Dat is balen zeg! Zonde ook. Deze staat nu binnen. Hij staat in de weg maar buiten durven we inderdaad niet aan. We hebben alleen nog een disselslot. Binnenkort kopen we een wielslot. Dan kan hij wel buiten staan, mijn auto staat er dan ook meestal voor.quote:Op zondag 10 november 2024 15:57 schreef Syrena het volgende:
Eigen aanhanger![]()
Kunnen jullie 'm binnenzetten?
De onze moest tijdens de renovatie buiten staan, garage stond vol met alles. Na 1 week van de oprit gejat, inclusief het restant oud ijzer dat er in lag om nog af te voerendisselslot hadden ze achtergelaten
Gefeliciteerd! Nu hoor je echt bij het burgerlijke cluppie! (Ik vind het bij ons een enorme sta in de weg, maar voor alle verbouwingen en werk aan de tuin is het toch wel heel erg handig)quote:Op zondag 10 november 2024 15:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo, ik leef ook nog. Min of meer. Gisteren 5 afspraken en daardoor van 9.00 tot 23.30 de deur uit geweest.
We hebben gekeken bij iemand thuis tijdens de Duurzame Huizenroute, dat was erg interessant. We hebben flink wat inspiratie opgedaan voor de verbouwing die over een paar jaar plaats gaat vinden.
Verder geen proefrit gemaakt in auto 1 want die werd voor onze neus verkocht. Wel een onverwachte rit in auto 2. Die is tof met matige stoelen en 3000 euro te duur.
Afspraak via Marktplaats voor een aanhanger. Daarna feestje bij vrienden.
Vandaag uitgeput wakker. Om 9.30 de aanhanger opgehaald. Daarna naar Waalwijk voor een proefrit in andere auto 2. Goedkoper maar binnen enorm veel schade. Moeilijk moeilijk. En we hebben nu dus nog steeds niet in auto 1 gereden dus kiezen kan nog steeds niet![]()
Uur geleden thuisgekomen. Uur eerder dan verwacht dus op de laatste benen toch nog maar de stofzuiger er door, opgeruimd en bed verschoond.
Inmiddels zijn we wel toe aan weekend![]()
Maar! Na 8,5 jaar bussen en aanhangers huren, hebben we eindelijk onze eigen aanhanger
Burgerlijkheidquote:Op zondag 10 november 2024 16:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Nu hoor je echt bij het burgerlijke cluppie! (Ik vind het bij ons een enorme sta in de weg, maar voor alle verbouwingen en werk aan de tuin is het toch wel heel erg handig)
Je hebt toch wel even gezwaaid hè? Ik was ook in Waalwijk![]()
Wat voor auto’s kijken jullie naar?
Oei is dat zoquote:Op zondag 10 november 2024 16:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Enkom er na tig keer schoonmaken en ergeren erachter dat de voorkant van de groentelade eraf kan zodat je die rottige hoekjes makkelijk kunt schoonmaken (kom er achter nadat het schoon is )
Ik dus ook, of met een haaknaald met stukje keukenpapier eraan. Bij de vorige was het niet zo maar deze dus wel. Echt, ik heb dat ding anderhalf jaar, maak het regelmatig schoon en dacht al vaker “voel dat er wat beweging in zit”. Goed gekeken en ik moet wat lipjes indrukken en dan komt het los.quote:Op zondag 10 november 2024 17:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei is dat zo![]()
Sta dan vaak met een tandenstoker te mieren.
Feli met de aanhanger @:lucky
quote:Op zondag 10 november 2024 15:17 schreef AnneX het volgende:
@:borisz Een sinterklaas-kerst-verjaarskadootje?Had het boekje gezien idd. Vislijn staat er ook inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso hun uitgeverij![]()
Heb meerdere boekjes van ze.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Hoe oud is ze?quote:Op zondag 10 november 2024 19:09 schreef Tuindier het volgende:
'avond.
@:vlindertje89 Oppassen was leuk maar ook vermoeiend. Eerlijk gezegd was ik na een paar uur er wel weer klaar mee, en dan is ze ook nog een heel makkelijk kind, ze sliep van 20 tot 07. Maar die constante eten-slapen-entertainen-luiers cyclus kan ik weinig mee. Ik ben geen baby-mens.
Oh, even gekeken - gelukkig gebruik ik een digitale klantenkaart en er is een account.quote:Op zondag 10 november 2024 19:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft er hier nog iemand Jumbo servieszegels over? Ik wil ze graag hebben. Mijn linkje staat in de OP van dit topic: FHF / [Jumbo] servies/gourmetzegels
Als je klikt op de url hieronder, opent je Jumbo app dn dan kan je kiezen hoeveel zegels je wilt donerenquote:Op zondag 10 november 2024 19:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, even gekeken - gelukkig gebruik ik een digitale klantenkaart en er is een account.
Hoe krijg ik die 13 zegels bij jou? Zie het niet zo gauw staan.
Dat klinkt wel knus iddquote:Op zondag 10 november 2024 19:38 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?
Ik begon toen nichtje 6 maanden was, toen vond ik er ook niet per se heel veel aan nog haha. Ze is nu anderhalf, kan lopen en brabbelt en zegt wat woordjes, vind het nu stuk leuker. Kan met r naar de speeltuin gaan en daar kan ze dan ook echt wat (schommel, glijbaan) en ze kan thuis ook zichzelf best even vermaken met wat speelgoed (of met kijken naar de katten, of met spelen met dozen of het kattenspeelgoed). Dat trek ik ook een stuk beter dan continu moeten vermaken of voeren of fles geven of vasthouden
Oh, en buren hebben een meisje van 2.5 maand ouder en die vinden elkaar erg gezellig. Dat helpt ook, zit meestal dan vanaf 7.30 ofzo even een uur tot twee uur bij de buren met r. Zij spelen, wij beetje thee drinken en kletsen. Dat is ook gezellig
Met hoeveel kwam mr X thuis?quote:Op zondag 10 november 2024 20:41 schreef AnneX het volgende:
Hoerade blazen op de onderlip zijn geheeld. Dat scheelt al wel met eten.
![]()
De vellen hangen erbij op de bovenlip en neus.
De zevende of achtste - ben de tel kwijt - statief!quote:
Stap naar heling. Hopelijk zijn bovenlip en neus snel velvrijquote:Op zondag 10 november 2024 20:41 schreef AnneX het volgende:
Hoerade blazen op de onderlip zijn geheeld. Dat scheelt al wel met eten.
![]()
De vellen hangen erbij op de bovenlip en neus.en het trekt.
“Nee schat, uit eten zit er niet in”
Dat lukt me hier nog steeds niet bij de diepvriesladesquote:Op zondag 10 november 2024 16:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Enkom er na tig keer schoonmaken en ergeren erachter dat de voorkant van de groentelade eraf kan zodat je die rottige hoekjes makkelijk kunt schoonmaken (kom er achter nadat het schoon is )
Die ga ik morgen bekijken, hopelijk is dat ook zo, zou best wel tijd schelenquote:Op zondag 10 november 2024 20:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat lukt me hier nog steeds niet bij de diepvrieslades
Een Jobo ontwikkeltank 1540quote:Op zondag 10 november 2024 20:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
De zevende of achtste - ben de tel kwijt - statief!
En de twee teLescopen zijn ook weer thuis.
Fijn ook, dat het een ruim huis is. Not.
En jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |