Ik had hier geen rekening mee gehouden, sorryquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja ik ben dus wel wat voorzichtig met crime-podcasts, want ik ben daar wel gevoelig voor en kan dus daar snel last van krijgen (angstig van worden). De focus op het juridische aspect hier zorgt dat ik dat hier nog niet heb, icm wel dus ook zorgvuldig uitkiezen welke ik luister.
Ik had net voor het eerst in best wat tijd weer wat paniek om iets waarvan ik rationeel weet dat het niet heel waarschijnlijk is, maar het alsnog niet zo voelt en ik weer denk dat als ik er niks mee doe ik er dood aan kan gaan. De paniek is wel een beetje gezakt, maar de spanning nog niet helemaal weg. Bah. Mocht iemand er via pm/dm even over willen praten dan graag, maar deel liever niet alle inhoud hier.
Oh neejoh, geeft helemaal niks! Het zijn prima tips en ik kan natuurlijk altijd zelf bij de omschrijving kijken welke ik denk dat ik wel geschikt vind en welke nietquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik had hier geen rekening mee gehouden, sorry![]()
Om te tekenen? Das m'n werk, dus ik kan dat zelf ook. En het spul in elkaar lassen willen de jongens op mn werk ook wel doenquote:
OK.quote:Op zondag 10 november 2024 00:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Om te tekenen? Das m'n werk, dus ik kan dat zelf ook. En het spul in elkaar lassen willen de jongens op mn werk ook wel doen
Ik ook. Eindelijk weer, in februari had ik spit en Doesburg deze zomer had ik geen tijd.quote:Op zondag 10 november 2024 00:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
OK.
Das waar.
Ben jij morgen ook naar Hilversum? Mn?X wèl 😎 dus.
Rond 12 uur istie daar met nog 2 fotografen. Mét ‘iets’ ofwel 2 telescopen.quote:Op zondag 10 november 2024 09:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ook. Eindelijk weer, in februari had ik spit en Doesburg deze zomer had ik geen tijd.
Ach, dan krijg je wel waar voor je geld moet je maar denkenquote:Op zondag 10 november 2024 09:56 schreef sigme het volgende:
Mogge! Ik had gedacht varend wakker te worden, maar we lagen nog in de haven. We liggen nóg in de haven.
Da’s ook onze benaderingquote:Op zondag 10 november 2024 11:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ach, dan krijg je wel waar voor je geld moet je maar denken
Het gaat zoals het gaat..quote:Op zondag 10 november 2024 09:56 schreef sigme het volgende:
Mogge! Ik had gedacht varend wakker te worden, maar we lagen nog in de haven. We liggen nóg in de haven.
Hij ligt zo te zien relaxed te wachten op wacht komen gaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is balen zeg! Zonde ook. Deze staat nu binnen. Hij staat in de weg maar buiten durven we inderdaad niet aan. We hebben alleen nog een disselslot. Binnenkort kopen we een wielslot. Dan kan hij wel buiten staan, mijn auto staat er dan ook meestal voor.quote:Op zondag 10 november 2024 15:57 schreef Syrena het volgende:
Eigen aanhanger![]()
Kunnen jullie 'm binnenzetten?
De onze moest tijdens de renovatie buiten staan, garage stond vol met alles. Na 1 week van de oprit gejat, inclusief het restant oud ijzer dat er in lag om nog af te voerendisselslot hadden ze achtergelaten
Gefeliciteerd! Nu hoor je echt bij het burgerlijke cluppie! (Ik vind het bij ons een enorme sta in de weg, maar voor alle verbouwingen en werk aan de tuin is het toch wel heel erg handig)quote:Op zondag 10 november 2024 15:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo, ik leef ook nog. Min of meer. Gisteren 5 afspraken en daardoor van 9.00 tot 23.30 de deur uit geweest.
We hebben gekeken bij iemand thuis tijdens de Duurzame Huizenroute, dat was erg interessant. We hebben flink wat inspiratie opgedaan voor de verbouwing die over een paar jaar plaats gaat vinden.
Verder geen proefrit gemaakt in auto 1 want die werd voor onze neus verkocht. Wel een onverwachte rit in auto 2. Die is tof met matige stoelen en 3000 euro te duur.
Afspraak via Marktplaats voor een aanhanger. Daarna feestje bij vrienden.
Vandaag uitgeput wakker. Om 9.30 de aanhanger opgehaald. Daarna naar Waalwijk voor een proefrit in andere auto 2. Goedkoper maar binnen enorm veel schade. Moeilijk moeilijk. En we hebben nu dus nog steeds niet in auto 1 gereden dus kiezen kan nog steeds niet![]()
Uur geleden thuisgekomen. Uur eerder dan verwacht dus op de laatste benen toch nog maar de stofzuiger er door, opgeruimd en bed verschoond.
Inmiddels zijn we wel toe aan weekend![]()
Maar! Na 8,5 jaar bussen en aanhangers huren, hebben we eindelijk onze eigen aanhanger
Burgerlijkheidquote:Op zondag 10 november 2024 16:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Nu hoor je echt bij het burgerlijke cluppie! (Ik vind het bij ons een enorme sta in de weg, maar voor alle verbouwingen en werk aan de tuin is het toch wel heel erg handig)
Je hebt toch wel even gezwaaid hè? Ik was ook in Waalwijk![]()
Wat voor auto’s kijken jullie naar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |