abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:01:00 #126
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_215515566
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 03:38 schreef Eagles89 het volgende:
Nou de oorlog in Oekraine is dus al voorbij voor Trump überhaupt President is als je deze video kijkt. Hij zei dat er voordat die zou worden ingezworen vrede zou komen, het is nog veel sneller. Ik kan alleen maar buigen voor de kracht en macht die hij heeft. Een “stable genius” noemde hij zichzelf ooit, en hij werd uitgelachen, maar kijk hoe Putin over hem praat, die oorlog is gewoon voorbij nadat die twee 1x een zoom call hebben gehad. Ik begin hem langzaam echt als een soort messias te zien, al zal die altijd mens blijven.

Bekijk deze YouTube-video

Trump is een zegen voor iedereen, zélfs voor de haatdragende linksmens, maar dat zullen ze misschien wel nooit snappen.
Ben benieuwd of de sancties tegen Rusland ook flink afgebouwd kunnen worden? Krijg hierover veel vragen van klanten namelijk.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_215515655
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 07:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Bedankt maar dit zit achter een betaalmuur, dus ik heb er niets aan.
? Ik kan het gewoon lezen op mijn mobiel, en betaal niet.
pi_215515706
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 07:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja ik snap dat zoiets je vooroordelen voedt en dat je het totaal niet vat. Marx lezen gaat je ver en ver boven de pet. Maar dat boeit me ook geen fluit. Je bent amper beter dan Chivaz als discussiepartner. Zie bijvoorbeeld hierboven hoe je volledig vastloopt in je eigen getroll tegen Hexagon. Iemand zegt iets, dat begrijp je niet vervolgens ga je steeds verder in je eigen verzonnen werkelijkheid. Dat hebben we nou al zo vaak zien uitspelen.
Nee hoor jullie zijn de waanzin voorbij als het over Trump en blijkbaar ook Marx gaat.
Van illegalen die zich nu massaal gaan bewapen, constante vergelijkingen met nazi Duitsland. Blijkbaar mag je moordende illegalen niet genetisch gemankeerd noemen (flashbacks naar de tijd dat MS-13 hier werd verdedigd en weer is het Kijkertje die erbij betrokken is).
Totaal geen zelfreflectie en blijven volharden in je eigen waanideeën dat als de democraten nog verder naar links opschuiven dat het electoraal wel weer goed gaat komen met de democraten.
Het is allemaal heel vermakelijk om te lezen hoor, maar serieus kun je dit toch niet nemen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:31:04 #129
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215515849
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 01:06 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Omdat je het zelf ook niet verwacht maar het alleen als een soort wanhopige fantasie opzet. Je wil graag dat dit plan opblaast in het gezicht van Trump, daarom verzin je zo'n absurd scenario. Het is een klassieke paniekreactie, wanhopig op zoek naar iets om aan vast te klampen. De hoop houden dat er ooit een keer een moment komt waarop je keihard 'zie je wel!' kunt roepen en leedvermaak kunt hebben over de vermeende hypocrisie en het ingooien van de eigen glazen.

En natuurlijk kan niemand er inhoudelijk iets tegen in brengen. Het is een verzinsel met een motivatie geboren uit wanhoop en hulpeloosheid. Je kunt niets meer doen aan het feit dat Trump (helaas) weer gewonnen heeft en introspectie is natuurlijk ook niet aan de orde. Dan rest er niets anders dan dit, nutteloze fantasietjes opzetten om je aan te verkneukelen. De Amerikanen hebben fout gestemd dus moeten ze gestraft worden door, om een goed anglicisme te gebruiken, op een hark te stappen. Dat zou namelijk voor jou het meeste genoegen geven.

Nee, illegalen gaan niet massaal wapens kopen en het 'plan' van Trump is echt niet zo makkelijk uitvoerbaar. Daarnaast is het uitzetten van illegalen al aan de orde van de dag en geen actie van een tirannieke overheid.

Oh, en je kunt ook gewoon je principes houden. Ik vind dat het 2e amandement afgeschaft moet worden. Dat gaat niet gebeuren, dus daarom ben ik ook voor strenge background checks waar mogelijk. Dat betekent ook dat de facto illegalen geen wapens kunnen kopen. Ben je het daar mee eens of niet? Zo ja, dan moet je niet verder lullen over je domme scenario waar je dus eigenlijk niet eens achter staat.
Wederom een hoop getroll en persoonlijke aanvallen zonder dat je jouw enige onderbouwing hebt waarom een groep die in het nauw komt zich per definitie niet zou verdedigen met wapens. Zeker wanneer die enorm makkelijk te krijgen zijn.

Een wapen kopen is daar echt geen probleem. Controle is zo lek als een mandje. En een tweedehands wapen kun je zo kopen. Lijkt me dat veel illegalen ook al een wapen hebben. Aangezien je in die positie altijd al kwetsbaar was.

Je hebt het zelf over de uitvoerbaarheid van dit plan. Nou een van de problemen waar Trump tegenaan zal lopen is dat veel mensen zich zullen proberen te verweren en ze makkelijk aan een wapen komen, als ze die niet al hebben.
pi_215515862
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:17 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Blijkbaar mag je moordende illegalen niet genetisch gemankeerd noemen
Jeetje, wat vreemd. Je mag ook niks meer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_215515878
quote:
82s.gif Op vrijdag 8 november 2024 00:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Die ads zijn niet van het campagneteam van de Democraten.

Er zijn allerlei organisaties die adverteren in verkiezingstijd voor een kandidaat. Deze was van Vote Common Good.
Direct of indirect komt het uit hetzelfde potje.

Intussen las ik dat de Dem chair in Philly niet zo blij was dat het Harris team niet in overleg was gegaan met hem.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215515886
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:13 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
? Ik kan het gewoon lezen op mijn mobiel, en betaal niet.
Ik moet een abo van 50 cent per week of 20 dollar per jaar aanschaffen. Helaas.
  Moderator vrijdag 8 november 2024 @ 08:36:35 #133
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_215515892
quote:

[..]
Nee hoor jullie zijn de waanzin voorbij als het over Trump en blijkbaar ook Marx gaat.
Van illegalen die zich nu massaal gaan bewapen, constante vergelijkingen met nazi Duitsland. Blijkbaar mag je moordende illegalen niet genetisch gemankeerd noemen (flashbacks naar de tijd dat MS-13 hier werd verdedigd en weer is het Kijkertje die erbij betrokken is).
Totaal geen zelfreflectie en blijven volharden in je eigen waanideeën dat als de democraten nog verder naar links opschuiven dat het electoraal wel weer goed gaat komen met de democraten.
Het is allemaal heel vermakelijk om te lezen hoor, maar serieus kun je dit toch niet nemen.
Wat gek. Het laat vooral ook zien dat je niks snapt van genetica.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215515920
Als ze gewoon van elke Mexicaan de schedel meten bij binnenkomst weet je al vrij snel wat de criminelen zijn. Die kun je dan terugsturen, terwijl degenen met eerlijke, hardwerkende schedels de procedure in kunnen.

Maar dat mag je zeker ook niet zeggen meer.
  vrijdag 8 november 2024 @ 08:46:10 #135
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_215515964
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 21:55 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Weet je wat een stropop is?
Ja, jij?
quote:
Een stropopredenering (stroman/vogelverschrikker) is een type drogreden waarbij men niet het werkelijke standpunt van de tegenstander weerlegt maar een (karikaturale) variant daarvan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stropopredenering

De discussie ging over de uitvoerbaarheid van Trumps beleid (waar je later zelf ook van zei dat 'de werkelijkheid is dat een groot deel niet uitvoerbaar is', overigens). Die discussie afdoen met 'accepteer de uitslag' terwijl niemand de uitslag betwist is niet het 'weerleggen van het werkelijke standpunt'.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_215515982
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat gek. Het laat vooral ook zien dat je niks snapt van genetica.
Wist je dat MS-13 letterlijk geen beesten zijn?
pi_215516005
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Denk je dat moordende Amerikanen dezelfde genetische afwijking hebben, of komt deze afwijking alleen voor bij mensen uit andere landen? En zo ja, moeten we dan niet ook van Amerikanen de schedel gaan meten? Dan kunnen we een hoop leed voorkomen!
pi_215516055
quote:

[..]
Tuurlijk nog verder naar links opschuiven van al zeer rechts.

Oh wat vreselijk als je kritiek hebt op een systeem waar de opioid crisis in Amerika prachtig winstgevend is voor farmaceuten. Bijvoorbeeld
quote:
Purdue was well aware that OxyContin did not provide pain relief for 12 hours even before the drug went to market, but "held fast to the claim of 12-hour relief, in part to protect its revenue [because] OxyContin's market dominance and its high price—up to hundreds of dollars per bottle—hinge on its 12-hour duration." Instead of prescribing small doses more frequently, doctors were advised to keep patients on the 12 hour cycle, but prescribe a stronger dose, thereby exacerbating their addiction.
Ja super radicaal als je zulke oplichting weinig ziet zitten. Super radicaal als je zegt zon miljardairsfamilie die rijk wordt van zulke praktijken is een indicatie dat het systeem niet goed is. Maar ach een mea culpa'tje van de Sackler familietje en een faillisementje van Purdue en ze lopen weg van dat soort praktijken met miljarden. Wat boeien mensenlevens als er winst gemaakt kan worden. De maatschappij moet telkens de kosten dragen van graaiende mensen aan de top. Jammer genoeg dat velen in de maatschappij dan uit elkaar gespeeld worden door demagogen als Trump.

Tuurlijk super radicaal om mensen te willen dat mensen die werken niet paycheck to paycheck hoeven leven en dat mensen die huur onttrekken aan werkenden best met wat minder kunnen leven. Over zelfreflectie, benieuwd hoe lang het gaat duren voordat jij toegeeft dat je er volledig naast zat met je support voor fascisme en oplichter Trump.
pi_215516060
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Denk je dat moordende Amerikanen dezelfde genetische afwijking hebben, of komt deze afwijking alleen voor bij mensen uit andere landen? En zo ja, moeten we dan niet ook van Amerikanen de schedel gaan meten? Dan kunnen we een hoop leed voorkomen!
Ik geloof dat als je koelbloedig aan het moorden bent er inderdaad een steekje los zit.
Dit is een zinloze semantische discussie, de boodschap is duidelijk voor de neutrale toeschouwer.
pi_215516090
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik geloof dat als je koelbloedig aan het moorden bent er inderdaad een steekje los zit.
Dit is een zinloze semantische discussie, de boodschap is duidelijk voor de neutrale toeschouwer.
Ik zou de discussie over genetische afwijkingen die ten grondslag liggen aan moord niet zinloos semantisch noemen. Je bent hier namelijk iets op het spoor: voorspellen wie een misdadiger is op basis van het genetisch profiel. Stel je de mogelijkheden voor, Chivaz!
pi_215516118
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Weet je dat we allemaal beesten zijn sommige van ons hebben wat meer moraal dan anderen. Criminelen hebben normaliter niet zoveel moraal en ethische normen. Hoeveel moraal en ethische normen heeft Trump eigenlijk?
pi_215516202
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Tuurlijk nog verder naar links opschuiven van al zeer rechts.

Oh wat vreselijk als je kritiek hebt op een systeem waar de opioid crisis in Amerika prachtig winstgevend is voor farmaceuten. Bijvoorbeeld
[..]
Ja super radicaal als je zulke oplichting weinig ziet zitten. Super radicaal als je zegt zon miljardairsfamilie die rijk wordt van zulke praktijken is een indicatie dat het systeem niet goed is. Maar ach een mea culpa'tje van de Sackler familietje en een faillisementje van Purdue en ze lopen weg van dat soort praktijken met miljarden. Wat boeien mensenlevens als er winst gemaakt kan worden. De maatschappij moet telkens de kosten dragen van graaiende mensen aan de top. Jammer genoeg dat velen in de maatschappij dan uit elkaar gespeeld worden door demagogen als Trump.

Tuurlijk super radicaal om mensen te willen dat mensen die werken niet paycheck to paycheck hoeven leven en dat mensen die huur onttrekken aan werkenden best met wat minder kunnen leven. Over zelfreflectie, benieuwd hoe lang het gaat duren voordat jij toegeeft dat je er volledig naast zat met je support voor fascisme en oplichter Trump.
Allemaal leuk en aardig maar voor verandering zal je toch echt lokaal moeten zijn.
Ik had begrepen van een van jullie dat Californië zich zelf “Trump proof” gaat maken.
Misschien willen ze daar nog wel een stapje verder gaan en de problemen oplossen die je nu hier aankaart. Op federaal niveau gaat dat nooit lukken en dat is maar goed ook.
pi_215516221
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 08:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik zou de discussie over genetische afwijkingen die ten grondslag liggen aan moord niet zinloos semantisch noemen. Je bent hier namelijk iets op het spoor: voorspellen wie een misdadiger is op basis van het genetisch profiel. Stel je de mogelijkheden voor, Chivaz!
En uiteraard blijven volharden, gaat helemaal goed komen.
pi_215516227
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Weet je dat we allemaal beesten zijn sommige van ons hebben wat meer moraal dan anderen. Criminelen hebben normaliter niet zoveel moraal en ethische normen. Hoeveel moraal en ethische normen heeft Trump eigenlijk?
En daar is de onvermijdelijke whataboutism…..
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:10:07 #145
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215516231
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 01:05 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Oef, jij hebt ook wel een tikje van een molenwiek gehad is het niet
Hey, ik schrijf het slechts op he?
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:23:37 #146
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215516376
twitter

Het zal wel niet maar ik hoop dat de Chivaz en Eagles types hier zelf goed last van krijgen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215516483
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En uiteraard blijven volharden, gaat helemaal goed komen.
Jij begint over genetische afwijkingen he. Ik geef alleen maar aan wat dat betekent.
pi_215516498
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:23 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]
Het zal wel niet maar ik hoop dat de Chivaz en Eagles types hier zelf goed last van krijgen.
Dit is hysterische fictie op het niveau van het campagne spotje van seed the vote.
  vrijdag 8 november 2024 @ 09:46:31 #149
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215516628
twitter

Voorspelt weinig goeds.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215516772
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 09:46 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]
Voorspelt weinig goeds.
Allemaal “lijsten met redenen” die in variërende groeperingen redenen geweest zijn. Maar veel zal ook schapengedrag en groepsdruk zijn geweest.

Uiteindelijk is Harris alleen te verwijten dat ze een democratische vrouw is en had iemand als Schwarzenegger (prima als democraat) of Waltz hier “misschien” meer uitgehaald. Maar dat blijft allemaal speculatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')