Jamaar Rooohooooy, het is zo leuk!quote:Op donderdag 28 november 2024 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha I know, maar het is een beetje mijn excuus om nog niet te beginnen
Dat zeg ik, ik had best wat moeite als sorcerer, maar dit is gewoon easymode. Dit is echt nog 10x zo makkelijk.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja de consensus is volgens mij vanaf de release wel dat bleed builds ook easy mode zijn.
Mja kamehameha mode is wel de makkelijkere manier toch.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:44 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik had best wat moeite als sorcerer, maar dit is gewoon easymode. Dit is echt nog 10x zo makkelijk.
Hetzelfde als in een oorlog of schietpartij.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:16 schreef MMaRsu het volgende:
Gewoon niet geraakt worden duh. Zo moeilijk is ER niet hoor..
Valt mee. Ja genoeg die je er mee kan oneshotten. Maar ook genoeg die veel te veel bewegen waardoor je amper tijd hebt om een spell te kunnen doen.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja kamehameha mode is wel de makkelijkere manier toch.
ah oke zou kunnen nooit mee gespeeldquote:Op donderdag 28 november 2024 18:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Valt mee. Ja genoeg die je er mee kan oneshotten. Maar ook genoeg die veel te veel bewegen waardoor je amper tijd hebt om een spell te kunnen doen.
Vond mage moeilijker dan bleed build uiteindelijk. Helemaal als je het beetje normaal speelt en dus niet super overlevel bent
Ik ren nu met een bleed build door de DLC maar daar is het wel een stuk minder OP.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Valt mee. Ja genoeg die je er mee kan oneshotten. Maar ook genoeg die veel te veel bewegen waardoor je amper tijd hebt om een spell te kunnen doen.
Vond mage moeilijker dan bleed build uiteindelijk. Helemaal als je het beetje normaal speelt en dus niet super overlevel bent
Redemption arc ditdat maar de game blijft saai imo.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[ x ]
Misschien ook eens een kans geven
Ik hou ook van red dead en factorio dat vinden genoeg mensen ook saaie games.quote:Op vrijdag 29 november 2024 00:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Redemption arc ditdat maar de game blijft saai imo.
Dat vind ik eigenlijk met elke vr gamequote:Op vrijdag 29 november 2024 01:14 schreef RaXz het volgende:
Mijn No Man's Sky teller staat op 100 uur, en enkel in VR.
Ik moet er wel voor in een bepaalde mood zijn, net als Minecraft eigenlijk.
RDR2 is in de gameplay wat traag ja maar buiten dat is het qua verhaal, wereld en de content daarin misschien wel de beste open world game waar ik ooit in gelopen heb.quote:Op vrijdag 29 november 2024 00:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik hou ook van red dead en factorio dat vinden genoeg mensen ook saaie games.
Ik wil 1 echt een keer uitspelen. Vroeger was mijn save corrupted helaas. Verder vond ik deeltje 2 echt heel traagquote:Op vrijdag 29 november 2024 10:35 schreef Questular het volgende:
Ik vind Red dead zowel geweldig als enorm saai.
En daarna spodermanquote:Op vrijdag 29 november 2024 11:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben blij dat ik nog een stukje first time storymode heb bewaard van hogwarts legacy speelt veel fijner op de ps5 vergeleken met de ps4.
En kon ook zo verder.
Ben gisteren heel even aan miles morales Spider-man begonnen. Moet ik eerst spelen voor Spider-man 2 had ik gelezen.quote:
Het zijn westerns he..quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik wil 1 echt een keer uitspelen. Vroeger was mijn save corrupted helaas. Verder vond ik deeltje 2 echt heel traag
Dit in vergelijking met 1 dan hequote:
En ja sowieso die eerst spelenquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben gisteren heel even aan miles morales Spider-man begonnen. Moet ik eerst spelen voor Spider-man 2 had ik gelezen.
Super tof die gamequote:Op donderdag 28 november 2024 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[ x ]
Misschien ook eens een kans geven
Ja jammer dat die niet bij ps+ zit.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Super tof die game![]()
Echt een aanrader. In een sale keer halen, ze zijn nog aan het updaten.
Bekijk deze YouTube-video
Benieuwd naar Worlds Part 2 update![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |