SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
plaatje laat ik staanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hee, een verfrissende TT
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Heb de dag nog best goed overleefd ook al was ik om 4.00 al wakker terwijl ik om 0.00 sliepUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Morgen vrij?quote:Op donderdag 21 november 2024 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
Heb de dag nog best goed overleefd ook al was ik om 4.00 al wakker terwijl ik om 0.00 sliepAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Tenzij ik verlof neem ben ik nooit vrij op vrijdagquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
als er drama is mag ik niet meedoenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
blauwen mogen dat nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat is er dan?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oef gelukkig. Dan plaats ik bij deze een bolk.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
[quote]Op vrijdag 22 november 2024 00:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oef gelukkig. Dan plaats ik bij deze een bolk.
Kak
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2024 00:14:14 ]![]()
KakThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
wat is er met killemOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb hem een 3 maanden ban gegeven.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb hem een 3 maanden ban gegeven.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
waaromquote:Op vrijdag 22 november 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb hem een 3 maanden ban gegeven.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee killem is gewoon ergens aan het chillen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zat je over friet te miepen?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee geloof was iets van week geleden maar zag hem weer keer voorbij komen dus dacht. 3 maanden is wel goed.quote:Lach met een schone bips![]()
3 maanden is zatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat zijn geen halve maatregelen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je kunt een baard groeien in drie maanden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik weet dat, niet uiteindelijk trouwens, maaaaaaaar jullie blauwen hebben er grote invloed op.quote:
`en maakt niet uit heb maar ff gezegd waarom ik dat geen goed idee vond, verder mag ik jullie als gewoon users die dan wel van alles ook mogen zeggen zonder policy.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik hou mijn mond welquote:Op vrijdag 22 november 2024 00:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt een baard groeien in drie maanden.![]()
![]()
Langer hoeft ook niet, maar even tot bezinning laten komen. Misschien kan die ban vanavond er al wel vanaf als de schrik groot genoeg was.quote:Lach met een schone bips![]()
ik weet niet waar dit over gaat. maar kan wel zeggen wat meer met FA praten kan soms helpen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Langer hoeft ook niet, maar even tot bezinning laten komen. Misschien kan die ban vanavond er al wel vanaf als de schrik groot genoeg was.Do what you love, love what you do!![]()
nee drie maanden is drie maandenquote:Op vrijdag 22 november 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Langer hoeft ook niet, maar even tot bezinning laten komen. Misschien kan die ban vanavond er al wel vanaf als de schrik groot genoeg was.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hoezo?quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:25 schreen sp
loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kun jij een baard groeien?![]()
ik heb het wel eens geprobeerd voor movemberquote:Op vrijdag 22 november 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kun jij een baard groeien?
werd een snor, beetje creepy met gaten erin enzo ... de foto's zijn kwijtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, ik bedoel de mannen.quote:
Owjee hoe leg ik dit nu weer uit.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hahaha ja die volle baardgroei heb ik ook niet en ben 40+quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb het wel eens geprobeerd voor movember
werd een snor, beetje creepy met gaten erin enzo ... de foto's zijn kwijtDo what you love, love what you do!![]()
Eigenlijk vind ik het achteraf gezien een beetje ook wel kut van mijn kant. Denk hij heeft zijn lesje al wel geleerd. Hij kan weer posten.quote:
Softie ik.Lach met een schone bips![]()
sjah ik weet niet het verhaal, maar for share als hij ff gaat praten met FA dan geven ze hem wel een kortere termijn als het allemaal meevalt.quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het achteraf gezien een beetje ook wel kut van mijn kant. Denk hij heeft zijn lesje al wel geleerd. Hij kan weer posten.
Softie ik.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb de ban er al afgehaald maat.quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
sjah ik weet niet het verhaal, maar for share als hij ff gaat praten met FA dan geven ze hem wel een kortere termijn als het allemaal meevalt.Lach met een schone bips![]()
@HappyCharly ook nog niet gezien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja via dan?quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb de ban er al afgehaald maat.
9f wat? ik weet het hele drama niet hoor wat was het eigenlijk?Do what you love, love what you do!![]()
Kan ik gewoon zelf hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja via dan?
9f wat? ik weet het hele drama niet hoor wat was het eigenlijk?Lach met een schone bips![]()
die is superboos op mij zonder redenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mwah 50/50quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
die is superboos op mij zonder redenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
40/60quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
die is superboos op mij zonder redenKomt altijd weer goedquote:
Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat is dts he.quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Komt altijd weer goedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kan jou hier vandaag een domme kut eikel met de hersens van een konijn noemen. En morgen praten we er niet meer over en gaan we gewoon weer door. Of jij noemt mij een shemale loving homo die kangaroes pijpt in Australië.. Morgen gaan we weer door.quote:
Al het drama...Lach met een schone bips![]()
Its all part of the game.quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan jou hier vandaag een domme kut eikel met de hersens van een konijn noemen. En morgen praten we er niet meer over en gaan we gewoon weer door. Of jij noemt mij een shemale loving homo die kangaroes pijpt in Australië.. Morgen gaan we weer door.
Al het drama...
R.I.P DTS.![]()
moet wel lachen want mn ma is in een bandje begonnen., voor zover ik hoorde ouwe lullen band.
hahahaha
maar krijg al die vragen enzo nu van hebben we connector of verloop nodig. naja mss dat ze eindelijk begrijpt dan waar ik al jaren tegen aan loop. `;pDo what you love, love what you do!![]()
waar loop je tegen aanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik niet n u want speel al jaaaaaren in bandjes dus weet al heb soort reserve mee altijd als het allemaal weer niet past van Connector naar connector. naar PA etc. maar is grappig mijn ma komt tegen hetzelfde aan n u.quote:
Do what you love, love what you do!![]()
ik wil wel advies geven maar ik ben blauw dus ik ga slapen
in bandjes spelen doe ik zo graag he, maar iedereen vergeet het gedoe eromheen en vind het wel mooi dat mn ma daar nu ook met dr neus opgedrukt wordt keertje.
verder ik gun hun alle goeds, het was muzikaal nog ok, vaarwel voor 60+ publiek.Do what you love, love what you do!![]()
mweh niet zo zeikerig doen je weet dat ik het zo niet bedoelde.....quote:Op vrijdag 22 november 2024 01:06 schreef sp3c het volgende:
ik wil wel advies geven maar ik ben blauw dus ik ga slapenDo what you love, love what you do!![]()
nou ik vind het lullig dat blauw nu moeilijk doet.
let wel ik zeg dat niet omdat ik niet erop uit gaan en meningen van die waardeer?
wat ik problematisch vond is dat ze dan ook wat te zeggen hebben en mening hebben over anderen....
enne ja dat maakt een bias wel. wil niet zeggen dat alles slecht is trouwens wat blauwe zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
blauw doet niet moeilijk
jij deed moeilijk, nu doe ik moeilijk want dat vind ik grappigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik las gewoon mee, en er deed geen blauwe moeilijk van wat ik zag en las. Misschien heb jij dat anders begrepen. Maar het zal.quote:Op vrijdag 22 november 2024 01:11 schreef kree het volgende:
nou ik vind het lullig dat blauw nu moeilijk doet.
let wel ik zeg dat niet omdat ik niet erop uit gaan en meningen van die waardeer?
wat ik problematisch vond is dat ze dan ook wat te zeggen hebben en mening hebben over anderen....
enne ja dat maakt een bias wel. wil niet zeggen dat alles slecht is trouwens wat blauwe zeggen.
No worries maat. Morgen weer een dagLekker sliepe zo
Lach met een schone bips![]()
heeft te maken met verwijderen wel of niet van posts ook enzo door die dus wel blauw hier kan doen.
dat met name. en dan gaat hun eigen mening wmb voor op policy en dat vond ik niet goed.
maar daarom zeg ik t ff
gaat ook nog wel een paar dagen door tot ik iets anders grappig vind
zo gaan die dingenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
soms is dit topic leuker als anders iddquote:Op vrijdag 22 november 2024 01:14 schreef sp3c het volgende:
gaat ook nog wel een paar dagen door tot ik iets anders grappig vind
zo gaan die dingen
nee dit topic is altijd even leukOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
maar omdat toch rustig, jullie "blauwen" snappen waarom ik dat zeg toch wel?Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben zwart als de nacht, was ooit blauw en nee ik snap echt niet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 22 november 2024 01:16 schreef kree het volgende:
maar omdat toch rustig, jullie "blauwen" snappen waarom ik dat zeg toch wel?Lach met een schone bips![]()
dan begrijp je mijn punt niet waarom ik er sowieso al over ging[?quote:Op vrijdag 22 november 2024 01:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben zwart als de nacht, was ooit blauw en nee ik snap echt niet wat je bedoelt.Do what you love, love what you do!![]()
zeldenquote:Op vrijdag 22 november 2024 01:16 schreef kree het volgende:
maar omdat toch rustig, jullie "blauwen" snappen waarom ik dat zeg toch wel?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zou je het in duidelijke woorden willen uitleggen dan? Want ik snap je nu echt niet maatje.quote:Op vrijdag 22 november 2024 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
dan begrijp je mijn punt niet waarom ik er sowieso al over ging[?Lach met een schone bips![]()
ik zal nog maar herhalen. om het in heel simpele dingen te zeggen.
mods zijn ook gewoon users. dat klopt.
Maar ze treden wel op als autoriteit in discussies waar ze zelf in meedoen, dat is probleem.
`jer bent of mod of je bent user is mijn mening/. dat half wel meedoen en dan ook midden en dingen wissen..... tja dat is mijn probleem ermee.Do what you love, love what you do!![]()
Gezellig weer kreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nouuja kan me leukere onderwerpen bedenken, maar wilde dat gewoon ff zeggenquote:
Dus even letterlijk gezegd, sp3c post hier mee. Dat mag van jou als ie maar niet mod? Klopt dan toch? Dus wat is er aan de hand dan?quote:Op vrijdag 22 november 2024 01:28 schreef kree het volgende:
ik zal nog maar herhalen. om het in heel simpele dingen te zeggen.
mods zijn ook gewoon users. dat klopt.
Maar ze treden wel op als autoriteit in discussies waar ze zelf in meedoen, dat is probleem.
`jer bent of mod of je bent user is mijn mening/. dat half wel meedoen en dan ook midden en dingen wissen..... tja dat is mijn probleem ermee.
Ziet hij iemand een racistische post maken ja dan zal hij dat als mod weg halen.
En zijn wil is wet? Dat is alleen sp3c en is zijn stijl. Hij voelt zich wel tof maar is ie niet hoor.Lach met een schone bips![]()
DolkkesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Puik planThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
soort van wel ja zo denk ik?quote:Op vrijdag 22 november 2024 01:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dus even letterlijk gezegd, sp3c post hier mee. Dat mag van jou als ie maar niet mod? Klopt dan toch? Dus wat is er aan de hand dan?
Ziet hij iemand een racistische post maken ja dan zal hij dat als mod weg halen.
En zijn wil is wet? Dat is alleen sp3c en is zijn stijl. Hij voelt zich wel tof maar is ie niet hoor.
ze mogen wat mij betreft helemaal meedoen en ook aan discussie, probleem komt er als er iets is waar ze het neit mee eens zijn en dan "in mijn mening". soms iets te makkelijk zijn met dingen weghalen.
daarom zou het beter zijn om geen mods te hebben in discussie waar ze zelf aan deelnemen.Do what you love, love what you do!![]()
snappen jullie mijn punt of niet? `ik weet niet hoe ik het nog makkelijker kan uitleggen.
snap dat als ik als mod zie, want neem je deel aan discussie. maar uiteindelijk moet je je wel aan de policy houden.
doen ze ook, maar wmb mss soms iets met meer voordeel enzo als wat de policy beschrijft.Do what you love, love what you do!![]()
99% gaat dit trouwens altijd goed, maar het is die ene waar ik het mis zie gaan.
naja genoeg erover. tis maar wat ik denk, verder vindt ik t nog wel leukDo what you love, love what you do!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik pak liever nog even wat puntenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ouwe bolkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
denk ook niet echt dat er mensen tijd hebben om te reageren nu nog. hahaha maarja grappigste alles was wel diep in de nacht hier. legendarische momenten meegemaakt wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
NoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Yes2:22
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
LalaOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-11-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3552 / +132 / +0 / 7862 / 8774
2. Dr.Mikey / 1160 / +68 / +29 / 1144 / 1626
3. KillemWieft / 969 / +27 / +0 / 381 / 716
4. ToT / 661 / +53 / +0 / 2934 / 3325
5. AardappelSchotel / 644 / +25 / +0 / 2208 / 2599
6. Lovely / 537 / +36 / +0 / 2418 / 2794
7. mario390 / 484 / +96 / +0 / 176 / 330
8. Rob / 451 / +5 / +0 / 366 / 484
9. kree / 438 / +10 / +29 / 738 / 974
10. Pinnenmutske / 433 / +13 / +0 / 1204 / 1564
11. hemarookworst / 403 / +44 / +0 / 879 / 1142
12. loveyoulongtime / 353 / +22 / +15 / 1368 / 1588
13. HappyCharly / 350 / +3 / +0 / 1045 / 1243
14. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
15. devzero / 297 / +0 / +0 / 501 / 638
16. gebrokenglas / 283 / +25 / +4 / 1671 / 1919
17. greysbones / 256 / +104 / +0 / 1609 / 1732
18. Bally-b / 229 / +0 / +0 / 59 / 92
19. sp3c / 229 / +17 / +11 / 479 / 605
20. mascara-klodder / 220 / +23 / +6 / 413 / 540SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Te rustig zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HmmmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten kreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is het nou weer niet goed...?quote:![]()
Nou - anyway, ik ga ervandoor.
Nóg rustiger![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Trustenquote:Op vrijdag 22 november 2024 03:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Is het nou weer niet goed...?![]()
Nou - anyway, ik ga ervandoor.
Nóg rustiger![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Beknelde zenuwen missch? Sterkte voor zoquote:Op vrijdag 22 november 2024 04:42 schreef marc0871 het volgende:
Onrustige benen en krampjes.
Ze zijn aan het onderzoeken wat het is.
Straks mri voor neuroloog![]()
![]()
Nicequote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik ga zo van F1 genietenquote:Op vrijdag 22 november 2024 06:52 schreef maily het volgende:
[..]
Geniet er maar lekker van![]()
Hier gelukkig niet
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Morguh Greysquote:![]()
Wat bent u vroeg?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Mailyquote:Op vrijdag 22 november 2024 06:52 schreef maily het volgende:
[..]
Geniet er maar lekker van![]()
Hier gelukkig niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O vandaar zo vroegquote:
4 op een rijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb getwijfeld of ik er om half 4 ook uit zou gaan maar bedje is te lekkerquote:
Viva las Vegas F1
Je moet er wat voor over hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2024 06:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb getwijfeld of ik er om half 4 ook uit zou gaan maar bedje is te lekker
Viva las Vegas F1
Ik kijk helemaal niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja was toch echt iets te vroegquote:Op vrijdag 22 november 2024 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben.
Ik kijk helemaal niet meer
maar Max zou misschien mogelijk dit weekend WK kunnen worden
misschienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat geluk zal hij wel hebbenquote:Op vrijdag 22 november 2024 06:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja was toch echt iets te vroeg
maar Max zou misschien mogelijk dit weekend WK kunnen worden
misschien
hij heeft er heel hard voor moeten knokken dit jaarquote:
en denk niet dat het zo is dit weekendThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik kijk het niet maar hoorde dat hij de vorige keer weer mooi mazzel had gehad met ietsquote:Op vrijdag 22 november 2024 06:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft er heel hard voor moeten knokken dit jaar
en denk niet dat het zo is dit weekend
Kan er verder weinig over zeggen want kijk het sinds het op viaplay is niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hij heeft vorige race een masterclass gegevenquote:Op vrijdag 22 november 2024 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk het niet maar hoorde dat hij de vorige keer weer mooi mazzel had gehad met iets
Kan er verder weinig over zeggen want kijk het sinds het op viaplay is niet meer
is blijven rijden tijdens een safety car terwijl anderen een pit stop maakten
Max dacht samen met GP dat er rood zou komen
en dat hadden ze goed
dus vrije pitstopThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben geen Max fan, het is een goede rijder maar heeft vaak mazzel ook de eerste keer dat hij won.
Maar goed laten we het maar over de sneeuw hebben, het is een dun laagje maar we hebben sneeuwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik vind het een toprijder
die zijn eigen geluk creeert![]()
en die sneeuw is denk ik snel weg
het was gistereavond knap aan het vriezen en na de sneeuw is het echt 0 gradenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In Limburg en Groningen is een hoop gevallen meende ik gisteren half slapend gehoord te hebbenquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:06 schreef greysbones het volgende:
ik vind het een toprijder
die zijn eigen geluk creeert![]()
en die sneeuw is denk ik snel weg
het was gistereavond knap aan het vriezen en na de sneeuw is het echt 0 gradenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
groningen heb ik de beelden van gezien, limburg geen ideequote:Op vrijdag 22 november 2024 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In Limburg en Groningen is een hoop gevallen meende ik gisteren half slapend gehoord te hebben
misschien live verslag van @Lovely
en @KissingbirdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Van @Lovely zeer zeker die is altijd van het weerpraatje
Als er sneeuw ligt KB ookquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:10 schreef Dotteke het volgende:
Van @:lovely zeer zeker die is altijd van het weerpraatje
Ja dan wel, ik zit mij rot te denken aan de user die ik altijd mentionde als het sneeuwde
EN ik kan niet meer op zijn naam komen, zit al een paar dagen te denken
@Tjalala sneeuwwwwwwwwwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even in de stats gekeken en bam gevonden @Tjalalaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Assiequote:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-11-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3552 / +132 / +0 / 7862 / 8774
2. Dr.Mikey / 1176 / +68 / +45 / 1144 / 1630
3. KillemWieft / 989 / +27 / +20 / 381 / 718
4. ToT / 661 / +53 / +0 / 2934 / 3325
5. AardappelSchotel / 644 / +25 / +0 / 2209 / 2600
6. mario390 / 550 / +96 / +66 / 176 / 334
7. Lovely / 537 / +36 / +0 / 2418 / 2794
8. kree / 492 / +10 / +83 / 738 / 976
9. Rob / 451 / +5 / +0 / 366 / 484
10. Pinnenmutske / 434 / +13 / +1 / 1205 / 1566
11. hemarookworst / 403 / +44 / +0 / 879 / 1142
12. loveyoulongtime / 353 / +22 / +15 / 1368 / 1588
13. HappyCharly / 350 / +3 / +0 / 1045 / 1243
14. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
15. devzero / 310 / +0 / +13 / 501 / 640
16. gebrokenglas / 283 / +25 / +4 / 1671 / 1919
17. greysbones / 269 / +104 / +13 / 1616 / 1747
18. Bally-b / 252 / +0 / +23 / 60 / 98
19. sp3c / 229 / +17 / +11 / 479 / 605
20. mascara-klodder / 220 / +23 / +6 / 413 / 540SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Morguh Mutske
Hoe is het met mutske?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je de bolkkoorts weer te pakkenquote:
neuhhquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je de bolkkoorts weer te pakkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
ik ben er toch(F1)quote:
dus dan kan ik mooi wat puntjes pakkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Euhhh geen puntjesquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben er toch(F1)
dus dan kan ik mooi wat puntjes pakken
Ja zijn verdwenen als sneeuw voor door de zonquote:
Hey ToTquote:
moet ook rond kwart over 8 wegquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ook nog![]()
Lekker hoor.
Ik mag zo nog aan de bak.
[..]
Hoi Dot
bbrrr eerst de auto vrijmaken, mits hij overdekt staat natuurlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jep die zet ik zo aanquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
bbrrr eerst de auto vrijmaken, mits hij overdekt staat natuurlijk.
ToTKlusGodquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou dat is een fijne begroeting bij binnenkomen zeg!![]()
![]()
Tottermansquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou dat is een fijne begroeting bij binnenkomen zeg!
Buurman was ook al aan het poesten. Maar ik gun het hem welquote:
Zet iedere keer zijn auto zo achter mijn brommobiel dat ik er amper uitkan rijden
Heb het hem al een paar keer gezegd. Laatst kon ik er niet uit en hij was niet thuis
TOen heb ik de scootmobiel maar gepakt, het kwam met bakken de lucht uit.
Dan baal je wel hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bah wat een rotstrekenquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Buurman was ook al aan het poesten. Maar ik gun het hem wel
Zet iedere keer zijn auto zo achter mijn brommobiel dat ik er amper uitkan rijden
Heb het hem al een paar keer gezegd. Laatst kon ik er niet uit en hij was niet thuis
Dan baal je wel hoorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja er zijn er een paar die niet op de parkeerplaats willen omdat ze de auto op de cam willen zien en een grietje van 20 die de auto dicht bij de deur wil hebben en vooral niet te ver wil lopenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dat doet hij expres???quote:Op vrijdag 22 november 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Buurman was ook al aan het poesten. Maar ik gun het hem wel
Dan baal je wel hoor![]()
![]()
Als je visite hebt vragen of ze je buurman vast willen zettenquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er zijn er een paar die niet op de parkeerplaats willen omdat ze de auto op de cam willen zien en een grietje van 20 die de auto dicht bij de deur wil hebben en vooral niet te ver wil lopen
Nee niet express denk ik, maar denkt niet na.quote:
Je kan hier voor de deur niet echt goed parkeren.
Of je staat achter een parkeerplaatsen dan is het voor de autos op de parkeerplaats te weinig ruimte om er goed uit te komen. En moet 5 meter tussen zitten en bij een gehandicaptenparkeerplaats 6 meter
Nou dat zit er niet tussen.
Zet hij hem verder naar achteren dan staat hij geen 5 meter van de bocht.
Hij kan hem nog verder zetten maar dan staat hij alsnog achter de parkeerplaatsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Winterjas besteld.
Rits ging ineens stuk gister.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maar dan staat mijn vistie ook achter de parkeerplaatsquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je visite hebt vragen of ze je buurman vast willen zetten![]()
Het mooie is, er zijn plaatsen parkeerplaatsen hier in de straat.
In het begin toen die nieuwe woningen er kwamen werden de autos natuurlijk op de parkeerplaats gezet.
Maar de mensen die er al 20 jaar stonden konden hun auto niet meer kwijt. Dus zetten ze hem daar tegen de stoprand. Dat wilde die nieuwe mensen niet en een van die ouders werkte bij de BOA's die dus steeds gebeld werd
Maar die zelfde persoon zet hem nu wel bij mij voor de deur, zijn vrouw ook. Precies dezelfde situatie als bij mij voor de deur als bij hun
Sommige mensen zijn zo raarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geld op nu
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Mooi zoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das balen, en een nieuwe rits in zetten is ook niet goedkoopquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:05 schreef drakin het volgende:
Winterjas besteld.
Rits ging ineens stuk gister.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het was al niet eens een winterjas, die ging vorig jaar stuk. Ik zat dus al met een te dunne jas. Maar nu niks meer.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das balen, en een nieuwe rits in zetten is ook niet goedkoop
En zelfde probleem wat niet te fixen isDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
O dat is wel balen dan, maar heb je nu wel een lekker dikke winterjas?quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was al niet eens een winterjas, die ging vorig jaar stuk. Ik zat dus al met een te dunne jas. Maar nu niks meer.
En zelfde probleem wat niet te fixen isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 22 november 2024 07:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
groningen heb ik de beelden van gezien, limburg geen idee
misschien live verslag van @:Lovely
en @:Kissingbirdhelemaal niks!
Wel gevroren hier maar geen sneeuwSmile, it's free therapy.![]()
Nee, nu even niks tot mijn pakje er is.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel balen dan, maar heb je nu wel een lekker dikke winterjas?
En dan hopen dat de jas past, mijn maat hadden ze niet meer.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
O dat is niet lekker met dit weer, dan maar dik vest aan en jas los er overheen tot de andere er isquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, nu even niks tot mijn pakje er is.
En dan hopen dat de jas past, mijn maat hadden ze niet meer.
O, maar er zijn toch wel andere sites waar je een jas kan bestellen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon knopje 'voorruit ijsvrij maken' klikkenquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
bbrrr eerst de auto vrijmaken, mits hij overdekt staat natuurlijk.![]()
![]()
Wat een luxequote:Op vrijdag 22 november 2024 08:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon knopje 'voorruit ijsvrij maken' klikken
Hulloquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:05 schreef drakin het volgende:
Winterjas besteld.
Rits ging ineens stuk gister.![]()
![]()
Mag toch ook, wat voor auto heb je nu dan?quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Verkapte 'kijk mij eens stoer doen met mijn nieuwe waggie'-postWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had sl helemaal geen winterjas vertelde Ik net.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet lekker met dit weer, dan maar dik vest aan en jas los er overheen tot de andere er is
O, maar er zijn toch wel andere sites waar je een jas kan bestellen?
En bestellen kan maar bij 1 site tegelijk, en dan zoek ik eerst de beste en meest betaalbare daar uit.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Een blauwequote:Op vrijdag 22 november 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag toch ook, wat voor auto heb je nu dan?![]()
![]()
Ik wil ook een nieuwe auto
Ik bedoel die jas waar de rits van stuk is die over een dik vest aantrekken tot je nieuwe jas er is.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had sl helemaal geen winterjas vertelde Ik net.
En bestellen kan maar bij 1 site tegelijk, en dan zoek ik eerst de beste en meest betaalbare daar uit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gefelicitieerd met je nieuwe blauw autoquote:![]()
![]()
Ik kijk straks wel hoe ik het doe als ik naar mijn werk ga.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel die jas waar de rits van stuk is die over een dik vest aantrekken tot je nieuwe jas er is.
Heb nog een dik uur om iets te bedenkenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]helemaal niks!
Wel gevroren hier maar geen sneeuwquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaa en opeens begint het hier te sneeuwenquote:![]()
Hoop dat het lang blijft sneeuwen.
Drie kwartier terug waren er mini vlokjes maar na een kwartier stopte het weer ..Smile, it's free therapy.![]()
Ja je kan niet zonder jas op pad of zonder dik vest.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kijk straks wel hoe ik het doe als ik naar mijn werk ga.
Heb nog een dik uur om iets te bedenken
Heb je wel een dik vest dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker hoor, hier ligt wel sneeuw maar schijnbaar vannacht gesneeuwd.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaa en opeens begint het hier te sneeuwen![]()
Hoop dat het lang blijft sneeuwen.
Drie kwartier terug waren er mini vlokjes maar na een kwartier stopte het weer ..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ligt er bij jullie sneeuwquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, hier ligt wel sneeuw maar schijnbaar vannacht gesneeuwd.![]()
Lijkt me niet handig met de scoot..
krijg een appje of ik de gymkleding om 10.15 uur naar school wil brengen
Smile, it's free therapy.![]()
Sushi om 17u45![]()
Ik wissel af met Sushi Huis Wuustwezel en Miyaki in ons dorp.
Vandaag Miyaki
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Gezegd dat ie de gymkleding van gister kan aandoen.. zitten ook nog in de tas.![]()
![]()
*minder curling ma zijn
Lekker Pinnenmutskequote:Op vrijdag 22 november 2024 08:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sushi om 17u45![]()
Ik wissel af met Sushi Huis Wuustwezel en Miyaki in ons dorp.
Vandaag Miyaki![]()
Dank uquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefelicitieerd met je nieuwe blauw auto![]()
![]()
![]()
![]()
Deze vrouw hequote:Op vrijdag 22 november 2024 08:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
* Pinnenmutske stuurt truffelpasta![]()
![]()
Gefeliciteerd ermeequote:Op vrijdag 22 november 2024 08:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Verkapte 'kijk mij eens stoer doen met mijn nieuwe waggie'-post
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Deze man hequote:Op vrijdag 22 november 2024 09:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
De Echte BolkKoning is er weer![]()
Ja ligt sneeuw maar niet veel hoorquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ligt er bij jullie sneeuw![]()
Lijkt me niet handig met de scoot..
krijg een appje of ik de gymkleding om 10.15 uur naar school wil brengen
Het wordt pas vervelend als mensen hun stoepje schoon gaan vegen en alle sneeuw van de stoep de weg op vegen
Ik kan dat de verlaagde stoep bijna niet meer af, blijf er regelmatig in vast zitten
Hey GG al iets beter?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Justinquote:
quote:
Hey skattiequote:
Ligt nog wel een mooi laagje, maar het smelt ook al watquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
groningen heb ik de beelden van gezien, limburg geen idee
misschien live verslag van @:Lovely
en @:Kissingbird"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is dat zo slaapverwekkend ?quote:Op vrijdag 22 november 2024 07:10 schreef Dotteke het volgende:
Van @:lovely zeer zeker die is altijd van het weerpraatje
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ZO meteen heb nu iemand van raamdecoratie hier, een gordijn kwam al naar beneden vallenquote:
Vanmiddag komt er iemand voor het laminaat, hebben ze het te ver van de kant gelegd in de keuken en in de gang als je de plint zet zie je de ondervloer
Hier kan nooit iets goed gaan gggrrrrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Man3 het is idd altijd wat bij jouquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO meteen heb nu iemand van raamdecoratie hier, een gordijn kwam al naar beneden vallen
Vanmiddag komt er iemand voor het laminaat, hebben ze het te ver van de kant gelegd in de keuken en in de gang als je de plint zet zie je de ondervloer
Hier kan nooit iets goed gaan gggrrrr![]()
![]()
Oeps moestquote:zijn
Maar soms is het wel![]()
![]()
Jajaquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps moestzijn
Maar soms is het wel![]()
![]()
Zijn andere dingen/onderwerpen ook wel eens
Maar wat een kakzooi dat ze het laminaat niet goed gelegd hebben man3"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
't gaat welquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe is het met m'n lieve bolkertje?
En met Justie dan?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja het is echt niet normaal en hebben ze achter een plint zoveel sileconen gedaan dat het er aan de bovenkant weer uit komtquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Man3 het is idd altijd wat bij jou
Ik word er echt niet goed van
Er is ook een stukje uit het laminaat zag de hulp gisteren
Het wordt allemaal wel weer gemaakt maar het is zo gedoe altijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is zeer zeker waar. dus wat doen we dan???/quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jaja
Zijn andere dingen/onderwerpen ook wel eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel, gisteren was het wel iets afgezakt..maar nu weer hoofdpijnquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen hoofdpijn meer?
Ja hier gaat ie wel goed hoor
quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker waar. dus wat doen we dan???/Goed idee wel en keihard bolkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja elke keer dat gedoe idd.. Pfff...quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is echt niet normaal en hebben ze achter een plint zoveel sileconen gedaan dat het er aan de bovenkant weer uit komt
Ik word er echt niet goed van
Er is ook een stukje uit het laminaat zag de hulp gisteren
Het wordt allemaal wel weer gemaakt maar het is zo gedoe altijd![]()
Dat is een nog beter ideequote:
Ow vervelend zegquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, gisteren was het wel iets afgezakt..maar nu weer hoofdpijn
-je erop
![]()
Dat is minder, heb je het wel eens na laten kijken waar die hoofdpijn van komt/doorkomt?quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, gisteren was het wel iets afgezakt..maar nu weer hoofdpijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou gisteren zat zequote:Op vrijdag 22 november 2024 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is minder, heb je het wel eens na laten kijken waar die hoofdpijn van komt/doorkomt?![]()
![]()
Nee, zijn bepaalde periodes dat ik het heb.. zo ook een week geen hoofdpijn..quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is minder, heb je het wel eens na laten kijken waar die hoofdpijn van komt/doorkomt?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: