abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2024 @ 13:48:41 #176
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215519659
Klinkt aannemelijk:
twitter
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_215519681
Als een tweet het enige is in een post verschijnt ie niet meer, maar zo te zien is het typische twotter BNW meuk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 8 november 2024 @ 13:53:05 #178
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215519711
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:50 schreef Monolith het volgende:
Als een tweet het enige is in een post verschijnt ie niet meer, maar zo te zien is het typische twotter BNW meuk.
Dat is het niet. Het blijft uiteraard ook vreemd dat meerdere democratische house representatives zijn verkozen boven republikeinse, alleen het aantal stemmen zou dan minder zijn dan vorige jaren.
twitter

[ Bericht 15% gewijzigd door SEMTEX op 08-11-2024 14:01:59 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator vrijdag 8 november 2024 @ 13:53:11 #179
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_215519712
De democraten hebben weer een type Obama nodig.

Een goede spreker. Om kans te maken om te winnen van de republikeinen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_215519716
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:38 schreef Monolith het volgende:
Rogan is natuurlijk ook wel een beetje een simpel figuur.
Hele volksstammen zijn idolaat van die man. Sign of the times, I guess.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 8 november 2024 @ 13:53:39 #181
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_215519717
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:50 schreef Monolith het volgende:
Nee, komt wel vaker voor dat tweet initieel niet verschijnt.

Gewoon preview doen, tot je ziet dat die er is, is het devies.

Daarbij is een minimum aan duiding natuurlijk ook nooit verkeerd.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_215519738
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:53 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dat is het niet. Het blijft uiteraard ook vreemd dat meerdere democratische house representatives zijn verkozen boven republikeinse, alleen het aantal stemmen zou dan minder zijn dan vorige jaren.
Natuurlijk is het dat wel. Vaag geneuzel over vermeende massale fraude met stemmachines zonder enig bewijs hoort in BNW, niet in POL.
pi_215519751
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Hele volksstammen zijn idolaat van die man. Sign of the times, I guess.
Nou ja, hele volkstammen zijn ook niet al te snugger natuurlijk. :P
Je ziet het hier in Nederland ook natuurlijk. Hele volksstammen baseren hun politieke meningen op types als Derksen en v/d Gijp.
pi_215519773
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:38 schreef Monolith het volgende:
Rogan is natuurlijk ook wel een beetje een simpel figuur.
Ik heb er helemaal niks mee, maar op de één of andere manier moet ik hem overal op het internet tegenkomen. Je komt er gewoon niet van af.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 8 november 2024 @ 13:59:22 #185
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215519782
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:55 schreef Monolith het volgende:

[..]
Natuurlijk is het dat wel. Vaag geneuzel over vermeende massale fraude met stemmachines zonder enig bewijs hoort in BNW, niet in POL.
Hoe bewijs je dat dan? Behalve tig meldingen van Democratische stemmers die in hun staat kunnen zien dat of hun stem niet meetelt of na meetellen ineens verdwenen is.
twitter

Oh en de signalen waren er al eerder: https://www.pbs.org/newsh(...)nt-software-breaches
  vrijdag 8 november 2024 @ 14:00:41 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215519800
81 miljoen stemmen voor Biden, nu een volkomen normale verhouding maar Trump wint, frAudE!!!!

Wanhoop, het is leuk om te zien :9~.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 november 2024 @ 14:02:47 #187
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215519819
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:00 schreef HeatWave het volgende:
81 miljoen stemmen voor Biden, nu een volkomen normale verhouding maar Trump wint, frAudE!!!!

Wanhoop, het is leuk om te zien :9~.
De opkomst was dit jaar recordbreaking, weet je nog? :+ Waar zijn die stemmen dan heen?
pi_215519835
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:59 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Hoe bewijs je dat dan? Behalve tig meldingen van Democratische stemmers die in hun staat kunnen zien dat of hun stem niet meetelt of na meetellen ineens verdwenen is.
[ x ]
Ik denk dat je niet helemaal snapt hoe er in de VS gestemd wordt. Het gros van de staten kent geen elektronisch stemmen zoals we dat hier ooit wel gehad hebben. Zie het overzichtje op Ballotpedia:
https://ballotpedia.org/Voting_methods_and_equipment_by_state

DREs zijn zogenaamde direct-recording electronic voting machines, oftewel het soort machines waar geen papieren controle mogelijk is. (tenzij er sprake is van het kunnen printen van je stem en die alsnog afgeven).

Mocht daarmee geknoeid zijn, dan zou je al vrij eenvoudig afwijkende patronen kunnen zien in de staten waar men dergelijke machines gebruikt en waar dat niet het geval is. Maar het is over de hele linie een afgetekende overwinning, geen rare situatie waarbij in bepaalde staten Trump een afwijkende score haalt.
  vrijdag 8 november 2024 @ 14:05:58 #189
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215519855
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:04 schreef Monolith het volgende:

Mocht daarmee geknoeid zijn, dan zou je al vrij eenvoudig afwijkende patronen kunnen zien in de staten waar men dergelijke machines gebruikt en waar dat niet het geval is. Maar het is over de hele linie een afgetekende overwinning, geen rare situatie waarbij in bepaalde staten Trump een afwijkende score haalt.
Hoe verklaar je dit dan? En al die kiezers wiens post-stem geldig zou moeten zijn en wiens stem verdwenen is zonder ongeldig te zijn verklaard? Ik heb sterk het idee dat het vooral in de swingstates speelt.
twitter
pi_215519865
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:05 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Hoe verklaar je dit dan? En al die kiezers wiens post-stem geldig zou moeten zijn en wiens stem verdwenen is zonder ongeldig te zijn verklaard?
[ x ]
Wat is precies het 'dit' dat verklaard moet worden?
Oh er verschijnt weer een twat. :')

Split ticket volting is je vreemd? Hier b.v. een analyse van 2020:
https://fivethirtyeight.c(...)cket-voting-in-2020/
pi_215519874
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:02 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
De opkomst was dit jaar recordbreaking, weet je nog? :+ Waar zijn die stemmen dan heen?
Je kan je beter afvragen waar de stemmen van 2020 vandaan kwamen. 15 miljoen stemmen met een enorme opkomst. Vreemd inderdaad.
  vrijdag 8 november 2024 @ 14:07:53 #192
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215519878
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:02 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Aangezien we het over stemfraude hebben, waar kwamen 4 jaar geleden die stemmen vandaan? Zelfs Obama kwam niet in de buurt.

Omdenken :7.
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 november 2024 @ 14:12:37 #193
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215519917
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:06 schreef Monolith het volgende:

[..]
Wat is precies het 'dit' dat verklaard moet worden?
Oh er verschijnt weer een twat. :')

Split ticket volting is je vreemd? Hier b.v. een analyse van 2020:
https://fivethirtyeight.c(...)cket-voting-in-2020/
Het is me niet vreemd, maar het is niet logisch om aan de ene kant een senator van de Democraten te kiezen, maar niet voor een democratische president te kiezen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 14:15:18 #194
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215519940
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Aangezien we het over stemfraude hebben, waar kwamen 4 jaar geleden die stemmen vandaan? Zelfs Obama kwam niet in de buurt.

Waarom hebben ze dan niet precies hetzelfde gedaan dit jaar? :+
pi_215519948
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gelezen van de week en de makkelijke uitleg was.
Toen was iedereen opgesloten in huis en kreeg iedereen een stembiljet opgestuurd.
Blijkbaar was het toen makkelijker om te stemmen en hoefde je toen niet in een urenlange rij te staan.

Klonk wel plausibel.
Hell To The Liars
pi_215519966
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:12 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Het is me niet vreemd, maar het is niet logisch om aan de ene kant een senator van de Democraten te kiezen, maar niet voor een democratische president te kiezen.
Mensen zijn dan ook niet logisch. In AZ en nog een paar staten is er VOOR abortus zaken gestemd maar won Trump, de man die ze juist heeft teruggedraaid. Logisch zou zijn dan Harris daar dat ook zou winnen zou je denken, maar nee. Want mensen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_215519974
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:12 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
eh, dat is het hele idee achter split ticket voting. En dat komt gewoon voor. Zo ligt Gallego voor in Arizona en Rosen in Nevada, terwijl Trump in beide staten weer voorligt.
Dit is gewoon allemaal BNW meuk.
  vrijdag 8 november 2024 @ 14:20:15 #198
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215519978
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:17 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dat heb ik ook gelezen van de week en de makkelijke uitleg was.
Toen was iedereen opgesloten in huis en kreeg iedereen een stembiljet opgestuurd.
Blijkbaar was het toen makkelijker om te stemmen en hoefde je toen niet in een urenlange rij te staan.

Klonk wel plausibel.
Zeker met de ellenlange rijen voor stembureaus, te weinig stembureaus in de zwarte wijken en hell, bommeldingen bij stembureaus in swingstates dit jaar. Wf.
  vrijdag 8 november 2024 @ 14:20:46 #199
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215519989
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:18 schreef OMG het volgende:

[..]
Mensen zijn dan ook niet logisch. In AZ en nog een paar staten is er VOOR abortus zaken gestemd maar won Trump, de man die ze juist heeft teruggedraaid. Logisch zou zijn dan Harris daar dat ook zou winnen zou je denken, maar nee. Want mensen.
Ja, of onterecht niet meetellende stemmen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 14:21:02 #200
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215519992
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:15 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Waarom hebben ze dan niet precies hetzelfde gedaan dit jaar? :+
Ik vond het meer grappig omdat twijfelen aan de uitslag van 2020 gelijk stond aan wappiegedrag hier, maar nu Trump wint is het opeens wel bon ton ;).

Kamala was gewoon totaal niet populair en eigenlijk al maanden volkomen kansloos, maar dat las je nergens in de pers. Alleen op X zag men deze uitslag aankomen :).
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')