abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215545962
quote:
2s.gif Op zondag 10 november 2024 23:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Over is een groot woord, wij en de hond zijn er nu, de katten en de spullen waar we het afgelopen jaar mee geleefd hebben nog in Gijon, en over een week of zo komt het meeste spul met de verhuizer.

We hebben vijf ruimtes ontdekt waarvan we het bestaan nog niet wisten :')
:D Die zijn aangegroeid?
We have far more in common than that which devides us..
pi_215545968
Slaap zacht @vlindertje89 :*
Gefeliciteerd @Cat-astrophe :D
Wat een weekend :o @Lucky_Strike _O_

Ik had van de oud-collega's een bon gekregen voor een workshop roofvogels. Dat was vanmiddag. We kregen eerst een verhaal en een rondleiding. Daarna gingen we naar het bos en kreeg iedereen een vogel op de arm om mee te gaan wandelen. Kennelijk is dat een vorm van training die ze aan die vogels geven, zodat de beesten meer te zien krijgen dan alleen hun kooi. Ik heb de heenweg met een kerkuil gelopen en de terugweg met een erg luidruchtige Europese buizerd. Daarna kregen we koffie en taart (we waren niet voor niks in Brabant) en toen nog een uurtje vliegen met de vogels. Blijkt dat vliegen veel energie kost, dus veel van die vogels kunnen verrassend goed rennen. De gieren waren hilarisch (lomp en lelijk, maar erg goed in dingen snel opeten) en de Amerikaanse zeearend was super indrukwekkend. Al helemaal nadat hij een hapje uit het gezicht van een van de twee vogelmeneren probeerde te nemen :o

Vanochtend had ik in het bos gelopen met de sportclub dus uiteindelijk kwam ik op 15 hardloop-km en een ruime 60 fiets-km. Dus mijn zere benen en ik liggen in bed O+
pi_215545976
Alle andere deelnemers aan de vogelworkshop waren trouwens in stelletjes. Een paar van mijn leeftijd en verder allemaal oudere stellen. Wel een beetje saai want die mensen praten dan alleen tegen hun wederhelft :')
Maar goed, ze zijn niet naar de workshop gekomen om met onbekenden te socializen.
Uiteindelijk heb ik wel extra veel vragen kunnen stellen aan de vogelmeneren en superveel vogelfeitjes geleerd O+
pi_215545977
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 23:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
:D Die zijn aangegroeid?
Nee, over het hoofd gezien de vorige keer :')

Eentje toen we hier al de hele middag waren. Een rond schuin dak dat vlak boven de grond eindigt. Hadden we binnen moeten zien, maar konden we niet plaatsen. Net zo lang deuren gezocht tot we er waren :D
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215545982

La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215546038
quote:
2s.gif Op zondag 10 november 2024 23:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Over is een groot woord, wij en de hond zijn er nu, de katten en de spullen waar we het afgelopen jaar mee geleefd hebben nog in Gijon, en over een week of zo komt het meeste spul met de verhuizer.

We hebben vijf ruimtes ontdekt waarvan we het bestaan nog niet wisten :')
Welkom!
Leuk zeg, onontdekte ruimtes *O*
pi_215546052
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 23:18 schreef Tele6 het volgende:
Alle andere deelnemers aan de vogelworkshop waren trouwens in stelletjes. Een paar van mijn leeftijd en verder allemaal oudere stellen. Wel een beetje saai want die mensen praten dan alleen tegen hun wederhelft :')
Maar goed, ze zijn niet naar de workshop gekomen om met onbekenden te socializen.
Uiteindelijk heb ik wel extra veel vragen kunnen stellen aan de vogelmeneren en superveel vogelfeitjes geleerd O+
Ik heb als vogelgekkie gevoelsmatig wat moeite met deze vogelworkshops, al lijkt het me wel indrukwekkend de beesten zo dichtbij.
pi_215546058
quote:
2s.gif Op zondag 10 november 2024 23:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Nee, over het hoofd gezien de vorige keer :')

Eentje toen we hier al de hele middag waren. Een rond schuin dak dat vlak boven de grond eindigt. Hadden we binnen moeten zien, maar konden we niet plaatsen. Net zo lang deuren gezocht tot we er waren :D
Sta je toch ook raar te kijken.
Wel leuk om verstoppertje te spelen
pi_215546648
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 23:35 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik heb als vogelgekkie gevoelsmatig wat moeite met deze vogelworkshops, al lijkt het me wel indrukwekkend de beesten zo dichtbij.
Ze zijn iig allemaal in gevangenschap geboren, dus ze "weten niet beter", mocht dat een troost zijn.

Het houden van gedomesticeerde beesten is natuurlijk anders omdat je daarvan kunt zeggen dat het in hun aard zit om op die manier bij mensen te leven.

Wat dat betreft is dit meer zoals een dierentuin of het dolfinarium of zo.

Ik had wel de indruk dat ze erg goed voor de vogels zorgden, we hebben het hele terrein bekeken en de vogels zagen er erg fit uit.
pi_215547553
Mogge op deze zonnige (hier in ieder geval) maandag.
pi_215547626
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 09:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge op deze zonnige (hier in ieder geval) maandag.
Om 7:00 natgeregend, om 8:00 droog op de fiets voor fietsetappe 2 van de reis. Niet slecht ^O^

Ik werd heel sip wakker want ik droomde dat ik mijn Duolingo streak (bijna 1200 dagen) verloren was ;(
Maar hij is er nog hoor.
pi_215547703
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 19:38 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Hoe oud is ze?
Ik begon toen nichtje 6 maanden was, toen vond ik er ook niet per se heel veel aan nog haha. Ze is nu anderhalf, kan lopen en brabbelt en zegt wat woordjes, vind het nu stuk leuker. Kan met r naar de speeltuin gaan en daar kan ze dan ook echt wat (schommel, glijbaan) en ze kan thuis ook zichzelf best even vermaken met wat speelgoed (of met kijken naar de katten, of met spelen met dozen of het kattenspeelgoed _O- ). Dat trek ik ook een stuk beter dan continu moeten vermaken of voeren of fles geven of vasthouden :D

Oh, en buren hebben een meisje van 2.5 maand ouder en die vinden elkaar erg gezellig. Dat helpt ook, zit meestal dan vanaf 7.30 ofzo even een uur tot twee uur bij de buren met r. Zij spelen, wij beetje thee drinken en kletsen. Dat is ook gezellig :)
14 maanden. Wij zijn bewust kindvrij, en daarin voelden we ons weer even bevestigd. Dat is in jouw situatie natuurlijk anders.
pi_215547803
Mogge!

Wij werden wakker op volle zee. En te laat voor het ontbijt, doordat ik mijn wekker had gezet… voor de dagen die ik op de boot dacht te zullen zijn :P
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215548091
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2024 10:16 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Wij werden wakker op volle zee. En te laat voor het ontbijt, doordat ik mijn wekker had gezet… voor de dagen die ik op de boot dacht te zullen zijn :P
Onbetrouwbare landrot _O-
En nu? Honger lijden?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215548128
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 10:03 schreef Tuindier het volgende:

[..]
14 maanden. Wij zijn bewust kindvrij, en daarin voelden we ons weer even bevestigd. Dat is in jouw situatie natuurlijk anders.
Ik snap dat gevoel wel goed, hoor. Ik vind het heerlijk als ze er is, maar ook hartstikke vermoeiend. Ik heb altijd geroepen dat als ik niemand vind dat ik het dan gewoon alleen doe, en had toen ik net vrijgezel was bedacht dat ik op mn 34e daar serieus dingen voor zou gaan uitzoeken, op wachtlijst donor laten zetten etc. Ik ben inmiddels bijna 35, en de weekenden met nichtje hebben wel echt ervoor gezorgd dat hoe gezellig ik het ook vind, ik dit - in elk geval op dit moment - echt niet alleen ga doen. Dus als je dan al überhaupt bewust kindvrij bent, kan ik me die bevestiging van die keuze goed voorstellen haha!

Ik sliep vannacht een stuk beter O+ van 23.45 tot 7, tussendoor wel een paar keer even wakker geweest maar elke keer wel binnen half uur weer in slaap. Dus stukken beter dan de nachten hiervoor :)
pi_215548149
*O* Goede slaap *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215548454
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 10:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Onbetrouwbare landrot _O-
En nu? Honger lijden?
Dat is niet nodig, we hebben in onze eigen mess een koelkast met brood, kaas, een soort boterhamworst en margarine. En een broodrooster. En sap, fruit. En koffie en thee. Maar we kunnen wel een maaktijdje overslaan :+
We aten een appel in de ochtend en hebben om 11:30 (10:30 bij jullie) warm geluncht.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215548554
Wel origineel kado van de oud-collega’s 👍🏼@Tele6
Wij hebben zo’n middag eens beleefd in het Teutoburgerwald, boven op een berg.
Indrukwekkend herinner ik mij.

@sigme wat een pech. Dat gebeurt blijkbaar als je zo dobbert in het niks. Dan verzaken sommige dingen. Inmiddels is er lunch, toch!?
Edit: jij was sneller. 😉

@LHO wat een landgoed met onbekende ruimtes en wat een uitzicht. !

En Maandagmorgen: wasdag, koffiemachine ontkalken en vaatwasser reinigen.

Vraag: hoe vaak doen jullie het laatste eigenlijk, indien vw aanwezig?
Hier: 1 x 3 maanden tegelijk met als het k-m waarschuwingslampje brandt om te ontkalken.
pi_215548645
Vaatwasser, niet zo vaak als zou moeten. Ga ‘m straks draaien enals ik er aan denk, daarna het schoonmaak programma
pi_215548745
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 11:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Vaatwasser, niet zo vaak als zou moeten. Ga ‘m straks draaien enals ik er aan denk, daarna het schoonmaak programma
Inclusief de zeefjes? :r
De eerste jaren deed ik het nooit. Dacht dat het vanselluf ging. Hahaha.
En nu loopt het synchroon met de k-m . Handig, dattie een waarschuwing geeft.
pi_215548766
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 11:56 schreef AnneX het volgende:

[..]
Inclusief de zeefjes? :r
De eerste jaren deed ik het nooit. Dacht dat het vanselluf ging. Hahaha.
En nu loopt het synchroon met de k-m . Handig, dattie een waarschuwing geeft.
Dat nog minder vaak :@ , inderdaad :r
  maandag 11 november 2024 @ 13:19:42 #272
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215549475
Jullie maken machines sowieso 100 x vaker schoon dan ik..
Eens per jaar doe ik eens een machine hier of daar.
De wasmachine heeft een reinigingsprogramma wat het zelf aangeeft wanneer dst.koet gebeuren, en de driver geeft ook aan wanneer de filter verschiont moet worden. Verder doe ik de water.koker als ik er weer eens in kijk en wat kalk aanslag zie..
De rest van de machines .. ehmm...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_215549593
Ik ben nu met de vriezers bezig, maar de puf van de afgelopen dagen is volledig weg. Ga toch door want ik weet dat het anders nog heel lang duurt.
Net al wat plek gewonnen. Zak diepvries groenten in porties verdeeld en gevacumeerd terug in de vriezer.
pi_215550202
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:19 schreef Barreltje het volgende:
Jullie maken machines sowieso 100 x vaker schoon dan ik..
Eens per jaar doe ik eens een machine hier of daar.
De wasmachine heeft een reinigingsprogramma wat het zelf aangeeft wanneer dst.koet gebeuren, en de driver geeft ook aan wanneer de filter verschiont moet worden. Verder doe ik de water.koker als ik er weer eens in kijk en wat kalk aanslag zie..
De rest van de machines .. ehmm...
Wasmachine doe ik niet. Moet dat ook?
De vaatwasser, omdat ik mij eens rotschrok - na jaren 8)7 - van de zooi in het filter. En dat loopt nu synchroon met de km.
De vriezer 2 x jaar. Staat in de papieren agenda. 😎
De waterketel als de brokken kalk voorbijkomen. Het theezeefje wordt voor de zekerheid gebruikt bij uitschenken in de theepot.

Affijn, de machines zijn klaar. Ook een fout gemaakt bij box bestellen, vermoedde ik gister al. Dat werden vandaag twee! boxen!
Nu 11 maaltijden in huis. Past net. Wel even plannen.

Vergelijkend warenonderzoek banketstaven: nog steeds van de lidl het lekkerste :Y)
pi_215550325
@AnneX bij de tafelvriezer zouden de lades ook uit elkaar kunnen, maar heb momenteel nauwelijks kracht in m’n handen dus dat lukt me nu niet. Straks de lades van de inbouw vriezer testen
(Heb al weer heel veel ruimte terug gevonden)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')