SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
*Scalpers entered the chatquote:
Zo gaat het altijd bij copycat Soonyquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:35 schreef RaXz het volgende:
Het is duidelijk dat Sony naar een digital only toekomst wil gaan, zal mij niets verbazen als de PS6 standaard ook geen drive heeft. Een hele andere instelling dan in het verleden toen ze nog een grap erom maakte omdat Microsoft dat deed met de Xbox One.
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb de digital only gister nog eens flink afgeraden bij een vriend die hem wilde kopen voor black friday. Zo afhankelijk zijn van maar 1 winkel voor AL je spellen.... Weg concurrentie, weg marktwerking (weg 2e-hands markt ook). Sony heeft dan alles in de hand. Niet slim.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:35 schreef RaXz het volgende:
Het is duidelijk dat Sony naar een digital only toekomst wil gaan, zal mij niets verbazen als de PS6 standaard ook geen drive heeft. Een hele andere instelling dan in het verleden toen ze nog een grap erom maakte omdat Microsoft dat deed met de Xbox One.
Bekijk deze YouTube-video
Helaas kopen meer en meer mensen alles digitaal en wordt het alleen maar gestimuleerd, enige concurrentie wat overblijft zijn de key sites. Mensen zijn luie donders die geen zin meer hebben om op te staan om cd te wisselen voor als ze iets anders willen spelen, of snel kunnen kopen ipv wachten op een fysieke bestelling. Game Mania is ook niet voor niets failliet gegaan, Ik word er een beetje moedeloos van.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de digital only gister nog eens flink afgeraden bij een vriend die hem wilde kopen voor black friday. Zo afhankelijk zijn van maar 1 winkel voor AL je spellen.... Weg concurrentie, weg marktwerking (weg 2e-hands markt ook). Sony heeft dan alles in de hand. Niet slim.
Dit ben ik, heerlijk toch. Installaties starten vanaf de mobiele app en het spel geïnstalleerd en geüpdatet hebben als je thuis komt zodat je gelijk kan gamen.quote:Op woensdag 27 november 2024 08:55 schreef RaXz het volgende:
Mensen zijn luie donders die geen zin meer hebben om op te staan om cd te wisselen voor als ze iets anders willen spelen, of snel kunnen kopen ipv wachten op een fysieke bestelling
PS3 is nicequote:Op woensdag 27 november 2024 00:00 schreef Evangelion het volgende:
Ik heb nog steeds een PS2 met games op zolder (en PS3 maar dat is een gedrocht. M'n PS1 was wel overleden).
Ga ik natuurlijk nooit meer aansluiten (als ik het wil spelen speel ik wel de remasters) maar het doet te veel pijn om persoonlijke "coming of age" games zoals FFX en Kingdom Hearts weg te doen.
Game mania is failliet omdat ze mongolen prijzen hanteerden en alleen maar van die funko troep in de winkels hebben liggenquote:Op woensdag 27 november 2024 08:55 schreef RaXz het volgende:
[..]
Helaas kopen meer en meer mensen alles digitaal en wordt het alleen maar gestimuleerd, enige concurrentie wat overblijft zijn de key sites. Mensen zijn luie donders die geen zin meer hebben om op te staan om cd te wisselen voor als ze iets anders willen spelen, of snel kunnen kopen ipv wachten op een fysieke bestelling. Game Mania is ook niet voor niets failliet gegaan, Ik word er een beetje moedeloos van.
Dat ook, maar ik denk niet dat het de enige factoren waren, en die funko troep hadden ze om de gebrekkige spel aankopen te compenseren.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Game mania is failliet omdat ze mongolen prijzen hanteerden en alleen maar van die funko troep in de winkels hebben liggen
Inderdaad, kom je naar die winkel toe zeg je ik wil beginnen met Pokemon welke kan ik het beste kopenquote:Op woensdag 27 november 2024 10:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Game mania is failliet omdat ze mongolen prijzen hanteerden en alleen maar van die funko troep in de winkels hebben liggen
niks mis met pokemon red en bluequote:Op woensdag 27 november 2024 11:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Inderdaad, kom je naar die winkel toe zeg je ik wil beginnen met Pokemon welke kan ik het beste kopen
Krijg je het eerste deel aanbevolen en kan je in een bak het spel vinden voor 40 euro
CEX heeft dat eigenlijk ook maar koopt ook hoog in + inruilwaarde van je zooi maakt get goed te doen.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:15 schreef MMaRsu het volgende:
Game Mania
Switch games zoals Mario 2e hands
verkopen voor 50¤ euro
Tyf gauw op idd
Launch PS5 ingeruild voor ¤302 was een goede deal ja. Als die niet zo hoog had ik misschien niet eens de Pro gehaald.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
CEX heeft dat eigenlijk ook maar koopt ook hoog in + inruilwaarde van je zooi maakt get goed te doen.
Gt7 komt vast nog naar de pc thoquote:Op woensdag 27 november 2024 11:36 schreef RaXz het volgende:
Ik zat erover te denken om een PSVR2 aan te schaffen, voor Gran Turismo en ook om op de pc te gebruiken. Maar nu blijkt dat je geeneens los controllers of een vervangende kabel kan kopen, ze verwachten dat je een geheel nieuwe set koopt als er iets stuk gaat buiten de garantie. Die vlieger gaat dus mooi niet op, best jammer want Gran Turismo lijkt mij erg gaaf in VR.
Dat is belachelijk.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:36 schreef RaXz het volgende:
Ik zat erover te denken om een PSVR2 aan te schaffen, voor Gran Turismo en ook om op de pc te gebruiken. Maar nu blijkt dat je geeneens los controllers of een vervangende kabel kan kopen, ze verwachten dat je een geheel nieuwe set koopt als er iets stuk gaat buiten de garantie. Die vlieger gaat dus mooi niet op, best jammer want Gran Turismo lijkt mij erg gaaf in VR.
Ik snap t gemak, maar je werkt zo wel duurdere producten in de handquote:Op woensdag 27 november 2024 09:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dit ben ik, heerlijk toch. Installaties starten vanaf de mobiele app en het spel geïnstalleerd en geüpdatet hebben als je thuis komt zodat je gelijk kan gamen.
Is dat ook leuk om in te stappen?quote:Op woensdag 27 november 2024 11:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
niks mis met pokemon red en blue
Mm als je de nostalgie niet hebt en uitdaging wilt dan zou ik ze overslaan.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is dat ook leuk om in te stappen?
Dat het geen moeilijk spel zal zijn geloof ik best, maar een beetje uitdaging zou wel fijn zijn.
Sorry offtopic, maar bij gebrek aan nieuwe leuke spellen op de ps5
Ik heb laatst green gekocht voor 10 euro Gameboy heb ik nog.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:54 schreef Evangelion het volgende:
Het was toch niet echt Pokemon Red en Blue? Koop je dan ook een gameboy?
Ik weet nog steeds dat ik mijn PS4 pro aantal jaar nadat ik deze op black friday had gekocht daar ging verkopen. Maar 100 euro minder dan dat ik dat ding gekocht hadquote:Op woensdag 27 november 2024 11:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Launch PS5 ingeruild voor ¤302 was een goede deal ja. Als die niet zo hoog had ik misschien niet eens de Pro gehaald.
HDMI-CEC activeren in je settings.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe stel ik op de ps5 in dat mijn tv gelijk naar het juiste kanaal springt bij het aanzetten van de ps5? Bij mijn ps4 werkte dit ook zo.
Gevonden dankjewelquote:Op woensdag 27 november 2024 13:26 schreef Drankster het volgende:
[..]
HDMI-CEC activeren in je settings.
Nee, nog altijd op zoek naar de magic keyquote:Op woensdag 27 november 2024 12:29 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Deze guy schopt mijn kont. @:notorious_roy ben jij hier al voorbij?
voor wie er heel graag een wil het valt te proberenquote:Zojuist bij een lokale mediamarkt een aanbetaling gedaan; volgende week komen er 6 exemplaren binnen, blijkbaar bij elk filiaal tussen de 6 en 10 afhankelijk van de grootte. Normaal doen ze niet aan pre-orders maar ze begrepen de situatie. Heb volledige bedrag betaald 119 euro en ze verwachten dat ze vanaf volgende week in het filiaal zijn, krijg een belletje dan
Yep sorry wilde ik erbij zetten en vergetenquote:Op woensdag 27 november 2024 17:59 schreef StateOfMind het volgende:
Gaat over de disc drive denk ik?
Zie post #33 voor de tactiekquote:
Ik had al gelezen dat erin Portugal een flinke voorraad ligt voor de Europese markt. Ik ga het wel even in de gaten houden.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zie post #33 voor de tactiek
Lang weekend de zon opzoekenquote:Op woensdag 27 november 2024 18:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik had al gelezen dat erin Portugal een flinke voorraad ligt voor de Europese markt. Ik ga het wel even in de gaten houden.
Azerty is de laatste twee weken ook wat meer hoopgevend en spreekt over binnen een week. Wel een ander geleuter dan 31-12quote:Op woensdag 27 november 2024 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lang weekend de zon opzoeken
Ja lijkt mij wel dat het niet heel lang kan duren zo ietsquote:Op woensdag 27 november 2024 18:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Azerty is de laatste twee weken ook wat meer hoopgevend en spreekt over binnen een week. Wel een ander geleuter dan 31-12
Even kijken eventueel ergens oppikken vlakbij werk als het werkelijk volgende week binnenkomt
Gelukkig ben ik scherp ende alert zoals altijdquote:Op woensdag 27 november 2024 18:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Yep sorry wilde ik erbij zetten en vergeten
Het lange wachten lijkt in december voorbij te zijnquote:Op woensdag 27 november 2024 18:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja lijkt mij wel dat het niet heel lang kan duren zo iets
Geplaatst op Discord, zag het ookquote:Op woensdag 27 november 2024 19:37 schreef Drankster het volgende:
Baldur’s Gate 3 Community Update #30 Photo Mode, Cross-Play, and 12 Subclasses Coming Next Year
The gift that keeps on giving.
Ik heb al 200 uur in deze game. Met update 7, de Pro patch en nu weer meer subclasses update lonkt er sowieso nog een Dark Urge playtrough.
Op de TV of je ps 5? oik heb hetzelkfde probleem.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:26 schreef Drankster het volgende:
[..]
HDMI-CEC activeren in je settings.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |