Dat is het niet. Het blijft uiteraard ook vreemd dat meerdere democratische house representatives zijn verkozen boven republikeinse, alleen het aantal stemmen zou dan minder zijn dan vorige jaren.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:50 schreef Monolith het volgende:
Als een tweet het enige is in een post verschijnt ie niet meer, maar zo te zien is het typische twotter BNW meuk.
Hele volksstammen zijn idolaat van die man. Sign of the times, I guess.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:38 schreef Monolith het volgende:
Rogan is natuurlijk ook wel een beetje een simpel figuur.
Nee, komt wel vaker voor dat tweet initieel niet verschijnt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:50 schreef Monolith het volgende:
Als een tweet het enige is in een post verschijnt ie niet meer, maar zo te zien is het typische twotter BNW meuk.
Natuurlijk is het dat wel. Vaag geneuzel over vermeende massale fraude met stemmachines zonder enig bewijs hoort in BNW, niet in POL.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is het niet. Het blijft uiteraard ook vreemd dat meerdere democratische house representatives zijn verkozen boven republikeinse, alleen het aantal stemmen zou dan minder zijn dan vorige jaren.
Nou ja, hele volkstammen zijn ook niet al te snugger natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hele volksstammen zijn idolaat van die man. Sign of the times, I guess.
Ik heb er helemaal niks mee, maar op de één of andere manier moet ik hem overal op het internet tegenkomen. Je komt er gewoon niet van af.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:38 schreef Monolith het volgende:
Rogan is natuurlijk ook wel een beetje een simpel figuur.
Hoe bewijs je dat dan? Behalve tig meldingen van Democratische stemmers die in hun staat kunnen zien dat of hun stem niet meetelt of na meetellen ineens verdwenen is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk is het dat wel. Vaag geneuzel over vermeende massale fraude met stemmachines zonder enig bewijs hoort in BNW, niet in POL.
De opkomst was dit jaar recordbreaking, weet je nog?quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:00 schreef HeatWave het volgende:
81 miljoen stemmen voor Biden, nu een volkomen normale verhouding maar Trump wint, frAudE!!!!
Wanhoop, het is leuk om te zien.
Ik denk dat je niet helemaal snapt hoe er in de VS gestemd wordt. Het gros van de staten kent geen elektronisch stemmen zoals we dat hier ooit wel gehad hebben. Zie het overzichtje op Ballotpedia:quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe bewijs je dat dan? Behalve tig meldingen van Democratische stemmers die in hun staat kunnen zien dat of hun stem niet meetelt of na meetellen ineens verdwenen is.
[ x ]
Hoe verklaar je dit dan? En al die kiezers wiens post-stem geldig zou moeten zijn en wiens stem verdwenen is zonder ongeldig te zijn verklaard? Ik heb sterk het idee dat het vooral in de swingstates speelt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:04 schreef Monolith het volgende:
Mocht daarmee geknoeid zijn, dan zou je al vrij eenvoudig afwijkende patronen kunnen zien in de staten waar men dergelijke machines gebruikt en waar dat niet het geval is. Maar het is over de hele linie een afgetekende overwinning, geen rare situatie waarbij in bepaalde staten Trump een afwijkende score haalt.
Wat is precies het 'dit' dat verklaard moet worden?quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dit dan? En al die kiezers wiens post-stem geldig zou moeten zijn en wiens stem verdwenen is zonder ongeldig te zijn verklaard?
[ x ]
Je kan je beter afvragen waar de stemmen van 2020 vandaan kwamen. 15 miljoen stemmen met een enorme opkomst. Vreemd inderdaad.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De opkomst was dit jaar recordbreaking, weet je nog?Waar zijn die stemmen dan heen?
Aangezien we het over stemfraude hebben, waar kwamen 4 jaar geleden die stemmen vandaan? Zelfs Obama kwam niet in de buurt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De opkomst was dit jaar recordbreaking, weet je nog?Waar zijn die stemmen dan heen?
Het is me niet vreemd, maar het is niet logisch om aan de ene kant een senator van de Democraten te kiezen, maar niet voor een democratische president te kiezen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat is precies het 'dit' dat verklaard moet worden?
Oh er verschijnt weer een twat.
Split ticket volting is je vreemd? Hier b.v. een analyse van 2020:
https://fivethirtyeight.c(...)cket-voting-in-2020/
Waarom hebben ze dan niet precies hetzelfde gedaan dit jaar?quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aangezien we het over stemfraude hebben, waar kwamen 4 jaar geleden die stemmen vandaan? Zelfs Obama kwam niet in de buurt.
Omdenken.
Dat heb ik ook gelezen van de week en de makkelijke uitleg was.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aangezien we het over stemfraude hebben, waar kwamen 4 jaar geleden die stemmen vandaan? Zelfs Obama kwam niet in de buurt.
Omdenken.
Mensen zijn dan ook niet logisch. In AZ en nog een paar staten is er VOOR abortus zaken gestemd maar won Trump, de man die ze juist heeft teruggedraaid. Logisch zou zijn dan Harris daar dat ook zou winnen zou je denken, maar nee. Want mensen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het is me niet vreemd, maar het is niet logisch om aan de ene kant een senator van de Democraten te kiezen, maar niet voor een democratische president te kiezen.
eh, dat is het hele idee achter split ticket voting. En dat komt gewoon voor. Zo ligt Gallego voor in Arizona en Rosen in Nevada, terwijl Trump in beide staten weer voorligt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het is me niet vreemd, maar het is niet logisch om aan de ene kant een senator van de Democraten te kiezen, maar niet voor een democratische president te kiezen.
Zeker met de ellenlange rijen voor stembureaus, te weinig stembureaus in de zwarte wijken en hell, bommeldingen bij stembureaus in swingstates dit jaar. Wf.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen van de week en de makkelijke uitleg was.
Toen was iedereen opgesloten in huis en kreeg iedereen een stembiljet opgestuurd.
Blijkbaar was het toen makkelijker om te stemmen en hoefde je toen niet in een urenlange rij te staan.
Klonk wel plausibel.
Ja, of onterecht niet meetellende stemmen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:18 schreef OMG het volgende:
[..]
Mensen zijn dan ook niet logisch. In AZ en nog een paar staten is er VOOR abortus zaken gestemd maar won Trump, de man die ze juist heeft teruggedraaid. Logisch zou zijn dan Harris daar dat ook zou winnen zou je denken, maar nee. Want mensen.
Ik vond het meer grappig omdat twijfelen aan de uitslag van 2020 gelijk stond aan wappiegedrag hier, maar nu Trump wint is het opeens wel bon tonquote:Op vrijdag 8 november 2024 14:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan niet precies hetzelfde gedaan dit jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |