Hey ToTquote:
moet ook rond kwart over 8 wegquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ook nog![]()
Lekker hoor.
Ik mag zo nog aan de bak.
[..]
Hoi Dot
jep die zet ik zo aanquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
bbrrr eerst de auto vrijmaken, mits hij overdekt staat natuurlijk.
ToTKlusGodquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou dat is een fijne begroeting bij binnenkomen zeg!
Tottermansquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou dat is een fijne begroeting bij binnenkomen zeg!
Buurman was ook al aan het poesten. Maar ik gun het hem welquote:
bah wat een rotstrekenquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Buurman was ook al aan het poesten. Maar ik gun het hem wel
Zet iedere keer zijn auto zo achter mijn brommobiel dat ik er amper uitkan rijden
Heb het hem al een paar keer gezegd. Laatst kon ik er niet uit en hij was niet thuis
TOen heb ik de scootmobiel maar gepakt, het kwam met bakken de lucht uit.
Dan baal je wel hoor
Ja er zijn er een paar die niet op de parkeerplaats willen omdat ze de auto op de cam willen zien en een grietje van 20 die de auto dicht bij de deur wil hebben en vooral niet te ver wil lopenquote:
En dat doet hij expres???quote:Op vrijdag 22 november 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Buurman was ook al aan het poesten. Maar ik gun het hem wel
Zet iedere keer zijn auto zo achter mijn brommobiel dat ik er amper uitkan rijden
Heb het hem al een paar keer gezegd. Laatst kon ik er niet uit en hij was niet thuis
TOen heb ik de scootmobiel maar gepakt, het kwam met bakken de lucht uit.
Dan baal je wel hoor
Als je visite hebt vragen of ze je buurman vast willen zettenquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er zijn er een paar die niet op de parkeerplaats willen omdat ze de auto op de cam willen zien en een grietje van 20 die de auto dicht bij de deur wil hebben en vooral niet te ver wil lopen
Nee niet express denk ik, maar denkt niet na.quote:
Maar dan staat mijn vistie ook achter de parkeerplaatsquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je visite hebt vragen of ze je buurman vast willen zetten
Mooi zoquote:
Das balen, en een nieuwe rits in zetten is ook niet goedkoopquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:05 schreef drakin het volgende:
Winterjas besteld.
Rits ging ineens stuk gister.
Het was al niet eens een winterjas, die ging vorig jaar stuk. Ik zat dus al met een te dunne jas. Maar nu niks meer.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das balen, en een nieuwe rits in zetten is ook niet goedkoop
O dat is wel balen dan, maar heb je nu wel een lekker dikke winterjas?quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was al niet eens een winterjas, die ging vorig jaar stuk. Ik zat dus al met een te dunne jas. Maar nu niks meer.
En zelfde probleem wat niet te fixen is
quote:Op vrijdag 22 november 2024 07:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
groningen heb ik de beelden van gezien, limburg geen idee
misschien live verslag van @:Lovely
en @:Kissingbird
Nee, nu even niks tot mijn pakje er is.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel balen dan, maar heb je nu wel een lekker dikke winterjas?
O dat is niet lekker met dit weer, dan maar dik vest aan en jas los er overheen tot de andere er isquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, nu even niks tot mijn pakje er is.
En dan hopen dat de jas past, mijn maat hadden ze niet meer.
Gewoon knopje 'voorruit ijsvrij maken' klikkenquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
bbrrr eerst de auto vrijmaken, mits hij overdekt staat natuurlijk.
Wat een luxequote:Op vrijdag 22 november 2024 08:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon knopje 'voorruit ijsvrij maken' klikken
Hulloquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:05 schreef drakin het volgende:
Winterjas besteld.
Rits ging ineens stuk gister.
Mag toch ook, wat voor auto heb je nu dan?quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Verkapte 'kijk mij eens stoer doen met mijn nieuwe waggie'-post
Ik had sl helemaal geen winterjas vertelde Ik net.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet lekker met dit weer, dan maar dik vest aan en jas los er overheen tot de andere er is
O, maar er zijn toch wel andere sites waar je een jas kan bestellen?
Een blauwequote:Op vrijdag 22 november 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag toch ook, wat voor auto heb je nu dan?
Ik bedoel die jas waar de rits van stuk is die over een dik vest aantrekken tot je nieuwe jas er is.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had sl helemaal geen winterjas vertelde Ik net.
En bestellen kan maar bij 1 site tegelijk, en dan zoek ik eerst de beste en meest betaalbare daar uit.
Gefelicitieerd met je nieuwe blauw autoquote:
Ik kijk straks wel hoe ik het doe als ik naar mijn werk ga.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel die jas waar de rits van stuk is die over een dik vest aantrekken tot je nieuwe jas er is.
quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]helemaal niks!
Wel gevroren hier maar geen sneeuw
quote:
Jaa en opeens begint het hier te sneeuwenquote:
Ja je kan niet zonder jas op pad of zonder dik vest.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kijk straks wel hoe ik het doe als ik naar mijn werk ga.
Heb nog een dik uur om iets te bedenken
Lekker hoor, hier ligt wel sneeuw maar schijnbaar vannacht gesneeuwd.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaa en opeens begint het hier te sneeuwen![]()
Hoop dat het lang blijft sneeuwen.
Drie kwartier terug waren er mini vlokjes maar na een kwartier stopte het weer ..
Oh ligt er bij jullie sneeuwquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, hier ligt wel sneeuw maar schijnbaar vannacht gesneeuwd.
Lekker Pinnenmutskequote:Op vrijdag 22 november 2024 08:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sushi om 17u45![]()
Ik wissel af met Sushi Huis Wuustwezel en Miyaki in ons dorp.
Vandaag Miyaki
Dank uquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefelicitieerd met je nieuwe blauw auto![]()
![]()
* Pinnenmutske stuurt truffelpastaquote:
Deze vrouw hequote:Op vrijdag 22 november 2024 08:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
* Pinnenmutske stuurt truffelpasta
Gefeliciteerd ermeequote:Op vrijdag 22 november 2024 08:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Verkapte 'kijk mij eens stoer doen met mijn nieuwe waggie'-post
Deze man hequote:Op vrijdag 22 november 2024 09:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
De Echte BolkKoning is er weer
Ja ligt sneeuw maar niet veel hoorquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ligt er bij jullie sneeuw![]()
Lijkt me niet handig met de scoot..
krijg een appje of ik de gymkleding om 10.15 uur naar school wil brengen
Hey GG al iets beter?quote:
Morguh Justinquote:
quote:
Hey skattiequote:
Ligt nog wel een mooi laagje, maar het smelt ook al watquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
groningen heb ik de beelden van gezien, limburg geen idee
misschien live verslag van @:Lovely
en @:Kissingbird
Is dat zo slaapverwekkend ?quote:Op vrijdag 22 november 2024 07:10 schreef Dotteke het volgende:
Van @:lovely zeer zeker die is altijd van het weerpraatje
ZO meteen heb nu iemand van raamdecoratie hier, een gordijn kwam al naar beneden vallenquote:
Man3 het is idd altijd wat bij jouquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO meteen heb nu iemand van raamdecoratie hier, een gordijn kwam al naar beneden vallen
Vanmiddag komt er iemand voor het laminaat, hebben ze het te ver van de kant gelegd in de keuken en in de gang als je de plint zet zie je de ondervloer
Hier kan nooit iets goed gaan gggrrrr
Oeps moestquote:
Jajaquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps moestzijn
Maar soms is het wel![]()
![]()
't gaat welquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe is het met m'n lieve bolkertje?
Ja het is echt niet normaal en hebben ze achter een plint zoveel sileconen gedaan dat het er aan de bovenkant weer uit komtquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Man3 het is idd altijd wat bij jou
Dat is zeer zeker waar. dus wat doen we dan???/quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jaja
Zijn andere dingen/onderwerpen ook wel eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Jawel, gisteren was het wel iets afgezakt..maar nu weer hoofdpijnquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen hoofdpijn meer?
Ja hier gaat ie wel goed hoor
quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker waar. dus wat doen we dan???/Goed idee wel en keihard bolkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪
Ja elke keer dat gedoe idd.. Pfff...quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is echt niet normaal en hebben ze achter een plint zoveel sileconen gedaan dat het er aan de bovenkant weer uit komt
Ik word er echt niet goed van
Er is ook een stukje uit het laminaat zag de hulp gisteren
Het wordt allemaal wel weer gemaakt maar het is zo gedoe altijd
Dat is een nog beter ideequote:
Ow vervelend zegquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, gisteren was het wel iets afgezakt..maar nu weer hoofdpijn
Dat is minder, heb je het wel eens na laten kijken waar die hoofdpijn van komt/doorkomt?quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, gisteren was het wel iets afgezakt..maar nu weer hoofdpijn
Nou gisteren zat zequote:Op vrijdag 22 november 2024 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is minder, heb je het wel eens na laten kijken waar die hoofdpijn van komt/doorkomt?
Nee, zijn bepaalde periodes dat ik het heb.. zo ook een week geen hoofdpijn..quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is minder, heb je het wel eens na laten kijken waar die hoofdpijn van komt/doorkomt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |