............ Be still my heart.quote:Op maandag 2 december 2024 10:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Special voor de gelegenheid mijn blauw/chroom Bugatti uit de winterstalling gehaald
Bekijk deze YouTube-video
Er staan er een paar te koop, chroom wrap erop en gaaaaanquote:Op maandag 2 december 2024 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
............ Be still my heart wallet.
rijke tatta genotquote:Op maandag 2 december 2024 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet de volle mep, black friday.
Maar dat extra beetje verhaal was wel erg kort.
Dan nog gaat t me meestal om wat extra characters, en single tata dus geld zat
Ik reken altijd zo: hoeveel bioscoop kaartjes zijn het en hoeveel meer tijd kan er er mee doen dan 2 uur per kaartje?Aangezien een gemiddeld bios kaartje ook wel 15,- is... ik heb er zeker wel 4 uur aan gespeeld.
Ja dat snap ik ook echt niet.quote:Op maandag 2 december 2024 11:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ach ja Mortal Kombat in 2011 waren ze met Mortal Kombat (9) die echt fantastisch was weer helemaal terug na een reeks slechte games heerlijke reboot was dat die oa verhaal van mk 1,2 en 3 opnieuw vertelde, MK X was ook wel leuk maar al iets minder en vervolgens zijn 11 en One zo matig dat ze eigenlijk weer terug bij af zijn toch jammer hoe snel ze dan een geniale reboot zelf weer zo snel om zeep helpen.
Hoeveel uren bioscoop, of hoeveel keren MK1 DLC is dat?quote:Op maandag 2 december 2024 11:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er staan er een paar te koop, chroom wrap erop en gaaaaan
https://www.autoscout24.nl/lst/bugatti/veyron
Ik vind MK1 dus juist weer wel leukquote:Op maandag 2 december 2024 11:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ach ja Mortal Kombat in 2011 waren ze met Mortal Kombat (9) die echt fantastisch was weer helemaal terug na een reeks slechte games heerlijke reboot was dat die oa verhaal van mk 1,2 en 3 opnieuw vertelde, MK X was ook wel leuk maar al iets minder en vervolgens zijn 11 en One zo matig dat ze eigenlijk weer terug bij af zijn toch jammer hoe snel ze dan een geniale reboot zelf weer zo snel om zeep helpen.
Ik dacht eerst: "Waarom staat er een extra 0 achter die 99 cent?"quote:Op maandag 2 december 2024 11:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er staan er een paar te koop, chroom wrap erop en gaaaaan
https://www.autoscout24.nl/lst/bugatti/veyron
Een van de leukste games van de afgelopen jarenquote:Op maandag 2 december 2024 12:47 schreef Friday12 het volgende:
Guardians of the Galaxy is ook wel leuk. Toendertijd helemaal gemist dat deze uitkwam.
Het kost wat, maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 2 december 2024 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: "Waarom staat er een extra 0 achter die 99 cent?"
Ja, daar heb ik me idd ook goed mee vermaaktquote:Op maandag 2 december 2024 13:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een van de leukste games van de afgelopen jaren
Altijd als ik rocket zie hoor ik dat stukje over trash pandaquote:Op maandag 2 december 2024 13:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een van de leukste games van de afgelopen jaren
Bij 9 hebben ze qua verhaal de grote reset knop ingedrukt wat betreft verhaallijn daarom ook het verhaal van 1, 2 en 3 opnieuw en dat werkte heel goed en verfrissend maar vervolgens schrijven ze zich in x en 11 zo vast dat eigenlijk weer een reboot nodig was met Mortal Kombat one die vervolgens een stuk minder goed uitpakt.quote:Op maandag 2 december 2024 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind MK1 dus juist weer wel leuk
Maar t is toch elke keer hetzelfde
Volgens mij heb ik 9 overgeslagen. X en 11 heb ik dan weer wel. Ik begon bij 1 ooit, de echte 1 dus.
T is een beetje traditie ze te kopen, en dan raak ik t ff 2 maanden aan,..... en vervolgens miks meer
Weet ook niet waatom ik steeds de nieuwe editites weer koop
Elke keer denk ik "Niet meer doen, want t voegt niks extra's toe" en dan komt ie er en dan staat t toch plots ineens weer op de PS te draaien. Heel bijzonder hoe dat werkt.
Ik vind t bij 1 wel weer grappig dat alles omgegooid is.
Goed, slecht, oude karakters etc. En als m'n vingers op Sindel kunnen klikken vinden ze het al snel goed
I stan that queen, gurl, Yassss, okurrrr.
Dus.
Maar ff serieus... wie speelt er in godsnaam MK voor het verhaal?quote:Op maandag 2 december 2024 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij 9 hebben ze qua verhaal de grote reset knop ingedrukt wat betreft verhaallijn daarom ook het verhaal van 1, 2 en 3 opnieuw en dat werkte heel goed en verfrissend maar vervolgens schrijven ze zich in x en 11 zo vast dat eigenlijk weer een reboot nodig was met Mortal Kombat one die vervolgens een stuk minder goed uitpakt.
Jammer want X ging ook nog wel redelijk goed verder na de reboot. 9 was ook echt een uitzonderlijk goeie game die een dood en begraven franchise weer helemaal bovenaan wist te zetten.
Als er ooit een Kompleet editie van one uitkomt voor een paar tientjes ga ik die ook wel halen voor de collectie denk ik.
Dezelfde mensen die de Playboy lezen voor de interviews.quote:Op maandag 2 december 2024 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ff serieus... wie speelt er in godsnaam MK voor het verhaal?
(al wordt de story mode wel steeds groter)
Sinds 9, want toen was het gewoon tof.quote:Op maandag 2 december 2024 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ff serieus... wie speelt er in godsnaam MK voor het verhaal?
(al wordt de story mode wel steeds groter)
Altijd die vervelende nietjes midden in het interviewquote:Op maandag 2 december 2024 14:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die de Playboy lezen voor de interviews.
Ik las mietjes en was al meteen getriggerdquote:Op maandag 2 december 2024 14:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Altijd die vervelende nietjes midden in het interview![]()
en nog krijgen ze commentaar, bij een fighting gamequote:Op maandag 2 december 2024 14:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sinds 9, want toen was het gewoon tof.
MK is ook de enige die daadwerkelijk moeite steekt in de story mode.
Ik ben alleen van de single player (of couch samen spelen).quote:Ik denk dat er meer mensen MK spelen voor de story mode en Krypt etc dan dat jij denkt.
Soms denken mensen echt dat fighting games alleen maar verkocht worden voor online. Zo heb je ook van die lui online die gaan lopen zeiken dat ze geen characters willen unlocken, want ze willen online.
Ja mooi voor jou laat de mensen die online willen met alle characters willen spelen, en laat de mensen die in single player willen unlocken dat lekker doen
Dat gevoel van characters unlocken en dat ieder personage een eigen storyline had zoals bij Tekken 3 mis ik nog steeds.quote:Op maandag 2 december 2024 14:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sinds 9, want toen was het gewoon tof.
MK is ook de enige die daadwerkelijk moeite steekt in de story mode.
Ik denk dat er meer mensen MK spelen voor de story mode en Krypt etc dan dat jij denkt.
Soms denken mensen echt dat fighting games alleen maar verkocht worden voor online. Zo heb je ook van die lui online die gaan lopen zeiken dat ze geen characters willen unlocken, want ze willen online.
Ja mooi voor jou laat de mensen die online willen met alle characters willen spelen, en laat de mensen die in single player willen unlocken dat lekker doen
Unlocken dmv play ipv pay bedoel je dan?quote:Op maandag 2 december 2024 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat gevoel van characters unlocken en dat ieder personage een eigen storyline had zoals bij Tekken 3 mis ik nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |