Wij hebben een stagiere van Marokkaanse afkomst. Maar die kan eigenlijk maar heel basic de Syriers helpen. Onze tolken komen uit Syrië en kunnen wel ook de Jeminiten en wat mensen uit sommige Afrikaanse landen helpen.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:25 schreef Morgane89 het volgende:
Ja, daar loop ik op m'n werk ook steeds tegenaan. Ik mailde vanmiddag een tolk Arabisch voor een nieuwe klus. Die blijkt heel goed te zijn in Syrisch Arabisch, maar geen Marokkaans Arabisch te verstaan. Wist ik veel dat dat 2 totaal verschillende dingen zijn
Magimixquote:Op donderdag 7 november 2024 17:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verder kan ik slecht wennen aan die bug met de merknamen. Ik weet inmiddels welk merk foodprocessor Kaatje overweegt maar bij @:leeharveyoswald kan ik er niet achterkomen
S. (Syriër) was vorige zomer op vakantie naar Marokko en heeft daar gewoon gezellig met iedereen gekletst. Hij vond wel dat ze rare woorden en een grappig accent hadden. Maar dat vonden ze van hem ook.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Onder goed opgeleide Arabieren is er wel een soort ABN voor Arabischsprekenden. Maar de velen spreken niet veel meer dan hun eigen dialect.
Fijn!quote:Het ging best aardig met de Eritrese man. Ik heb een lesboek special voor Tigrinya sprekenden. We hebben dagen van de week, maanden, seizoenen, en wat etenswaren geoefend. Volgende week weer. Hij beloofde elke dag te oefenen.
Word play jokes in English.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:34 schreef Tele6 het volgende:
Ik was na aan het denken over een ander taalding.
In het NL heb je het grapje: hoe doe je een olifant in een ? Olie eruit, deur open, fant erin, deur dicht.
Nou kwam ik erachter dat je in het Engels kunt zeggen: How do you transport an elephant? Well, you first pack its trunk.
Maar hoe vind ik nog meer van die min of meer equivalente woordgrapjes.
Vriend van me zei chatgpt maar ik heb eerder een middag moppen zitten tappen met AI en dat ging niet zo heel goed, dus ik wil liever zelf wat opzoeken op de een of andere manier
Als je een bericht quote is het wel leesbaar.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verder kan ik slecht wennen aan die bug met de merknamen. Ik weet inmiddels welk merk foodprocessor Kaatje overweegt maar bij @:leeharveyoswald kan ik er niet achterkomen
Oh ja, dat was het.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:35 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Als je een bericht quote is het wel leesbaar.
Ik kan met de mini best veel, da's aangedreven met een staafmixer. Lastig is dat je die steeds ingedrukt moet houden en dat lukt me echt niet. Ook parmezaanse kaas raspen lukt niet met dat ding. Degene die ik nu besteld heb kan best veel maar niet overdreven veel. Enige accessoire die ik van de standmixer ga missen nu is de ijsmaker. Maar aan de andere kant heb ik dat ook al 2 jaar niet meer gedaan. Dus kan best zonder.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het.
Ik moet me nog eens inlezen in de foodprocessoren. We gebruiken hem niet vaak. Eigenlijk alleen om kool en wortel te raspen, verder nauwelijks. Voor andere dingen hebben we andere machines. M.agimix zal overkill zijn in elk geval.
ontvrienden.quote:
Congratz!quote:Op donderdag 7 november 2024 19:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik zag een heleboel verjaardagswensen, lief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 november 2024 23:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die ik vertrek met die wap die naar Spanje gaatmijn hemel.
'Het voelt zó goed'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Omg dit moet verschrikkelijk zijnquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:26 schreef AnneX het volgende:
Mensuh …hier en overall op fok en in de wereld: Smeren! Zonnebrand crème!
Wat een drama nacht! Wakker tot 4/5 uur vanwege brandende jeuk op / aan neus en bovenlip. 😢
Na 3 dagen bericht terug van poli Dermat. “U mag stoppen”. Dat heb ik 3 dagen geleden al gedaan en nog au au au 25/8.
Inmiddels een Halve ! Pot vaseline gesmeerd om soepel te houden. Dat ‘mag’ ook.
Affijn, on the bright side: vandaag komt een pakketje van Vattenfall met ws een nieuw infrarrood paneelSnel hoor. Woensdag is de stukke opgestuurd.
Dus per omgaande een nieuwe! Reparatie kan vast niet zo snel.
En nieuwe kleding![]()
![]()
In mijn sippe bui kijk ik nu naar Raven van Dorst. Feel good tv is even nodig.
Zij gaat (ook) paddestoelen kweken. Dat deden mensen hier toch ook?
Vanmiddag werken is ook afleiding. Afwachten of de studente komt…
Hahaha, geweldigquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Potver ja dat was lachen he![]()
Travelsnack #20 - Legobar en Legofles in Berlin
Dat Currywurstmuseum is er allang niet meer trouwens
quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:39 schreef fietsie het volgende:
De buitenboordmotor gebruiken voor broodjes ??
Big Black Monster denk ikquote:Op vrijdag 8 november 2024 14:39 schreef fietsie het volgende:
De buitenboordmotor gebruiken voor broodjes ??
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
google webhosting free
Pablín
Hij is blij met jullie en met de katten?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
google webhosting free
Pablín
Daar lijkt het wel opquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hij is blij met jullie en met de katten?
Buenísimoquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
google webhosting free
Pablín
Pablin voelt zich thuis. Welkom.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
google webhosting free
Pablín
Awww wat een moppiequote:Op vrijdag 8 november 2024 17:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
google webhosting free
Pablín
Zwaai effe!quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:25 schreef borisz het volgende:
Pablin
Weekend
Sushi onderweg... Ik probeer weer eens een andere toko... Ik moet niet alles met Hokkai vergelijken Maar de meeste bezorgboeren zitten daar echt ver onder....
Schaatsten op TV. Herfst nu echt begonnenEn morgen weer eens de Heuvelrug op. Van Maarn naar Amerongen.
Heb jij niet altijd snot of snottig gevoel?quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Hond![]()
Beterschap @:fietsie!
Ik ben ook niet fit. Hoofd vol snot, grootste deel vd dag niet door neus kunnen ademen. Probeer veel te spoelen met zout water, maar vandaag zit het hele dag zó vol dat er niks of zo goed als niks doorheen komt. Druk op mn oren, druk op mn tanden, druk bij mn wangen.. en al twee nachten zo'n beetje elk uur wakker door niet door neus kunnen ademen / keelpijn. Nichtje zou eigenlijk morgen komen logeren, maar dat heb ik afgezegd. Voor mij niet leuk, voor haar niet leuk, en als ik haar hiermee aansteek dan ook voor mn broertje en schoonzus niet leuk. Dus beter andere keer.
Gisternacht eerste nacht de mattsleeps geprobeerd, maar weinig over te zeggen nog door bovenstaande. Wel idee dat 'ie iets te hard was, dus heb hem één tikje zachter gezet. Benieuwd hoe dat gaat vannacht. Ik hoop dat ik even een nacht goed slaap, en dan morgen met alle-snot-weg wakker wordmaar dat is vast iets te optimistisch.
Wel schaatsendus dat compenseert wat.
Wel vaak, maar meestal niet zoals dit (normaal kan ik dan wel gewoon door mn neus ademen enzo). En in de zomer ook wel eens periodes helemaal niet. Er is volgens mij ooit wel eens gekeken of mijn neusholtes niet te klein waren, en ik geloof dat dat niet het geval is. Maar ik ga eens opzoeken wat het precies inhoudt enzo. Heb jij het gehad?quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb jij niet altijd snot of snottig gevoel?
Misschien moet je je neusschelpen eens weg laten branden.
Opstaan zonder snot zou theoretisch gezien nog kunnen (al lijkt me dat gezien de huidige staat zeer onwaarschijnlijk), maar fris zit er denk ik niet inquote:Op vrijdag 8 november 2024 21:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Balen van snothoofd @:vlindertje89 Maar mocht je morgenochtend fris opstaat zonder snot heb je iets geweldigs in huis 😂
quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:08 schreef Molo het volgende:
Ik heb niks met honden maar wat een leuke vrouw heb je @:flipsen !
Lekker stralend mens
Ik heb ze destijds laten afschrapen. Afgezien joh.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb jij niet altijd snot of snottig gevoel?
Misschien moet je je neusschelpen eens weg laten branden.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:35 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Wel vaak, maar meestal niet zoals dit (normaal kan ik dan wel gewoon door mn neus ademen enzo). En in de zomer ook wel eens periodes helemaal niet. Er is volgens mij ooit wel eens gekeken of mijn neusholtes niet te klein waren, en ik geloof dat dat niet het geval is. Maar ik ga eens opzoeken wat het precies inhoudt enzo. Heb jij het gehad?
Ja het proces is niet per se lollig. Maar de ruimte daarnaquote:Op zaterdag 9 november 2024 06:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb ze destijds laten afschrapen. Afgezien joh.
In 2018 een gat laten dichten.
Ik zie nog af.
Allee, geniet van uwen verlof.quote:Op zaterdag 9 november 2024 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allemaal! Ik sta op de trein te wachten. Weekendje Gent voor de boeg
Jinxed!quote:Op zaterdag 9 november 2024 08:05 schreef Lonaa het volgende:
De rechter lymfeklier in m'n nek is zo druk dat ie pijn doet, verder loopt er snot uit mn neus en kraken m'n holtes.
* Lonaa sluit ook aan in de rij met mensen die niet zo goed te pas zijn.
Verjaardag donderdag was erg gezellig.Best wel veel mensen die elkaar nog niet eerder gezien hadden (ouders en schoonouders, mijn Baas, handvol vrienden) maar het mixte en matchte allemaal prima.
Het werd wel veel te laat, as usual![]()
Gisteren dus wel een beeeeeeeeeeetje moe en nog even een walking dinner gedraaid. Vooral veel walking voor ons want we moesten steeds anderhalve etage gammele buitentrap op![]()
Vandaag hele dag in de keuken voor oa een hapjesbuffet en dan morgen lekker Twente - Ajax loeren in het stadion en klein hapje eten in de binnenstad.
Daarna hebben we, wonderlijk genoeg, 5 dagen vrij in de agenda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Alles wat ik weet weet mijn man ookquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Goed gedaan @:sarabi Maar weet toch heel veel van films?
quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:21 schreef Barreltje het volgende:
chef komt vandaag naar huis. vanuit Polen! :maar eerst moet ie nog van het eiland afkomen, in een mandje
Huh wrom zo???!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat gaaf. Daar hoorde ik net iets over. Saturday Kitchen was anders dan normaal. Het is een soort feestweekend in Londen en UK.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:36 schreef Blues het volgende:
Vriendinnetje zit met dochter in Londen. Ze gaat morgenavond zingen in een groot koorproject in de Royal Albert Hall. Zo leuk om mee te genieten
Oh, dat klinkt leuk! 🎶 is het ook op bbc te zien?quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:36 schreef Blues het volgende:
Vriendinnetje zit met dochter in Londen. Ze gaat morgenavond zingen in een groot koorproject in de Royal Albert Hall. Zo leuk om mee te genieten
omdat geen trapquote:
https://www.royalalbertha(...)essiah-from-scratch/quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:05 schreef AnneX het volgende:
Oh, dat klinkt leuk! 🎶 is het ook op bbc te zien?
Jouw muzikantenman?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Muzikantenman is leuk. Man die om 10 uur de wekker zet om 2 uur lang op vol volume hetzelfde stukje te spelen en zingen... not so much
Uhu! Wij hebben helaas niet de luxe van extra ruimtes (in huis). Maar wel de luxe dat de man gewoon al erg goed is. Doorgaans klinkt het gewoon als... muziek.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Jouw muzikantenman?Nee dat is niezo leuk.
Ik verdwijn vanmiddag weer naar de tuinkamer voor nieuwe pianolessen en ben blij dat niemand dat heurt!
Nooit geweten idd.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:34 schreef derLudolf het volgende:
"domme" filmpjes op FB, maar toch iets van opgestoken.
Man springt van cliff*/fjord de zee in. Echt beduidend verder dan 10 meter naar beneden. Voor hij springt gooit ie eerst een steen naar beneden, ik dacht, ter controle dat er veilig kon vallen, de rotsen in de zee niet stiekem een stuk verder uitsteken.
Maar las dus in de commentaren dat dat is om de oppervlaktespanning te brekenBest logisch
Wat in de commentaren staat, is niet altijd juist.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:34 schreef derLudolf het volgende:
Man springt van cliff*/fjord de zee in. Echt beduidend verder dan 10 meter naar beneden. Voor hij springt gooit ie eerst een steen naar beneden, ik dacht, ter controle dat er veilig kon vallen, de rotsen in de zee niet stiekem een stuk verder uitsteken.
Maar las dus in de commentaren dat dat is om de oppervlaktespanning te brekenBest logisch
Nee dat weet ik ook, maar dat is wel erg logisch.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat in de commentaren staat, is niet altijd juist.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook, maar dat is wel erg logisch.
Kijk die man wil ook niet van alles breken en hij landde niet bepaald zo op het water dat ie zacht neer kwam - dus hij zal weten wat hij doet.
Voor Autocad?quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:10 schreef derLudolf het volgende:
Ik ben een salontafel aan het tekenen in Inventor
Zoiets vond ik wel leuk
https://schomakermeubels.nl/product/salontafel-eiken-staal/
Maar volgens mij kan ik dat voor dat geld goedkoper zelf, dus nu alvast het staalwerk even aan het tekenen.
Op het werk heb het meeste uitgebreide model 3D muis, de SpaceMouse Enterprise
[ afbeelding ]
Thuis heb ik de compact
[ afbeelding ]
Die grote knop in het midden kun je draaien, optillen, indrukken, naar links/rechts en op die manier kun je om je 3D model heendraaien, inzoomen etc. Het basismodel heeft 2 programeerbare knoppen, die grote heel veel.
Normale muis doe ik links en 3d muis rechts. Ik heb al een aantal keren tevergeefs rechts op escape willen drukken
Eigenlijk wel hilarisch dat Nederland zich opwindt over dat de VS zo een smerige populist kiest...quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:38 schreef Blues het volgende:
Jip vd Toorn in de VK .....
[ link | afbeelding ]
Tja, wanneer Trump omvalt krijg je dezequote:Op zaterdag 9 november 2024 16:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hilarisch dat Nederland zich opwindt over dat de VS zo een smerige populist kiest...
Nee Inventor. Zelfde bedrijf, Autodesk.quote:
En over de politieke situatie in D was dus echt niets op de Nederlandse tv dinsdag.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hilarisch dat Nederland zich opwindt over dat de VS zo een smerige populist kiest...
Later op de avond wel hoorquote:Op zaterdag 9 november 2024 16:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En over de politieke situatie in D was dus echt niets op de Nederlandse tv dinsdag.
Buurland, Hallo? Grootste handelspartner, belangrijk in Europa...
Daar wind ik mij al heel lang over op, net als over Frankrijk, of andere landen in Europa. Als een agent in de VS iemand neerschiet is dat heel belangrijk voor het nieuws, maar wat er gebeurd in Europa , staat achter op het fornuis.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En over de politieke situatie in D was dus echt niets op de Nederlandse tv dinsdag.
Buurland, Hallo? Grootste handelspartner, belangrijk in Europa...
SPOILER: Bonusplaatje van Finn, de tienjarige hond. Lag toen wel onder tafelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik vind er niets hilarisch aan.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:39 schreef borisz het volgende:
LeersumAmerongen nog meer
![]()
. De route.
Op het eindpunt kwam beste vriendin ma ons opwachten met hond. Die woont daar. We werden getrakteerd op thee en uiensoep in het dorp. Dat was een fijne opwarmer.
Boswachterij Amerongse Berg kan ik nog altijd op mn duimpje.
Geplust voor de spoilerhondSPOILER: Bonusplaatje van Finn, de tienjarige hond. Lag toen wel onder tafelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Vraag anders @ueberduitser ?quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:10 schreef derLudolf het volgende:
Ik ben een salontafel aan het tekenen in Inventor
Zoiets vond ik wel leuk
https://schomakermeubels.nl/product/salontafel-eiken-staal/
Maar volgens mij kan ik dat voor dat geld goedkoper zelf, dus nu alvast het staalwerk even aan het tekenen.
Op het werk heb het meeste uitgebreide model 3D muis, de SpaceMouse Enterprise
[ afbeelding ]
Thuis heb ik de compact
[ afbeelding ]
Die grote knop in het midden kun je draaien, optillen, indrukken, naar links/rechts en op die manier kun je om je 3D model heendraaien, inzoomen etc. Het basismodel heeft 2 programeerbare knoppen, die grote heel veel.
Normale muis doe ik links en 3d muis rechts. Ik heb al een aantal keren tevergeefs rechts op escape willen drukken
quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:39 schreef borisz het volgende:
LeersumAmerongen nog meer
![]()
. De route.
Op het eindpunt kwam beste vriendin ma ons opwachten met hond. Die woont daar. We werden getrakteerd op thee en uiensoep in het dorp. Dat was een fijne opwarmer.
Boswachterij Amerongse Berg kan ik nog altijd op mn duimpje.
Alsof hond 19 km had gewandeld.SPOILER: Bonusplaatje van Finn, de tienjarige hond. Lag toen wel onder tafelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou hond niet meer trekkenquote:
Water geraagd zich als non-newton fluid. Ongeacht wat je er eerst in gooit.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:34 schreef derLudolf het volgende:
i remember you well in the chelsea hotel.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:39 schreef Blues het volgende:
Podcast tip (voor als je de podcast topics in LIT of CRI niet volgt):
De laatste dagen van Janis Joplin.
Geweldig gemaakt en zo compleet![]()
https://www.nporadio5.nl/(...)van-janis-joplin-s05
Oeiquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:20 schreef Sarabi het volgende:
Morgen uiteten met minstens 1 Trump supporter (of de andere 2 twijfel ik nog). Benieuwd of het erg gezellig gaat worden
Ohh wat heerlijkquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Helemaal blij met mezelf, alle lades zijn opgeruimd. Kan voor de hele sc taarten bakken en dan heb ik nog springvormen over. Ook krijgt iedereen dan een cupcake, zoveel bakjes gevondenvuilniszak met rommel, oude handleidingen etc weggegooid en foto’s gemaakt voor de weggeefhoek van dingen die nog goed bruikbaar zijn. Morgen of maandag (hoef niet te werken) de diepe keukenkast opruimen en evt herinrichten.
Oopsquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oei
Zag gisteren een amerikaans filmpje van een jonge vrouw die er achter kwam dat haar vriend trump had gestemd. Gezien de gezichten van de anderen in de kamer leek het me wel echt. De jingen heeft én geen werkend trommelvlies meer én geen vriendin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
OopsBen benieuwd, hoop dat jullie wel een leuke avond hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Death divers beg to differquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:19 schreef z80 het volgende:
[..]
Water geraagd zich als non-newton fluid. Ongeacht wat je er eerst in gooit.
Het watert dien je te raken met zo min mogelijk oppervlak, en als een wig het water te spijten.
Dus eerst met de voeten tegen elkaar en tenen naar beneden, of eerst handen tegen elkaar als eerste.
Al het andere is vragen om ellende.
Hoop het ook.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd, hoop dat jullie wel een leuke avond hebben
En zij heeft geen vriend meer. Misschien ook geen dak boven dr hoofd.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oei
Zag gisteren een amerikaans filmpje van een jonge vrouw die er achter kwam dat haar vriend trump had gestemd. Gezien de gezichten van de anderen in de kamer leek het me wel echt. De jingen heeft én geen werkend trommelvlies meer én geen vriendin
Toeval dat je er was?quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:51 schreef z80 het volgende:
Op de vraag waar was je 35 jaar geleden kan ik een keer wel antwoorden.
In Berlijn. Zowel west als oost. Het laatste weekeinde dat de muur er nog echt stond.
En wat breekt als eerste de waterlijn? Bij die gene waar dit niet helemaal goed ging zijn vuurrode schouders het resultaat.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Death divers beg to differ
Bekijk deze YouTube-video
Ze waren aan het bellen, leek me een paar studentenquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En zij heeft geen vriend meer. Misschien ook geen dak boven dr hoofd.
Eigenlijk wel. Dat de muur dat weekeinde zou vallen wisten mijn ouders niet. Wel dat deze op omvallen stond.quote:
Zie net dat er vanavond het rememberance concert in de RAH is en op de bbc te zien isquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:36 schreef Blues het volgende:
Handen én voeten of ellebogen én knieën.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:56 schreef z80 het volgende:
[..]
En wat breekt als eerste de waterlijn? Bij die gene waar dit niet helemaal goed ging zijn vuurrode schouders het resultaat.
quote:eerst met de voeten tegen elkaar en tenen naar beneden, of eerst handen tegen elkaar als eerste.
Al het andere is vragen om ellende.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:35 schreef flipsen het volgende:
Na afgelopen donderdag alles op de baan verprutst te hebben, vandaag gelukkig alles gewonnen (met mijn vaste padel-partner). Nu snel naar huis, hotelhondjes naar buiten laten (warm hier, 25 graden). En eens kijken of DHL ofzo de taarten van @:Kaatje1 niet kan bezorgen in Argentinie
Hoe laaaaat en waar? Zit te scrollen door digitale info. En ik zie het niet.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zie net dat er vanavond het rememberance concert in de RAH is en op de bbc te zien is
Ken je Veroordeeld al?quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:34 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ohh wat heerlijk![]()
Ik wil dit ook al een tijd doen. Kerstvakantie denk ik. Denk dat ik precies hetzelfde ga hebben als jij
Oh, en ik zie podcast tips. In dat kader, mocht je strafrecht of zaken interessant vinden: napleiten! Ik vind het bijzonder interessant. Ik kies wel bewust welke afleveringen ik wel en niet luister (er is bv ook een aflevering over de zaak mbt Anne Faber, en die luister ik niet omdat dat te dichtbij komt, en sommige anderen ook niet omdat ik denk dat de inhoud van die zaak voor mij te heftig is). Maar van alles wat ik tot nu toe wel geluisterd heb, waar bv ook de zaak Robert M. tussen zat, heb ik geen 'last' gehad. De insteek is dat een journalist en advocaat samen met een rechter/officier v justitie/advocaat een zaak (altijd al helemaal afgerond incl evt hoger beroep etc, waarbij de uitkomst dus echt vaststaat) van de betreffende gast nabespreken. Het gaat dan ook over wat was er aan bewijs, wat voor strategie werd gevoerd, wat voor afwegingen zijn gemaakt etc.
Ja hallo, eerst heel CUL SC blij maken met het vooruitzicht van taart en dan terugkrabbelen, dat kan natuurlijk niet hequote:Op zaterdag 9 november 2024 19:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]Moet ik ze eerst eens maken. Ik heb voldoende springvormen, daar zit nog geen taart in (en heeft er ook al lang geen taart ingezeten 😂 (ben niet zo’n taarteter/taartbakker)
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja hallo, eerst heel CUL SC blij maken met het vooruitzicht van taart en dan terugkrabbelen, dat kan natuurlijk niet he
Ik kan geweldig taart bakken opeten.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]Ik zei dat het kon, niet dat ik het zou gaan doen
moet er niet aan denken. @:annex en @:blues kunnen geweldig bakken en vast nog wel meer mensen hier
Kaatje heeft net haar keukenmachine verkocht, ze kan nu geen taart meer bakkenquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja hallo, eerst heel CUL SC blij maken met het vooruitzicht van taart en dan terugkrabbelen, dat kan natuurlijk niet he
Woensdag komt een foodprocessor binnen. Iets minder mogelijkheden maar kan gewoon deeg makenquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kaatje heeft net haar keukenmachine verkocht, ze kan nu geen taart meer bakken![]()
Wil niet zeggen dat het echt onmisbaar is, maar sommige dingen zijn zonder stuk lastiger te maken.
g heeft vdg ook iets heel lekkers gebakkenquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]Ik zei dat het kon, niet dat ik het zou gaan doen
moet er niet aan denken. @:annex en @:blues kunnen geweldig bakken en vast nog wel meer mensen hier
Opgelost dus. Zoiets voor mij graagquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Woensdag komt een foodprocessor binnen. Iets minder mogelijkheden maar kan gewoon deeg maken
Geloof dat ik hier wel een hapje zou lusten. Maar maken, moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Opgelost dus. Zoiets voor mij graag![]()
[ afbeelding ]
Ik had hier geen rekening mee gehouden, sorryquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja ik ben dus wel wat voorzichtig met crime-podcasts, want ik ben daar wel gevoelig voor en kan dus daar snel last van krijgen (angstig van worden). De focus op het juridische aspect hier zorgt dat ik dat hier nog niet heb, icm wel dus ook zorgvuldig uitkiezen welke ik luister.
Ik had net voor het eerst in best wat tijd weer wat paniek om iets waarvan ik rationeel weet dat het niet heel waarschijnlijk is, maar het alsnog niet zo voelt en ik weer denk dat als ik er niks mee doe ik er dood aan kan gaan. De paniek is wel een beetje gezakt, maar de spanning nog niet helemaal weg. Bah. Mocht iemand er via pm/dm even over willen praten dan graag, maar deel liever niet alle inhoud hier.
Oh neejoh, geeft helemaal niks! Het zijn prima tips en ik kan natuurlijk altijd zelf bij de omschrijving kijken welke ik denk dat ik wel geschikt vind en welke nietquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik had hier geen rekening mee gehouden, sorry![]()
Om te tekenen? Das m'n werk, dus ik kan dat zelf ook. En het spul in elkaar lassen willen de jongens op mn werk ook wel doenquote:
OK.quote:Op zondag 10 november 2024 00:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Om te tekenen? Das m'n werk, dus ik kan dat zelf ook. En het spul in elkaar lassen willen de jongens op mn werk ook wel doen
Ik ook. Eindelijk weer, in februari had ik spit en Doesburg deze zomer had ik geen tijd.quote:Op zondag 10 november 2024 00:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
OK.
Das waar.
Ben jij morgen ook naar Hilversum? Mn?X wèl 😎 dus.
Rond 12 uur istie daar met nog 2 fotografen. Mét ‘iets’ ofwel 2 telescopen.quote:Op zondag 10 november 2024 09:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ook. Eindelijk weer, in februari had ik spit en Doesburg deze zomer had ik geen tijd.
Ach, dan krijg je wel waar voor je geld moet je maar denkenquote:Op zondag 10 november 2024 09:56 schreef sigme het volgende:
Mogge! Ik had gedacht varend wakker te worden, maar we lagen nog in de haven. We liggen nóg in de haven.
Da’s ook onze benaderingquote:Op zondag 10 november 2024 11:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ach, dan krijg je wel waar voor je geld moet je maar denken
Het gaat zoals het gaat..quote:Op zondag 10 november 2024 09:56 schreef sigme het volgende:
Mogge! Ik had gedacht varend wakker te worden, maar we lagen nog in de haven. We liggen nóg in de haven.
Hij ligt zo te zien relaxed te wachten op wacht komen gaatquote:
Dat is balen zeg! Zonde ook. Deze staat nu binnen. Hij staat in de weg maar buiten durven we inderdaad niet aan. We hebben alleen nog een disselslot. Binnenkort kopen we een wielslot. Dan kan hij wel buiten staan, mijn auto staat er dan ook meestal voor.quote:Op zondag 10 november 2024 15:57 schreef Syrena het volgende:
Eigen aanhanger![]()
Kunnen jullie 'm binnenzetten?
De onze moest tijdens de renovatie buiten staan, garage stond vol met alles. Na 1 week van de oprit gejat, inclusief het restant oud ijzer dat er in lag om nog af te voerendisselslot hadden ze achtergelaten
Gefeliciteerd! Nu hoor je echt bij het burgerlijke cluppie! (Ik vind het bij ons een enorme sta in de weg, maar voor alle verbouwingen en werk aan de tuin is het toch wel heel erg handig)quote:Op zondag 10 november 2024 15:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo, ik leef ook nog. Min of meer. Gisteren 5 afspraken en daardoor van 9.00 tot 23.30 de deur uit geweest.
We hebben gekeken bij iemand thuis tijdens de Duurzame Huizenroute, dat was erg interessant. We hebben flink wat inspiratie opgedaan voor de verbouwing die over een paar jaar plaats gaat vinden.
Verder geen proefrit gemaakt in auto 1 want die werd voor onze neus verkocht. Wel een onverwachte rit in auto 2. Die is tof met matige stoelen en 3000 euro te duur.
Afspraak via Marktplaats voor een aanhanger. Daarna feestje bij vrienden.
Vandaag uitgeput wakker. Om 9.30 de aanhanger opgehaald. Daarna naar Waalwijk voor een proefrit in andere auto 2. Goedkoper maar binnen enorm veel schade. Moeilijk moeilijk. En we hebben nu dus nog steeds niet in auto 1 gereden dus kiezen kan nog steeds niet![]()
Uur geleden thuisgekomen. Uur eerder dan verwacht dus op de laatste benen toch nog maar de stofzuiger er door, opgeruimd en bed verschoond.
Inmiddels zijn we wel toe aan weekend![]()
Maar! Na 8,5 jaar bussen en aanhangers huren, hebben we eindelijk onze eigen aanhanger
Burgerlijkheidquote:Op zondag 10 november 2024 16:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Nu hoor je echt bij het burgerlijke cluppie! (Ik vind het bij ons een enorme sta in de weg, maar voor alle verbouwingen en werk aan de tuin is het toch wel heel erg handig)
Je hebt toch wel even gezwaaid hè? Ik was ook in Waalwijk![]()
Wat voor auto’s kijken jullie naar?
Oei is dat zoquote:Op zondag 10 november 2024 16:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Enkom er na tig keer schoonmaken en ergeren erachter dat de voorkant van de groentelade eraf kan zodat je die rottige hoekjes makkelijk kunt schoonmaken (kom er achter nadat het schoon is )
Ik dus ook, of met een haaknaald met stukje keukenpapier eraan. Bij de vorige was het niet zo maar deze dus wel. Echt, ik heb dat ding anderhalf jaar, maak het regelmatig schoon en dacht al vaker “voel dat er wat beweging in zit”. Goed gekeken en ik moet wat lipjes indrukken en dan komt het los.quote:Op zondag 10 november 2024 17:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei is dat zo![]()
Sta dan vaak met een tandenstoker te mieren.
Feli met de aanhanger @:lucky
quote:Op zondag 10 november 2024 15:17 schreef AnneX het volgende:
@:borisz Een sinterklaas-kerst-verjaarskadootje?Had het boekje gezien idd. Vislijn staat er ook inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso hun uitgeverij![]()
Heb meerdere boekjes van ze.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Hoe oud is ze?quote:Op zondag 10 november 2024 19:09 schreef Tuindier het volgende:
'avond.
@:vlindertje89 Oppassen was leuk maar ook vermoeiend. Eerlijk gezegd was ik na een paar uur er wel weer klaar mee, en dan is ze ook nog een heel makkelijk kind, ze sliep van 20 tot 07. Maar die constante eten-slapen-entertainen-luiers cyclus kan ik weinig mee. Ik ben geen baby-mens.
Oh, even gekeken - gelukkig gebruik ik een digitale klantenkaart en er is een account.quote:Op zondag 10 november 2024 19:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft er hier nog iemand Jumbo servieszegels over? Ik wil ze graag hebben. Mijn linkje staat in de OP van dit topic: FHF / [Jumbo] servies/gourmetzegels
Als je klikt op de url hieronder, opent je Jumbo app dn dan kan je kiezen hoeveel zegels je wilt donerenquote:Op zondag 10 november 2024 19:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, even gekeken - gelukkig gebruik ik een digitale klantenkaart en er is een account.
Hoe krijg ik die 13 zegels bij jou? Zie het niet zo gauw staan.
Dat klinkt wel knus iddquote:Op zondag 10 november 2024 19:38 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?
Ik begon toen nichtje 6 maanden was, toen vond ik er ook niet per se heel veel aan nog haha. Ze is nu anderhalf, kan lopen en brabbelt en zegt wat woordjes, vind het nu stuk leuker. Kan met r naar de speeltuin gaan en daar kan ze dan ook echt wat (schommel, glijbaan) en ze kan thuis ook zichzelf best even vermaken met wat speelgoed (of met kijken naar de katten, of met spelen met dozen of het kattenspeelgoed). Dat trek ik ook een stuk beter dan continu moeten vermaken of voeren of fles geven of vasthouden
Oh, en buren hebben een meisje van 2.5 maand ouder en die vinden elkaar erg gezellig. Dat helpt ook, zit meestal dan vanaf 7.30 ofzo even een uur tot twee uur bij de buren met r. Zij spelen, wij beetje thee drinken en kletsen. Dat is ook gezellig
Met hoeveel kwam mr X thuis?quote:Op zondag 10 november 2024 20:41 schreef AnneX het volgende:
Hoerade blazen op de onderlip zijn geheeld. Dat scheelt al wel met eten.
![]()
De vellen hangen erbij op de bovenlip en neus.
De zevende of achtste - ben de tel kwijt - statief!quote:
Stap naar heling. Hopelijk zijn bovenlip en neus snel velvrijquote:Op zondag 10 november 2024 20:41 schreef AnneX het volgende:
![]()
De vellen hangen erbij op de bovenlip en neus.en het trekt.
“Nee schat, uit eten zit er niet in”
Dat lukt me hier nog steeds niet bij de diepvriesladesquote:Op zondag 10 november 2024 16:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Enkom er na tig keer schoonmaken en ergeren erachter dat de voorkant van de groentelade eraf kan zodat je die rottige hoekjes makkelijk kunt schoonmaken (kom er achter nadat het schoon is )
Die ga ik morgen bekijken, hopelijk is dat ook zo, zou best wel tijd schelenquote:Op zondag 10 november 2024 20:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat lukt me hier nog steeds niet bij de diepvrieslades
Een Jobo ontwikkeltank 1540quote:Op zondag 10 november 2024 20:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
De zevende of achtste - ben de tel kwijt - statief!
En de twee teLescopen zijn ook weer thuis.
Fijn ook, dat het een ruim huis is. Not.
En jij?
Fijn dat het de goede kant op gaatquote:Op zondag 10 november 2024 20:41 schreef AnneX het volgende:
![]()
De vellen hangen erbij op de bovenlip en neus.en het trekt.
“Nee schat, uit eten zit er niet in”
Volle dagen met successen en afgetopt met een lekkere dut las ikquote:Op zondag 10 november 2024 15:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo, ik leef ook nog. Min of meer. Gisteren 5 afspraken en daardoor van 9.00 tot 23.30 de deur uit geweest.
We hebben gekeken bij iemand thuis tijdens de Duurzame Huizenroute, dat was erg interessant. We hebben flink wat inspiratie opgedaan voor de verbouwing die over een paar jaar plaats gaat vinden.
Verder geen proefrit gemaakt in auto 1 want die werd voor onze neus verkocht. Wel een onverwachte rit in auto 2. Die is tof met matige stoelen en 3000 euro te duur.
Afspraak via Marktplaats voor een aanhanger. Daarna feestje bij vrienden.
Vandaag uitgeput wakker. Om 9.30 de aanhanger opgehaald. Daarna naar Waalwijk voor een proefrit in andere auto 2. Goedkoper maar binnen enorm veel schade. Moeilijk moeilijk. En we hebben nu dus nog steeds niet in auto 1 gereden dus kiezen kan nog steeds niet![]()
Uur geleden thuisgekomen. Uur eerder dan verwacht dus op de laatste benen toch nog maar de stofzuiger er door, opgeruimd en bed verschoond.
Inmiddels zijn we wel toe aan weekend![]()
Maar! Na 8,5 jaar bussen en aanhangers huren, hebben we eindelijk onze eigen aanhanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 10 november 2024 21:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoera voor de start van genezing van @:AnneX![]()
Vandaag concours gehad. Hoogste punten aantal in onze categorie
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb afgesproken om naar de kerstuitvoering van het koor van een vriendin te gaanIk snap dat het leuk is om te doen hoor maar ik ren altijd weg als ik ergens een koor tegenkom. Ik vind het echt verschrikkelijk. Stomme pakjes, stomme pasjes, stomme liedjes, slechte uitspraak.
Maar ze vindt het zo leuk als ik kom. Het is in de week dat J in de VS zit dus ik heb vermaak nodig. En ik mag er ook blijven eten. Ze kan totaal niet koken dus ik weet eigenlijk niet of de kosten wel tegen de baten opwegen maar goed. Ze is lief dus vooruit maar.Spoilers!
quote:Op zondag 10 november 2024 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Ik heb afgesproken om naar de kerstuitvoering van het koor van een vriendin te gaanIk snap dat het leuk is om te doen hoor maar ik ren altijd weg als ik ergens een koor tegenkom. Ik vind het echt verschrikkelijk. Stomme pakjes, stomme pasjes, stomme liedjes, slechte uitspraak.
Maar ze vindt het zo leuk als ik kom. Het is in de week dat J in de VS zit dus ik heb vermaak nodig. En ik mag er ook blijven eten. Ze kan totaal niet koken dus ik weet eigenlijk niet of de kosten wel tegen de baten opwegen maar goed. Ze is lief dus vooruit maar.
Je verlegt je grenzenquote:Op zondag 10 november 2024 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Maar ze vindt het zo leuk als ik kom. Het is in de week dat J in de VS zit dus ik heb vermaak nodig. En ik mag er ook blijven eten. Ze kan totaal niet koken dus ik weet eigenlijk niet of de kosten wel tegen de baten opwegen maar goed. Ze is lief dus vooruit maar.
Tofquote:Op zondag 10 november 2024 21:12 schreef Blues het volgende:
Krijg net fotootje en filmpje van vriendin, live vanuit de Royal Albert Hall in Linden waar ze nu is en meezingt. 1000 koorleden
O… valt tegen danquote:
Klopt helemaal. Heb in een paar gezeten, ook een theaterkoor, dat was zooo gaaf en creatief.quote:Op zondag 10 november 2024 21:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
En je moet ook naar de goede koren gaan. Zoals vandaag (waar mijn koor onderaan bungelt, maar dat wisten we al).
Er zijn arrangementen, zeker van populaire liedjes, die echt STOM zijn.
Niet alles laat zich naar koor vertalen en sommige koren kennen hun eigen zwakheden niet. Beiden maakt geen leuke muziek.
Dit advies was ik ook aan het schrijvenquote:Op zondag 10 november 2024 21:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je verlegt je grenzen![]()
Wie weet word je nog enthousiast ook
Sterkte met het diner. Kun je het niet ombouwen naar een ‘jij hebt het al zo druk met de uitvoering, laat mij maar koken/laten we gaan uit eten’.
Grensverleggend jaquote:Op zondag 10 november 2024 21:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je verlegt je grenzen![]()
Wie weet word je nog enthousiast ook
Sterkte met het diner. Kun je het niet ombouwen naar een ‘jij hebt het al zo druk met de uitvoering, laat mij maar koken/laten we gaan uit eten’.
😳quote:Op zondag 10 november 2024 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Grensverleggend ja![]()
Ik ga echt niet koken voor haar. Ze lust en mag niets. Er wordt daar in huis zonder zout, peper of kruiden gekookt. Pasta doen ze in koud water en dat kookt tot de rest van het eten klaar is.
O… wauw…quote:Op zondag 10 november 2024 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Grensverleggend ja![]()
Ik ga echt niet koken voor haar. Ze lust en mag niets. Er wordt daar in huis zonder zout, peper of kruiden gekookt. Pasta doen ze in koud water en dat kookt tot de rest van het eten klaar is.
Gezond met groenten on the side.quote:Op zondag 10 november 2024 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
En ze eten bij elke maaltijd rauwe winterpeen on the side.
Ze luncht hier af en toe. Meestal ga ik naar haar want ze heeft basisschoolgaande kinderen dus dat is dan wel zo praktisch.quote:Op zondag 10 november 2024 21:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gezond met groenten on the side.
Eten zij ook wel eens bij jullie? Ongezellig lijkt mij.
Ik ben ook heel benieuwd. Ik ga vast op een of andere manier lol hebben.quote:Op zondag 10 november 2024 21:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Koken zonder zout, peper en kruiden doe ik 90% vd tijd ook, maar pasta gaat wel gewoon in kokend water en tot al dente onafhankelijk van wanneer de rest klaar is![]()
En ik hou wel van worteltjes, maar dan met name als snack tussendoor. Niet als side bij elke maaltijd haha.
Ben benieuwd hoe je het gaat vinden, het koor. Zou ook mijn ding niet zijn, maar snap het sociale aspect van voor haar doen in een week dat J weg is wel. Hopelijk is het verrassend leuk!
Oh en AnneX wat fijn dat het herstel is ingezet. Hopelijk volgt de rest snel ook!
Oh, ja, ik eet idd dan wel snackworteltjes. Of peen, maar dan wel geschrapte. En als groot ook wel gesneden. Maargoed, realistisch gezien heb ik 1x per jaar ongeveer zin om het geld te besparen door zelf peen te schrappen, rest vd tijd gewoon geschrapte van de winkel.quote:Op zondag 10 november 2024 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd. Ik ga vast op een of andere manier lol hebben.
Worteltjes, lekker. Zo'n droge (ongesneden!) winterpeen, not so much
Leuk voor je ballaststoffen, maar je haalt daar weinig uit.quote:Op zondag 10 november 2024 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
MnX was er zó trots op!😂 “Zet hem maar op de foto voor Ludolf”quote:Op zondag 10 november 2024 20:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een Jobo ontwikkeltank 1540
https://www.grobet.be/nl/(...)grobet-bdo008-001017
Met uitbreidingsmodule 1530
https://www.kamera-express.nl/jobo-tank-modul-1530
En volgens mij een stuk of 7 spoelen
https://www.fotoimpex.com(...)o-set-reel-only.html
Dat alles voor "doe maar twee tientjes" en vervolgens krijg ik ¤40 wisselgeld van ¤50
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij waardeerde jouw meevaller ook. 😎
Dat zijn musicalsquote:Op zondag 10 november 2024 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Over koren en gezang gesproken, begin volgend jaar staan Les Miserables in de Ziggo Dome en 2 weken later The Phantom of the Opera in Antwerpen op het programma. Beide met Engelse/internationale cast.
Daarna maar weer even rust op dat gebied…
Nee niet gezien.quote:Op zondag 10 november 2024 21:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gezond met groenten on the side.
Eten zij ook wel eens bij jullie? Ongezellig lijkt mij.
Op npo is Zing! begonnen met een competitie koren zang. Daar heb ik snel doorheen gezapt. Allemaal té gelikt qua zang en kleding en uitstraling.![]()
En dan dat positieve commentaar iedere keer. Iets té veel van het goede. Imho
Hebben jullie gekeken Blue? Cat?
En gefeliciteerd met jullie resultaat, Cat
Bijzonder zullen we maar zeggenquote:Op zondag 10 november 2024 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat vond je ervan?quote:Op zondag 10 november 2024 21:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
HHB gekeken, nu door naar MCW. Goede tv avond
MCW?quote:
Rommelig. Niet slecht geacteerd dus da’s al winst.quote:Op zondag 10 november 2024 22:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
MCW?
Het moet nog wat landen. Als ik het origineel ken vind ik dat altijd lastig loslaten.
Dat ze het op de SEH plaatsen is wel slim, qua doorstroom van patiënten en verhalen.
Jij ook gekeken, wat vind jij?
Klopt inderdaad! Dat is een handige workaround voor als er alleen stream is én je wel in staat bent hem iig te starten voordat hij is afgesloten.quote:Op zondag 10 november 2024 22:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat klinkt uitputtend Vlindertje! Vannacht wordt vast beter.
We zijn nog met de 1000 mannen bezig. De massastart kijken we morgenavond nog even. Bijna bedtijd hier. Heerlijk dat het weer begonnen is, en fijn van de live uitzending inderdaad. Al ontdekten wij laatst dat als de stream nog live is, je daar wel in kunt 'spoelen'.
Johquote:Op zondag 10 november 2024 22:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lol, als winnaar van onze categorie (zware strijd) hebben we geld gewonnen!
De aanwezigen hebben nog niet doorgegeven of dit ook betekent dat we een klassering hadden.
Komende repetitie nakletsen en jury rapport ontleden
Kunnen mooi de reiskosten en honorarium dirigent aan uitquote:
Jullie zijn over? Gefeliciteerdquote:Op zondag 10 november 2024 23:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Na een poging of tien, wegens matig mobiel internet achter deze dikke muren,
De foto kunnen uploaden van mijn cocina de lena in het nieuwe huis
[ link | afbeelding ]
Over is een groot woord, wij en de hond zijn er nu, de katten en de spullen waar we het afgelopen jaar mee geleefd hebben nog in Gijon, en over een week of zo komt het meeste spul met de verhuizer.quote:
Ik moet de Erik nog ontdekken. Dit is een remake die redelijk losjes is gebaseerd op het origineel.quote:
quote:Op zondag 10 november 2024 23:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Over is een groot woord, wij en de hond zijn er nu, de katten en de spullen waar we het afgelopen jaar mee geleefd hebben nog in Gijon, en over een week of zo komt het meeste spul met de verhuizer.
We hebben vijf ruimtes ontdekt waarvan we het bestaan nog niet wisten
Nee, over het hoofd gezien de vorige keerquote:
Welkom!quote:Op zondag 10 november 2024 23:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Over is een groot woord, wij en de hond zijn er nu, de katten en de spullen waar we het afgelopen jaar mee geleefd hebben nog in Gijon, en over een week of zo komt het meeste spul met de verhuizer.
We hebben vijf ruimtes ontdekt waarvan we het bestaan nog niet wisten
Ik heb als vogelgekkie gevoelsmatig wat moeite met deze vogelworkshops, al lijkt het me wel indrukwekkend de beesten zo dichtbij.quote:Op zondag 10 november 2024 23:18 schreef Tele6 het volgende:
Alle andere deelnemers aan de vogelworkshop waren trouwens in stelletjes. Een paar van mijn leeftijd en verder allemaal oudere stellen. Wel een beetje saai want die mensen praten dan alleen tegen hun wederhelft
Maar goed, ze zijn niet naar de workshop gekomen om met onbekenden te socializen.
Uiteindelijk heb ik wel extra veel vragen kunnen stellen aan de vogelmeneren en superveel vogelfeitjes geleerd
Sta je toch ook raar te kijken.quote:Op zondag 10 november 2024 23:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, over het hoofd gezien de vorige keer
Eentje toen we hier al de hele middag waren. Een rond schuin dak dat vlak boven de grond eindigt. Hadden we binnen moeten zien, maar konden we niet plaatsen. Net zo lang deuren gezocht tot we er waren
Ze zijn iig allemaal in gevangenschap geboren, dus ze "weten niet beter", mocht dat een troost zijn.quote:Op zondag 10 november 2024 23:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb als vogelgekkie gevoelsmatig wat moeite met deze vogelworkshops, al lijkt het me wel indrukwekkend de beesten zo dichtbij.
Om 7:00 natgeregend, om 8:00 droog op de fiets voor fietsetappe 2 van de reis. Niet slechtquote:Op maandag 11 november 2024 09:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge op deze zonnige (hier in ieder geval) maandag.
14 maanden. Wij zijn bewust kindvrij, en daarin voelden we ons weer even bevestigd. Dat is in jouw situatie natuurlijk anders.quote:Op zondag 10 november 2024 19:38 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?
Ik begon toen nichtje 6 maanden was, toen vond ik er ook niet per se heel veel aan nog haha. Ze is nu anderhalf, kan lopen en brabbelt en zegt wat woordjes, vind het nu stuk leuker. Kan met r naar de speeltuin gaan en daar kan ze dan ook echt wat (schommel, glijbaan) en ze kan thuis ook zichzelf best even vermaken met wat speelgoed (of met kijken naar de katten, of met spelen met dozen of het kattenspeelgoed). Dat trek ik ook een stuk beter dan continu moeten vermaken of voeren of fles geven of vasthouden
Oh, en buren hebben een meisje van 2.5 maand ouder en die vinden elkaar erg gezellig. Dat helpt ook, zit meestal dan vanaf 7.30 ofzo even een uur tot twee uur bij de buren met r. Zij spelen, wij beetje thee drinken en kletsen. Dat is ook gezellig
Onbetrouwbare landrotquote:Op maandag 11 november 2024 10:16 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Wij werden wakker op volle zee. En te laat voor het ontbijt, doordat ik mijn wekker had gezet… voor de dagen die ik op de boot dacht te zullen zijn
Ik snap dat gevoel wel goed, hoor. Ik vind het heerlijk als ze er is, maar ook hartstikke vermoeiend. Ik heb altijd geroepen dat als ik niemand vind dat ik het dan gewoon alleen doe, en had toen ik net vrijgezel was bedacht dat ik op mn 34e daar serieus dingen voor zou gaan uitzoeken, op wachtlijst donor laten zetten etc. Ik ben inmiddels bijna 35, en de weekenden met nichtje hebben wel echt ervoor gezorgd dat hoe gezellig ik het ook vind, ik dit - in elk geval op dit moment - echt niet alleen ga doen. Dus als je dan al überhaupt bewust kindvrij bent, kan ik me die bevestiging van die keuze goed voorstellen haha!quote:Op maandag 11 november 2024 10:03 schreef Tuindier het volgende:
[..]
14 maanden. Wij zijn bewust kindvrij, en daarin voelden we ons weer even bevestigd. Dat is in jouw situatie natuurlijk anders.
Dat is niet nodig, we hebben in onze eigen mess een koelkast met brood, kaas, een soort boterhamworst en margarine. En een broodrooster. En sap, fruit. En koffie en thee. Maar we kunnen wel een maaktijdje overslaanquote:Op maandag 11 november 2024 10:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Onbetrouwbare landrot![]()
En nu? Honger lijden?
Inclusief de zeefjes?quote:Op maandag 11 november 2024 11:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Vaatwasser, niet zo vaak als zou moeten. Ga ‘m straks draaien enals ik er aan denk, daarna het schoonmaak programma
Dat nog minder vaakquote:Op maandag 11 november 2024 11:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Inclusief de zeefjes?![]()
De eerste jaren deed ik het nooit. Dacht dat het vanselluf ging. Hahaha.
En nu loopt het synchroon met de k-m . Handig, dattie een waarschuwing geeft.
Wasmachine doe ik niet. Moet dat ook?quote:Op maandag 11 november 2024 13:19 schreef Barreltje het volgende:
Jullie maken machines sowieso 100 x vaker schoon dan ik..
Eens per jaar doe ik eens een machine hier of daar.
De wasmachine heeft een reinigingsprogramma wat het zelf aangeeft wanneer dst.koet gebeuren, en de driver geeft ook aan wanneer de filter verschiont moet worden. Verder doe ik de water.koker als ik er weer eens in kijk en wat kalk aanslag zie..
De rest van de machines .. ehmm...
Schoen aan het plafond?quote:Op maandag 11 november 2024 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou. Gent was leuk. Gent is een DURE stad.
Travelsnack komt later wel een keer. Maar het was leuk. Hoe is het hier?
Neee zo erg was het niet. Gewoon duur. Alles.quote:
Klopt wel idd.quote:Op maandag 11 november 2024 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neee zo erg was het niet. Gewoon duur. Alles.
Oh okee. Ja er staat me iets bij van een gewoonte dat je je schoen moest afgeven om te garanderen dat je zou betalen etc.quote:Op maandag 11 november 2024 17:32 schreef borisz het volgende:
Schoen aan het plafond bedoel ik Kwak bij De Dulle Griet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja daarom ook zakje voor thuis gekochtquote:
De bekende tourist trap van Gent.quote:Op maandag 11 november 2024 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daarom ook zakje voor thuis gekocht![]()
20 euro
Volgens mij heb ik dit voorjaar in Chur zelfs nog minder betaaltquote:
Dat doe je dan na afloop?quote:Op maandag 11 november 2024 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ach weetje, je gaat niet op vakantie om over geld te zeiken.
Anders moet je naar Albanië gaan. Ook prima, al zal het prijsniveau ook daar inmiddels wel behoorlijk aangetrokken zijn. Toen ik er in 2017 was kon je nog voor 27 euro per nacht slapen in een hotel met ontbijt. Een ontbijt waar je per persoon een hele tafel voor nodig had.
Travelsnack #61
Net zo’n tevreden mens als ik?quote:Op maandag 11 november 2024 20:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat doe je dan na afloop?
Het klinkt wel allemaal als grootsteeds duur ja
Dat hier vanmiddag erover werd gepost heeft me geïnspireerd om mijn tweede vriezer schoon te maken. Mooi, net voor het nieuwe kattenvoer erin ging.
Als je 't allemaal kut vindt, kan gewoon hequote:Op maandag 11 november 2024 20:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat hier vanmiddag erover werd gepost heeft me geïnspireerd om mijn tweede vriezer schoon te maken.
Volgens mij was ik daar ruim 17 euro voor kwijt. Maar ja, ik zit op een Center Parcs. In België.quote:Op maandag 11 november 2024 20:23 schreef sigme het volgende:
2 flesjes bier pp, en een soort bitterbal erbij. Aan de boulevard aan het strand. 9 euro. Totaal
Goede tip! Ze is van juni vorig jaar, dus nu bijna 1,5. We zitten in december op Huttenheugte, waar we ook in april zaten (zelfde huisje zelfs haha, die ligging beviel erg goed). Maar dit klinkt ook wel als een top park!quote:Op maandag 11 november 2024 20:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgens mij was ik daar ruim 17 euro voor kwijt. Maar ja, ik zit op een Center Parcs. In België.
@:vlindertje89 ik weet niet welke leeftijd de kinderen zijn met wie jij soms gaat. Ik zit nu op Erperheide maar dat is echt enorm leuk voor kinderen tot 8 jaar. En heel klein en knus (max 5 minuten lopen naar zwembad, vanaf rand van park). Zwembad is prachtig. Heel tropisch. Met veel kleine badjes en gericht op kleinere kinderen. Baby zwemmen was erg leuk. Leuker dan Huttenheugte. Wildwaterbaan is er ook, maar niet zo heftig als op het Heijderbos.
Ook een gratis binnenspeeltuin die niet onder doet voor een grote Ballorig.
Het deed mij enorm terugdenken aan toen ik lang geleden klein was en met mijn ouders naar CenterParcs ging.
Ah! Wel leuk om naar dezelfde te gaan. Dan weet je wat je krijgt.quote:Op maandag 11 november 2024 20:48 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Goede tip! Ze is van juni vorig jaar, dus nu bijna 1,5. We zitten in december op Huttenheugte, waar we ook in april zaten (zelfde huisje zelfs haha, die ligging beviel erg goed). Maar dit klinkt ook wel als een top park!
Niet meer of minder tevreden dan ik voor de poets wasquote:
Kutquote:Op maandag 11 november 2024 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je 't allemaal kut vindt, kan gewoon heKun je gewoon zeggen
Rondje met roofvogels lopen heb ik ook ooit eens gedaan. En na dat rondje met de oehoe wat vliegvang oefeningen doen. De oehoe is nog best zwaar. En die wilde alleen vliegen voor eten.quote:Op zondag 10 november 2024 23:16 schreef Tele6 het volgende:
Slaap zacht @:vlindertje89
Gefeliciteerd @:Cat-astrophe
Wat een weekend@:Lucky_Strike
Ik had van de oud-collega's een bon gekregen voor een workshop roofvogels. Dat was vanmiddag. We kregen eerst een verhaal en een rondleiding. Daarna gingen we naar het bos en kreeg iedereen een vogel op de arm om mee te gaan wandelen. Kennelijk is dat een vorm van training die ze aan die vogels geven, zodat de beesten meer te zien krijgen dan alleen hun kooi. Ik heb de heenweg met een kerkuil gelopen en de terugweg met een erg luidruchtige Europese buizerd. Daarna kregen we koffie en taart (we waren niet voor niks in Brabant) en toen nog een uurtje vliegen met de vogels. Blijkt dat vliegen veel energie kost, dus veel van die vogels kunnen verrassend goed rennen. De gieren waren hilarisch (lomp en lelijk, maar erg goed in dingen snel opeten) en de Amerikaanse zeearend was super indrukwekkend. Al helemaal nadat hij een hapje uit het gezicht van een van de twee vogelmeneren probeerde te nemen![]()
Vanochtend had ik in het bos gelopen met de sportclub dus uiteindelijk kwam ik op 15 hardloop-km en een ruime 60 fiets-km. Dus mijn zere benen en ik liggen in bed
We hadden eerste keer bij kempervennen een huisje waar we 30 min moesten lopen naar het zwembad.. dus vorige keer bij huttenheugte een specifiek huisje gekozen, redelijk dicht bij het zwembad maar niet té dichtbij. Was echt top locatie. En park beviel ook beter dan Kempervennen dus idd maar precies dezelfde gekozen nu. Maar zo'n kleiner park lijkt me ook heerlijk, lekker overzichtelijk en alles dichtbij. En qua reistijd zou Erperheide voor mij zelfs half uur dichterbij zijn dan Huttenheugte, en voor collegavriendin ook 20 min dichterbij. Dus ik zet m op het lijstje voor het voorjaarquote:Op maandag 11 november 2024 21:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah! Wel leuk om naar dezelfde te gaan. Dan weet je wat je krijgt.
Huttenheugte is best groot. Wat niet vervelend is, behalve met een klein moe kind.
Dit verbaasde mij ook wel hier dat het klein is. Personeel zegt ook dat je 8 minuten nodig hebt om van de park randen naar de andere kant te lopen. Echt groot is het dus niet.
Leuke grote kinderboerderij zit er bij. Nu is alles ook erg aangekleed met kerstlampjes. Alles is gewoon gezellig verlicht. Personeel is enorm vriendelijk.
Als ik ergens over moet klagen zijn het de omkleedhokjes in het zwembad. Die zijn erg krap. Ook met een baby.
Was voor ons ook een gok. Maar pakte goed uit. En heel ver is het niet vanaf de grens. We zijn zondag in Weert geweest (boodschappen) en dat was een kleine 30 minuten rijden tot innhet centrum.
Eerste keer Huttenheugte zaten we achter de fietsenverhuur. Was prima. Tweede keer aan het meer op 10 minuten lopen van centrum.quote:Op maandag 11 november 2024 21:07 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
We hadden eerste keer bij kempervennen een huisje waar we 30 min moesten lopen naar het zwembad.. dus vorige keer bij huttenheugte een specifiek huisje gekozen, redelijk dicht bij het zwembad maar niet té dichtbij. Was echt top locatie. En park beviel ook beter dan Kempervennen dus idd maar precies dezelfde gekozen nu. Maar zo'n kleiner park lijkt me ook heerlijk, lekker overzichtelijk en alles dichtbij. En qua reistijd zou Erperheide voor mij zelfs half uur dichterbij zijn dan Huttenheugte, en voor collegavriendin ook 20 min dichterbij. Dus ik zet m op het lijstje voor het voorjaar
Geniet van jullie vakantie!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |