Nou dan kan je de andere Microsoft games ook afstrepen want die hebben het sowieso ook. De middelvinger emoji is verwijderd uit Teams omdat het te confronterend zou zijn. :’)quote:Op maandag 2 december 2024 17:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Was echt hyped tot ik las dat sweet baby inc eraan heeft gezeten
Zet hem net aan en na een reboot het oldschool geluidquote:Op maandag 2 december 2024 18:07 schreef Kickinalfa het volgende:
Zoontje zette de ps aan en kreeg ineens kriebels van de boot up sounds.
Psx = best.
Onze buurman had destijds een Commodore 64, vet veel op gespeeld.quote:Op maandag 2 december 2024 18:37 schreef StateOfMind het volgende:
Kan me het Commodore 64 tijdperk nog goed herinneren, en heel vaag ook nog Pong, die we speelden op een Aristona beeldbuis televisie, met houtfineer aan de zijkanten en bovenkant () en een afstandsbediening met draad (
![]()
).
Wat een enorme sprong in technologie hebben we sindsdien gemaakt![]()
![]()
BAASquote:
Ja erg lame allemaal.quote:Op maandag 2 december 2024 18:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nou dan kan je de andere Microsoft games ook afstrepen want die hebben het sowieso ook. De middelvinger emoji is verwijderd uit Teams omdat het te confronterend zou zijn. :’)
Pro mode 4K met PSSR en 80fps. Dit is de scherpste en vloeiendste (actie) game die ik ooit heb gespeeld. Parryen is ook een stuk makkelijk zo.quote:
yes, de zwarte ps3 versie gekozenquote:Op dinsdag 3 december 2024 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben jullie die update met die thema’s al wel gehad?
Doe jij automatisch updaten?quote:
Automatisch update wel.quote:Op dinsdag 3 december 2024 00:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Doe jij automatisch updaten?
T was een update die hij downloadde en daarna installeerde
Nou, laten we niet overdrevenquote:
Kwaliteit b film danquote:Op dinsdag 3 december 2024 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, laten we niet overdreven
Het was vooral jeugdsentiment. Kwaliteit wil ik t niet noemen
Niet gekeken want wil het zelf mee maken.quote:Op maandag 2 december 2024 20:47 schreef Drankster het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Niet gekeken want al gespeeld op Gamescom.
Ik vond ze vooral irritant, goedkoop en veel te vaak. Je kan ze verminderen ergens in de settings.quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik was even vergeten dat Alan Wake ook jump scares had
Edit na google:
* Alan Wake 2 is scarier than Control, and definitely scarier than the original Alan Wake.
* Alan Wake 2 is so stuffed with jump scares it cheapens the good horror.
Ik kon t me al niet echt herinnerenVond deel 1 heel erg David Lynch Twin Peaks, en dit gaat zowat richting Resident Evil
(Nou heb ik altijd Silent Hill gespeeld en dingen als Utill Dawn, dus ik kan wel wat horror hebben. Was er alleen ff niet op voorbereid
)
@DKUpquote:Op dinsdag 3 december 2024 13:59 schreef Friday12 het volgende:
Nu zijn er veel disc drives voor wie er ook alweer een nodig had
Ja dna bedoel je die "flitsen" denk ik? The horror; die setting zag ik idd staan.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:02 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik vond ze vooral irritant, goedkoop en veel te vaak. Je kan ze verminderen ergens in de settings.
Ik vond deel 1 erg twin peaks mysterie, maar op den duur qua actie gameplay ook wel iets te veel van hetzelfde worden. Desalniettemin goed mee vermaakt.quote:Het eerste deel was echt heel tof. Niet zozeer de gameplay loop maar vooral het vinden en lezen van de transcripts die echt gekke twists aan het verhaal gaven. In sommige werden eerdere gebeurtenissen verklaard of vertelde ze dat er iets nog ging gebeuren. Geniale en unieke manier van storytelling. In deel 2 ontbrak dit wel vond ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |