SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
plaatje laat ik staanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hee, een verfrissende TT
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Heb de dag nog best goed overleefd ook al was ik om 4.00 al wakker terwijl ik om 0.00 sliepUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Morgen vrij?quote:Op donderdag 21 november 2024 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
Heb de dag nog best goed overleefd ook al was ik om 4.00 al wakker terwijl ik om 0.00 sliepAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Tenzij ik verlof neem ben ik nooit vrij op vrijdagquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
als er drama is mag ik niet meedoenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
blauwen mogen dat nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat is er dan?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oef gelukkig. Dan plaats ik bij deze een bolk.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
[quote]Op vrijdag 22 november 2024 00:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oef gelukkig. Dan plaats ik bij deze een bolk.
Kak
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2024 00:14:14 ]![]()
KakThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
wat is er met killemOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb hem een 3 maanden ban gegeven.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb hem een 3 maanden ban gegeven.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
waaromquote:Op vrijdag 22 november 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb hem een 3 maanden ban gegeven.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee killem is gewoon ergens aan het chillen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zat je over friet te miepen?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee geloof was iets van week geleden maar zag hem weer keer voorbij komen dus dacht. 3 maanden is wel goed.quote:Lach met een schone bips![]()
3 maanden is zatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat zijn geen halve maatregelen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je kunt een baard groeien in drie maanden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik weet dat, niet uiteindelijk trouwens, maaaaaaaar jullie blauwen hebben er grote invloed op.quote:
`en maakt niet uit heb maar ff gezegd waarom ik dat geen goed idee vond, verder mag ik jullie als gewoon users die dan wel van alles ook mogen zeggen zonder policy.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik hou mijn mond welquote:Op vrijdag 22 november 2024 00:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt een baard groeien in drie maanden.![]()
![]()
Langer hoeft ook niet, maar even tot bezinning laten komen. Misschien kan die ban vanavond er al wel vanaf als de schrik groot genoeg was.quote:Lach met een schone bips![]()
ik weet niet waar dit over gaat. maar kan wel zeggen wat meer met FA praten kan soms helpen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Langer hoeft ook niet, maar even tot bezinning laten komen. Misschien kan die ban vanavond er al wel vanaf als de schrik groot genoeg was.Do what you love, love what you do!![]()
nee drie maanden is drie maandenquote:Op vrijdag 22 november 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Langer hoeft ook niet, maar even tot bezinning laten komen. Misschien kan die ban vanavond er al wel vanaf als de schrik groot genoeg was.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hoezo?quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:25 schreen sp
loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kun jij een baard groeien?![]()
ik heb het wel eens geprobeerd voor movemberquote:Op vrijdag 22 november 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kun jij een baard groeien?
werd een snor, beetje creepy met gaten erin enzo ... de foto's zijn kwijtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, ik bedoel de mannen.quote:
Owjee hoe leg ik dit nu weer uit.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hahaha ja die volle baardgroei heb ik ook niet en ben 40+quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb het wel eens geprobeerd voor movember
werd een snor, beetje creepy met gaten erin enzo ... de foto's zijn kwijtDo what you love, love what you do!![]()
Eigenlijk vind ik het achteraf gezien een beetje ook wel kut van mijn kant. Denk hij heeft zijn lesje al wel geleerd. Hij kan weer posten.quote:
Softie ik.Lach met een schone bips![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
sjah ik weet niet het verhaal, maar for share als hij ff gaat praten met FA dan geven ze hem wel een kortere termijn als het allemaal meevalt.quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het achteraf gezien een beetje ook wel kut van mijn kant. Denk hij heeft zijn lesje al wel geleerd. Hij kan weer posten.
Softie ik.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb de ban er al afgehaald maat.quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
sjah ik weet niet het verhaal, maar for share als hij ff gaat praten met FA dan geven ze hem wel een kortere termijn als het allemaal meevalt.Lach met een schone bips![]()
@HappyCharly ook nog niet gezien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja via dan?quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb de ban er al afgehaald maat.
9f wat? ik weet het hele drama niet hoor wat was het eigenlijk?Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: