Arnold is toch geboren in Oostenrijk en kan daarom nooit president in de vs worden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Allemaal “lijsten met redenen” die in variërende groeperingen redenen geweest zijn. Maar veel zal ook schapengedrag en groepsdruk zijn geweest.
Uiteindelijk is Harris alleen te verwijten dat ze een democratische vrouw is en had iemand als Schwarzenegger (prima als democraat) of Waltz hier “misschien” meer uitgehaald. Maar dat blijft allemaal speculatie.
Een man zoals Jon Stewart die op een normale manier het gesprek was aangegaan met de pers en Trump had die retoriek klinisch ontmanteld.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Allemaal “lijsten met redenen” die in variërende groeperingen redenen geweest zijn. Maar veel zal ook schapengedrag en groepsdruk zijn geweest.
Uiteindelijk is Harris alleen te verwijten dat ze een democratische vrouw is en had iemand als Schwarzenegger (prima als democraat) of Waltz hier “misschien” meer uitgehaald. Maar dat blijft allemaal speculatie.
Probleem is dat dat niet voldoende zal blijken. Je kijkt aan tegen een Trump-regime dat nu alle kaarten in handen heeft om het hele systeem zo te riggen dat het voor toekomstige niet-Trump kandidaten erg moeilijk zal worden om uberhaubt nog iets te bereiken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een man zoals Jon Stewart die op een normale manier het gesprek was aangegaan met de pers en Trump had die retoriek klinisch ontmanteld.
Misschien moeten de toekomstige democratische kandidaten nu al vast heel goed gaan oefenen op hun communicatie met de buitenwereld.
Ik denk dat goede, eerlijke communicatie belangerijk is en noodzakelijk is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Probleem is dat dat niet voldoende zal blijken. Je kijkt aan tegen een Trump-regime dat nu alle kaarten in handen heeft om het hele systeem zo te riggen dat het voor toekomstige niet-Trump kandidaten erg moeilijk zal worden om uberhaubt nog iets te bereiken.
Stewart is wel populair, maar populair bij democraten. De kunde tot ontmantelen is leuk, maar wanneer er verafgoding is dan kan zelfs een John Stewart hier niets mee. Een Schwarzenegger is dan misschien nog het type alfa-man en een "strong leader" in republikeinse ogen. Daar hadden de democraten beslist mee kunnen scoren en hij was daar (indien het technisch mogelijk was vanwege z'n afkomst) ook wel voor te porren, als je daarmee een fascistische boost had voorkomen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een man zoals Jon Stewart die op een normale manier het gesprek was aangegaan met de pers en Trump had die retoriek klinisch ontmanteld.
Schwarzenegger heeft volgens mij best wel wat fouten gemaakt in Californie, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Stewart is wel populair, maar populair bij democraten. De kunde tot ontmantelen is leuk, maar wanneer er verafgoding is dan kan zelfs een John Stewart hier niets mee. Een Schwarzenegger is dan misschien nog het type alfa-man en een "strong leader" in republikeinse ogen. Daar hadden de democraten beslist mee kunnen scoren en hij was daar (indien het technisch mogelijk was vanwege z'n afkomst) ook wel voor te porren.
Hij heeft altijd aangegeven het niet te willen doen en dat het idioot is als komieken de oplossing moeten brengen in een democratie. Van de andere kant Zelensky lijkt het ook niet onaardig te doen en die was acteur toch.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Schwarzenegger heeft volgens mij best wel wat fouten gemaakt in Californie, maar ik snap wat je bedoelt.
Jon Stewart zou best wat zwevende kiezers en/ of republikeinen die in het midden zitten kunnen veroveren.
Kwestie van je verhaal wat aanpassen.
Ow. Hij wilt het nietquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hij heeft altijd aangegeven het niet te willen doen en dat het idioot is als komieken de oplossing moeten brengen in een democratie. Van de andere kant Zelensky lijkt het ook niet onaardig te doen en die was acteur toch.
AOC is nog geen 40 in 2028. Daarbij zal het met haar moeilijk zijn omdat ze nu al een gewild doelwit is. Dan loop je denk ik tegen eenzelfde probleem als met Clinton aan. Zelfs al is de meeste kritiek onterecht, zeker bij de meeste kiezers blijft er toch iets plakken van decennia aan beschuldigingen. Het is nu ook te vroeg om het te hebben over wie het moet worden. 4 jaar voor Obama president werd had niemand van hem gehoord.
Blijkbaar nooit naar haar geluisterdquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat dan? Zeker in vergelijking met haar tegenstander was ze verbaal veel sterker. Trump ging haar niet voor niks uit de weg na het eerste debat. Raar argument dus om van de verbaal sterkere kandidaat te zeggen dat ze niet om naar te luisteren zou zijn ofzo.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Blijkbaar nooit naar haar geluisterd
Gek genoeg maak ik mij minder zorgen over de toekomst van de Democratische partij. Met Josh Shapiro, Pete Buttigieg en Andy Beshear hebben ze echt enorm sterke kandidaten in huis.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ow. Hij wilt het niet
Jammer
En wij hoeven het idd niet te hebben wie er over 4 jaar een poging mag doen, maar de democratische top zou dat over een paar maanden maar eens op een lijstje gaan zetten.
Een Obama was misschien wel een once in a lifetime voor ze.
Sowieso kunnen dingen raar lopen.Obama was eigenlijk een mislukte politicus op staatniveau die ineens door een flinke mazzel in positie kwam.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gek genoeg maak ik mij minder zorgen over de toekomst van de Democratische partij. Met Josh Shapiro, Pete Buttigieg en Andy Beshear hebben ze echt enorm sterke kandidaten in huis.
Obama had beslist een kans gehad; die was ook waarschijnlijk ingezet als ze niet te vroeg Biden hadden gewisseld.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ow. Hij wilt het niet
Jammer
En wij hoeven het idd niet te hebben wie er over 4 jaar een poging mag doen, maar de democratische top zou dat over een paar maanden maar eens op een lijstje gaan zetten.
Een Obama was misschien wel een once in a lifetime voor ze.
Bekijk deze YouTube-video hier is ze op haar snufferd gegaanquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat dan? Zeker in vergelijking met haar tegenstander was ze verbaal veel sterker. Trump ging haar niet voor niks uit de weg na het eerste debat. Raar argument dus om van de verbaal sterkere kandidaat te zeggen dat ze niet om naar te luisteren zou zijn ofzo.
De persconferentie van Biden, waarin hij vertelde dat Kamala nauw bij zijn beleid betrokken was. Het was instemmen, of vertellen dat Biden toch niet 'sharp as a tack' was.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:04 schreef Writersright het volgende:
Dat is denk ik een van de problemen met haar campagne. Ze zat in een spagaat: aan de ene kant zeggen dat je het anders gaat doen en aan de andere kant wél deel uitmaken van de partij die de afgelopen vier jaar regeerde.
En als ze zou zeggen dat ze het wel anders zou doen dan kan dat voelen als de Democratische partij afvallen.
Zeker Buttigieg gaat de oorlog echter niet winnen. Ik vind hem een sterk spreker hoor maar die komt niet veel op voor de paycheck to paycheck levende mens.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gek genoeg maak ik mij minder zorgen over de toekomst van de Democratische partij. Met Josh Shapiro, Pete Buttigieg en Andy Beshear hebben ze echt enorm sterke kandidaten in huis.
Ik wacht nog steeds op de befaamde pivot richting de verkiezingen nadat Trump de GOP voorverkiezingen in 2016 had gewonnen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
Was deze al voorbijgekomen? Joe Rogan roept Trump op om de VS te 'verenigen'. Loopt die man nou te trollen of zit z'n hoofd daadwerkelijk mijlenver in z'n eigen reet? Trump is al bijna tien jaar een hoofdrolspeler in de Amerikaanse politiek, heeft hij ooit maar een minimale poging gedaan om mensen nader tot elkaar te brengen?
Zelfs veronderstelde bondgenoten binnen zijn eigen partij moeten het ontgelden als ze iets doen wat Trump niet zint. Haley likt bijkans z'n reet en wordt gewoon keihard aan de kant geschoven en beschimpt. Trump kan mensen alleen samenbrengen als die loyaal aan hem zijn en zich als een blok achter hem verenigen. En dat gaat natuurlijk niet gebeuren.
[ x ]
De pivot! Trump kan zich elk momenteel presidentieel gaan gedragen. Any minute now!quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:38 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de befaamde pivot richting de verkiezingen nadat Trump de GOP voorverkiezingen in 2016 had gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |