Azerty heeft aangegeven dat de Disc Drive zal worden verzonden. POSTNL heeft hem al. Staat gepland om morgen maar kan later worden.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Azerty heeft aangegeven dat de Disc Drive zal worden verzonden. POSTNL heeft hem al. Staat gepland om morgen maar kan later worden.
Leuke reacties ook op de advertentie.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:12 schreef FlippingCoin het volgende:
https://tweakers.net/aanb(...)tuur-mediamarkt.html
Die gast die vergeten was account te wisselenquote:Op woensdag 4 december 2024 10:19 schreef RaXz het volgende:
[..]
Leuke reacties ook op de advertentie.
Ja terechtquote:Op woensdag 4 december 2024 10:19 schreef RaXz het volgende:
[..]
Leuke reacties ook op de advertentie.
Hahaha ja prachtig.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die gast die vergeten was account te wisselen
Kun je hem gelijk via Tweakers weer verkopen voor 170quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Azerty heeft aangegeven dat de Disc Drive zal worden verzonden. POSTNL heeft hem al. Staat gepland om morgen maar kan later worden.
Blijft apart dat Tweakers aan dit soort scalper praktijken meewerkt.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:12 schreef FlippingCoin het volgende:
https://tweakers.net/aanb(...)tuur-mediamarkt.html
Ja ik had een keer een heel obvious scalper gerapporteerd hebben ze niks mee gedaan. Kreeg alleen een mailtje dat er iemand naar had gekeken, beetje matig ja.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Blijft apart dat Tweakers aan dit soort scalper praktijken meewerkt.
Ik zeg scalperen die ratten.
Interessante lees. We hebben meer types als Andrew House en Shawn Layden nodig.quote:Layden: Obviously, we were going to build - or rather, we built - an optical drive peripheral for the Super Nintendo Entertainment System. Nintendo realised cartridges had already maxed out their memory footprints and so we - or rather, Ken Kutaragi - created the compact disc technology to support the SNES. And we were just about ready. I think it was at CES [Computer Entertainment Show] 1993, we were going to announce the partnership. And Nintendo left us standing at the altar, after they did a pivot at the last minute and went with Philips.
So there was Ken, proverbially standing at the altar with his optical disc drive in his hands. And, indignant, he went back to the leadership at Sony at the time and said: 'All I need is an OS and some more connecting tissue for this thing, and we can build our own game machine'.
En Ken.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:05 schreef Drankster het volgende:
The big PlayStation 30th anniversary interview with Shawn Layden: "It was a fight to get the Sony name on the machine - they didn't want to be associated with it"
[..]
Interessante lees. We hebben meer types als Andrew House en Shawn Layden nodig.
Just Ken? Is dat kenough?quote:Op woensdag 4 december 2024 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En Ken.
Sony heeft een nieuwe Ken nodig.
Wij hebben ook Ken nodig.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En Ken.
Sony heeft een nieuwe Ken nodig.
He blijf van mijn woordgrappen afquote:
Hij draait hier op volle toeren. Uurtje geleden binnengekomenquote:Op woensdag 4 december 2024 10:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kun je hem gelijk via Tweakers weer verkopen voor 170
Outlaws schijnt nu flink verbeterd te zijn.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij draait hier op volle toeren. Uurtje geleden binnengekomen![]()
Star Wars Outlaws aan het binnenhalen. Daarna FF VII Rebirth
Ga Space Marines 2 later halen. Zag ook dat deze maand een PS5 Pro update komt. Gameplay kan mij bekoren.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:12 schreef StateOfMind het volgende:
Een medisch/wetenschappelijk filmpje met een knipoog over de Warhammer Space Marines
Bekijk deze YouTube-video
Moet ik ook nog een keer kopen, game schijnt wel tof te zijn.
Ja joh een basic open wereld spel met een verhaal is wel chill voor tussendoor.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Outlaws schijnt nu flink verbeterd te zijn.
Al heb ik me met de launch versie al goed vermaakt.
Maandje Ubisoft+ voor genomen destijds.
Lekkerquote:Op woensdag 4 december 2024 17:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij draait hier op volle toeren. Uurtje geleden binnengekomen![]()
Star Wars Outlaws aan het binnenhalen. Daarna FF VII Rebirth
Ondertussen tien spellen verderquote:
Haha damnquote:Op woensdag 4 december 2024 20:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ondertussen tien spellen verder![]()
![]()
Hogwarts Legacy zet ik er ook weer op, wil wel zien hoe het op de Pro is. Hopelijk komt die expansion snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |