soms is dit topic leuker als anders iddquote:Op vrijdag 22 november 2024 01:14 schreef sp3c het volgende:
gaat ook nog wel een paar dagen door tot ik iets anders grappig vind
zo gaan die dingen
Ik ben zwart als de nacht, was ooit blauw en nee ik snap echt niet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 22 november 2024 01:16 schreef kree het volgende:
maar omdat toch rustig, jullie "blauwen" snappen waarom ik dat zeg toch wel?
dan begrijp je mijn punt niet waarom ik er sowieso al over ging[?quote:Op vrijdag 22 november 2024 01:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben zwart als de nacht, was ooit blauw en nee ik snap echt niet wat je bedoelt.
zeldenquote:Op vrijdag 22 november 2024 01:16 schreef kree het volgende:
maar omdat toch rustig, jullie "blauwen" snappen waarom ik dat zeg toch wel?
Zou je het in duidelijke woorden willen uitleggen dan? Want ik snap je nu echt niet maatje.quote:Op vrijdag 22 november 2024 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
dan begrijp je mijn punt niet waarom ik er sowieso al over ging[?
nouuja kan me leukere onderwerpen bedenken, maar wilde dat gewoon ff zeggenquote:
Dus even letterlijk gezegd, sp3c post hier mee. Dat mag van jou als ie maar niet mod? Klopt dan toch? Dus wat is er aan de hand dan?quote:Op vrijdag 22 november 2024 01:28 schreef kree het volgende:
ik zal nog maar herhalen. om het in heel simpele dingen te zeggen.
mods zijn ook gewoon users. dat klopt.
Maar ze treden wel op als autoriteit in discussies waar ze zelf in meedoen, dat is probleem.
`jer bent of mod of je bent user is mijn mening/. dat half wel meedoen en dan ook midden en dingen wissen..... tja dat is mijn probleem ermee.
soort van wel ja zo denk ik?quote:Op vrijdag 22 november 2024 01:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dus even letterlijk gezegd, sp3c post hier mee. Dat mag van jou als ie maar niet mod? Klopt dan toch? Dus wat is er aan de hand dan?
Ziet hij iemand een racistische post maken ja dan zal hij dat als mod weg halen.
En zijn wil is wet? Dat is alleen sp3c en is zijn stijl. Hij voelt zich wel tof maar is ie niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |