O dat is wel balen dan, maar heb je nu wel een lekker dikke winterjas?quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was al niet eens een winterjas, die ging vorig jaar stuk. Ik zat dus al met een te dunne jas. Maar nu niks meer.
En zelfde probleem wat niet te fixen is
quote:Op vrijdag 22 november 2024 07:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
groningen heb ik de beelden van gezien, limburg geen idee
misschien live verslag van @:Lovely
en @:Kissingbird
Nee, nu even niks tot mijn pakje er is.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel balen dan, maar heb je nu wel een lekker dikke winterjas?
O dat is niet lekker met dit weer, dan maar dik vest aan en jas los er overheen tot de andere er isquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, nu even niks tot mijn pakje er is.
En dan hopen dat de jas past, mijn maat hadden ze niet meer.
Gewoon knopje 'voorruit ijsvrij maken' klikkenquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
bbrrr eerst de auto vrijmaken, mits hij overdekt staat natuurlijk.
Wat een luxequote:Op vrijdag 22 november 2024 08:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon knopje 'voorruit ijsvrij maken' klikken
Hulloquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:05 schreef drakin het volgende:
Winterjas besteld.
Rits ging ineens stuk gister.
Mag toch ook, wat voor auto heb je nu dan?quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Verkapte 'kijk mij eens stoer doen met mijn nieuwe waggie'-post
Ik had sl helemaal geen winterjas vertelde Ik net.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet lekker met dit weer, dan maar dik vest aan en jas los er overheen tot de andere er is
O, maar er zijn toch wel andere sites waar je een jas kan bestellen?
Een blauwequote:Op vrijdag 22 november 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag toch ook, wat voor auto heb je nu dan?
Ik bedoel die jas waar de rits van stuk is die over een dik vest aantrekken tot je nieuwe jas er is.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had sl helemaal geen winterjas vertelde Ik net.
En bestellen kan maar bij 1 site tegelijk, en dan zoek ik eerst de beste en meest betaalbare daar uit.
Gefelicitieerd met je nieuwe blauw autoquote:
Ik kijk straks wel hoe ik het doe als ik naar mijn werk ga.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel die jas waar de rits van stuk is die over een dik vest aantrekken tot je nieuwe jas er is.
quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]helemaal niks!
Wel gevroren hier maar geen sneeuw
quote:
Jaa en opeens begint het hier te sneeuwenquote:
Ja je kan niet zonder jas op pad of zonder dik vest.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kijk straks wel hoe ik het doe als ik naar mijn werk ga.
Heb nog een dik uur om iets te bedenken
Lekker hoor, hier ligt wel sneeuw maar schijnbaar vannacht gesneeuwd.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaa en opeens begint het hier te sneeuwen![]()
Hoop dat het lang blijft sneeuwen.
Drie kwartier terug waren er mini vlokjes maar na een kwartier stopte het weer ..
Oh ligt er bij jullie sneeuwquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, hier ligt wel sneeuw maar schijnbaar vannacht gesneeuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |