waaromquote:Op vrijdag 22 november 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb hem een 3 maanden ban gegeven.
zat je over friet te miepen?quote:
Nee geloof was iets van week geleden maar zag hem weer keer voorbij komen dus dacht. 3 maanden is wel goed.quote:
ik weet dat, niet uiteindelijk trouwens, maaaaaaaar jullie blauwen hebben er grote invloed op.quote:
Ja ik hou mijn mond welquote:Op vrijdag 22 november 2024 00:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt een baard groeien in drie maanden.
Langer hoeft ook niet, maar even tot bezinning laten komen. Misschien kan die ban vanavond er al wel vanaf als de schrik groot genoeg was.quote:
ik weet niet waar dit over gaat. maar kan wel zeggen wat meer met FA praten kan soms helpen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Langer hoeft ook niet, maar even tot bezinning laten komen. Misschien kan die ban vanavond er al wel vanaf als de schrik groot genoeg was.
nee drie maanden is drie maandenquote:Op vrijdag 22 november 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Langer hoeft ook niet, maar even tot bezinning laten komen. Misschien kan die ban vanavond er al wel vanaf als de schrik groot genoeg was.
Hoezo?quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:25 schreen sp
loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kun jij een baard groeien?
ik heb het wel eens geprobeerd voor movemberquote:Op vrijdag 22 november 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kun jij een baard groeien?
hahaha ja die volle baardgroei heb ik ook niet en ben 40+quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb het wel eens geprobeerd voor movember
werd een snor, beetje creepy met gaten erin enzo ... de foto's zijn kwijt
Eigenlijk vind ik het achteraf gezien een beetje ook wel kut van mijn kant. Denk hij heeft zijn lesje al wel geleerd. Hij kan weer posten.quote:
sjah ik weet niet het verhaal, maar for share als hij ff gaat praten met FA dan geven ze hem wel een kortere termijn als het allemaal meevalt.quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het achteraf gezien een beetje ook wel kut van mijn kant. Denk hij heeft zijn lesje al wel geleerd. Hij kan weer posten.
Softie ik.
Ik heb de ban er al afgehaald maat.quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
sjah ik weet niet het verhaal, maar for share als hij ff gaat praten met FA dan geven ze hem wel een kortere termijn als het allemaal meevalt.
ja via dan?quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb de ban er al afgehaald maat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |