Hey ToTquote:
moet ook rond kwart over 8 wegquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ook nog![]()
Lekker hoor.
Ik mag zo nog aan de bak.
[..]
Hoi Dot
jep die zet ik zo aanquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
bbrrr eerst de auto vrijmaken, mits hij overdekt staat natuurlijk.
ToTKlusGodquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou dat is een fijne begroeting bij binnenkomen zeg!
Tottermansquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou dat is een fijne begroeting bij binnenkomen zeg!
Buurman was ook al aan het poesten. Maar ik gun het hem welquote:
bah wat een rotstrekenquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Buurman was ook al aan het poesten. Maar ik gun het hem wel
Zet iedere keer zijn auto zo achter mijn brommobiel dat ik er amper uitkan rijden
Heb het hem al een paar keer gezegd. Laatst kon ik er niet uit en hij was niet thuis
TOen heb ik de scootmobiel maar gepakt, het kwam met bakken de lucht uit.
Dan baal je wel hoor
Ja er zijn er een paar die niet op de parkeerplaats willen omdat ze de auto op de cam willen zien en een grietje van 20 die de auto dicht bij de deur wil hebben en vooral niet te ver wil lopenquote:
En dat doet hij expres???quote:Op vrijdag 22 november 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Buurman was ook al aan het poesten. Maar ik gun het hem wel
Zet iedere keer zijn auto zo achter mijn brommobiel dat ik er amper uitkan rijden
Heb het hem al een paar keer gezegd. Laatst kon ik er niet uit en hij was niet thuis
TOen heb ik de scootmobiel maar gepakt, het kwam met bakken de lucht uit.
Dan baal je wel hoor
Als je visite hebt vragen of ze je buurman vast willen zettenquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er zijn er een paar die niet op de parkeerplaats willen omdat ze de auto op de cam willen zien en een grietje van 20 die de auto dicht bij de deur wil hebben en vooral niet te ver wil lopen
Nee niet express denk ik, maar denkt niet na.quote:
Maar dan staat mijn vistie ook achter de parkeerplaatsquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je visite hebt vragen of ze je buurman vast willen zetten
Mooi zoquote:
Das balen, en een nieuwe rits in zetten is ook niet goedkoopquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:05 schreef drakin het volgende:
Winterjas besteld.
Rits ging ineens stuk gister.
Het was al niet eens een winterjas, die ging vorig jaar stuk. Ik zat dus al met een te dunne jas. Maar nu niks meer.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das balen, en een nieuwe rits in zetten is ook niet goedkoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |