abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215514946
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 00:07 schreef UitStraling het volgende:
Trump gaat de moordenaar op Kennedy bekend maken en het bestaan van ufo's ontkennen, en dit is hard nodig met alle conspiracy gekkies momenteel in de wereld
A) waar komt dit vandaan :?
B) hoe is dit relevant :?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_215515012
Die tarieven op alles die gaan huizen in Florida die herbouwd moeten worden wel flink duurder maken. Je huis verzekeren in de Tornado Alley zal ook wel prijziger worden.
pi_215515026
Trump gaat zich deze keer (itt zijn vorige termijn) natuurlijk omringen met alleen maar jaknikkers, hij hoeft geen verantwoording meer af te leggen bij de rechtbank over zijn poging tot een coup en zijn diefstal van documenten, heeft behoorlijk de vrije hand gekregen door de immuniteit-uitspraak van zijn Supreme Court en weet dat hij niet impeached gaat worden.

twitter

twitter

Gaat vast goed/ zal vast wel meevallen :{w

Eigenlijk zou Joe Biden zijn zoon gratie moeten verlenen. Hunter Biden was nooit vervolgd als zijn vader geen president was geweest. Maar ja daar heeft hij teveel fatsoen voor natuurlijk. Het zijn alleen de populistische autocraten die misbruik maken van hun macht.

[ Bericht 65% gewijzigd door Kijkertje op 08-11-2024 02:34:04 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215515070
Ligt het aan mij of is Trump stil?
pi_215515108
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2024 01:13 schreef Kijkertje het volgende:
Nog even over Trump's 'poisoned blood' en 'vermin'-uitspraken als het over immigranten gaat.

Ik begrijp niet waarom er altijd zo spastisch gedaan wordt over zo'n Hitler-vergelijking als het gewoon letterlijk een kopie is van uitspraken uit de nazi-tijd (en dus van Hitler) is. Natuurlijk is zo'n uitspraak figuurlijk maar wat er indertijd mee bedoeld werd was dat niet. Het volk moest gezuiverd worden van dit soort 'rassen'.

Zijn veelvuldige verwijzingen de laatste tijd naar 'bad genes' zijn ook echt niet 'toevallig' uit de nazi-tijd.

[ x ]
Het is dezelfde retoriek om bepaalde groepen te dehumaniseren en zet aan tot haat. Dat de gevolgen ervan in de huidige tijd anders zullen zijn doet daar niets aan af. Wat dat betreft kan je een Hitler-vergelijking ook gewoon zien als figuurlijk/ een vergelijking met iedere willekeurige populistische autocraat.

Trump had overigens een boek met Hitler-quotes in zijn bezit. En van de boeken die hij (als niet-boekenlezer) nou weer wl met interesse las en we weten van Gen. John Kelly (zijn Chief of Staff) dat Trump regelmatig zijn bewondering voor Hitler uitsprak ook nadat hij er meermalen op gewezen was door Kelly dat Hitler nooit in verband met 'goed beleid' moet worden gebracht. Wat n van de redenen was dat hij Trump een fascist noemde.
Dit gaat over moordenaars, hoogst waarschijnlijk bendeleden die illegaal over de grens zijn getrokken.
pi_215515110
De afgelopen twee dagen zat ik echt op een roze wolk. De adrenaline begint nu langzaam af te nemen, en ik heb nu een lang weekend, dus ik ga zometeen een mooie election night show kijken om het overwinningsgevoel nog wat langer vast te houden. Ik twijfel tussen ABC of CNN, welke meltdown zou het mooiste zijn? Hehe. Overigens las ik hier de laatste paar pagina’s snel even terug, en mijn volledige complimenten aan @Ali_Kannibali. Zeer mooie posts, ik heb er geen tijd en energie voor om de harde kern linkse fanatiekelingen constant van repliek te dienen, maar mijn gedachten sluiten naadloos aan bij die van @Ali_Kannibali. Maar ik zou je tijd eerlijk gezegd niet langer verdoen, ze willen of kunnen je toch niet begrijpen, maar je hebt 100% gelijk.
@epicbeardman, thanks voor je aardige woorden, ik had die post van die mod met mijn hoogtepunten op election night gemist maar nog ff teruggelezen. Kreeg meteen weer dat overwinningsgevoel en de euforie terug toen ik die samenvatting van mijn posts las :) dus die mod (weet zn nick even niet) jij ook bedankt want het euforische gevoel begon alweer wat te zakken! :)

Ik kwam deze net tegen op X, we are so back, we blijven maar winnen, en ook mn crypto wallet is de laatste dagen uit zn voegen gebarsten, terwijl mn hypotheekrente ook nog eens met een kwart % omlaag gaat, en dat zal alleen maar lager gaan worden. En tot slot: Project 2025 gaat gewoon (gedeeltelijk) worden uitgevoerd, veel toppers worden al genoemd voor belangrijke posten in de Trump admin. WIN WIN WIN.

twitter

[ Bericht 8% gewijzigd door Eagles89 op 08-11-2024 02:49:16 ]
pi_215515113
Kan deze in de OP?

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215515129
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2024 02:44 schreef Kijkertje het volgende:
Kan deze in de OP?

[ x ]
Promises made, promises kept! Wat een living legend is die man.

twitter
pi_215515138
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 02:50 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Promises made, promises kept! Wat een living legend is die man.

[ x ]
En wie profiteren hiervan? Andermans land weggeven is niet echt een goede prestatie vind je wel? Evenmin als het opleggen van tarieven aan China als zakenlui hun handel naar andere goedkope oosterse landen gaan verkassen ipv naar de VS.

Het gaat er niet alleen om dat hij zijn bezopen beloftes naleeft natuurlijk. Het gaat ook om de gevolgen ervan.

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 08-11-2024 03:06:58 ]
pi_215515144
quote:
81s.gif Op vrijdag 8 november 2024 02:59 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En wie profiteren hiervan?

Het gaat er niet alleen om dat hij zijn bezopen beloftes naleeft natuurlijk. Het gaat ook om de gevolgen ervan.
De hele wereld profiteert als de wereld geen oorlog meer kent! Dit is echt die verandering waar we met zn allen jaren naar hebben gesmacht.
Kijk dit filmpje hieronder eens, als ik dit kijk, zoveel wijsheid en zoveel optimisme en zoveel goede ideen en plannen, zoveel common sense, als ik zulke filmpjes bekijk, en nu noemen mensen me wel weer een trol but i dont care: dan kom ik gewoon (figuurlijk) klaar. D Trump Jr. is de slimme versie van Trump Sr alleen met minder charisma. Ik hoop echt dat D Trump Jr een hele grote rol in de admin gaat krijgen.

Bekijk deze YouTube-video

Oh en zojuist is bekend geworden dat Trump een VROUW de allerbelangrijkste positie in zijn nieuwe admin geeft. Een V R O U W. De Koning van de Trollen is toch wel echt Donald effin J Trump. Links heeft het niet meer. Wat.een.held.
pi_215515146
OMG ook Megyn Kelly natuurlijk |:(

Trolleriger kan idd niet.

Aanbevolen door Junior!

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 08-11-2024 03:23:41 ]
pi_215515155
twitter

Nu is de economie natuurlijk nog waardeloos maar zodra Trump het overneemt worden we ondergesneeuwd met berichten uit Trump-kringen over de 'BEST ECONOMY EVER! :{w

twitter

:D

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 08-11-2024 03:41:44 ]
pi_215515157
Nou de oorlog in Oekraine is dus al voorbij voor Trump berhaupt President is als je deze video kijkt. Hij zei dat er voordat die zou worden ingezworen vrede zou komen, het is nog veel sneller. Ik kan alleen maar buigen voor de kracht en macht die hij heeft. Een “stable genius” noemde hij zichzelf ooit, en hij werd uitgelachen, maar kijk hoe Putin over hem praat, die oorlog is gewoon voorbij nadat die twee 1x een zoom call hebben gehad. Ik begin hem langzaam echt als een soort messias te zien, al zal die altijd mens blijven.

Trump is een zegen voor iedereen, zlfs voor de haatdragende linksmens, maar dat zullen ze misschien wel nooit snappen.
pi_215515158
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 03:09 schreef Kijkertje het volgende:
OMG ook Megyn Kelly natuurlijk |:(

Trolleriger kan idd niet.

Aanbevolen door Junior!
Kijk de video gewoon eens, want ze zeggen alleen maar wijsheden, er niks geks of Maga cult of wat ook aan. Gewoon common sense, wat we vier jaar gemist hebben.
pi_215515161
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 03:08 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
De hele wereld profiteert als de wereld geen oorlog meer kent! Dit is echt die verandering waar we met zn allen jaren naar hebben gesmacht.
Kijk dit filmpje hieronder eens, als ik dit kijk, zoveel wijsheid en zoveel optimisme en zoveel goede ideen en plannen, zoveel common sense, als ik zulke filmpjes bekijk, en nu noemen mensen me wel weer een trol but i dont care: dan kom ik gewoon (figuurlijk) klaar. D Trump Jr. is de slimme versie van Trump Sr alleen met minder charisma. Ik hoop echt dat D Trump Jr een hele grote rol in de admin gaat krijgen.

Oh en zojuist is bekend geworden dat Trump een VROUW de allerbelangrijkste positie in zijn nieuwe admin geeft. Een V R O U W. De Koning van de Trollen is toch wel echt Donald effin J Trump. Links heeft het niet meer. Wat.een.held.
Bereid je voor op een grote teleurstelling.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 november 2024 @ 06:40:48 #116
862 Arcee
Look closer
pi_215515277
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:20 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik stel voor dat we in de openingspost alle beloften van Trump verzamelen:

1. End the war in Ukraine before Inauguration Day
2. Carry out the largest mass deportation in U.S. history
3. Cut federal funding to schools that teach "critical race theory" and "transgender" matters
4. Roll back Biden's electric vehicle incentives
5. “We will pass massive tax cuts for workers” that include no tax on tips.
6. No taxes on Social Security income
7. "Replace" Obamacare
8. Expand the child tax credit
9. I will make the Trump tax cuts the largest tax cut in history.”
10. “I will pass the Trump Reciprocal Trade Act, that means that if China or any other country makes us pay a 100 or 200 percent tariff or tax, we will make them pay a reciprocal tariff or tax of 100 or 200 percent immediately, right back.”
11. I will appoint a real special prosecutor to go after the most corrupt president in the history of the United States of America, Joe Biden, and the entire Biden crime family.”
12. NATO was busted until I came along. I said, ‘Everybody’s gonna pay.’ They said, ‘Well, if we don’t pay, are you still going to protect us?’ I said, ‘Absolutely not.’”
13. “My very first day back in the White House, I will terminate every single open border policy of the Biden-Harris administration, and we will seal the border.”
14. “We will drill, baby, drill.”
15. “We will end inflation and make America affordable again.”
16. “I will revoke China’s most favored nation status.”
17. Shortly after regaining the Oval Office, “I will have the horrible war between Russia and Ukraine settled … quickly.”
18. “I will prevent World War III.”
19. “I will restore peace through strength.”
20. “In my next term, we will build a great Iron Dome missile defense shield over our country, a dome the likes of which no one has ever seen before, and it will be entirely made in the USA.”
21. “I will not cut one penny from Social Security or Medicare, and I will not raise the retirement age.”
22. “I am going to keep you out of wars.”
23. “We have people at the top [of the military] that are woke, and they’re all gone. We are going to get rid of them so fast.”
24. “We are going to rebuild our cities into beacons of hope, safety and beauty better than they’ve ever been before.”
25. “We will take over the horribly run capital of our nation … and clean it up, renovate it, rebuild it.”
26. I will defund any school that has a vaccine or mask mandate.
27. “I will keep men out of women’s sports.”

Vast wel een paar dubbels, maar dit zijn volgens mij wel de belangrijkste.
Anders is er nog deze 93 tellende lijst met campaign promises die Trump op video gemaakt heeft.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_215515282
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 03:08 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
De hele wereld profiteert als de wereld geen oorlog meer kent!
Er hebben allerlei mensen belangen bij oorlogen. Anders zouden er ook niet zoveel van zijn.
pi_215515307
quote:
Bedankt maar dit zit achter een betaalmuur, dus ik heb er niets aan.
pi_215515310
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2024 19:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Fuck all the way off met je 'beeldspraak' excuus-geTruus, man. Trump heeft al zo'n lange geschiedenis van dog whistles naar extreem rechts dat hij z'n eigen asiel kan beginnen joh :')
Ik denk dat dat meer ligt aan de gebrekkige kennis van de Engelse taal die veel mensen hebben en het onvermogen of de onwil om metaforische en letterlijke taal van elkaar te onderscheiden.

Maar vooruit, post ze maar. Ik hang niet aan de lippen van Trump, dus ik weet niet waar je allemaal naar verwijst.
pi_215515314
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 02:43 schreef Eagles89 het volgende:
De afgelopen twee dagen zat ik echt op een roze wolk. De adrenaline begint nu langzaam af te nemen, en ik heb nu een lang weekend, dus ik ga zometeen een mooie election night show kijken om het overwinningsgevoel nog wat langer vast te houden. Ik twijfel tussen ABC of CNN, welke meltdown zou het mooiste zijn? Hehe. Overigens las ik hier de laatste paar pagina’s snel even terug, en mijn volledige complimenten aan @:Ali_Kannibali. Zeer mooie posts, ik heb er geen tijd en energie voor om de harde kern linkse fanatiekelingen constant van repliek te dienen, maar mijn gedachten sluiten naadloos aan bij die van @:Ali_Kannibali. Maar ik zou je tijd eerlijk gezegd niet langer verdoen, ze willen of kunnen je toch niet begrijpen, maar je hebt 100% gelijk.
@:epicbeardman, thanks voor je aardige woorden, ik had die post van die mod met mijn hoogtepunten op election night gemist maar nog ff teruggelezen. Kreeg meteen weer dat overwinningsgevoel en de euforie terug toen ik die samenvatting van mijn posts las :) dus die mod (weet zn nick even niet) jij ook bedankt want het euforische gevoel begon alweer wat te zakken! :)

Ik kwam deze net tegen op X, we are so back, we blijven maar winnen, en ook mn crypto wallet is de laatste dagen uit zn voegen gebarsten, terwijl mn hypotheekrente ook nog eens met een kwart % omlaag gaat, en dat zal alleen maar lager gaan worden. En tot slot: Project 2025 gaat gewoon (gedeeltelijk) worden uitgevoerd, veel toppers worden al genoemd voor belangrijke posten in de Trump admin. WIN WIN WIN.

[ x ]
Serieuze vraag: hoeveel coke gebruik je?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215515327
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 07:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Bij mij gewoon gratis te lezen als je een account aanmaakt. ;)
pi_215515343
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 07:12 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Bij mij gewoon gratis te lezen als je een account aanmaakt. ;)
Ik moet een account met abonnement aanmaken. Ik kijk niet vanuit NL, misschien vandaar.
pi_215515430
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 21:37 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee, lees het nou eens terug allemaal en probeer dat dan eens zonder zelf woorden in te vullen.

En met je tweede zin, dus we moeten het allemaal letterlijk nemen, behalve het specifieke getal wat hij eraan hangt. En als dat dan toch geen 11 miljoen is, waar ligt die grens dan? 6 Miljoen. Prima, dan zijn het er zes miljoen. Dat gaat echt topentertainment opleveren en op geen enkele manier allerlei drama's. Net als de vorige in de US, Operatie Wetback. Veel leesplezier!
Nogmaals zou ik van jou willen weten op basis van welk princnipe jij tegen het uitzetten van illegalen bent, en dan vooral van illegalen waarvan bekend is dat ze criminele activiteiten uitvoeren (want ze zouden eerst werk maken van het uitzetten van die categorie):

""President Trump will restore his effective immigration policies, implement brand-new crackdowns that will send shockwaves to all the world's criminal smugglers, and marshal every federal and state power necessary to institute the largest deportation operation of illegal criminals, drug dealers and human traffickers in American history," she said." https://www.theguardian.c(...)2%80%9D%20she%20said.

Dus wat is de morele grond om hierop tegen te zijn? Of waarom zou dit iets met Hitler te maken hebben? Ik begrijp die manier van denken niet. Waarom zou men de wet niet moeten handhaven?

Of gaat het je puur en alleen om de vermeende motivaties hiervoor? Of het taalgebruik dat erbij wordt gebezigd?

Zou je dat in een paar zinnen helder kunnen krijgen?

[ Bericht 4% gewijzigd door Ali_Kannibali op 08-11-2024 07:41:10 ]
pi_215515498
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 01:09 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Ah, dit verklaart wel het n en ander :D Op zich wel mooi dat we in zo'n topic alles hebben van de extreem-linkse kant tot volledig van het padje zijnde leden van de Trump-cult. Dat is pas diversiteit!
Ja ik snap dat zoiets je vooroordelen voedt en dat je het totaal niet vat. Marx lezen gaat je ver en ver boven de pet. Maar dat boeit me ook geen fluit. Je bent amper beter dan Chivaz als discussiepartner. Zie bijvoorbeeld hierboven hoe je volledig vastloopt in je eigen getroll tegen Hexagon. Iemand zegt iets, dat begrijp je niet vervolgens ga je steeds verder in je eigen verzonnen werkelijkheid. Dat hebben we nou al zo vaak zien uitspelen.
pi_215515547
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 00:18 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Alles wat held Soros daar zegt is gewoon waar.

https://www.cidi.nl/george-soros-als-boeman-voor-antisemieten/
jij komt er in ieder geval eerlijk voor uit dat je een communist bent ;)
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:01:00 #126
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_215515566
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 03:38 schreef Eagles89 het volgende:
Nou de oorlog in Oekraine is dus al voorbij voor Trump berhaupt President is als je deze video kijkt. Hij zei dat er voordat die zou worden ingezworen vrede zou komen, het is nog veel sneller. Ik kan alleen maar buigen voor de kracht en macht die hij heeft. Een “stable genius” noemde hij zichzelf ooit, en hij werd uitgelachen, maar kijk hoe Putin over hem praat, die oorlog is gewoon voorbij nadat die twee 1x een zoom call hebben gehad. Ik begin hem langzaam echt als een soort messias te zien, al zal die altijd mens blijven.

Trump is een zegen voor iedereen, zlfs voor de haatdragende linksmens, maar dat zullen ze misschien wel nooit snappen.
Ben benieuwd of de sancties tegen Rusland ook flink afgebouwd kunnen worden? Krijg hierover veel vragen van klanten namelijk.
Rossya, Rossya -
V tom slve ogn' i sla,
V tom slve pobdy plmya!
Podnimem Ross znmya!
pi_215515655
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 07:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
? Ik kan het gewoon lezen op mijn mobiel, en betaal niet.
pi_215515706
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 07:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja ik snap dat zoiets je vooroordelen voedt en dat je het totaal niet vat. Marx lezen gaat je ver en ver boven de pet. Maar dat boeit me ook geen fluit. Je bent amper beter dan Chivaz als discussiepartner. Zie bijvoorbeeld hierboven hoe je volledig vastloopt in je eigen getroll tegen Hexagon. Iemand zegt iets, dat begrijp je niet vervolgens ga je steeds verder in je eigen verzonnen werkelijkheid. Dat hebben we nou al zo vaak zien uitspelen.
Nee hoor jullie zijn de waanzin voorbij als het over Trump en blijkbaar ook Marx gaat.
Van illegalen die zich nu massaal gaan bewapen, constante vergelijkingen met nazi Duitsland. Blijkbaar mag je moordende illegalen niet genetisch gemankeerd noemen (flashbacks naar de tijd dat MS-13 hier werd verdedigd en weer is het Kijkertje die erbij betrokken is).
Totaal geen zelfreflectie en blijven volharden in je eigen waanideen dat als de democraten nog verder naar links opschuiven dat het electoraal wel weer goed gaat komen met de democraten.
Het is allemaal heel vermakelijk om te lezen hoor, maar serieus kun je dit toch niet nemen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:31:04 #129
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215515849
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 01:06 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Omdat je het zelf ook niet verwacht maar het alleen als een soort wanhopige fantasie opzet. Je wil graag dat dit plan opblaast in het gezicht van Trump, daarom verzin je zo'n absurd scenario. Het is een klassieke paniekreactie, wanhopig op zoek naar iets om aan vast te klampen. De hoop houden dat er ooit een keer een moment komt waarop je keihard 'zie je wel!' kunt roepen en leedvermaak kunt hebben over de vermeende hypocrisie en het ingooien van de eigen glazen.

En natuurlijk kan niemand er inhoudelijk iets tegen in brengen. Het is een verzinsel met een motivatie geboren uit wanhoop en hulpeloosheid. Je kunt niets meer doen aan het feit dat Trump (helaas) weer gewonnen heeft en introspectie is natuurlijk ook niet aan de orde. Dan rest er niets anders dan dit, nutteloze fantasietjes opzetten om je aan te verkneukelen. De Amerikanen hebben fout gestemd dus moeten ze gestraft worden door, om een goed anglicisme te gebruiken, op een hark te stappen. Dat zou namelijk voor jou het meeste genoegen geven.

Nee, illegalen gaan niet massaal wapens kopen en het 'plan' van Trump is echt niet zo makkelijk uitvoerbaar. Daarnaast is het uitzetten van illegalen al aan de orde van de dag en geen actie van een tirannieke overheid.

Oh, en je kunt ook gewoon je principes houden. Ik vind dat het 2e amandement afgeschaft moet worden. Dat gaat niet gebeuren, dus daarom ben ik ook voor strenge background checks waar mogelijk. Dat betekent ook dat de facto illegalen geen wapens kunnen kopen. Ben je het daar mee eens of niet? Zo ja, dan moet je niet verder lullen over je domme scenario waar je dus eigenlijk niet eens achter staat.
Wederom een hoop getroll en persoonlijke aanvallen zonder dat je jouw enige onderbouwing hebt waarom een groep die in het nauw komt zich per definitie niet zou verdedigen met wapens. Zeker wanneer die enorm makkelijk te krijgen zijn.

Een wapen kopen is daar echt geen probleem. Controle is zo lek als een mandje. En een tweedehands wapen kun je zo kopen. Lijkt me dat veel illegalen ook al een wapen hebben. Aangezien je in die positie altijd al kwetsbaar was.

Je hebt het zelf over de uitvoerbaarheid van dit plan. Nou een van de problemen waar Trump tegenaan zal lopen is dat veel mensen zich zullen proberen te verweren en ze makkelijk aan een wapen komen, als ze die niet al hebben.
pi_215515862
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:17 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Blijkbaar mag je moordende illegalen niet genetisch gemankeerd noemen
Jeetje, wat vreemd. Je mag ook niks meer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_215515878
quote:
82s.gif Op vrijdag 8 november 2024 00:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Die ads zijn niet van het campagneteam van de Democraten.

Er zijn allerlei organisaties die adverteren in verkiezingstijd voor een kandidaat. Deze was van Vote Common Good.
Direct of indirect komt het uit hetzelfde potje.

Intussen las ik dat de Dem chair in Philly niet zo blij was dat het Harris team niet in overleg was gegaan met hem.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215515886
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:13 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
? Ik kan het gewoon lezen op mijn mobiel, en betaal niet.
Ik moet een abo van 50 cent per week of 20 dollar per jaar aanschaffen. Helaas.
pi_215515892
quote:

[..]
Nee hoor jullie zijn de waanzin voorbij als het over Trump en blijkbaar ook Marx gaat.
Van illegalen die zich nu massaal gaan bewapen, constante vergelijkingen met nazi Duitsland. Blijkbaar mag je moordende illegalen niet genetisch gemankeerd noemen (flashbacks naar de tijd dat MS-13 hier werd verdedigd en weer is het Kijkertje die erbij betrokken is).
Totaal geen zelfreflectie en blijven volharden in je eigen waanideen dat als de democraten nog verder naar links opschuiven dat het electoraal wel weer goed gaat komen met de democraten.
Het is allemaal heel vermakelijk om te lezen hoor, maar serieus kun je dit toch niet nemen.
Wat gek. Het laat vooral ook zien dat je niks snapt van genetica.
pi_215515920
Als ze gewoon van elke Mexicaan de schedel meten bij binnenkomst weet je al vrij snel wat de criminelen zijn. Die kun je dan terugsturen, terwijl degenen met eerlijke, hardwerkende schedels de procedure in kunnen.

Maar dat mag je zeker ook niet zeggen meer.
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:46:10 #135
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_215515964
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 21:55 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Weet je wat een stropop is?
Ja, jij?
quote:
Een stropopredenering (stroman/vogelverschrikker) is een type drogreden waarbij men niet het werkelijke standpunt van de tegenstander weerlegt maar een (karikaturale) variant daarvan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stropopredenering

De discussie ging over de uitvoerbaarheid van Trumps beleid (waar je later zelf ook van zei dat 'de werkelijkheid is dat een groot deel niet uitvoerbaar is', overigens). Die discussie afdoen met 'accepteer de uitslag' terwijl niemand de uitslag betwist is niet het 'weerleggen van het werkelijke standpunt'.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_215515982
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat gek. Het laat vooral ook zien dat je niks snapt van genetica.
Wist je dat MS-13 letterlijk geen beesten zijn?
pi_215516005
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Denk je dat moordende Amerikanen dezelfde genetische afwijking hebben, of komt deze afwijking alleen voor bij mensen uit andere landen? En zo ja, moeten we dan niet ook van Amerikanen de schedel gaan meten? Dan kunnen we een hoop leed voorkomen!
pi_215516055
quote:

[..]
Tuurlijk nog verder naar links opschuiven van al zeer rechts.

Oh wat vreselijk als je kritiek hebt op een systeem waar de opioid crisis in Amerika prachtig winstgevend is voor farmaceuten. Bijvoorbeeld
quote:
Purdue was well aware that OxyContin did not provide pain relief for 12 hours even before the drug went to market, but "held fast to the claim of 12-hour relief, in part to protect its revenue [because] OxyContin's market dominance and its high price—up to hundreds of dollars per bottle—hinge on its 12-hour duration." Instead of prescribing small doses more frequently, doctors were advised to keep patients on the 12 hour cycle, but prescribe a stronger dose, thereby exacerbating their addiction.
Ja super radicaal als je zulke oplichting weinig ziet zitten. Super radicaal als je zegt zon miljardairsfamilie die rijk wordt van zulke praktijken is een indicatie dat het systeem niet goed is. Maar ach een mea culpa'tje van de Sackler familietje en een faillisementje van Purdue en ze lopen weg van dat soort praktijken met miljarden. Wat boeien mensenlevens als er winst gemaakt kan worden. De maatschappij moet telkens de kosten dragen van graaiende mensen aan de top. Jammer genoeg dat velen in de maatschappij dan uit elkaar gespeeld worden door demagogen als Trump.

Tuurlijk super radicaal om mensen te willen dat mensen die werken niet paycheck to paycheck hoeven leven en dat mensen die huur onttrekken aan werkenden best met wat minder kunnen leven. Over zelfreflectie, benieuwd hoe lang het gaat duren voordat jij toegeeft dat je er volledig naast zat met je support voor fascisme en oplichter Trump.
pi_215516060
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Denk je dat moordende Amerikanen dezelfde genetische afwijking hebben, of komt deze afwijking alleen voor bij mensen uit andere landen? En zo ja, moeten we dan niet ook van Amerikanen de schedel gaan meten? Dan kunnen we een hoop leed voorkomen!
Ik geloof dat als je koelbloedig aan het moorden bent er inderdaad een steekje los zit.
Dit is een zinloze semantische discussie, de boodschap is duidelijk voor de neutrale toeschouwer.
pi_215516090
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik geloof dat als je koelbloedig aan het moorden bent er inderdaad een steekje los zit.
Dit is een zinloze semantische discussie, de boodschap is duidelijk voor de neutrale toeschouwer.
Ik zou de discussie over genetische afwijkingen die ten grondslag liggen aan moord niet zinloos semantisch noemen. Je bent hier namelijk iets op het spoor: voorspellen wie een misdadiger is op basis van het genetisch profiel. Stel je de mogelijkheden voor, Chivaz!
pi_215516118
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Weet je dat we allemaal beesten zijn sommige van ons hebben wat meer moraal dan anderen. Criminelen hebben normaliter niet zoveel moraal en ethische normen. Hoeveel moraal en ethische normen heeft Trump eigenlijk?
pi_215516202
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Tuurlijk nog verder naar links opschuiven van al zeer rechts.

Oh wat vreselijk als je kritiek hebt op een systeem waar de opioid crisis in Amerika prachtig winstgevend is voor farmaceuten. Bijvoorbeeld
[..]
Ja super radicaal als je zulke oplichting weinig ziet zitten. Super radicaal als je zegt zon miljardairsfamilie die rijk wordt van zulke praktijken is een indicatie dat het systeem niet goed is. Maar ach een mea culpa'tje van de Sackler familietje en een faillisementje van Purdue en ze lopen weg van dat soort praktijken met miljarden. Wat boeien mensenlevens als er winst gemaakt kan worden. De maatschappij moet telkens de kosten dragen van graaiende mensen aan de top. Jammer genoeg dat velen in de maatschappij dan uit elkaar gespeeld worden door demagogen als Trump.

Tuurlijk super radicaal om mensen te willen dat mensen die werken niet paycheck to paycheck hoeven leven en dat mensen die huur onttrekken aan werkenden best met wat minder kunnen leven. Over zelfreflectie, benieuwd hoe lang het gaat duren voordat jij toegeeft dat je er volledig naast zat met je support voor fascisme en oplichter Trump.
Allemaal leuk en aardig maar voor verandering zal je toch echt lokaal moeten zijn.
Ik had begrepen van een van jullie dat Californi zich zelf “Trump proof” gaat maken.
Misschien willen ze daar nog wel een stapje verder gaan en de problemen oplossen die je nu hier aankaart. Op federaal niveau gaat dat nooit lukken en dat is maar goed ook.
pi_215516221
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik zou de discussie over genetische afwijkingen die ten grondslag liggen aan moord niet zinloos semantisch noemen. Je bent hier namelijk iets op het spoor: voorspellen wie een misdadiger is op basis van het genetisch profiel. Stel je de mogelijkheden voor, Chivaz!
En uiteraard blijven volharden, gaat helemaal goed komen.
pi_215516227
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Weet je dat we allemaal beesten zijn sommige van ons hebben wat meer moraal dan anderen. Criminelen hebben normaliter niet zoveel moraal en ethische normen. Hoeveel moraal en ethische normen heeft Trump eigenlijk?
En daar is de onvermijdelijke whataboutism…..
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:10:07 #145
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215516231
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 01:05 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Oef, jij hebt ook wel een tikje van een molenwiek gehad is het niet
Hey, ik schrijf het slechts op he?
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:23:37 #146
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215516376
twitter

Het zal wel niet maar ik hoop dat de Chivaz en Eagles types hier zelf goed last van krijgen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215516483
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En uiteraard blijven volharden, gaat helemaal goed komen.
Jij begint over genetische afwijkingen he. Ik geef alleen maar aan wat dat betekent.
pi_215516498
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:23 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]
Het zal wel niet maar ik hoop dat de Chivaz en Eagles types hier zelf goed last van krijgen.
Dit is hysterische fictie op het niveau van het campagne spotje van seed the vote.
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:46:31 #149
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215516628
twitter

Voorspelt weinig goeds.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215516772
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:46 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]
Voorspelt weinig goeds.
Allemaal “lijsten met redenen” die in varirende groeperingen redenen geweest zijn. Maar veel zal ook schapengedrag en groepsdruk zijn geweest.

Uiteindelijk is Harris alleen te verwijten dat ze een democratische vrouw is en had iemand als Schwarzenegger (prima als democraat) of Waltz hier “misschien” meer uitgehaald. Maar dat blijft allemaal speculatie.
pi_215516873
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:01 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Allemaal “lijsten met redenen” die in varirende groeperingen redenen geweest zijn. Maar veel zal ook schapengedrag en groepsdruk zijn geweest.

Uiteindelijk is Harris alleen te verwijten dat ze een democratische vrouw is en had iemand als Schwarzenegger (prima als democraat) of Waltz hier “misschien” meer uitgehaald. Maar dat blijft allemaal speculatie.
Arnold is toch geboren in Oostenrijk en kan daarom nooit president in de vs worden.
pi_215516929
quote:

[..]

Een man zoals Jon Stewart die op een normale manier het gesprek was aangegaan met de pers en Trump had die retoriek klinisch ontmanteld.

Misschien moeten de toekomstige democratische kandidaten nu al vast heel goed gaan oefenen op hun communicatie met de buitenwereld.
Hell To The Liars
pi_215517005
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:15 schreef Droopie het volgende:

[..]
Een man zoals Jon Stewart die op een normale manier het gesprek was aangegaan met de pers en Trump had die retoriek klinisch ontmanteld.

Misschien moeten de toekomstige democratische kandidaten nu al vast heel goed gaan oefenen op hun communicatie met de buitenwereld.
Probleem is dat dat niet voldoende zal blijken. Je kijkt aan tegen een Trump-regime dat nu alle kaarten in handen heeft om het hele systeem zo te riggen dat het voor toekomstige niet-Trump kandidaten erg moeilijk zal worden om uberhaubt nog iets te bereiken.
pi_215517061
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Probleem is dat dat niet voldoende zal blijken. Je kijkt aan tegen een Trump-regime dat nu alle kaarten in handen heeft om het hele systeem zo te riggen dat het voor toekomstige niet-Trump kandidaten erg moeilijk zal worden om uberhaubt nog iets te bereiken.
Ik denk dat goede, eerlijke communicatie belangerijk is en noodzakelijk is.

Dat is ook de reden dat ik heel erg fan ben van zo'n Jon Stewart.
Maar zulke mensen zullen er toch wel meer zijn.

Anders komen ze straks met Alexandria Ocasio-Cortez op de proppen, omdat zij de jonge mensen en latino's voor zich zou kunnen winnen?
Hell To The Liars
pi_215517137
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:15 schreef Droopie het volgende:

[..]
Stewart is wel populair, maar populair bij democraten. De kunde tot ontmantelen is leuk, maar wanneer er verafgoding is dan kan zelfs een John Stewart hier niets mee. Een Schwarzenegger is dan misschien nog het type alfa-man en een "strong leader" in republikeinse ogen. Daar hadden de democraten beslist mee kunnen scoren en hij was daar (indien het technisch mogelijk was vanwege z'n afkomst) ook wel voor te porren, als je daarmee een fascistische boost had voorkomen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 10:37:44 #156
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215517152
De Democraten hebben gewoon weer een goede strateeg nodig zoals Rahm Emmanuel of een eigen Karl Rove.
  vrijdag 8 november 2024 @ 10:38:46 #157
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215517165
Gewoon Snoop Dogg naar voren schuiven.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_215517174
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:36 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Stewart is wel populair, maar populair bij democraten. De kunde tot ontmantelen is leuk, maar wanneer er verafgoding is dan kan zelfs een John Stewart hier niets mee. Een Schwarzenegger is dan misschien nog het type alfa-man en een "strong leader" in republikeinse ogen. Daar hadden de democraten beslist mee kunnen scoren en hij was daar (indien het technisch mogelijk was vanwege z'n afkomst) ook wel voor te porren.
Schwarzenegger heeft volgens mij best wel wat fouten gemaakt in Californie, maar ik snap wat je bedoelt.

Jon Stewart zou best wat zwevende kiezers en/ of republikeinen die in het midden zitten kunnen veroveren.
Kwestie van je verhaal wat aanpassen.
Hell To The Liars
  vrijdag 8 november 2024 @ 11:02:38 #159
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215517465
Ik denk dat de volgende Democraat een type jonge Bill Clinton zou kunnen zijn. Studentikoos en een beetje boers tegelijk. En een echte charmeur.
pi_215517471
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 10:39 schreef Droopie het volgende:

[..]
Schwarzenegger heeft volgens mij best wel wat fouten gemaakt in Californie, maar ik snap wat je bedoelt.

Jon Stewart zou best wat zwevende kiezers en/ of republikeinen die in het midden zitten kunnen veroveren.
Kwestie van je verhaal wat aanpassen.
Hij heeft altijd aangegeven het niet te willen doen en dat het idioot is als komieken de oplossing moeten brengen in een democratie. Van de andere kant Zelensky lijkt het ook niet onaardig te doen en die was acteur toch.

AOC is nog geen 40 in 2028. Daarbij zal het met haar moeilijk zijn omdat ze nu al een gewild doelwit is. Dan loop je denk ik tegen eenzelfde probleem als met Clinton aan. Zelfs al is de meeste kritiek onterecht, zeker bij de meeste kiezers blijft er toch iets plakken van decennia aan beschuldigingen. Het is nu ook te vroeg om het te hebben over wie het moet worden. 4 jaar voor Obama president werd had niemand van hem gehoord.

Het grootste belang is om de top bij de democratische partij te verwisselen. Wat Hexagon ook zegt betere strategen. Daarbij zou ik ook denken dat wat Bernie zegt vrij waardevol is, ga weer doen wat hem in 2016 populair maakte, bottom up mensen verbinden. Genoeg Republikeinse stemmers die ook boos zijn op het systeem en die echt wel over te halen zijn Dem te stemmen als er de overtuiging is dat de Democraten daadwerkelijk werk willen verzetten voor de gewone man. Dus minder oh we gaan marginaal wat technocratische verbeteringetjes invoeren. Maar veel grotere verhalen over hoe je de macht van Wallstreet over de politiek en Mainstreet gaat breken. Ik bedoel bij de zeer rechtse politiek is het altijd populair om tegen globalisme te strijden. Wat vooral populistische nonsense is. Maar het is hetzelfde idee waar de kleine man verpletterd wordt onder globaal kapitalisme.
pi_215517496
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Hij heeft altijd aangegeven het niet te willen doen en dat het idioot is als komieken de oplossing moeten brengen in een democratie. Van de andere kant Zelensky lijkt het ook niet onaardig te doen en die was acteur toch.

AOC is nog geen 40 in 2028. Daarbij zal het met haar moeilijk zijn omdat ze nu al een gewild doelwit is. Dan loop je denk ik tegen eenzelfde probleem als met Clinton aan. Zelfs al is de meeste kritiek onterecht, zeker bij de meeste kiezers blijft er toch iets plakken van decennia aan beschuldigingen. Het is nu ook te vroeg om het te hebben over wie het moet worden. 4 jaar voor Obama president werd had niemand van hem gehoord.

Ow. Hij wilt het niet :(
Jammer

En wij hoeven het idd niet te hebben wie er over 4 jaar een poging mag doen, maar de democratische top zou dat over een paar maanden maar eens op een lijstje gaan zetten.

Een Obama was misschien wel een once in a lifetime voor ze.
Hell To The Liars
  vrijdag 8 november 2024 @ 11:10:17 #162
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215517523
Over de kandidaat 2028 gaan nadenken is ook nog te vroeg. Eerst moeten ze zich richten op de midterms. Pas als die achter de rug zijn is dat aan de orde.
pi_215517792
quote:

[..]

Blijkbaar nooit naar haar geluisterd :')
pi_215517827
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:35 schreef Halcon het volgende:

[..]
Blijkbaar nooit naar haar geluisterd :')
Wat dan? Zeker in vergelijking met haar tegenstander was ze verbaal veel sterker. Trump ging haar niet voor niks uit de weg na het eerste debat. Raar argument dus om van de verbaal sterkere kandidaat te zeggen dat ze niet om naar te luisteren zou zijn ofzo.
pi_215517926
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:07 schreef Droopie het volgende:

[..]
Jammer

En wij hoeven het idd niet te hebben wie er over 4 jaar een poging mag doen, maar de democratische top zou dat over een paar maanden maar eens op een lijstje gaan zetten.

Gek genoeg maak ik mij minder zorgen over de toekomst van de Democratische partij. Met Josh Shapiro, Pete Buttigieg en Andy Beshear hebben ze echt enorm sterke kandidaten in huis.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 8 november 2024 @ 11:49:49 #166
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215517954
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Gek genoeg maak ik mij minder zorgen over de toekomst van de Democratische partij. Met Josh Shapiro, Pete Buttigieg en Andy Beshear hebben ze echt enorm sterke kandidaten in huis.
Sowieso kunnen dingen raar lopen.Obama was eigenlijk een mislukte politicus op staatniveau die ineens door een flinke mazzel in positie kwam.
pi_215517959
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:07 schreef Droopie het volgende:

[..]
Jammer

Obama had beslist een kans gehad; die was ook waarschijnlijk ingezet als ze niet te vroeg Biden hadden gewisseld.

Wat ik persoonlijk ook niet uitsluit is dat Maga 'zovaak' verkiezingsfraude heeft geroepen, waarbij de enkele voorbeelden van fraude op "kleine?" schaal (Trump die belt om stemmen te vinden, maar ook andere voorbeelden) dat ze bij deze verkiezingen dat in hun voordeel gebruikt zouden kunnen hebben als er weer sabotagepogingen zijn geweest. Maar helaas is nu het klimaat niet meer zuiver genoeg om vraagtekens te plaatsen en om op evt KGB-taktieken in het scheppen van zo'n klimaat een goed vervolg te kunnen geven.

Net als dat er altijd lijken uit de kast kwamen bij Trump, vele jaren later, sluit ik het nu ook niet uit.
pi_215517970
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Wat dan? Zeker in vergelijking met haar tegenstander was ze verbaal veel sterker. Trump ging haar niet voor niks uit de weg na het eerste debat. Raar argument dus om van de verbaal sterkere kandidaat te zeggen dat ze niet om naar te luisteren zou zijn ofzo.
Bekijk deze YouTube-video hier is ze op haar snufferd gegaan
en ze had bijvoorbeeld ook 3 uur lang bij een Joe Rogan kunnen gaan zitten.

Als je zegt dat Trump met een hoop onzin en leugens zand in de ogen gestrooid heeft, ben ik het ook met je eens.
Hell To The Liars
pi_215518133
Dat is denk ik een van de problemen met haar campagne. Ze zat in een spagaat: aan de ene kant zeggen dat je het anders gaat doen en aan de andere kant wl deel uitmaken van de partij die de afgelopen vier jaar regeerde.

En als ze zou zeggen dat ze het wel anders zou doen dan kan dat voelen als de Democratische partij afvallen.
  Vis een optie? vrijdag 8 november 2024 @ 12:38:41 #170
70532 loveli
N
pi_215518643
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 12:04 schreef Writersright het volgende:
Dat is denk ik een van de problemen met haar campagne. Ze zat in een spagaat: aan de ene kant zeggen dat je het anders gaat doen en aan de andere kant wl deel uitmaken van de partij die de afgelopen vier jaar regeerde.

En als ze zou zeggen dat ze het wel anders zou doen dan kan dat voelen als de Democratische partij afvallen.
De persconferentie van Biden, waarin hij vertelde dat Kamala nauw bij zijn beleid betrokken was. Het was instemmen, of vertellen dat Biden toch niet 'sharp as a tack' was.

Play stupid games...
crap in = crap out
pi_215519097
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 11:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Zeker Buttigieg gaat de oorlog echter niet winnen. Ik vind hem een sterk spreker hoor maar die komt niet veel op voor de paycheck to paycheck levende mens.
Daarbij wat heb je aan die enorm sterke kandidaten als je het zoals nu moest doen met Harris. Als de top die zulke beslissingen maakt af wordt gerekend op hun falen ja dan hebben ze goede hoop. Maar als die kunnen blijven zitten, tja dan wordt het lastig.
pi_215519382
Was deze al voorbijgekomen? Joe Rogan roept Trump op om de VS te 'verenigen'. Loopt die man nou te trollen of zit z'n hoofd daadwerkelijk mijlenver in z'n eigen reet? Trump is al bijna tien jaar een hoofdrolspeler in de Amerikaanse politiek, heeft hij ooit maar een minimale poging gedaan om mensen nader tot elkaar te brengen?

Zelfs veronderstelde bondgenoten binnen zijn eigen partij moeten het ontgelden als ze iets doen wat Trump niet zint. Haley likt bijkans z'n reet en wordt gewoon keihard aan de kant geschoven en beschimpt. Trump kan mensen alleen samenbrengen als die loyaal aan hem zijn en zich als een blok achter hem verenigen. En dat gaat natuurlijk niet gebeuren.

twitter
  vrijdag 8 november 2024 @ 13:38:12 #173
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_215519521
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
Was deze al voorbijgekomen? Joe Rogan roept Trump op om de VS te 'verenigen'. Loopt die man nou te trollen of zit z'n hoofd daadwerkelijk mijlenver in z'n eigen reet? Trump is al bijna tien jaar een hoofdrolspeler in de Amerikaanse politiek, heeft hij ooit maar een minimale poging gedaan om mensen nader tot elkaar te brengen?

Zelfs veronderstelde bondgenoten binnen zijn eigen partij moeten het ontgelden als ze iets doen wat Trump niet zint. Haley likt bijkans z'n reet en wordt gewoon keihard aan de kant geschoven en beschimpt. Trump kan mensen alleen samenbrengen als die loyaal aan hem zijn en zich als een blok achter hem verenigen. En dat gaat natuurlijk niet gebeuren.

[ x ]
Ik wacht nog steeds op de befaamde pivot richting de verkiezingen nadat Trump de GOP voorverkiezingen in 2016 had gewonnen.
Gn kloon van tvlxd!
pi_215519534
Rogan is natuurlijk ook wel een beetje een simpel figuur.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215519650
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:38 schreef Montov het volgende:

[..]
Ik wacht nog steeds op de befaamde pivot richting de verkiezingen nadat Trump de GOP voorverkiezingen in 2016 had gewonnen.
De pivot! Trump kan zich elk momenteel presidentieel gaan gedragen. Any minute now!
  vrijdag 8 november 2024 @ 13:48:41 #176
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215519659
Klinkt aannemelijk:
twitter
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_215519681
Als een tweet het enige is in een post verschijnt ie niet meer, maar zo te zien is het typische twotter BNW meuk.
  vrijdag 8 november 2024 @ 13:53:05 #178
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215519711
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:50 schreef Monolith het volgende:
Als een tweet het enige is in een post verschijnt ie niet meer, maar zo te zien is het typische twotter BNW meuk.
Dat is het niet. Het blijft uiteraard ook vreemd dat meerdere democratische house representatives zijn verkozen boven republikeinse, alleen het aantal stemmen zou dan minder zijn dan vorige jaren.
twitter

[ Bericht 15% gewijzigd door SEMTEX op 08-11-2024 14:01:59 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator vrijdag 8 november 2024 @ 13:53:11 #179
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_215519712
De democraten hebben weer een type Obama nodig.

Een goede spreker. Om kans te maken om te winnen van de republikeinen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_215519716
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:38 schreef Monolith het volgende:
Hele volksstammen zijn idolaat van die man. Sign of the times, I guess.
  vrijdag 8 november 2024 @ 13:53:39 #181
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_215519717
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:50 schreef Monolith het volgende:
Nee, komt wel vaker voor dat tweet initieel niet verschijnt.

Gewoon preview doen, tot je ziet dat die er is, is het devies.

Daarbij is een minimum aan duiding natuurlijk ook nooit verkeerd.
pi_215519738
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:53 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dat is het niet. Het blijft uiteraard ook vreemd dat meerdere democratische house representatives zijn verkozen boven republikeinse, alleen het aantal stemmen zou dan minder zijn dan vorige jaren.
Natuurlijk is het dat wel. Vaag geneuzel over vermeende massale fraude met stemmachines zonder enig bewijs hoort in BNW, niet in POL.
pi_215519751
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Hele volksstammen zijn idolaat van die man. Sign of the times, I guess.
Nou ja, hele volkstammen zijn ook niet al te snugger natuurlijk. :P
Je ziet het hier in Nederland ook natuurlijk. Hele volksstammen baseren hun politieke meningen op types als Derksen en v/d Gijp.
pi_215519773
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:38 schreef Monolith het volgende:
Ik heb er helemaal niks mee, maar op de n of andere manier moet ik hem overal op het internet tegenkomen. Je komt er gewoon niet van af.
  vrijdag 8 november 2024 @ 13:59:22 #185
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215519782
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:55 schreef Monolith het volgende:

[..]
Natuurlijk is het dat wel. Vaag geneuzel over vermeende massale fraude met stemmachines zonder enig bewijs hoort in BNW, niet in POL.
Hoe bewijs je dat dan? Behalve tig meldingen van Democratische stemmers die in hun staat kunnen zien dat of hun stem niet meetelt of na meetellen ineens verdwenen is.
twitter

Oh en de signalen waren er al eerder: https://www.pbs.org/newsh(...)nt-software-breaches
  vrijdag 8 november 2024 @ 14:00:41 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215519800
81 miljoen stemmen voor Biden, nu een volkomen normale verhouding maar Trump wint, frAudE!!!!

Wanhoop, het is leuk om te zien :9~.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 november 2024 @ 14:02:47 #187
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215519819
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:00 schreef HeatWave het volgende:
81 miljoen stemmen voor Biden, nu een volkomen normale verhouding maar Trump wint, frAudE!!!!

Wanhoop, het is leuk om te zien :9~.
De opkomst was dit jaar recordbreaking, weet je nog? :+ Waar zijn die stemmen dan heen?
pi_215519835
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:59 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Hoe bewijs je dat dan? Behalve tig meldingen van Democratische stemmers die in hun staat kunnen zien dat of hun stem niet meetelt of na meetellen ineens verdwenen is.
[ x ]
Ik denk dat je niet helemaal snapt hoe er in de VS gestemd wordt. Het gros van de staten kent geen elektronisch stemmen zoals we dat hier ooit wel gehad hebben. Zie het overzichtje op Ballotpedia:
https://ballotpedia.org/Voting_methods_and_equipment_by_state

DREs zijn zogenaamde direct-recording electronic voting machines, oftewel het soort machines waar geen papieren controle mogelijk is. (tenzij er sprake is van het kunnen printen van je stem en die alsnog afgeven).

Mocht daarmee geknoeid zijn, dan zou je al vrij eenvoudig afwijkende patronen kunnen zien in de staten waar men dergelijke machines gebruikt en waar dat niet het geval is. Maar het is over de hele linie een afgetekende overwinning, geen rare situatie waarbij in bepaalde staten Trump een afwijkende score haalt.
  vrijdag 8 november 2024 @ 14:05:58 #189
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215519855
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:04 schreef Monolith het volgende:

Mocht daarmee geknoeid zijn, dan zou je al vrij eenvoudig afwijkende patronen kunnen zien in de staten waar men dergelijke machines gebruikt en waar dat niet het geval is. Maar het is over de hele linie een afgetekende overwinning, geen rare situatie waarbij in bepaalde staten Trump een afwijkende score haalt.
Hoe verklaar je dit dan? En al die kiezers wiens post-stem geldig zou moeten zijn en wiens stem verdwenen is zonder ongeldig te zijn verklaard? Ik heb sterk het idee dat het vooral in de swingstates speelt.
twitter
pi_215519865
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:05 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Hoe verklaar je dit dan? En al die kiezers wiens post-stem geldig zou moeten zijn en wiens stem verdwenen is zonder ongeldig te zijn verklaard?
[ x ]
Wat is precies het 'dit' dat verklaard moet worden?
Oh er verschijnt weer een twat. :')

Split ticket volting is je vreemd? Hier b.v. een analyse van 2020:
https://fivethirtyeight.c(...)cket-voting-in-2020/
pi_215519874
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:02 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
De opkomst was dit jaar recordbreaking, weet je nog? :+ Waar zijn die stemmen dan heen?
Je kan je beter afvragen waar de stemmen van 2020 vandaan kwamen. 15 miljoen stemmen met een enorme opkomst. Vreemd inderdaad.
  vrijdag 8 november 2024 @ 14:07:53 #192
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215519878
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:02 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Aangezien we het over stemfraude hebben, waar kwamen 4 jaar geleden die stemmen vandaan? Zelfs Obama kwam niet in de buurt.

Omdenken :7.
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 november 2024 @ 14:12:37 #193
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215519917
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:06 schreef Monolith het volgende:

[..]
Wat is precies het 'dit' dat verklaard moet worden?
Oh er verschijnt weer een twat. :')

Split ticket volting is je vreemd? Hier b.v. een analyse van 2020:
https://fivethirtyeight.c(...)cket-voting-in-2020/
Het is me niet vreemd, maar het is niet logisch om aan de ene kant een senator van de Democraten te kiezen, maar niet voor een democratische president te kiezen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 14:15:18 #194
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215519940
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Aangezien we het over stemfraude hebben, waar kwamen 4 jaar geleden die stemmen vandaan? Zelfs Obama kwam niet in de buurt.

Waarom hebben ze dan niet precies hetzelfde gedaan dit jaar? :+
pi_215519948
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gelezen van de week en de makkelijke uitleg was.
Toen was iedereen opgesloten in huis en kreeg iedereen een stembiljet opgestuurd.
Blijkbaar was het toen makkelijker om te stemmen en hoefde je toen niet in een urenlange rij te staan.

Klonk wel plausibel.
Hell To The Liars
pi_215519966
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:12 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Het is me niet vreemd, maar het is niet logisch om aan de ene kant een senator van de Democraten te kiezen, maar niet voor een democratische president te kiezen.
Mensen zijn dan ook niet logisch. In AZ en nog een paar staten is er VOOR abortus zaken gestemd maar won Trump, de man die ze juist heeft teruggedraaid. Logisch zou zijn dan Harris daar dat ook zou winnen zou je denken, maar nee. Want mensen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_215519974
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:12 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
eh, dat is het hele idee achter split ticket voting. En dat komt gewoon voor. Zo ligt Gallego voor in Arizona en Rosen in Nevada, terwijl Trump in beide staten weer voorligt.
Dit is gewoon allemaal BNW meuk.
  vrijdag 8 november 2024 @ 14:20:15 #198
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215519978
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:17 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dat heb ik ook gelezen van de week en de makkelijke uitleg was.
Toen was iedereen opgesloten in huis en kreeg iedereen een stembiljet opgestuurd.
Blijkbaar was het toen makkelijker om te stemmen en hoefde je toen niet in een urenlange rij te staan.

Klonk wel plausibel.
Zeker met de ellenlange rijen voor stembureaus, te weinig stembureaus in de zwarte wijken en hell, bommeldingen bij stembureaus in swingstates dit jaar. Wf.
  vrijdag 8 november 2024 @ 14:20:46 #199
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215519989
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:18 schreef OMG het volgende:

[..]
Mensen zijn dan ook niet logisch. In AZ en nog een paar staten is er VOOR abortus zaken gestemd maar won Trump, de man die ze juist heeft teruggedraaid. Logisch zou zijn dan Harris daar dat ook zou winnen zou je denken, maar nee. Want mensen.
Ja, of onterecht niet meetellende stemmen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 14:21:02 #200
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215519992
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:15 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Waarom hebben ze dan niet precies hetzelfde gedaan dit jaar? :+
Ik vond het meer grappig omdat twijfelen aan de uitslag van 2020 gelijk stond aan wappiegedrag hier, maar nu Trump wint is het opeens wel bon ton ;).

Kamala was gewoon totaal niet populair en eigenlijk al maanden volkomen kansloos, maar dat las je nergens in de pers. Alleen op X zag men deze uitslag aankomen :).
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')