Voor Autocad?quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:10 schreef derLudolf het volgende:
Ik ben een salontafel aan het tekenen in Inventor
Zoiets vond ik wel leuk
https://schomakermeubels.nl/product/salontafel-eiken-staal/
Maar volgens mij kan ik dat voor dat geld goedkoper zelf, dus nu alvast het staalwerk even aan het tekenen.
Op het werk heb het meeste uitgebreide model 3D muis, de SpaceMouse Enterprise
[ afbeelding ]
Thuis heb ik de compact
[ afbeelding ]
Die grote knop in het midden kun je draaien, optillen, indrukken, naar links/rechts en op die manier kun je om je 3D model heendraaien, inzoomen etc. Het basismodel heeft 2 programeerbare knoppen, die grote heel veel.
Normale muis doe ik links en 3d muis rechts. Ik heb al een aantal keren tevergeefs rechts op escape willen drukken
Eigenlijk wel hilarisch dat Nederland zich opwindt over dat de VS zo een smerige populist kiest...quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:38 schreef Blues het volgende:
Jip vd Toorn in de VK .....
[ link | afbeelding ]
Tja, wanneer Trump omvalt krijg je dezequote:Op zaterdag 9 november 2024 16:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hilarisch dat Nederland zich opwindt over dat de VS zo een smerige populist kiest...
Nee Inventor. Zelfde bedrijf, Autodesk.quote:
En over de politieke situatie in D was dus echt niets op de Nederlandse tv dinsdag.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hilarisch dat Nederland zich opwindt over dat de VS zo een smerige populist kiest...
Later op de avond wel hoorquote:Op zaterdag 9 november 2024 16:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En over de politieke situatie in D was dus echt niets op de Nederlandse tv dinsdag.
Buurland, Hallo? Grootste handelspartner, belangrijk in Europa...
Daar wind ik mij al heel lang over op, net als over Frankrijk, of andere landen in Europa. Als een agent in de VS iemand neerschiet is dat heel belangrijk voor het nieuws, maar wat er gebeurd in Europa , staat achter op het fornuis.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En over de politieke situatie in D was dus echt niets op de Nederlandse tv dinsdag.
Buurland, Hallo? Grootste handelspartner, belangrijk in Europa...
SPOILER: Bonusplaatje van Finn, de tienjarige hond. Lag toen wel onder tafelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik vind er niets hilarisch aan.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:39 schreef borisz het volgende:
LeersumAmerongen nog meer
![]()
. De route.
Op het eindpunt kwam beste vriendin ma ons opwachten met hond. Die woont daar. We werden getrakteerd op thee en uiensoep in het dorp. Dat was een fijne opwarmer.
Boswachterij Amerongse Berg kan ik nog altijd op mn duimpje.
Geplust voor de spoilerhondSPOILER: Bonusplaatje van Finn, de tienjarige hond. Lag toen wel onder tafelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Vraag anders @ueberduitser ?quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:10 schreef derLudolf het volgende:
Ik ben een salontafel aan het tekenen in Inventor
Zoiets vond ik wel leuk
https://schomakermeubels.nl/product/salontafel-eiken-staal/
Maar volgens mij kan ik dat voor dat geld goedkoper zelf, dus nu alvast het staalwerk even aan het tekenen.
Op het werk heb het meeste uitgebreide model 3D muis, de SpaceMouse Enterprise
[ afbeelding ]
Thuis heb ik de compact
[ afbeelding ]
Die grote knop in het midden kun je draaien, optillen, indrukken, naar links/rechts en op die manier kun je om je 3D model heendraaien, inzoomen etc. Het basismodel heeft 2 programeerbare knoppen, die grote heel veel.
Normale muis doe ik links en 3d muis rechts. Ik heb al een aantal keren tevergeefs rechts op escape willen drukken
quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:39 schreef borisz het volgende:
LeersumAmerongen nog meer
![]()
. De route.
Op het eindpunt kwam beste vriendin ma ons opwachten met hond. Die woont daar. We werden getrakteerd op thee en uiensoep in het dorp. Dat was een fijne opwarmer.
Boswachterij Amerongse Berg kan ik nog altijd op mn duimpje.
Alsof hond 19 km had gewandeld.SPOILER: Bonusplaatje van Finn, de tienjarige hond. Lag toen wel onder tafelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou hond niet meer trekkenquote:
Water geraagd zich als non-newton fluid. Ongeacht wat je er eerst in gooit.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:34 schreef derLudolf het volgende:
"domme" filmpjes op FB, maar toch iets van opgestoken.
Man springt van cliff*/fjord de zee in. Echt beduidend verder dan 10 meter naar beneden. Voor hij springt gooit ie eerst een steen naar beneden, ik dacht, ter controle dat er veilig kon vallen, de rotsen in de zee niet stiekem een stuk verder uitsteken.
Maar las dus in de commentaren dat dat is om de oppervlaktespanning te brekenBest logisch
i remember you well in the chelsea hotel.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:39 schreef Blues het volgende:
Podcast tip (voor als je de podcast topics in LIT of CRI niet volgt):
De laatste dagen van Janis Joplin.
Geweldig gemaakt en zo compleet![]()
https://www.nporadio5.nl/(...)van-janis-joplin-s05
Oeiquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:20 schreef Sarabi het volgende:
Morgen uiteten met minstens 1 Trump supporter (of de andere 2 twijfel ik nog). Benieuwd of het erg gezellig gaat worden
Ohh wat heerlijkquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Helemaal blij met mezelf, alle lades zijn opgeruimd. Kan voor de hele sc taarten bakken en dan heb ik nog springvormen over. Ook krijgt iedereen dan een cupcake, zoveel bakjes gevondenvuilniszak met rommel, oude handleidingen etc weggegooid en foto’s gemaakt voor de weggeefhoek van dingen die nog goed bruikbaar zijn. Morgen of maandag (hoef niet te werken) de diepe keukenkast opruimen en evt herinrichten.
Oopsquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oei
Zag gisteren een amerikaans filmpje van een jonge vrouw die er achter kwam dat haar vriend trump had gestemd. Gezien de gezichten van de anderen in de kamer leek het me wel echt. De jingen heeft én geen werkend trommelvlies meer én geen vriendin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
OopsBen benieuwd, hoop dat jullie wel een leuke avond hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Death divers beg to differquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:19 schreef z80 het volgende:
[..]
Water geraagd zich als non-newton fluid. Ongeacht wat je er eerst in gooit.
Het watert dien je te raken met zo min mogelijk oppervlak, en als een wig het water te spijten.
Dus eerst met de voeten tegen elkaar en tenen naar beneden, of eerst handen tegen elkaar als eerste.
Al het andere is vragen om ellende.
Hoop het ook.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd, hoop dat jullie wel een leuke avond hebben
En zij heeft geen vriend meer. Misschien ook geen dak boven dr hoofd.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oei
Zag gisteren een amerikaans filmpje van een jonge vrouw die er achter kwam dat haar vriend trump had gestemd. Gezien de gezichten van de anderen in de kamer leek het me wel echt. De jingen heeft én geen werkend trommelvlies meer én geen vriendin
Toeval dat je er was?quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:51 schreef z80 het volgende:
Op de vraag waar was je 35 jaar geleden kan ik een keer wel antwoorden.
In Berlijn. Zowel west als oost. Het laatste weekeinde dat de muur er nog echt stond.
En wat breekt als eerste de waterlijn? Bij die gene waar dit niet helemaal goed ging zijn vuurrode schouders het resultaat.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Death divers beg to differ
Bekijk deze YouTube-video
Ze waren aan het bellen, leek me een paar studentenquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En zij heeft geen vriend meer. Misschien ook geen dak boven dr hoofd.
Eigenlijk wel. Dat de muur dat weekeinde zou vallen wisten mijn ouders niet. Wel dat deze op omvallen stond.quote:
Zie net dat er vanavond het rememberance concert in de RAH is en op de bbc te zien isquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:36 schreef Blues het volgende:
Vriendinnetje zit met dochter in Londen. Ze gaat morgenavond zingen in een groot koorproject in de Royal Albert Hall. Zo leuk om mee te genieten
Handen én voeten of ellebogen én knieën.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:56 schreef z80 het volgende:
[..]
En wat breekt als eerste de waterlijn? Bij die gene waar dit niet helemaal goed ging zijn vuurrode schouders het resultaat.
quote:eerst met de voeten tegen elkaar en tenen naar beneden, of eerst handen tegen elkaar als eerste.
Al het andere is vragen om ellende.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:35 schreef flipsen het volgende:
Na afgelopen donderdag alles op de baan verprutst te hebben, vandaag gelukkig alles gewonnen (met mijn vaste padel-partner). Nu snel naar huis, hotelhondjes naar buiten laten (warm hier, 25 graden). En eens kijken of DHL ofzo de taarten van @:Kaatje1 niet kan bezorgen in Argentinie
Hoe laaaaat en waar? Zit te scrollen door digitale info. En ik zie het niet.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zie net dat er vanavond het rememberance concert in de RAH is en op de bbc te zien is
Ken je Veroordeeld al?quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:34 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ohh wat heerlijk![]()
Ik wil dit ook al een tijd doen. Kerstvakantie denk ik. Denk dat ik precies hetzelfde ga hebben als jij
Oh, en ik zie podcast tips. In dat kader, mocht je strafrecht of zaken interessant vinden: napleiten! Ik vind het bijzonder interessant. Ik kies wel bewust welke afleveringen ik wel en niet luister (er is bv ook een aflevering over de zaak mbt Anne Faber, en die luister ik niet omdat dat te dichtbij komt, en sommige anderen ook niet omdat ik denk dat de inhoud van die zaak voor mij te heftig is). Maar van alles wat ik tot nu toe wel geluisterd heb, waar bv ook de zaak Robert M. tussen zat, heb ik geen 'last' gehad. De insteek is dat een journalist en advocaat samen met een rechter/officier v justitie/advocaat een zaak (altijd al helemaal afgerond incl evt hoger beroep etc, waarbij de uitkomst dus echt vaststaat) van de betreffende gast nabespreken. Het gaat dan ook over wat was er aan bewijs, wat voor strategie werd gevoerd, wat voor afwegingen zijn gemaakt etc.
Ja hallo, eerst heel CUL SC blij maken met het vooruitzicht van taart en dan terugkrabbelen, dat kan natuurlijk niet hequote:Op zaterdag 9 november 2024 19:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]Moet ik ze eerst eens maken. Ik heb voldoende springvormen, daar zit nog geen taart in (en heeft er ook al lang geen taart ingezeten 😂 (ben niet zo’n taarteter/taartbakker)
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja hallo, eerst heel CUL SC blij maken met het vooruitzicht van taart en dan terugkrabbelen, dat kan natuurlijk niet he
Ik kan geweldig taart bakken opeten.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]Ik zei dat het kon, niet dat ik het zou gaan doen
moet er niet aan denken. @:annex en @:blues kunnen geweldig bakken en vast nog wel meer mensen hier
Kaatje heeft net haar keukenmachine verkocht, ze kan nu geen taart meer bakkenquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja hallo, eerst heel CUL SC blij maken met het vooruitzicht van taart en dan terugkrabbelen, dat kan natuurlijk niet he
Woensdag komt een foodprocessor binnen. Iets minder mogelijkheden maar kan gewoon deeg makenquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kaatje heeft net haar keukenmachine verkocht, ze kan nu geen taart meer bakken![]()
Wil niet zeggen dat het echt onmisbaar is, maar sommige dingen zijn zonder stuk lastiger te maken.
g heeft vdg ook iets heel lekkers gebakkenquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]Ik zei dat het kon, niet dat ik het zou gaan doen
moet er niet aan denken. @:annex en @:blues kunnen geweldig bakken en vast nog wel meer mensen hier
Opgelost dus. Zoiets voor mij graagquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Woensdag komt een foodprocessor binnen. Iets minder mogelijkheden maar kan gewoon deeg maken
Geloof dat ik hier wel een hapje zou lusten. Maar maken, moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Opgelost dus. Zoiets voor mij graag![]()
[ afbeelding ]
Ik had hier geen rekening mee gehouden, sorryquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja ik ben dus wel wat voorzichtig met crime-podcasts, want ik ben daar wel gevoelig voor en kan dus daar snel last van krijgen (angstig van worden). De focus op het juridische aspect hier zorgt dat ik dat hier nog niet heb, icm wel dus ook zorgvuldig uitkiezen welke ik luister.
Ik had net voor het eerst in best wat tijd weer wat paniek om iets waarvan ik rationeel weet dat het niet heel waarschijnlijk is, maar het alsnog niet zo voelt en ik weer denk dat als ik er niks mee doe ik er dood aan kan gaan. De paniek is wel een beetje gezakt, maar de spanning nog niet helemaal weg. Bah. Mocht iemand er via pm/dm even over willen praten dan graag, maar deel liever niet alle inhoud hier.
Oh neejoh, geeft helemaal niks! Het zijn prima tips en ik kan natuurlijk altijd zelf bij de omschrijving kijken welke ik denk dat ik wel geschikt vind en welke nietquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik had hier geen rekening mee gehouden, sorry![]()
Om te tekenen? Das m'n werk, dus ik kan dat zelf ook. En het spul in elkaar lassen willen de jongens op mn werk ook wel doenquote:
OK.quote:Op zondag 10 november 2024 00:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Om te tekenen? Das m'n werk, dus ik kan dat zelf ook. En het spul in elkaar lassen willen de jongens op mn werk ook wel doen
Ik ook. Eindelijk weer, in februari had ik spit en Doesburg deze zomer had ik geen tijd.quote:Op zondag 10 november 2024 00:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
OK.
Das waar.
Ben jij morgen ook naar Hilversum? Mn?X wèl 😎 dus.
Rond 12 uur istie daar met nog 2 fotografen. Mét ‘iets’ ofwel 2 telescopen.quote:Op zondag 10 november 2024 09:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ook. Eindelijk weer, in februari had ik spit en Doesburg deze zomer had ik geen tijd.
Ach, dan krijg je wel waar voor je geld moet je maar denkenquote:Op zondag 10 november 2024 09:56 schreef sigme het volgende:
Mogge! Ik had gedacht varend wakker te worden, maar we lagen nog in de haven. We liggen nóg in de haven.
Da’s ook onze benaderingquote:Op zondag 10 november 2024 11:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ach, dan krijg je wel waar voor je geld moet je maar denken
Het gaat zoals het gaat..quote:Op zondag 10 november 2024 09:56 schreef sigme het volgende:
Mogge! Ik had gedacht varend wakker te worden, maar we lagen nog in de haven. We liggen nóg in de haven.
Hij ligt zo te zien relaxed te wachten op wacht komen gaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is balen zeg! Zonde ook. Deze staat nu binnen. Hij staat in de weg maar buiten durven we inderdaad niet aan. We hebben alleen nog een disselslot. Binnenkort kopen we een wielslot. Dan kan hij wel buiten staan, mijn auto staat er dan ook meestal voor.quote:Op zondag 10 november 2024 15:57 schreef Syrena het volgende:
Eigen aanhanger![]()
Kunnen jullie 'm binnenzetten?
De onze moest tijdens de renovatie buiten staan, garage stond vol met alles. Na 1 week van de oprit gejat, inclusief het restant oud ijzer dat er in lag om nog af te voerendisselslot hadden ze achtergelaten
Gefeliciteerd! Nu hoor je echt bij het burgerlijke cluppie! (Ik vind het bij ons een enorme sta in de weg, maar voor alle verbouwingen en werk aan de tuin is het toch wel heel erg handig)quote:Op zondag 10 november 2024 15:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo, ik leef ook nog. Min of meer. Gisteren 5 afspraken en daardoor van 9.00 tot 23.30 de deur uit geweest.
We hebben gekeken bij iemand thuis tijdens de Duurzame Huizenroute, dat was erg interessant. We hebben flink wat inspiratie opgedaan voor de verbouwing die over een paar jaar plaats gaat vinden.
Verder geen proefrit gemaakt in auto 1 want die werd voor onze neus verkocht. Wel een onverwachte rit in auto 2. Die is tof met matige stoelen en 3000 euro te duur.
Afspraak via Marktplaats voor een aanhanger. Daarna feestje bij vrienden.
Vandaag uitgeput wakker. Om 9.30 de aanhanger opgehaald. Daarna naar Waalwijk voor een proefrit in andere auto 2. Goedkoper maar binnen enorm veel schade. Moeilijk moeilijk. En we hebben nu dus nog steeds niet in auto 1 gereden dus kiezen kan nog steeds niet![]()
Uur geleden thuisgekomen. Uur eerder dan verwacht dus op de laatste benen toch nog maar de stofzuiger er door, opgeruimd en bed verschoond.
Inmiddels zijn we wel toe aan weekend![]()
Maar! Na 8,5 jaar bussen en aanhangers huren, hebben we eindelijk onze eigen aanhanger
Burgerlijkheidquote:Op zondag 10 november 2024 16:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Nu hoor je echt bij het burgerlijke cluppie! (Ik vind het bij ons een enorme sta in de weg, maar voor alle verbouwingen en werk aan de tuin is het toch wel heel erg handig)
Je hebt toch wel even gezwaaid hè? Ik was ook in Waalwijk![]()
Wat voor auto’s kijken jullie naar?
Oei is dat zoquote:Op zondag 10 november 2024 16:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Enkom er na tig keer schoonmaken en ergeren erachter dat de voorkant van de groentelade eraf kan zodat je die rottige hoekjes makkelijk kunt schoonmaken (kom er achter nadat het schoon is )
Ik dus ook, of met een haaknaald met stukje keukenpapier eraan. Bij de vorige was het niet zo maar deze dus wel. Echt, ik heb dat ding anderhalf jaar, maak het regelmatig schoon en dacht al vaker “voel dat er wat beweging in zit”. Goed gekeken en ik moet wat lipjes indrukken en dan komt het los.quote:Op zondag 10 november 2024 17:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei is dat zo![]()
Sta dan vaak met een tandenstoker te mieren.
Feli met de aanhanger @:lucky
quote:Op zondag 10 november 2024 15:17 schreef AnneX het volgende:
@:borisz Een sinterklaas-kerst-verjaarskadootje?Had het boekje gezien idd. Vislijn staat er ook inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso hun uitgeverij![]()
Heb meerdere boekjes van ze.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Hoe oud is ze?quote:Op zondag 10 november 2024 19:09 schreef Tuindier het volgende:
'avond.
@:vlindertje89 Oppassen was leuk maar ook vermoeiend. Eerlijk gezegd was ik na een paar uur er wel weer klaar mee, en dan is ze ook nog een heel makkelijk kind, ze sliep van 20 tot 07. Maar die constante eten-slapen-entertainen-luiers cyclus kan ik weinig mee. Ik ben geen baby-mens.
Oh, even gekeken - gelukkig gebruik ik een digitale klantenkaart en er is een account.quote:Op zondag 10 november 2024 19:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft er hier nog iemand Jumbo servieszegels over? Ik wil ze graag hebben. Mijn linkje staat in de OP van dit topic: FHF / [Jumbo] servies/gourmetzegels
Als je klikt op de url hieronder, opent je Jumbo app dn dan kan je kiezen hoeveel zegels je wilt donerenquote:Op zondag 10 november 2024 19:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, even gekeken - gelukkig gebruik ik een digitale klantenkaart en er is een account.
Hoe krijg ik die 13 zegels bij jou? Zie het niet zo gauw staan.
Dat klinkt wel knus iddquote:Op zondag 10 november 2024 19:38 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?
Ik begon toen nichtje 6 maanden was, toen vond ik er ook niet per se heel veel aan nog haha. Ze is nu anderhalf, kan lopen en brabbelt en zegt wat woordjes, vind het nu stuk leuker. Kan met r naar de speeltuin gaan en daar kan ze dan ook echt wat (schommel, glijbaan) en ze kan thuis ook zichzelf best even vermaken met wat speelgoed (of met kijken naar de katten, of met spelen met dozen of het kattenspeelgoed). Dat trek ik ook een stuk beter dan continu moeten vermaken of voeren of fles geven of vasthouden
Oh, en buren hebben een meisje van 2.5 maand ouder en die vinden elkaar erg gezellig. Dat helpt ook, zit meestal dan vanaf 7.30 ofzo even een uur tot twee uur bij de buren met r. Zij spelen, wij beetje thee drinken en kletsen. Dat is ook gezellig
Met hoeveel kwam mr X thuis?quote:Op zondag 10 november 2024 20:41 schreef AnneX het volgende:
Hoerade blazen op de onderlip zijn geheeld. Dat scheelt al wel met eten.
![]()
De vellen hangen erbij op de bovenlip en neus.
De zevende of achtste - ben de tel kwijt - statief!quote:
Stap naar heling. Hopelijk zijn bovenlip en neus snel velvrijquote:Op zondag 10 november 2024 20:41 schreef AnneX het volgende:
![]()
De vellen hangen erbij op de bovenlip en neus.en het trekt.
“Nee schat, uit eten zit er niet in”
Dat lukt me hier nog steeds niet bij de diepvriesladesquote:Op zondag 10 november 2024 16:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Enkom er na tig keer schoonmaken en ergeren erachter dat de voorkant van de groentelade eraf kan zodat je die rottige hoekjes makkelijk kunt schoonmaken (kom er achter nadat het schoon is )
Die ga ik morgen bekijken, hopelijk is dat ook zo, zou best wel tijd schelenquote:Op zondag 10 november 2024 20:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat lukt me hier nog steeds niet bij de diepvrieslades
Een Jobo ontwikkeltank 1540quote:Op zondag 10 november 2024 20:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
De zevende of achtste - ben de tel kwijt - statief!
En de twee teLescopen zijn ook weer thuis.
Fijn ook, dat het een ruim huis is. Not.
En jij?
Fijn dat het de goede kant op gaatquote:Op zondag 10 november 2024 20:41 schreef AnneX het volgende:
![]()
De vellen hangen erbij op de bovenlip en neus.en het trekt.
“Nee schat, uit eten zit er niet in”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |