Avatar was ook een leuke tussendoor game.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ga Space Marines 2 later halen. Zag ook dat deze maand een PS5 Pro update komt. Gameplay kan mij bekoren.
[..]
Ja joh een basic open wereld spel met een verhaal is wel chill voor tussendoor.
Jij had toch Avatar gespeeld? Is dat wat? Ziet er prachtig uit namelijk en lijkt op Far Cry.
Beste nieuws. Komt een weekje eerderquote:
Klopt maar, wel nadat ze het eerst 2/3 maanden hebben uitgesteld.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beste nieuws. Komt een weekje eerder
waar metacriticquote:Op donderdag 5 december 2024 14:17 schreef MMaRsu het volgende:
https://arstechnica.com/g(...)ky&utm_medium=social
Indy vrij sterk
Gelukkig!quote:Op donderdag 5 december 2024 14:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dat was gelul.
Kingdom Come Deliverance 2 krijgt geen Denuvo of andere DRM-beveiliging
Ik krijg al tandpijn als ik t zie. Wat zoet!quote:Op donderdag 5 december 2024 10:36 schreef Evangelion het volgende:
GOTY 2025 release day
Bekijk deze YouTube-video
Maandag de 9e is de launch.quote:
In het voorjaar van 2025 komt ie naar de PlayStation.quote:
Das niet morgenquote:Op donderdag 5 december 2024 16:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In het voorjaar van 2025 komt ie naar de PlayStation.
Gamepass is de 6e.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maandag de 9e is de launch.
Of je moet de Premium upgrade hebben, dan kun je een paar dagen eerder spelen.
Nope, op Game Pass komt de Standard Edition, en die is pas op de launch te spelen.quote:
Oef, een game voor mij.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg al tandpijn als ik t zie. Wat zoet!
Astro playroom heb ik echt vervloekt. Heb je net je gloednieuwe PS ingesteld, mag je gelijk beginnen met dat spel.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:56 schreef RaXz het volgende:
Astro Bot lijkt mij ook erg leuk, ik had mij best wel vermaakt met de Astro's Playroom.
Ik kan mij niet heugen of ik ook dat probleem had, maar ik had mijn PS5 pas tegen het eind aan van 2022 dus misschien hadden ze dat eruit gehaald door middel van een update.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Astro playroom heb ik echt vervloekt. Heb je net je gloednieuwe PS ingesteld, mag je gelijk beginnen met dat spel.
Ik bepaal zelf met welk spel ik begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |