Ik gok alleen op je PS5 want die stuurt signaal naar je TV en niet andersom. Zelf gebruik ik het niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:53 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Op de TV of je ps 5? oik heb hetzelkfde probleem.
onder welke setting zit dat? kan het zoi snel niet vinden?quote:Op woensdag 27 november 2024 13:26 schreef Drankster het volgende:
[..]
HDMI-CEC activeren in je settings.
OP builds.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Nieuwe Baldur's Gate patch in 2025 met o.a. 12 nieuwe subclasses
Waaronder mijn favorieten Druid Circle of the Stars en Wizard Bladesinger.
Shit, wordt weer opnieuw beginnen dus
Mja de consensus is volgens mij vanaf de release wel dat bleed builds ook easy mode zijn.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:52 schreef Donderkonijn het volgende:
Ben overnieuw begonnen met Elden Ring. Eerste keer als sorcery based class doorheen gegaan....volgens velen was dat de easy mode. Nou, echt niet, ik doe nu een str/dex bleed build en ik haal alle bazen in 1 x, tot nu toe, zelfs Crucible Knights.
Ik begin zodra ze helemaal klaar zijnquote:Op donderdag 28 november 2024 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Soberso mensen die niet RL1 hitless fists only spelen, allemaal skill issues.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja de consensus is volgens mij vanaf de release wel dat bleed builds ook easy mode zijn.
Datquote:Op donderdag 28 november 2024 12:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Soberso mensen die niet RL1 hitless fists only spelen, allemaal skill issues.
Ja nooit dusquote:Op donderdag 28 november 2024 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik begin zodra ze helemaal klaar zijn
Ik ben niet zo van de paddestoelenquote:Op donderdag 28 november 2024 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
OP builds.
Beste druid is circle of spores
Ik ben mijn nieuwe game met een katana build bezig.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Soberso mensen die niet RL1 hitless fists only spelen, allemaal skill issues.
Nagakibaquote:
*noteertquote:Op donderdag 28 november 2024 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
OP builds.
Beste druid is circle of spores
Was grapje tegen Angel. Druid of spores in dnd (wat wij spelen) notoir underpowered tov circle of stars.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
*noteert
Heb destijds een warrior build gemaakt als ik het mij goed kan herinneren, en had de grootste moeite met de simpelste vijanden en had er daarom op een gegeven moment geen lol meer in.
Zal tzt die build eens proberen.
Ahquote:Op donderdag 28 november 2024 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was grapje tegen Angel. Druid of spores in dnd (wat wij spelen) notoir underpowered tov circle of stars.
quote:Op donderdag 28 november 2024 14:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah
*haalt streep door notitie en noteert circle of stars
Ik krijg een lamme arm door al die notitiesquote:Op donderdag 28 november 2024 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Als het speelt zoals dnd, zou ik een multiclass Sorceror Warlock proberen.
Of paladin hexblade.
Als je fighter wil spelen, polearm master sentinel.
quote:Op donderdag 28 november 2024 14:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik krijg een lamme arm door al die notities
Maar nog geen Kensei Monk.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Haha I know, maar het is een beetje mijn excuus om nog niet te beginnenquote:Op donderdag 28 november 2024 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nooit dus
Het is ook niet echt een patch omat z eniet klaar waren. Het zijn aanvullingen. Net zoals je bij de echte Dungeons & Dragons nieuwe boeken, classes, races etc krijgt.
En ook nog geen Bard, College of Whispersquote:Op donderdag 28 november 2024 15:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Maar nog geen Kensei Monk.
Dus kan nog steeds niet de personage van m'n huidige DnD campaign maken..Ik wil een Kensei Monk met Dark Urge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |