quote:Op zondag 10 november 2024 23:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Over is een groot woord, wij en de hond zijn er nu, de katten en de spullen waar we het afgelopen jaar mee geleefd hebben nog in Gijon, en over een week of zo komt het meeste spul met de verhuizer.
We hebben vijf ruimtes ontdekt waarvan we het bestaan nog niet wisten
Nee, over het hoofd gezien de vorige keerquote:
Welkom!quote:Op zondag 10 november 2024 23:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Over is een groot woord, wij en de hond zijn er nu, de katten en de spullen waar we het afgelopen jaar mee geleefd hebben nog in Gijon, en over een week of zo komt het meeste spul met de verhuizer.
We hebben vijf ruimtes ontdekt waarvan we het bestaan nog niet wisten
Ik heb als vogelgekkie gevoelsmatig wat moeite met deze vogelworkshops, al lijkt het me wel indrukwekkend de beesten zo dichtbij.quote:Op zondag 10 november 2024 23:18 schreef Tele6 het volgende:
Alle andere deelnemers aan de vogelworkshop waren trouwens in stelletjes. Een paar van mijn leeftijd en verder allemaal oudere stellen. Wel een beetje saai want die mensen praten dan alleen tegen hun wederhelft
Maar goed, ze zijn niet naar de workshop gekomen om met onbekenden te socializen.
Uiteindelijk heb ik wel extra veel vragen kunnen stellen aan de vogelmeneren en superveel vogelfeitjes geleerd
Sta je toch ook raar te kijken.quote:Op zondag 10 november 2024 23:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, over het hoofd gezien de vorige keer
Eentje toen we hier al de hele middag waren. Een rond schuin dak dat vlak boven de grond eindigt. Hadden we binnen moeten zien, maar konden we niet plaatsen. Net zo lang deuren gezocht tot we er waren
Ze zijn iig allemaal in gevangenschap geboren, dus ze "weten niet beter", mocht dat een troost zijn.quote:Op zondag 10 november 2024 23:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb als vogelgekkie gevoelsmatig wat moeite met deze vogelworkshops, al lijkt het me wel indrukwekkend de beesten zo dichtbij.
Om 7:00 natgeregend, om 8:00 droog op de fiets voor fietsetappe 2 van de reis. Niet slechtquote:Op maandag 11 november 2024 09:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge op deze zonnige (hier in ieder geval) maandag.
14 maanden. Wij zijn bewust kindvrij, en daarin voelden we ons weer even bevestigd. Dat is in jouw situatie natuurlijk anders.quote:Op zondag 10 november 2024 19:38 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?
Ik begon toen nichtje 6 maanden was, toen vond ik er ook niet per se heel veel aan nog haha. Ze is nu anderhalf, kan lopen en brabbelt en zegt wat woordjes, vind het nu stuk leuker. Kan met r naar de speeltuin gaan en daar kan ze dan ook echt wat (schommel, glijbaan) en ze kan thuis ook zichzelf best even vermaken met wat speelgoed (of met kijken naar de katten, of met spelen met dozen of het kattenspeelgoed). Dat trek ik ook een stuk beter dan continu moeten vermaken of voeren of fles geven of vasthouden
Oh, en buren hebben een meisje van 2.5 maand ouder en die vinden elkaar erg gezellig. Dat helpt ook, zit meestal dan vanaf 7.30 ofzo even een uur tot twee uur bij de buren met r. Zij spelen, wij beetje thee drinken en kletsen. Dat is ook gezellig
Onbetrouwbare landrotquote:Op maandag 11 november 2024 10:16 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Wij werden wakker op volle zee. En te laat voor het ontbijt, doordat ik mijn wekker had gezet… voor de dagen die ik op de boot dacht te zullen zijn
Ik snap dat gevoel wel goed, hoor. Ik vind het heerlijk als ze er is, maar ook hartstikke vermoeiend. Ik heb altijd geroepen dat als ik niemand vind dat ik het dan gewoon alleen doe, en had toen ik net vrijgezel was bedacht dat ik op mn 34e daar serieus dingen voor zou gaan uitzoeken, op wachtlijst donor laten zetten etc. Ik ben inmiddels bijna 35, en de weekenden met nichtje hebben wel echt ervoor gezorgd dat hoe gezellig ik het ook vind, ik dit - in elk geval op dit moment - echt niet alleen ga doen. Dus als je dan al überhaupt bewust kindvrij bent, kan ik me die bevestiging van die keuze goed voorstellen haha!quote:Op maandag 11 november 2024 10:03 schreef Tuindier het volgende:
[..]
14 maanden. Wij zijn bewust kindvrij, en daarin voelden we ons weer even bevestigd. Dat is in jouw situatie natuurlijk anders.
Dat is niet nodig, we hebben in onze eigen mess een koelkast met brood, kaas, een soort boterhamworst en margarine. En een broodrooster. En sap, fruit. En koffie en thee. Maar we kunnen wel een maaktijdje overslaanquote:Op maandag 11 november 2024 10:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Onbetrouwbare landrot![]()
En nu? Honger lijden?
Inclusief de zeefjes?quote:Op maandag 11 november 2024 11:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Vaatwasser, niet zo vaak als zou moeten. Ga ‘m straks draaien enals ik er aan denk, daarna het schoonmaak programma
Dat nog minder vaakquote:Op maandag 11 november 2024 11:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Inclusief de zeefjes?![]()
De eerste jaren deed ik het nooit. Dacht dat het vanselluf ging. Hahaha.
En nu loopt het synchroon met de k-m . Handig, dattie een waarschuwing geeft.
Wasmachine doe ik niet. Moet dat ook?quote:Op maandag 11 november 2024 13:19 schreef Barreltje het volgende:
Jullie maken machines sowieso 100 x vaker schoon dan ik..
Eens per jaar doe ik eens een machine hier of daar.
De wasmachine heeft een reinigingsprogramma wat het zelf aangeeft wanneer dst.koet gebeuren, en de driver geeft ook aan wanneer de filter verschiont moet worden. Verder doe ik de water.koker als ik er weer eens in kijk en wat kalk aanslag zie..
De rest van de machines .. ehmm...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |