Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook, maar dat is wel erg logisch.
Kijk die man wil ook niet van alles breken en hij landde niet bepaald zo op het water dat ie zacht neer kwam - dus hij zal weten wat hij doet.
Voor Autocad?quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:10 schreef derLudolf het volgende:
Ik ben een salontafel aan het tekenen in Inventor
Zoiets vond ik wel leuk
https://schomakermeubels.nl/product/salontafel-eiken-staal/
Maar volgens mij kan ik dat voor dat geld goedkoper zelf, dus nu alvast het staalwerk even aan het tekenen.
Op het werk heb het meeste uitgebreide model 3D muis, de SpaceMouse Enterprise
[ afbeelding ]
Thuis heb ik de compact
[ afbeelding ]
Die grote knop in het midden kun je draaien, optillen, indrukken, naar links/rechts en op die manier kun je om je 3D model heendraaien, inzoomen etc. Het basismodel heeft 2 programeerbare knoppen, die grote heel veel.
Normale muis doe ik links en 3d muis rechts. Ik heb al een aantal keren tevergeefs rechts op escape willen drukken
Eigenlijk wel hilarisch dat Nederland zich opwindt over dat de VS zo een smerige populist kiest...quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:38 schreef Blues het volgende:
Jip vd Toorn in de VK .....
[ link | afbeelding ]
Tja, wanneer Trump omvalt krijg je dezequote:Op zaterdag 9 november 2024 16:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hilarisch dat Nederland zich opwindt over dat de VS zo een smerige populist kiest...
Nee Inventor. Zelfde bedrijf, Autodesk.quote:
En over de politieke situatie in D was dus echt niets op de Nederlandse tv dinsdag.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hilarisch dat Nederland zich opwindt over dat de VS zo een smerige populist kiest...
Later op de avond wel hoorquote:Op zaterdag 9 november 2024 16:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En over de politieke situatie in D was dus echt niets op de Nederlandse tv dinsdag.
Buurland, Hallo? Grootste handelspartner, belangrijk in Europa...
Daar wind ik mij al heel lang over op, net als over Frankrijk, of andere landen in Europa. Als een agent in de VS iemand neerschiet is dat heel belangrijk voor het nieuws, maar wat er gebeurd in Europa , staat achter op het fornuis.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En over de politieke situatie in D was dus echt niets op de Nederlandse tv dinsdag.
Buurland, Hallo? Grootste handelspartner, belangrijk in Europa...
SPOILER: Bonusplaatje van Finn, de tienjarige hond. Lag toen wel onder tafelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik vind er niets hilarisch aan.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:39 schreef borisz het volgende:
LeersumAmerongen nog meer
![]()
. De route.
Op het eindpunt kwam beste vriendin ma ons opwachten met hond. Die woont daar. We werden getrakteerd op thee en uiensoep in het dorp. Dat was een fijne opwarmer.
Boswachterij Amerongse Berg kan ik nog altijd op mn duimpje.
Geplust voor de spoilerhondSPOILER: Bonusplaatje van Finn, de tienjarige hond. Lag toen wel onder tafelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Vraag anders @ueberduitser ?quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:10 schreef derLudolf het volgende:
Ik ben een salontafel aan het tekenen in Inventor
Zoiets vond ik wel leuk
https://schomakermeubels.nl/product/salontafel-eiken-staal/
Maar volgens mij kan ik dat voor dat geld goedkoper zelf, dus nu alvast het staalwerk even aan het tekenen.
Op het werk heb het meeste uitgebreide model 3D muis, de SpaceMouse Enterprise
[ afbeelding ]
Thuis heb ik de compact
[ afbeelding ]
Die grote knop in het midden kun je draaien, optillen, indrukken, naar links/rechts en op die manier kun je om je 3D model heendraaien, inzoomen etc. Het basismodel heeft 2 programeerbare knoppen, die grote heel veel.
Normale muis doe ik links en 3d muis rechts. Ik heb al een aantal keren tevergeefs rechts op escape willen drukken
quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:39 schreef borisz het volgende:
LeersumAmerongen nog meer
![]()
. De route.
Op het eindpunt kwam beste vriendin ma ons opwachten met hond. Die woont daar. We werden getrakteerd op thee en uiensoep in het dorp. Dat was een fijne opwarmer.
Boswachterij Amerongse Berg kan ik nog altijd op mn duimpje.
Alsof hond 19 km had gewandeld.SPOILER: Bonusplaatje van Finn, de tienjarige hond. Lag toen wel onder tafelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou hond niet meer trekkenquote:
Water geraagd zich als non-newton fluid. Ongeacht wat je er eerst in gooit.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:34 schreef derLudolf het volgende:
"domme" filmpjes op FB, maar toch iets van opgestoken.
Man springt van cliff*/fjord de zee in. Echt beduidend verder dan 10 meter naar beneden. Voor hij springt gooit ie eerst een steen naar beneden, ik dacht, ter controle dat er veilig kon vallen, de rotsen in de zee niet stiekem een stuk verder uitsteken.
Maar las dus in de commentaren dat dat is om de oppervlaktespanning te brekenBest logisch
i remember you well in the chelsea hotel.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:39 schreef Blues het volgende:
Podcast tip (voor als je de podcast topics in LIT of CRI niet volgt):
De laatste dagen van Janis Joplin.
Geweldig gemaakt en zo compleet![]()
https://www.nporadio5.nl/(...)van-janis-joplin-s05
Oeiquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:20 schreef Sarabi het volgende:
Morgen uiteten met minstens 1 Trump supporter (of de andere 2 twijfel ik nog). Benieuwd of het erg gezellig gaat worden
Ohh wat heerlijkquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Helemaal blij met mezelf, alle lades zijn opgeruimd. Kan voor de hele sc taarten bakken en dan heb ik nog springvormen over. Ook krijgt iedereen dan een cupcake, zoveel bakjes gevondenvuilniszak met rommel, oude handleidingen etc weggegooid en foto’s gemaakt voor de weggeefhoek van dingen die nog goed bruikbaar zijn. Morgen of maandag (hoef niet te werken) de diepe keukenkast opruimen en evt herinrichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |