(!!) maar zo ver ik lees zijn het vooral moeilijke dungeons en bosses en niet per se verhaal. Die gaan we dus overslaan.![]()
![]()
Morgen beginnen aan Stellar Blade.
Die 3 kleuren zijn zo mooiquote:Op zondag 1 december 2024 10:51 schreef StateOfMind het volgende:
Hier ligt de pearl controller letterlijk te shinen in het zonlicht.
Heel lastig om goed op foto/video vast te leggen, maar oh zo mooi in het echt
Damn dat je die hebt gekocht joh, hopelijk heb je er niet de volle mep voor neergelegdquote:Op maandag 2 december 2024 08:09 schreef Ang3l het volgende:
Het was een PS weekend:
1. MK1 Kaos Reign DLC gedownload en uitgespeeld
Special voor de gelegenheid mijn blauw/chroom Bugatti uit de winterstalling gehaaldquote:Op maandag 2 december 2024 08:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die 3 kleuren zijn zo mooi
Ik ben echt een sucker voor alles chromatic en iridescent.
Nee niet de volle mep, black friday.quote:Op maandag 2 december 2024 09:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Damn dat je die hebt gekocht joh, hopelijk heb je er niet de volle mep voor neergelegd
............ Be still my heart.quote:Op maandag 2 december 2024 10:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Special voor de gelegenheid mijn blauw/chroom Bugatti uit de winterstalling gehaald
Er staan er een paar te koop, chroom wrap erop en gaaaaanquote:Op maandag 2 december 2024 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
............ Be still my heart wallet.
rijke tatta genotquote:Op maandag 2 december 2024 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet de volle mep, black friday.
Maar dat extra beetje verhaal was wel erg kort.
Dan nog gaat t me meestal om wat extra characters, en single tata dus geld zat
Ik reken altijd zo: hoeveel bioscoop kaartjes zijn het en hoeveel meer tijd kan er er mee doen dan 2 uur per kaartje?Aangezien een gemiddeld bios kaartje ook wel 15,- is... ik heb er zeker wel 4 uur aan gespeeld.
Ja dat snap ik ook echt niet.quote:Op maandag 2 december 2024 11:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ach ja Mortal Kombat in 2011 waren ze met Mortal Kombat (9) die echt fantastisch was weer helemaal terug na een reeks slechte games heerlijke reboot was dat die oa verhaal van mk 1,2 en 3 opnieuw vertelde, MK X was ook wel leuk maar al iets minder en vervolgens zijn 11 en One zo matig dat ze eigenlijk weer terug bij af zijn toch jammer hoe snel ze dan een geniale reboot zelf weer zo snel om zeep helpen.
Hoeveel uren bioscoop, of hoeveel keren MK1 DLC is dat?quote:Op maandag 2 december 2024 11:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er staan er een paar te koop, chroom wrap erop en gaaaaan
https://www.autoscout24.nl/lst/bugatti/veyron
Ik vind MK1 dus juist weer wel leukquote:Op maandag 2 december 2024 11:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ach ja Mortal Kombat in 2011 waren ze met Mortal Kombat (9) die echt fantastisch was weer helemaal terug na een reeks slechte games heerlijke reboot was dat die oa verhaal van mk 1,2 en 3 opnieuw vertelde, MK X was ook wel leuk maar al iets minder en vervolgens zijn 11 en One zo matig dat ze eigenlijk weer terug bij af zijn toch jammer hoe snel ze dan een geniale reboot zelf weer zo snel om zeep helpen.
Ik dacht eerst: "Waarom staat er een extra 0 achter die 99 cent?"quote:Op maandag 2 december 2024 11:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er staan er een paar te koop, chroom wrap erop en gaaaaan
https://www.autoscout24.nl/lst/bugatti/veyron
Een van de leukste games van de afgelopen jarenquote:Op maandag 2 december 2024 12:47 schreef Friday12 het volgende:
Guardians of the Galaxy is ook wel leuk. Toendertijd helemaal gemist dat deze uitkwam.
Het kost wat, maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 2 december 2024 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: "Waarom staat er een extra 0 achter die 99 cent?"
Ja, daar heb ik me idd ook goed mee vermaaktquote:Op maandag 2 december 2024 13:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een van de leukste games van de afgelopen jaren
Altijd als ik rocket zie hoor ik dat stukje over trash pandaquote:Op maandag 2 december 2024 13:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een van de leukste games van de afgelopen jaren
Bij 9 hebben ze qua verhaal de grote reset knop ingedrukt wat betreft verhaallijn daarom ook het verhaal van 1, 2 en 3 opnieuw en dat werkte heel goed en verfrissend maar vervolgens schrijven ze zich in x en 11 zo vast dat eigenlijk weer een reboot nodig was met Mortal Kombat one die vervolgens een stuk minder goed uitpakt.quote:Op maandag 2 december 2024 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind MK1 dus juist weer wel leuk
Maar t is toch elke keer hetzelfde
Volgens mij heb ik 9 overgeslagen. X en 11 heb ik dan weer wel. Ik begon bij 1 ooit, de echte 1 dus.
T is een beetje traditie ze te kopen, en dan raak ik t ff 2 maanden aan,..... en vervolgens miks meer
Weet ook niet waatom ik steeds de nieuwe editites weer koop
Elke keer denk ik "Niet meer doen, want t voegt niks extra's toe" en dan komt ie er en dan staat t toch plots ineens weer op de PS te draaien. Heel bijzonder hoe dat werkt.
Ik vind t bij 1 wel weer grappig dat alles omgegooid is.
Goed, slecht, oude karakters etc. En als m'n vingers op Sindel kunnen klikken vinden ze het al snel goed
I stan that queen, gurl, Yassss, okurrrr.
Dus.
Maar ff serieus... wie speelt er in godsnaam MK voor het verhaal?quote:Op maandag 2 december 2024 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij 9 hebben ze qua verhaal de grote reset knop ingedrukt wat betreft verhaallijn daarom ook het verhaal van 1, 2 en 3 opnieuw en dat werkte heel goed en verfrissend maar vervolgens schrijven ze zich in x en 11 zo vast dat eigenlijk weer een reboot nodig was met Mortal Kombat one die vervolgens een stuk minder goed uitpakt.
Jammer want X ging ook nog wel redelijk goed verder na de reboot. 9 was ook echt een uitzonderlijk goeie game die een dood en begraven franchise weer helemaal bovenaan wist te zetten.
Als er ooit een Kompleet editie van one uitkomt voor een paar tientjes ga ik die ook wel halen voor de collectie denk ik.
Dezelfde mensen die de Playboy lezen voor de interviews.quote:Op maandag 2 december 2024 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ff serieus... wie speelt er in godsnaam MK voor het verhaal?
(al wordt de story mode wel steeds groter)
Sinds 9, want toen was het gewoon tof.quote:Op maandag 2 december 2024 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ff serieus... wie speelt er in godsnaam MK voor het verhaal?
(al wordt de story mode wel steeds groter)
Altijd die vervelende nietjes midden in het interviewquote:Op maandag 2 december 2024 14:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die de Playboy lezen voor de interviews.
Ik las mietjes en was al meteen getriggerdquote:Op maandag 2 december 2024 14:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Altijd die vervelende nietjes midden in het interview![]()
en nog krijgen ze commentaar, bij een fighting gamequote:Op maandag 2 december 2024 14:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sinds 9, want toen was het gewoon tof.
MK is ook de enige die daadwerkelijk moeite steekt in de story mode.
Ik ben alleen van de single player (of couch samen spelen).quote:Ik denk dat er meer mensen MK spelen voor de story mode en Krypt etc dan dat jij denkt.
Soms denken mensen echt dat fighting games alleen maar verkocht worden voor online. Zo heb je ook van die lui online die gaan lopen zeiken dat ze geen characters willen unlocken, want ze willen online.
Ja mooi voor jou laat de mensen die online willen met alle characters willen spelen, en laat de mensen die in single player willen unlocken dat lekker doen
Dat gevoel van characters unlocken en dat ieder personage een eigen storyline had zoals bij Tekken 3 mis ik nog steeds.quote:Op maandag 2 december 2024 14:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sinds 9, want toen was het gewoon tof.
MK is ook de enige die daadwerkelijk moeite steekt in de story mode.
Ik denk dat er meer mensen MK spelen voor de story mode en Krypt etc dan dat jij denkt.
Soms denken mensen echt dat fighting games alleen maar verkocht worden voor online. Zo heb je ook van die lui online die gaan lopen zeiken dat ze geen characters willen unlocken, want ze willen online.
Ja mooi voor jou laat de mensen die online willen met alle characters willen spelen, en laat de mensen die in single player willen unlocken dat lekker doen
Unlocken dmv play ipv pay bedoel je dan?quote:Op maandag 2 december 2024 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat gevoel van characters unlocken en dat ieder personage een eigen storyline had zoals bij Tekken 3 mis ik nog steeds.
Ja omdat je het ook gewoon kan verneuken.quote:Op maandag 2 december 2024 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
en nog krijgen ze commentaar, bij een fighting game
Dat je door het uitspelen van BV story mode of een andere mode weer een nieuwe character unlocked ja.quote:Op maandag 2 december 2024 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Unlocken dmv play ipv pay bedoel je dan?
Niet dat ik letterlijk elk spel wil afzeiken (quote:Op maandag 2 december 2024 15:17 schreef Peejtur het volgende:
Net een uurtje Far Cry 6 gespeeld. Best vermakelijk.
Dat is ook wack.quote:Op maandag 2 december 2024 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Die stomme film en serie characters kan ik dan weer helemaal niks meee.
Wat moet ik met ghostface van scream, conan the barbarian of de T2 uit Terminator?
Die vallen ZO enorm uit de toon.
Het is pas dubbelzonde van je geld als je de Mortal Kombat film in de bioscoop hebt gezien.quote:Op maandag 2 december 2024 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoeveel uren bioscoop, of hoeveel keren MK1 DLC is dat?
Letterlijk het enige goede wat ze de afgelopen jaren hebben gemaakt is die Harry Potter game. Vrij van microtransactie bullshit en gewoon een volledig spel.quote:Op maandag 2 december 2024 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso kloten ze bij warner bros maar wat aan.
Ze draaien verlies op Multiversus en wat doen ze vervangen fighters currency voor fighters road.
Weliswaar kan je met Fighters Road gratis characters vrij spelen maar wie je unlocked in welke volgorde staat vast. Als jij als nieuwe speler bijvoorbeeld de net uitgekomen Raven wil spelen kan je of tien euro neerleggen of eerst elk ander personage vrij spelen met de fighters road terwijl je met fighters currency het kon opsparen en zelf kon kiezen wie je ermee wil kopen met die veranderingen maken ze het voor nieuwe spelers alleen maar lastiger.
Heb er nog nooit 1 van gespeeld.quote:Op maandag 2 december 2024 15:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet dat ik letterlijk elk spel wil afzeiken () maar dan heb je wel echt de allerslechtste in de franchise te pakken.
De hoogtes van Far Cry 3 hebben ze nooit meer gehaald
Vroegah wel, in de jaren 90quote:Op maandag 2 december 2024 15:59 schreef CoExist het volgende:
[..]
Het is pas dubbelzonde van je geld als je de Mortal Kombat film in de bioscoop hebt gezien.
Oof, dan zou ik proberen Far Cry 3 alsnog te spelen. Dat is echt wel het toppunt van de franchise.quote:
Die jaren 90 versie vind/vond ik geweldig. Heerlijke tacky one-linersquote:Op maandag 2 december 2024 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vroegah wel, in de jaren 90
Die nieuwe via streaming.
Geen Michael jai White inhurenquote:Op maandag 2 december 2024 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vroegah wel, in de jaren 90
Die nieuwe via streaming.
En wat juist zo tof was aan Hogwarts Legacy dat je echt je eigen verhaal speelt in die wereld omdat het 500 jaar voor harry potter afspeelt gaan ze in deel twee overboord gooien vanwege de hbo serie gaan ze waarschijnlijk deel twee wel tegelijkertijd met de serie zich laten afspelen.quote:Op maandag 2 december 2024 16:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Letterlijk het enige goede wat ze de afgelopen jaren hebben gemaakt is die Harry Potter game. Vrij van microtransactie bullshit en gewoon een volledig spel.
Die live service bullshit zit echt niemand op te wachten.
Laten we Suicide Squad en Gotham Knights niet vergeten
It's a signquote:Op maandag 2 december 2024 17:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Je promofilmpje eindigen met Bloodborne, wat een lef.
Was echt hyped tot ik las dat sweet baby inc eraan heeft gezetenquote:Op maandag 2 december 2024 17:17 schreef StateOfMind het volgende:
Indie trailer
Voorjaar 2025 komt ie naar de PS5
En volgende week maandag meteen te spelen via Game Pass als je een Xbox hebt
Aan het downloaden.quote:Op maandag 2 december 2024 16:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oof, dan zou ik proberen Far Cry 3 alsnog te spelen. Dat is echt wel het toppunt van de franchise.
Zeker qua verhaal en de bad guy
Ik heb ook een Series X, dus ik speel hem daarop via Game Pass, dus het kost mij sowieso niks (buiten het abo om dan duhquote:Op maandag 2 december 2024 17:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Was echt hyped tot ik las dat sweet baby inc eraan heeft gezeten
Vaasquote:
Nou dan kan je de andere Microsoft games ook afstrepen want die hebben het sowieso ook. De middelvinger emoji is verwijderd uit Teams omdat het te confronterend zou zijn. :’)quote:Op maandag 2 december 2024 17:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Was echt hyped tot ik las dat sweet baby inc eraan heeft gezeten
Zet hem net aan en na een reboot het oldschool geluidquote:Op maandag 2 december 2024 18:07 schreef Kickinalfa het volgende:
Zoontje zette de ps aan en kreeg ineens kriebels van de boot up sounds.
Psx = best.
Onze buurman had destijds een Commodore 64, vet veel op gespeeld.quote:Op maandag 2 december 2024 18:37 schreef StateOfMind het volgende:
Kan me het Commodore 64 tijdperk nog goed herinneren, en heel vaag ook nog Pong, die we speelden op een Aristona beeldbuis televisie, met houtfineer aan de zijkanten en bovenkant () en een afstandsbediening met draad (
![]()
).
Wat een enorme sprong in technologie hebben we sindsdien gemaakt![]()
![]()
BAASquote:
Ja erg lame allemaal.quote:Op maandag 2 december 2024 18:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nou dan kan je de andere Microsoft games ook afstrepen want die hebben het sowieso ook. De middelvinger emoji is verwijderd uit Teams omdat het te confronterend zou zijn. :’)
Pro mode 4K met PSSR en 80fps. Dit is de scherpste en vloeiendste (actie) game die ik ooit heb gespeeld. Parryen is ook een stuk makkelijk zo.quote:
yes, de zwarte ps3 versie gekozenquote:Op dinsdag 3 december 2024 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben jullie die update met die thema’s al wel gehad?
Doe jij automatisch updaten?quote:
Automatisch update wel.quote:Op dinsdag 3 december 2024 00:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Doe jij automatisch updaten?
T was een update die hij downloadde en daarna installeerde
Nou, laten we niet overdrevenquote:
Kwaliteit b film danquote:Op dinsdag 3 december 2024 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, laten we niet overdreven
Het was vooral jeugdsentiment. Kwaliteit wil ik t niet noemen
Niet gekeken want wil het zelf mee maken.quote:Op maandag 2 december 2024 20:47 schreef Drankster het volgende:
Niet gekeken want al gespeeld op Gamescom.
Ik vond ze vooral irritant, goedkoop en veel te vaak. Je kan ze verminderen ergens in de settings.quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik was even vergeten dat Alan Wake ook jump scares had
Edit na google:
* Alan Wake 2 is scarier than Control, and definitely scarier than the original Alan Wake.
* Alan Wake 2 is so stuffed with jump scares it cheapens the good horror.
Ik kon t me al niet echt herinnerenVond deel 1 heel erg David Lynch Twin Peaks, en dit gaat zowat richting Resident Evil
(Nou heb ik altijd Silent Hill gespeeld en dingen als Utill Dawn, dus ik kan wel wat horror hebben. Was er alleen ff niet op voorbereid
)
@DKUpquote:Op dinsdag 3 december 2024 13:59 schreef Friday12 het volgende:
Nu zijn er veel disc drives voor wie er ook alweer een nodig had
Ja dna bedoel je die "flitsen" denk ik? The horror; die setting zag ik idd staan.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:02 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik vond ze vooral irritant, goedkoop en veel te vaak. Je kan ze verminderen ergens in de settings.
Ik vond deel 1 erg twin peaks mysterie, maar op den duur qua actie gameplay ook wel iets te veel van hetzelfde worden. Desalniettemin goed mee vermaakt.quote:Het eerste deel was echt heel tof. Niet zozeer de gameplay loop maar vooral het vinden en lezen van de transcripts die echt gekke twists aan het verhaal gaven. In sommige werden eerdere gebeurtenissen verklaard of vertelde ze dat er iets nog ging gebeuren. Geniale en unieke manier van storytelling. In deel 2 ontbrak dit wel vond ik.
Azerty heeft aangegeven dat de Disc Drive zal worden verzonden. POSTNL heeft hem al. Staat gepland om morgen maar kan later worden.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Azerty heeft aangegeven dat de Disc Drive zal worden verzonden. POSTNL heeft hem al. Staat gepland om morgen maar kan later worden.
Leuke reacties ook op de advertentie.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:12 schreef FlippingCoin het volgende:
https://tweakers.net/aanb(...)tuur-mediamarkt.html
Die gast die vergeten was account te wisselenquote:Op woensdag 4 december 2024 10:19 schreef RaXz het volgende:
[..]
Leuke reacties ook op de advertentie.
Ja terechtquote:Op woensdag 4 december 2024 10:19 schreef RaXz het volgende:
[..]
Leuke reacties ook op de advertentie.
Hahaha ja prachtig.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die gast die vergeten was account te wisselen
Kun je hem gelijk via Tweakers weer verkopen voor 170quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Azerty heeft aangegeven dat de Disc Drive zal worden verzonden. POSTNL heeft hem al. Staat gepland om morgen maar kan later worden.
Blijft apart dat Tweakers aan dit soort scalper praktijken meewerkt.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:12 schreef FlippingCoin het volgende:
https://tweakers.net/aanb(...)tuur-mediamarkt.html
Ja ik had een keer een heel obvious scalper gerapporteerd hebben ze niks mee gedaan. Kreeg alleen een mailtje dat er iemand naar had gekeken, beetje matig ja.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Blijft apart dat Tweakers aan dit soort scalper praktijken meewerkt.
Ik zeg scalperen die ratten.
Interessante lees. We hebben meer types als Andrew House en Shawn Layden nodig.quote:Layden: Obviously, we were going to build - or rather, we built - an optical drive peripheral for the Super Nintendo Entertainment System. Nintendo realised cartridges had already maxed out their memory footprints and so we - or rather, Ken Kutaragi - created the compact disc technology to support the SNES. And we were just about ready. I think it was at CES [Computer Entertainment Show] 1993, we were going to announce the partnership. And Nintendo left us standing at the altar, after they did a pivot at the last minute and went with Philips.
So there was Ken, proverbially standing at the altar with his optical disc drive in his hands. And, indignant, he went back to the leadership at Sony at the time and said: 'All I need is an OS and some more connecting tissue for this thing, and we can build our own game machine'.
En Ken.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:05 schreef Drankster het volgende:
The big PlayStation 30th anniversary interview with Shawn Layden: "It was a fight to get the Sony name on the machine - they didn't want to be associated with it"
[..]
Interessante lees. We hebben meer types als Andrew House en Shawn Layden nodig.
Just Ken? Is dat kenough?quote:Op woensdag 4 december 2024 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En Ken.
Sony heeft een nieuwe Ken nodig.
Wij hebben ook Ken nodig.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En Ken.
Sony heeft een nieuwe Ken nodig.
He blijf van mijn woordgrappen afquote:
Hij draait hier op volle toeren. Uurtje geleden binnengekomenquote:Op woensdag 4 december 2024 10:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kun je hem gelijk via Tweakers weer verkopen voor 170
Outlaws schijnt nu flink verbeterd te zijn.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij draait hier op volle toeren. Uurtje geleden binnengekomen![]()
Star Wars Outlaws aan het binnenhalen. Daarna FF VII Rebirth
Ga Space Marines 2 later halen. Zag ook dat deze maand een PS5 Pro update komt. Gameplay kan mij bekoren.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:12 schreef StateOfMind het volgende:
Een medisch/wetenschappelijk filmpje met een knipoog over de Warhammer Space Marines
Moet ik ook nog een keer kopen, game schijnt wel tof te zijn.
Ja joh een basic open wereld spel met een verhaal is wel chill voor tussendoor.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Outlaws schijnt nu flink verbeterd te zijn.
Al heb ik me met de launch versie al goed vermaakt.
Maandje Ubisoft+ voor genomen destijds.
Lekkerquote:Op woensdag 4 december 2024 17:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij draait hier op volle toeren. Uurtje geleden binnengekomen![]()
Star Wars Outlaws aan het binnenhalen. Daarna FF VII Rebirth
Ondertussen tien spellen verderquote:
Haha damnquote:Op woensdag 4 december 2024 20:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ondertussen tien spellen verder![]()
![]()
Hogwarts Legacy zet ik er ook weer op, wil wel zien hoe het op de Pro is. Hopelijk komt die expansion snel
Avatar was ook een leuke tussendoor game.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ga Space Marines 2 later halen. Zag ook dat deze maand een PS5 Pro update komt. Gameplay kan mij bekoren.
[..]
Ja joh een basic open wereld spel met een verhaal is wel chill voor tussendoor.
Jij had toch Avatar gespeeld? Is dat wat? Ziet er prachtig uit namelijk en lijkt op Far Cry.
Beste nieuws. Komt een weekje eerderquote:
Klopt maar, wel nadat ze het eerst 2/3 maanden hebben uitgesteld.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beste nieuws. Komt een weekje eerder
waar metacriticquote:Op donderdag 5 december 2024 14:17 schreef MMaRsu het volgende:
https://arstechnica.com/g(...)ky&utm_medium=social
Indy vrij sterk
Gelukkig!quote:Op donderdag 5 december 2024 14:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dat was gelul.
Kingdom Come Deliverance 2 krijgt geen Denuvo of andere DRM-beveiliging
Ik krijg al tandpijn als ik t zie. Wat zoet!quote:Op donderdag 5 december 2024 10:36 schreef Evangelion het volgende:
GOTY 2025 release day
Maandag de 9e is de launch.quote:
In het voorjaar van 2025 komt ie naar de PlayStation.quote:
Das niet morgenquote:Op donderdag 5 december 2024 16:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In het voorjaar van 2025 komt ie naar de PlayStation.
Gamepass is de 6e.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maandag de 9e is de launch.
Of je moet de Premium upgrade hebben, dan kun je een paar dagen eerder spelen.
Nope, op Game Pass komt de Standard Edition, en die is pas op de launch te spelen.quote:
Oef, een game voor mij.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg al tandpijn als ik t zie. Wat zoet!
Astro playroom heb ik echt vervloekt. Heb je net je gloednieuwe PS ingesteld, mag je gelijk beginnen met dat spel.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:56 schreef RaXz het volgende:
Astro Bot lijkt mij ook erg leuk, ik had mij best wel vermaakt met de Astro's Playroom.
Ik kan mij niet heugen of ik ook dat probleem had, maar ik had mijn PS5 pas tegen het eind aan van 2022 dus misschien hadden ze dat eruit gehaald door middel van een update.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Astro playroom heb ik echt vervloekt. Heb je net je gloednieuwe PS ingesteld, mag je gelijk beginnen met dat spel.
Ik bepaal zelf met welk spel ik begin.
Lamequote:Op donderdag 5 december 2024 17:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nope, op Game Pass komt de Standard Edition, en die is pas op de launch te spelen.
Alleen de Premium Edition geeft 3 dagen eerder toegang, en alleen die versie is vanaf morgen te spelen.
https://www.xbox.com/nl-N(...)and-the-great-circle
Tenzij het intussen gewijzigd is natuurlijk.
astrobot is geweligquote:Op donderdag 5 december 2024 17:56 schreef RaXz het volgende:
Astro Bot lijkt mij ook erg leuk, ik had mij best wel vermaakt met de Astro's Playroom.
Ik ga die.m binnenkort ook eens checken vroeger veel overwatch gespeeld.quote:Op vrijdag 6 december 2024 01:09 schreef superniger het volgende:
Marvel Rivals is nu live.
Mijn eerste Hero Shooter. 😃
Ik had launch ps5 en echt geen problemen mee gehad ookquote:Op donderdag 5 december 2024 18:32 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik kan mij niet heugen of ik ook dat probleem had, maar ik had mijn PS5 pas tegen het eind aan van 2022 dus misschien hadden ze dat eruit gehaald door middel van een update.
Maar dat master levelquote:Op donderdag 5 december 2024 21:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
astrobot is gewelig
beste platformer van de laatste jaren en voor dit jaar zeker (mijn) GOTY
Ik wil dit eigenlijk op de pc spelen maar met console cross play en auto aim nee bedankt. Elke game wordt zo slecht daardoor.quote:Op vrijdag 6 december 2024 01:09 schreef superniger het volgende:
Marvel Rivals is nu live.
Mijn eerste Hero Shooter. 😃
Oh dan wacht ik nog evenquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:46 schreef DKUp het volgende:
Space Marine 2 PS5 Pro update komt 10 december 2024.
Is het ook. Maar dat is op zich elke hero shooter. Tot je beetje leert wat iedereen doet. En hoe de gamemodes werken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 05:18 schreef superniger het volgende:
3 uurtjes gespeeld. Best vermakelijk.
Ik vind het wel er chaotisch allemaal.
Had hem bijna gehaald vorige week. Wacht wel even af hoe de update is en een nieuwe salequote:
Yes. Uppie Godquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:04 schreef DKUp het volgende:
Twijfel over de PS Portal, denk toch liever het geld in de Switch opvolger te steken in maart 2025 @:notorious_roy
Ik vind de portal echt chill. Werkt ook gewoon goed.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:04 schreef DKUp het volgende:
Twijfel over de PS Portal, denk toch liever het geld in de Switch opvolger te steken in maart 2025 @:notorious_roy
Switch 2 met veel betere specs zou wel ideaal zijn.quote:
Weet het niet met mijn internet. PlayStation is verbonden via Wifi dus ook niet ideaal voor de Portal.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik vind de portal echt chill. Werkt ook gewoon goed.
ben nu op 80% van de game waarvan alles 100% collected.quote:Op vrijdag 6 december 2024 02:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar dat master levelgodverdomme irritant
Ik heb het zelfs op mijn mobiele internet gebruiktquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Switch 2 met veel betere specs zou wel ideaal zijn.
Ben niet zo gerust op het streamen. Vind de Portal Limited Edition wel mooi, maar straks is het internet te slecht en gebruik ik het nooit.
[..]
Weet het niet met mijn internet. PlayStation is verbonden via Wifi dus ook niet ideaal voor de Portal.
Dat is het allerlaatste dat je krijgt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ben nu op 80% van de game waarvan alles 100% collected.
Of ik ben er nog niet, of jij hebt een skillissue
Gisteren eind van de middag op, speel wel gewoon op de PlayStationquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs op mijn mobiele internet gebruikt
Stardew Valley update zeker? Op de Steam Deck heb ik hem, een keertje opstarten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er is een hele nieuwe questline met een enorme boom die omwaait, waar later een wasbeer in gaat wonen en een gezin sticht.
Te schattig.
Yes, aanrader.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Stardew Valley update zeker? Op de Steam Deck heb ik hem, een keertje opstarten.
Jaaa update 1.6 genot. Ik heb zelf tot 1.4 gespeeld dus het hele ginger island gedeelte is ook nog nieuw voor mij. Ga het volgend jaar wel weer ergens spelen. Momenteel veel nieuwe spellen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zitten wel veel nieuwe dingen in Stardew Valley 1.6. Heb het al lang niet gespeeld, dus veel is (weer) nieuw voor me.
Net een varken gekocht zodat ik dalijk truffels heb.
Ja, idem. Ginger Island is ook nieuw voor mij, vrouw heeft het al wel eens gespeeld tot aan daar dus ik weet wel een beetje.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
Jaaa update 1.6 genot. Ik heb zelf tot 1.4 gespeeld dus het hele ginger island gedeelte is ook nog nieuw voor mij. Ga het volgend jaar wel weer ergens spelen. Momenteel veel nieuwe spellen.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom komt er nou weer een Croc remaster, met plezier gespeeld maar verder geen boeiende platformer toch.
Ja dat schrijf ik, met plezier gespeeld, maar niks bijzonders qua platformer of zo waarom dan een remaster?quote:
12... en het was al een game met veel te veel opties voor mijquote:Op woensdag 27 november 2024 19:37 schreef Drankster het volgende:
Baldur’s Gate 3 Community Update #30 Photo Mode, Cross-Play, and 12 Subclasses Coming Next Year
The gift that keeps on giving.
Ik heb al 200 uur in deze game.Met update 7, de Pro patch en nu weer meer subclasses update lonkt er sowieso nog een Dark Urge playtrough.
Ben bang dat ik nooit MVP zal worden in een game.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat marvel rivals is best wel leuk wel chaotischer nog als overwatch met Loki ben ik snel weg werd gelijk mvp
Cross play kan je uitvinken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik wil dit eigenlijk op de pc spelen maar met console cross play en auto aim nee bedankt. Elke game wordt zo slecht daardoor.
Ik heb buiten Loki nog geen andere healer gespeeld. Hij heeft dezelfde healing pod als Soldier 76 in overwatch. En dat met die klonen speelt echt fantastisch. Ook tof dat je met zijn ult kan veranderen in een andere speler en daar de ult van kan doen en zijn primaire shooting is sterk genoeg om je te kunnen verdedigen. speelt wel fijn ook goed wanneer je die health pod zet die klonen dat ook doen. Storm,Groot, Wolverine en Magneto spelen ook wel fijn Hulk ging minder was elke keer doodquote:Op zondag 8 december 2024 01:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Ben bang dat ik nooit MVP zal worden in een game.
Ik ga me specialiseren als healer.
Adam Warlock vind het meest toegankelijk voor mij.
Ziet eruit als een mindere Resident Evil. Daarom ook nog niet gekocht, komt wel in een goede sale.quote:Op zondag 8 december 2024 12:36 schreef StateOfMind het volgende:
Moet zeggen dat ik Stille Heuvel 2 maar weinig aan vind.
Denk dat ik hem vanmiddag maar inlever bij CEX voor 37 euro cash.
Heb er 40 euro voor betaald via Marktplaats, dus dat valt nog mee.
En daarom zal ik ook altijd de keuze willen hebben om een fysieke versie te kopen.
Dat is idd een goede omschrijving jaquote:Op zondag 8 december 2024 13:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ziet eruit als een mindere Resident Evil. Daarom ook nog niet gekocht, komt wel in een goede sale.
Stellar Blade en Silent Hill rond 55-60 euro, ja die doeiquote:Op zondag 8 december 2024 13:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is idd een goede omschrijving ja
Astrobot is wel tof.quote:Op zondag 8 december 2024 13:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Stellar Blade en Silent Hill rond 55-60 euro, ja die doei![]()
Astro Bot al voor kerst voor die prijs.
ja, daar ben ik dan dus nog niet hequote:Op zaterdag 7 december 2024 00:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat is het allerlaatste dat je krijgt.
trevens
[ afbeelding ]
Ik vond er na 5 uur geen kut meer aan. Setting is wel cool maar ik raakte de weg kwijt, snap de foto puzzels niet, haat de combatquote:Op maandag 9 december 2024 09:08 schreef Ang3l het volgende:
Jesus, wat is Alan Wake 2 af en toe frustrerend zeg
Maar wel bizar en uniek
Ik vond de subway tunnels frustrerend. Zat echt vast op een gegeven moment.quote:Op maandag 9 december 2024 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond er na 5 uur geen kut meer aan. Setting is wel cool maar ik raakte de weg kwijt, snap de foto puzzels niet, haat de combat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |