Een volgens eigen zeggen christen die nogal extreem is qua gedachtegoed wanneer het gaat over illegale migranten vind ik best bijzonder.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed waarom dit van belang is?
Fuck all the way off met je 'beeldspraak' excuus-geTruus, man. Trump heeft al zo'n lange geschiedenis van dog whistles naar extreem rechts dat hij z'n eigen asiel kan beginnen johquote:Op donderdag 7 november 2024 19:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Weer iemand die beeldspraak niet begrijpt of wil begrijpen.
Denk jij ook dat als iemand zegt 'daar komt de islamitische aap uit de mouw', mensen naar een letterlijke aap verwijzen?
Zie bijv hier: https://www.washingtonpos(...)polls-2024-election/quote:Op donderdag 7 november 2024 16:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Waar is dit nou weer op gebaseerd? Heb je ook de brondata?
Oh ja en die conservatieven willen daar geen enkele controle op. Ik neem aan dat de illegalen flink aan het wapens inkopen zijn nu. Hun door god gegeven recht uitoefenen zal ook op steun van Trump kunnen rekenen lijkt me.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:01 schreef Hexagon het volgende:
Gelukkig voor de illegalen is er de vrijheid van wapenbezit voor als die enge tirannieke overheid je ineens lastig komt vallen.
Dat conservatieve stokpaardje gaat ze nu behoorlijk in hun staart bijten.
Hihi het is inderdaad zo dat illegalen in staten waar je wapens mag dragen, een wapen mogen dragenquote:Op donderdag 7 november 2024 20:01 schreef Hexagon het volgende:
Gelukkig voor de illegalen is er de vrijheid van wapenbezit voor als die enge tirannieke overheid je ineens lastig komt vallen.
Ik denk dat de wapenverkopers het inderdaad erg goed doen sinds gisteren.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Oh ja en die conservatieven willen daar geen enkele controle op. Ik neem aan dat de illegalen flink aan het wapens inkopen zijn nu. Hun door god gegeven recht uitoefenen zal ook op steun van Trump kunnen rekenen lijkt me.
Dit is best wel zielig. Je hoeft niet zo te doen hé, je kunt ook gewoon principes hebben.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:01 schreef Hexagon het volgende:
Ik benoem alleen tegen welke uitvoeringsproblematiek Donald aan gaat lopen in een land waar iedereen wapens mag hebben.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:26 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit is best wel zielig. Je hoeft niet zo te doen hé, je kunt ook gewoon principes hebben.
Nee het is gewoon dom gelul. Of is dit een poging tot een grap?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik benoem alleen tegen welke uitvoeringsproblematiek Donald aan gaat lopen in een land waar iedereen wapens mag hebben.
Waarom is het gelul? Die vrijheid van wapenbezit bestaat daar gewoon.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:29 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee het is gewoon dom gelul. Of is dit een poging tot een grap?
Illegalen gaan niet massaal wapens kopen. Dat is pure cope, en ook nog eens heel zielig want je gelooft niet echt dat zomaar wapens kunnen kopen zou moeten.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom is het gelul? Die vrijheid van wapenbezit bestaat daar gewoon.
Ja het is vast heel moeilijk om aan wapens te komen in een land waar evenveel wapens als mensen zijn, en ze bij de WalMart uitgestald staan. En wie een massa-deportatie boven het hoofd hangt zou wel eens kunnen denken dat het een goed idee is een wapen aan te schaffen.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Illegalen gaan niet massaal wapens kopen. Dat is pure cope, en ook nog eens heel zielig want je gelooft niet echt dat zomaar wapens kunnen kopen zou moeten.
Zomaar je principes uit het raam gooien omdat je verliest is precies het tegenovergesteld van wat je moet doen.
6 miljoen - 10 miljoen, met zijn duitse afkomst moet het voor Trump echt een eenvoudig klusje zijn.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja het is vast heel moeilijk om aan wapens te komen in een land waar evenveel wapens als mensen zijn, en ze bij de WalMart uitgestald staan. En wie een massa-deportatie boven het hoofd hangt zou wel eens kunnen denken dat het een goed idee is een wapen aan te schaffen.
Verder zal het me een worst zijn, ze zijn er immers illegaal dus uitzetten is rechtmatig. Maar gezien de hoeveelheid wapens in de VS, om je tegen die enge tirannieke overheid te kunnen beschermen, denk ik dat dat een vrij complexe klus gaat worden.
Illegalen gaan niet massaal wapens kopen. Dit domme gelul is heel erg zielig. Accepteer gewoon het verlies.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja het is vast heel moeilijk om aan wapens te komen in een land waar evenveel wapens als mensen zijn, en ze bij de WalMart uitgestald staan. En wie een massa-deportatie boven het hoofd hangt zou wel eens kunnen denken dat het een goed idee is een wapen aan te schaffen.
Verder zal het me een worst zijn, ze zijn er immers illegaal dus uitzetten is rechtmatig. Maar gezien de hoeveelheid wapens in de VS, om je tegen die enge tirannieke overheid te kunnen beschermen, denk ik dat dat een vrij complexe klus gaat worden.
tja, sommige wat beschaafder politici begrijpen dat je na de verkiezingen, je weet wel wanneer je gewoon netjes hebt toegegeven verloren te hebben, het handig is om de gemoederen een beetje tot bedaren te brengen. Dat in tegenstelling tot de oranje clown.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:51 schreef Nober het volgende:
"The president repeatedly referred to Donald Trump as threat to Democracy, over and over again. This morning, though, he said we're all going to be okay. So, was that just political rhetoric?"
KJP: The president is an optimist!
[ x ]
Biden kan moeilijk zeggen dat iedereen eraan gaatquote:Op donderdag 7 november 2024 20:51 schreef Nober het volgende:
"The president repeatedly referred to Donald Trump as threat to Democracy, over and over again. This morning, though, he said we're all going to be okay. So, was that just political rhetoric?"
KJP: The president is an optimist!
[ x ]
Waarom niet en het dan spinnen voor voter ID om de midterms veilig te stellen voor de meerderheid die ze hebben nuquote:Op donderdag 7 november 2024 21:09 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
tja, sommige wat beschaafder politici begrijpen dat je na de verkiezingen, je weet wel wanneer je gewoon netjes hebt toegegeven verloren te hebben, het handig is om de gemoederen een beetje tot bedaren te brengen. Dat in tegenstelling tot de oranje clown.
Het gevaar is nog maar net begonnen. We zullen zien waar de pogingen de democratie te vernietigen toe gaan leiden en wat de consequenties gaan zijn.
En om dan toch even op het onzinnige gejank in te gaan. Een zekere president-elect liep te janken over oneerlijke verkiezingen, hij zal nu toch wel een onderzoek eisen?
Hoezo zou ‘accepteer het verlies’ een reden zijn om geen kritiek te mogen hebben op het (toekomstige) beleid van Trump?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:49 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Illegalen gaan niet massaal wapens kopen. Dit domme gelul is heel erg zielig. Accepteer gewoon het verlies.
Dat is een stropop.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoezo zou ‘accepteer het verlies’ een reden zijn om geen kritiek te mogen hebben op het (toekomstige) beleid van Trump?
Wat ze moeten doen is niks. Niks, en gewoon wachten. Ze vallen vanzelf wel dood neer:quote:Op donderdag 7 november 2024 21:27 schreef Beathoven het volgende:
Wat de democraten de komende jaren moeten doen is zich weer volop in de vrijmetselarij storten en tegen het genetwerk van die Magakerken in hun eigen netwerken leggen en verbreden.
Die ondergrondse bewegingen hebben de slavernij af helpen schaffen en vaker slechte dictators ten val gebracht als die het te bont maakten en waarbij kerkensystemen de samenleving in een wurggreep hielden.
Prima gedaan, en zoals elke normale president gedaan heeft gewoon voorbereidend op een normale overgangquote:Op donderdag 7 november 2024 20:49 schreef Writersright het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Goede speech van Biden, al blijft het een vreemde geschiedenis met die wissel eerder dit jaar.
Nee, lees het nou eens terug allemaal en probeer dat dan eens zonder zelf woorden in te vullen.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Je vergeleek de deportatieretoriek, het 'vergif van de natie' en de opkomst van Trump allemaal met Hitler.
Ik denk niet dat Trump erin zal slagen om 11 miljoen mensen te deporteren nee. Net zoals hij de muur niet heeft afgemaakt.
Precies ja, dus waarom doe je dat dan?quote:
Dat is verder min of meer wat ik ook zei, jaquote:Het is gewoon cope. Een fantasie. Verzonnen uit wanhoop. Nee, illegalen gaan niet massaal wapens kopen en het valt nog te bezien of Trump überhaupt aan die hele operatie kan beginnen. Je moet hem uiteraard serieus nemen als hij zoiets zegt, maar de werkelijkheid is dat het grootste gedeelte van wat Trump roept niet uitvoerbaar is. Daar moet je rekening mee houden.
Het begon al met de eerste speech toen hij zich kandidaat stelde. Toen gingen die alarmbellen al bij mij af. We hebben het allemaal geleerd op de basisschool (tenminste als je van mijn leeftijd ben) dit nooit meer en waaraan je zulke partijen aan kunt herkennen.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fuck all the way off met je 'beeldspraak' excuus-geTruus, man. Trump heeft al zo'n lange geschiedenis van dog whistles naar extreem rechts dat hij z'n eigen asiel kan beginnen joh
Het principe 'mensen zijn geen beesten' bijvoorbeeld/quote:Op donderdag 7 november 2024 20:26 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit is best wel zielig. Je hoeft niet zo te doen hé, je kunt ook gewoon principes hebben.
Of bedoel je van iemand feliciteren als ie heeft gewonnen met verkiezingen tov jarenlang claimen dat het gestolen was/ Welke principes anders? Of maakt het niet uit, zolang het maar in je straatje past?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Illegalen gaan niet massaal wapens kopen. Dat is pure cope, en ook nog eens heel zielig want je gelooft niet echt dat zomaar wapens kunnen kopen zou moeten.
Zomaar je principes uit het raam gooien omdat je verliest is precies het tegenovergesteld van wat je moet doen.
Wat wel wezenlijk anders is dan bij zijn Build-the-wall-belofte, is dat de kans niet ondenkbeeldig is dat zich voor dit doel milities gaan aanbieden, zeker in de zuidelijke grensstaten. Een soort van burgerwacht die vrijwillig en deels in samenwerking met overheidsdiensten niet al te zorgvuldig uitgevoerde 'opschoningsacties' gaat uitvoeren (zoiets bestaat volgens mij al in de vorm van niet-officiële grenswachten). En voor dat soort grass roots initiatieven zie ik iemand als Trump nog wel wetten aanpassen om het werk wat frictielozer te maken.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:30 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is een stropop.
Het is gewoon cope. Een fantasie. Verzonnen uit wanhoop. Nee, illegalen gaan niet massaal wapens kopen en het valt nog te bezien of Trump überhaupt aan die hele operatie kan beginnen. Je moet hem uiteraard serieus nemen als hij zoiets zegt, maar de werkelijkheid is dat het grootste gedeelte van wat Trump roept niet uitvoerbaar is. Daar moet je rekening mee houden.
Ik vind dit een domme move hoor. Houd gewoon vol dat Trump een gestoorde gek is en zijn volgers een basket of deplorables. Biden deed die uitspraken toen hij wist dat ze konden verliezen. Wees dan ook nu een vent en sta ervoor. De uitspraken terugwandelen vind ik zwak. Daarbij klopt het nog steeds, Trump stemmers zijn ook domme tirannetjes en Trump is een gevaar voor de democratie. Hij mag best wat meer strijdlust inspireren bij de 48% ofzo die op Harris stemde.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:09 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
tja, sommige wat beschaafder politici begrijpen dat je na de verkiezingen, je weet wel wanneer je gewoon netjes hebt toegegeven verloren te hebben, het handig is om de gemoederen een beetje tot bedaren te brengen. Dat in tegenstelling tot de oranje clown.
Het gevaar is nog maar net begonnen. We zullen zien waar de pogingen de democratie te vernietigen toe gaan leiden en wat de consequenties gaan zijn.
En om dan toch even op het onzinnige gejank in te gaan. Een zekere president-elect liep te janken over oneerlijke verkiezingen, hij zal nu toch wel een onderzoek eisen?
Weet je wat een stropop is?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Precies ja, dus waarom doe je dat dan?
Ik las net nog dat je ook principes kunt hebben en geen drama maken bij verlies vind ik daar wel een van. Wel jammer natuurlijk dat het Trump zelf nooit werd kwalijk genomen, die heeft nog niet eens toegegeven dat ie had verloren. Na 4 jaar, welteverstaan.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik vind dit een domme move hoor. Houd gewoon vol dat Trump een gestoorde gek is en zijn volgers een basket of deplorables. Biden deed die uitspraken toen hij wist dat ze konden verliezen. Wees dan ook nu een vent en sta ervoor. De uitspraken terugwandelen vind ik zwak. Daarbij klopt het nog steeds, Trump stemmers zijn ook domme tirannetjes en Trump is een gevaar voor de democratie. Hij mag best wat meer strijdlust inspireren bij de 48% ofzo die op Harris stemde.
Dat Biden teveel klasse heeft om te janken dat Kamala onterecht verloren heeft siert hem wel.
Toen pas? Die Cheeto Benito heeft een geschiedenis die tientallen jaren terug gaat mbt tot racistische dog whistles. Mensen die het allemaal proberen te sane washen zijn onderdeel van het probleem.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het begon al met de eerste speech toen hij zich kandidaat stelde. Toen gingen die alarmbellen al bij mij af. We hebben het allemaal geleerd op de basisschool (tenminste als je van mijn leeftijd ben) dit nooit meer en waaraan je zulke partijen aan kunt herkennen.
Wat bedoel je nou met dit gebazel?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Of bedoel je van iemand feliciteren als ie heeft gewonnen met verkiezingen tov jarenlang claimen dat het gestolen was/ Welke principes anders? Of maakt het niet uit, zolang het maar in je straatje past?
En dat baseer je op?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:48 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Wat wel wezenlijk anders is dan bij zijn Build-the-wall-belofte, is dat de kans niet ondenkbeeldig is dat zich voor dit doel milities gaan aanbieden, zeker in de zuidelijke grensstaten. Een soort van burgerwacht die vrijwillig en deels in samenwerking met overheidsdiensten niet al te zorgvuldig uitgevoerde 'opschoningsacties' gaat uitvoeren (zoiets bestaat volgens mij al in de vorm van niet-officiële grenswachten). En voor dat soort grass roots initiatieven zie ik iemand als Trump nog wel wetten aanpassen om het werk wat frictielozer te maken.
Iedereen dit soort dingen blijft roepen is simpelweg niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toen pas? Die Cheeto Benito heeft een geschiedenis die tientallen jaren terug gaat mbt tot racistische dog whistles. Mensen die het allemaal proberen te sane washen zijn onderdeel van het probleem.
Ja natuurlijk, maar had mij toen nooit zoveel in die vent verdiept. Misschien sinds dat ie de Obama is geen Amerikaan-movement begon, dus iets ervoor. Maar voor 2010 kende ik hem alleen van verhalen en cameo's.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toen pas? Die Cheeto Benito heeft een geschiedenis die tientallen jaren terug gaat mbt tot racistische dog whistles. Mensen die het allemaal proberen te sane washen zijn onderdeel van het probleem.
Dat je soms ook principes hebt.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou met dit gebazel?
Jij bent dus ook onderdeel van het probleem. Waarvan akte.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:57 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Iedereen dit soort dingen blijft roepen is simpelweg niet serieus te nemen.
Waarom zou het een fantasie zijn. Het is wel vaker hoor dat bijvoorbeeld Republikeinen guns hoarden als ze bang zijn dat Biden of Obama of weet ik veel welke Democraat in het Witte Huis komt. Op die manier is het ook niet ver gezocht dat illegalen nu in grotere getalen dan anders wapens gaan kopen nu hun bestaan bedreigd wordt.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:30 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het is gewoon cope. Een fantasie. Verzonnen uit wanhoop. Nee, illegalen gaan niet massaal wapens kopen en het valt nog te bezien of Trump überhaupt aan die hele operatie kan beginnen. Je moet hem uiteraard serieus nemen als hij zoiets zegt, maar de werkelijkheid is dat het grootste gedeelte van wat Trump roept niet uitvoerbaar is. Daar moet je rekening mee houden.
https://www.yahoo.com/new(...)ction-205918883.htmlquote:Monthly FBI background checks for gun sales jumped 20% or more from August to October in 2000, 2004 and 2008, and by 15% in 2016, according to NSSF-adjusted figures.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |