abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215541519
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 15:57 schreef Syrena het volgende:
Eigen aanhanger *O*

Kunnen jullie 'm binnenzetten?
De onze moest tijdens de renovatie buiten staan, garage stond vol met alles. Na 1 week van de oprit gejat, inclusief het restant oud ijzer dat er in lag om nog af te voeren :') disselslot hadden ze achtergelaten oO<
Dat is balen zeg! Zonde ook. Deze staat nu binnen. Hij staat in de weg maar buiten durven we inderdaad niet aan. We hebben alleen nog een disselslot. Binnenkort kopen we een wielslot. Dan kan hij wel buiten staan, mijn auto staat er dan ook meestal voor.
Spoilers!
pi_215541689
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 15:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo, ik leef ook nog. Min of meer. Gisteren 5 afspraken en daardoor van 9.00 tot 23.30 de deur uit geweest.

We hebben gekeken bij iemand thuis tijdens de Duurzame Huizenroute, dat was erg interessant. We hebben flink wat inspiratie opgedaan voor de verbouwing die over een paar jaar plaats gaat vinden.

Verder geen proefrit gemaakt in auto 1 want die werd voor onze neus verkocht. Wel een onverwachte rit in auto 2. Die is tof met matige stoelen en 3000 euro te duur.

Afspraak via Marktplaats voor een aanhanger. Daarna feestje bij vrienden.

Vandaag uitgeput wakker. Om 9.30 de aanhanger opgehaald. Daarna naar Waalwijk voor een proefrit in andere auto 2. Goedkoper maar binnen enorm veel schade. Moeilijk moeilijk. En we hebben nu dus nog steeds niet in auto 1 gereden dus kiezen kan nog steeds niet }:|

Uur geleden thuisgekomen. Uur eerder dan verwacht dus op de laatste benen toch nog maar de stofzuiger er door, opgeruimd en bed verschoond.

Inmiddels zijn we wel toe aan weekend :X

Maar! Na 8,5 jaar bussen en aanhangers huren, hebben we eindelijk onze eigen aanhanger *O*
Gefeliciteerd! Nu hoor je echt bij het burgerlijke cluppie! (Ik vind het bij ons een enorme sta in de weg, maar voor alle verbouwingen en werk aan de tuin is het toch wel heel erg handig)

Je hebt toch wel even gezwaaid hè? Ik was ook in Waalwijk *O*

Wat voor auto’s kijken jullie naar? :)
pi_215541746
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2024 16:16 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Gefeliciteerd! Nu hoor je echt bij het burgerlijke cluppie! (Ik vind het bij ons een enorme sta in de weg, maar voor alle verbouwingen en werk aan de tuin is het toch wel heel erg handig)

Je hebt toch wel even gezwaaid hè? Ik was ook in Waalwijk *O*

Wat voor auto’s kijken jullie naar? :)
Burgerlijkheid O+ Hij zal hier de komende jaren nog wel in de weg gaan staan maar op termijn krijgt hij een vaste plaats.

Niet gezwaaid, wel aan je gedacht want we reden drie keer langs je ziekenhuis. We reden steeds verkeerd. Te druk met de auto en niet met de navigatie.

We willen een Hyundai Ioniq of een Opel Avensis, beiden elektrisch. We hebben niets in te ruilen en het wordt voor het eerst in jaren een privéauto dus alles moet uit eigen zak komen :X
Spoilers!
pi_215541765
Candaasje, weet je eigenlijk al wanneer je overstapt van ziekenhuis?
Spoilers!
  Moderator zondag 10 november 2024 @ 16:23:37 #180
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215541782
Avensis is een Toyota toch?
Maar elektrisch? Dan sta je elke 100km bij een laadpaal met de sleurhut?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215541856
Oh, Ampera hoor ik nu. Pas twee keer in gereden dit weekend :D

Deze gaat de caravan niet trekken. Dat doet mijn auto.
Spoilers!
pi_215542003
Pfff bijna klaar. “Pantry” is opgeruimd en heringericht. Nu bijna klaar met de koelkast. Morgen de vriezers, daar heb ik nu geen puf meer voor.

Als ik dat lees ben ik blij dat ik geen auto hoef te kopen. Zoveel keuzes al ben je natuurlijk vaak beperkt door de kosten. Soms zie ik wel eens iets langskomen en da’s toch met een normaal salaris niet te betalen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_215542119
En o|O kom er na tig keer schoonmaken en ergeren erachter dat de voorkant van de groentelade eraf kan zodat je die rottige hoekjes makkelijk kunt schoonmaken (kom er achter nadat het schoon is )
pi_215542187
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:55 schreef Kaatje1 het volgende:
En o|O kom er na tig keer schoonmaken en ergeren erachter dat de voorkant van de groentelade eraf kan zodat je die rottige hoekjes makkelijk kunt schoonmaken (kom er achter nadat het schoon is )
Oei is dat zo 8)7
Sta dan vaak met een tandenstoker te mieren.

Feli met de aanhanger @Lucky w/
pi_215542350
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 17:03 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oei is dat zo 8)7
Sta dan vaak met een tandenstoker te mieren.

Feli met de aanhanger @:lucky w/
Ik dus ook, of met een haaknaald met stukje keukenpapier eraan. Bij de vorige was het niet zo maar deze dus wel. Echt, ik heb dat ding anderhalf jaar, maak het regelmatig schoon en dacht al vaker “voel dat er wat beweging in zit”. Goed gekeken en ik moet wat lipjes indrukken en dan komt het los.
pi_215542484
Grote dut gedaan O+
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 november 2024 @ 18:14:58 #187
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_215542992
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 15:17 schreef AnneX het volgende:
@:borisz Een sinterklaas-kerst-verjaarskadootje?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had het boekje gezien idd. Vislijn staat er ook in :P
Sowieso hun uitgeverij ^O^
Heb meerdere boekjes van ze.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_215543494
Heeft er hier nog iemand Jumbo servieszegels over? Ik wil ze graag hebben. Mijn linkje staat in de OP van dit topic: FHF / [Jumbo] servies/gourmetzegels
Spoilers!
pi_215543496
'avond.
@vlindertje89 Oppassen was leuk maar ook vermoeiend. Eerlijk gezegd was ik na een paar uur er wel weer klaar mee, en dan is ze ook nog een heel makkelijk kind, ze sliep van 20 tot 07. Maar die constante eten-slapen-entertainen-luiers cyclus kan ik weinig mee. Ik ben geen baby-mens.
pi_215543855
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 19:09 schreef Tuindier het volgende:
'avond.
@:vlindertje89 Oppassen was leuk maar ook vermoeiend. Eerlijk gezegd was ik na een paar uur er wel weer klaar mee, en dan is ze ook nog een heel makkelijk kind, ze sliep van 20 tot 07. Maar die constante eten-slapen-entertainen-luiers cyclus kan ik weinig mee. Ik ben geen baby-mens.
Hoe oud is ze?
Ik begon toen nichtje 6 maanden was, toen vond ik er ook niet per se heel veel aan nog haha. Ze is nu anderhalf, kan lopen en brabbelt en zegt wat woordjes, vind het nu stuk leuker. Kan met r naar de speeltuin gaan en daar kan ze dan ook echt wat (schommel, glijbaan) en ze kan thuis ook zichzelf best even vermaken met wat speelgoed (of met kijken naar de katten, of met spelen met dozen of het kattenspeelgoed _O- ). Dat trek ik ook een stuk beter dan continu moeten vermaken of voeren of fles geven of vasthouden :D

Oh, en buren hebben een meisje van 2.5 maand ouder en die vinden elkaar erg gezellig. Dat helpt ook, zit meestal dan vanaf 7.30 ofzo even een uur tot twee uur bij de buren met r. Zij spelen, wij beetje thee drinken en kletsen. Dat is ook gezellig :)
pi_215544041
quote:
17s.gif Op zondag 10 november 2024 19:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft er hier nog iemand Jumbo servieszegels over? Ik wil ze graag hebben. Mijn linkje staat in de OP van dit topic: FHF / [Jumbo] servies/gourmetzegels
Oh, even gekeken - gelukkig gebruik ik een digitale klantenkaart en er is een account.
Hoe krijg ik die 13 zegels bij jou? Zie het niet zo gauw staan.
pi_215544328
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 19:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oh, even gekeken - gelukkig gebruik ik een digitale klantenkaart en er is een account.
Hoe krijg ik die 13 zegels bij jou? Zie het niet zo gauw staan.
Als je klikt op de url hieronder, opent je Jumbo app dn dan kan je kiezen hoeveel zegels je wilt doneren :)

https://www.jumbo.com/zeg(...)c0-a2f7-0971688a58d7
Spoilers!
pi_215544422
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 19:38 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Hoe oud is ze?
Ik begon toen nichtje 6 maanden was, toen vond ik er ook niet per se heel veel aan nog haha. Ze is nu anderhalf, kan lopen en brabbelt en zegt wat woordjes, vind het nu stuk leuker. Kan met r naar de speeltuin gaan en daar kan ze dan ook echt wat (schommel, glijbaan) en ze kan thuis ook zichzelf best even vermaken met wat speelgoed (of met kijken naar de katten, of met spelen met dozen of het kattenspeelgoed _O- ). Dat trek ik ook een stuk beter dan continu moeten vermaken of voeren of fles geven of vasthouden :D

Oh, en buren hebben een meisje van 2.5 maand ouder en die vinden elkaar erg gezellig. Dat helpt ook, zit meestal dan vanaf 7.30 ofzo even een uur tot twee uur bij de buren met r. Zij spelen, wij beetje thee drinken en kletsen. Dat is ook gezellig :)
Dat klinkt wel knus idd O+
pi_215544529
Hoera w/ de blazen op de onderlip zijn geheeld. Dat scheelt al wel met eten. :Y)
De vellen hangen erbij op de bovenlip en neus. 8)7 en het trekt.
“Nee schat, uit eten zit er niet in”
  Moderator zondag 10 november 2024 @ 20:41:59 #195
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215544531
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 20:41 schreef AnneX het volgende:
Hoera w/ de blazen op de onderlip zijn geheeld. Dat scheelt al wel met eten. :Y)
De vellen hangen erbij op de bovenlip en neus. 8)7
Met hoeveel kwam mr X thuis?
pi_215544550
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 20:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Met hoeveel kwam mr X thuis?
De zevende of achtste - ben de tel kwijt - statief!
En de twee teLescopen zijn ook weer thuis.
Fijn ook, dat het een ruim huis is. Not.
En jij?
pi_215544615
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 20:41 schreef AnneX het volgende:
De vellen hangen erbij op de bovenlip en neus. 8)7 en het trekt.
“Nee schat, uit eten zit er niet in”
Stap naar heling. Hopelijk zijn bovenlip en neus snel velvrij
pi_215544660
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 16:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat lukt me hier nog steeds niet bij de diepvrieslades 8)7
pi_215544677
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 20:51 schreef Blues het volgende:

[..]
Dat lukt me hier nog steeds niet bij de diepvrieslades 8)7
Die ga ik morgen bekijken, hopelijk is dat ook zo, zou best wel tijd schelen
  Moderator zondag 10 november 2024 @ 20:52:39 #200
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215544679
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 20:43 schreef AnneX het volgende:

[..]
De zevende of achtste - ben de tel kwijt - statief!
En de twee teLescopen zijn ook weer thuis.
Fijn ook, dat het een ruim huis is. Not.
En jij?
Een Jobo ontwikkeltank 1540
https://www.grobet.be/nl/(...)grobet-bdo008-001017

Met uitbreidingsmodule 1530
https://www.kamera-express.nl/jobo-tank-modul-1530

En volgens mij een stuk of 7 spoelen
https://www.fotoimpex.com(...)o-set-reel-only.html

Dat alles voor "doe maar twee tientjes" en vervolgens krijg ik ¤40 wisselgeld van ¤50 :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')