Lamequote:Op donderdag 5 december 2024 17:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nope, op Game Pass komt de Standard Edition, en die is pas op de launch te spelen.
Alleen de Premium Edition geeft 3 dagen eerder toegang, en alleen die versie is vanaf morgen te spelen.
https://www.xbox.com/nl-N(...)and-the-great-circle
Tenzij het intussen gewijzigd is natuurlijk.
astrobot is geweligquote:Op donderdag 5 december 2024 17:56 schreef RaXz het volgende:
Astro Bot lijkt mij ook erg leuk, ik had mij best wel vermaakt met de Astro's Playroom.
Ik ga die.m binnenkort ook eens checken vroeger veel overwatch gespeeld.quote:Op vrijdag 6 december 2024 01:09 schreef superniger het volgende:
Marvel Rivals is nu live.
Mijn eerste Hero Shooter. 😃
Ik had launch ps5 en echt geen problemen mee gehad ookquote:Op donderdag 5 december 2024 18:32 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik kan mij niet heugen of ik ook dat probleem had, maar ik had mijn PS5 pas tegen het eind aan van 2022 dus misschien hadden ze dat eruit gehaald door middel van een update.
Maar dat master levelquote:Op donderdag 5 december 2024 21:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
astrobot is gewelig
beste platformer van de laatste jaren en voor dit jaar zeker (mijn) GOTY
Ik wil dit eigenlijk op de pc spelen maar met console cross play en auto aim nee bedankt. Elke game wordt zo slecht daardoor.quote:Op vrijdag 6 december 2024 01:09 schreef superniger het volgende:
Marvel Rivals is nu live.
Mijn eerste Hero Shooter. 😃
Oh dan wacht ik nog evenquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:46 schreef DKUp het volgende:
Space Marine 2 PS5 Pro update komt 10 december 2024.
Is het ook. Maar dat is op zich elke hero shooter. Tot je beetje leert wat iedereen doet. En hoe de gamemodes werken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 05:18 schreef superniger het volgende:
3 uurtjes gespeeld. Best vermakelijk.
Ik vind het wel er chaotisch allemaal.
Had hem bijna gehaald vorige week. Wacht wel even af hoe de update is en een nieuwe salequote:
Yes. Uppie Godquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:04 schreef DKUp het volgende:
Twijfel over de PS Portal, denk toch liever het geld in de Switch opvolger te steken in maart 2025 @:notorious_roy
Ik vind de portal echt chill. Werkt ook gewoon goed.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:04 schreef DKUp het volgende:
Twijfel over de PS Portal, denk toch liever het geld in de Switch opvolger te steken in maart 2025 @:notorious_roy
Switch 2 met veel betere specs zou wel ideaal zijn.quote:
Weet het niet met mijn internet. PlayStation is verbonden via Wifi dus ook niet ideaal voor de Portal.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik vind de portal echt chill. Werkt ook gewoon goed.
ben nu op 80% van de game waarvan alles 100% collected.quote:Op vrijdag 6 december 2024 02:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar dat master levelgodverdomme irritant
Ik heb het zelfs op mijn mobiele internet gebruiktquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Switch 2 met veel betere specs zou wel ideaal zijn.
Ben niet zo gerust op het streamen. Vind de Portal Limited Edition wel mooi, maar straks is het internet te slecht en gebruik ik het nooit.
[..]
Weet het niet met mijn internet. PlayStation is verbonden via Wifi dus ook niet ideaal voor de Portal.
Dat is het allerlaatste dat je krijgt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ben nu op 80% van de game waarvan alles 100% collected.
Of ik ben er nog niet, of jij hebt een skillissue
Gisteren eind van de middag op, speel wel gewoon op de PlayStationquote:Op zaterdag 7 december 2024 00:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs op mijn mobiele internet gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |