Een volgens eigen zeggen christen die nogal extreem is qua gedachtegoed wanneer het gaat over illegale migranten vind ik best bijzonder.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed waarom dit van belang is?
Fuck all the way off met je 'beeldspraak' excuus-geTruus, man. Trump heeft al zo'n lange geschiedenis van dog whistles naar extreem rechts dat hij z'n eigen asiel kan beginnen johquote:Op donderdag 7 november 2024 19:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Weer iemand die beeldspraak niet begrijpt of wil begrijpen.
Denk jij ook dat als iemand zegt 'daar komt de islamitische aap uit de mouw', mensen naar een letterlijke aap verwijzen?
Zie bijv hier: https://www.washingtonpos(...)polls-2024-election/quote:Op donderdag 7 november 2024 16:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Waar is dit nou weer op gebaseerd? Heb je ook de brondata?
Oh ja en die conservatieven willen daar geen enkele controle op. Ik neem aan dat de illegalen flink aan het wapens inkopen zijn nu. Hun door god gegeven recht uitoefenen zal ook op steun van Trump kunnen rekenen lijkt me.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:01 schreef Hexagon het volgende:
Gelukkig voor de illegalen is er de vrijheid van wapenbezit voor als die enge tirannieke overheid je ineens lastig komt vallen.
Dat conservatieve stokpaardje gaat ze nu behoorlijk in hun staart bijten.
Hihi het is inderdaad zo dat illegalen in staten waar je wapens mag dragen, een wapen mogen dragenquote:Op donderdag 7 november 2024 20:01 schreef Hexagon het volgende:
Gelukkig voor de illegalen is er de vrijheid van wapenbezit voor als die enge tirannieke overheid je ineens lastig komt vallen.
Ik denk dat de wapenverkopers het inderdaad erg goed doen sinds gisteren.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Oh ja en die conservatieven willen daar geen enkele controle op. Ik neem aan dat de illegalen flink aan het wapens inkopen zijn nu. Hun door god gegeven recht uitoefenen zal ook op steun van Trump kunnen rekenen lijkt me.
Dit is best wel zielig. Je hoeft niet zo te doen hé, je kunt ook gewoon principes hebben.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:01 schreef Hexagon het volgende:
Ik benoem alleen tegen welke uitvoeringsproblematiek Donald aan gaat lopen in een land waar iedereen wapens mag hebben.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:26 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit is best wel zielig. Je hoeft niet zo te doen hé, je kunt ook gewoon principes hebben.
Nee het is gewoon dom gelul. Of is dit een poging tot een grap?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik benoem alleen tegen welke uitvoeringsproblematiek Donald aan gaat lopen in een land waar iedereen wapens mag hebben.
Waarom is het gelul? Die vrijheid van wapenbezit bestaat daar gewoon.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:29 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee het is gewoon dom gelul. Of is dit een poging tot een grap?
Illegalen gaan niet massaal wapens kopen. Dat is pure cope, en ook nog eens heel zielig want je gelooft niet echt dat zomaar wapens kunnen kopen zou moeten.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom is het gelul? Die vrijheid van wapenbezit bestaat daar gewoon.
Ja het is vast heel moeilijk om aan wapens te komen in een land waar evenveel wapens als mensen zijn, en ze bij de WalMart uitgestald staan. En wie een massa-deportatie boven het hoofd hangt zou wel eens kunnen denken dat het een goed idee is een wapen aan te schaffen.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Illegalen gaan niet massaal wapens kopen. Dat is pure cope, en ook nog eens heel zielig want je gelooft niet echt dat zomaar wapens kunnen kopen zou moeten.
Zomaar je principes uit het raam gooien omdat je verliest is precies het tegenovergesteld van wat je moet doen.
6 miljoen - 10 miljoen, met zijn duitse afkomst moet het voor Trump echt een eenvoudig klusje zijn.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja het is vast heel moeilijk om aan wapens te komen in een land waar evenveel wapens als mensen zijn, en ze bij de WalMart uitgestald staan. En wie een massa-deportatie boven het hoofd hangt zou wel eens kunnen denken dat het een goed idee is een wapen aan te schaffen.
Verder zal het me een worst zijn, ze zijn er immers illegaal dus uitzetten is rechtmatig. Maar gezien de hoeveelheid wapens in de VS, om je tegen die enge tirannieke overheid te kunnen beschermen, denk ik dat dat een vrij complexe klus gaat worden.
Illegalen gaan niet massaal wapens kopen. Dit domme gelul is heel erg zielig. Accepteer gewoon het verlies.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja het is vast heel moeilijk om aan wapens te komen in een land waar evenveel wapens als mensen zijn, en ze bij de WalMart uitgestald staan. En wie een massa-deportatie boven het hoofd hangt zou wel eens kunnen denken dat het een goed idee is een wapen aan te schaffen.
Verder zal het me een worst zijn, ze zijn er immers illegaal dus uitzetten is rechtmatig. Maar gezien de hoeveelheid wapens in de VS, om je tegen die enge tirannieke overheid te kunnen beschermen, denk ik dat dat een vrij complexe klus gaat worden.
tja, sommige wat beschaafder politici begrijpen dat je na de verkiezingen, je weet wel wanneer je gewoon netjes hebt toegegeven verloren te hebben, het handig is om de gemoederen een beetje tot bedaren te brengen. Dat in tegenstelling tot de oranje clown.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:51 schreef Nober het volgende:
"The president repeatedly referred to Donald Trump as threat to Democracy, over and over again. This morning, though, he said we're all going to be okay. So, was that just political rhetoric?"
KJP: The president is an optimist!
[ x ]
Biden kan moeilijk zeggen dat iedereen eraan gaatquote:Op donderdag 7 november 2024 20:51 schreef Nober het volgende:
"The president repeatedly referred to Donald Trump as threat to Democracy, over and over again. This morning, though, he said we're all going to be okay. So, was that just political rhetoric?"
KJP: The president is an optimist!
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |