Ja inderdaad, ik moet daar ook in een bui voor zijn. Wat ook hinderlijk is dat je het niet gemakkelijk onder het genot van wat koffie of bier kan spelen en even snel een slok kan drinken.quote:Op vrijdag 29 november 2024 09:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk met elke vr gameHet is best tof. Maar toch best gedoe om je vr headset bij te pakken en op je kop te zetten. En dan is de controller weer leeg. Of je headset niet goed opgeladen.
En in de zomer is het te warm
Gewoon virtueel drinkenquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:23 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik moet daar ook in een bui voor zijn. Wat ook hinderlijk is dat je het niet gemakkelijk onder het genot van wat koffie of bier kan spelen en even snel een slok kan drinken.
Ik ben nog geen spel tegen gekomen waar je virtueel kan drinken, wel eten.quote:
op zich. Als je uit de boundry loopt gaan de cameras aan en kan je prima zien waar je koffie staatquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:23 schreef RaXz het volgende:
Wat ook hinderlijk is dat je het niet gemakkelijk onder het genot van wat koffie of bier kan spelen en even snel een slok kan drinken.
Bijna niet te doen om iets te drinken met m'n Index op.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
op zich. Als je uit de boundry loopt gaan de cameras aan en kan je prima zien waar je koffie staat
Controller binnen, boh dat is een hele mooie kleur, dat Chroma Pearlquote:Op vrijdag 29 november 2024 19:18 schreef StateOfMind het volgende:
Stille Heuvel 2 op de kop getikt, zo maar eens kijken.
En ik had nog een cadeaubon liggen, daar maar een DualSense Chroma Pearl van besteld
Ik wil de spoderman controllerquote:Op vrijdag 29 november 2024 19:18 schreef StateOfMind het volgende:
Stille Heuvel 2 op de kop getikt, zo maar eens kijken.
En ik had nog een cadeaubon liggen, daar maar een DualSense Chroma Pearl van besteld
Spinnenman sticker op plakken en met megawinst verkopen aan Vrijdag12quote:Op zondag 1 december 2024 10:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
30th Anniversay Limited Edition ligt hier nog in de verpakking
Wit (sinds de PS5 Pro in bezit)quote:Op zondag 1 december 2024 10:51 schreef StateOfMind het volgende:
Hier ligt de pearl controller letterlijk te shinen in het zonlicht.
Heel lastig om goed op foto/video vast te leggen, maar oh zo mooi in het echt
Pas geleden liep ik langs deze controller voor 80e + doos en ik dacht nahquote:Op zondag 1 december 2024 10:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
30th Anniversay Limited Edition ligt hier nog in de verpakking
Ik heb met 10 uur de magic key eindelijkquote:Op zondag 1 december 2024 22:15 schreef Drankster het volgende:
Dragon Quest 3 2D-HD Remake uitgespeeld in 28 uur en voelde echt als een warm bad.
Er is nog post game content dat de totale speelduur verdubbeld(!!) maar zo ver ik lees zijn het vooral moeilijke dungeons en bosses en niet per se verhaal. Die gaan we dus overslaan.![]()
![]()
Morgen beginnen aan Stellar Blade.
Die 3 kleuren zijn zo mooiquote:Op zondag 1 december 2024 10:51 schreef StateOfMind het volgende:
Hier ligt de pearl controller letterlijk te shinen in het zonlicht.
Heel lastig om goed op foto/video vast te leggen, maar oh zo mooi in het echt
Damn dat je die hebt gekocht joh, hopelijk heb je er niet de volle mep voor neergelegdquote:Op maandag 2 december 2024 08:09 schreef Ang3l het volgende:
Het was een PS weekend:
1. MK1 Kaos Reign DLC gedownload en uitgespeeld
Special voor de gelegenheid mijn blauw/chroom Bugatti uit de winterstalling gehaaldquote:Op maandag 2 december 2024 08:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die 3 kleuren zijn zo mooi
Ik ben echt een sucker voor alles chromatic en iridescent.
Nee niet de volle mep, black friday.quote:Op maandag 2 december 2024 09:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Damn dat je die hebt gekocht joh, hopelijk heb je er niet de volle mep voor neergelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |