abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215548766
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 11:56 schreef AnneX het volgende:

[..]
Inclusief de zeefjes? :r
De eerste jaren deed ik het nooit. Dacht dat het vanselluf ging. Hahaha.
En nu loopt het synchroon met de k-m . Handig, dattie een waarschuwing geeft.
Dat nog minder vaak :@ , inderdaad :r
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 11 november 2024 @ 13:19:42 #272
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215549475
Jullie maken machines sowieso 100 x vaker schoon dan ik..
Eens per jaar doe ik eens een machine hier of daar.
De wasmachine heeft een reinigingsprogramma wat het zelf aangeeft wanneer dst.koet gebeuren, en de driver geeft ook aan wanneer de filter verschiont moet worden. Verder doe ik de water.koker als ik er weer eens in kijk en wat kalk aanslag zie..
De rest van de machines .. ehmm...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_215549593
Ik ben nu met de vriezers bezig, maar de puf van de afgelopen dagen is volledig weg. Ga toch door want ik weet dat het anders nog heel lang duurt.
Net al wat plek gewonnen. Zak diepvries groenten in porties verdeeld en gevacumeerd terug in de vriezer.
pi_215550202
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:19 schreef Barreltje het volgende:
Jullie maken machines sowieso 100 x vaker schoon dan ik..
Eens per jaar doe ik eens een machine hier of daar.
De wasmachine heeft een reinigingsprogramma wat het zelf aangeeft wanneer dst.koet gebeuren, en de driver geeft ook aan wanneer de filter verschiont moet worden. Verder doe ik de water.koker als ik er weer eens in kijk en wat kalk aanslag zie..
De rest van de machines .. ehmm...
Wasmachine doe ik niet. Moet dat ook?
De vaatwasser, omdat ik mij eens rotschrok - na jaren 8)7 - van de zooi in het filter. En dat loopt nu synchroon met de km.
De vriezer 2 x jaar. Staat in de papieren agenda. 😎
De waterketel als de brokken kalk voorbijkomen. Het theezeefje wordt voor de zekerheid gebruikt bij uitschenken in de theepot.

Affijn, de machines zijn klaar. Ook een fout gemaakt bij box bestellen, vermoedde ik gister al. Dat werden vandaag twee! boxen!
Nu 11 maaltijden in huis. Past net. Wel even plannen.

Vergelijkend warenonderzoek banketstaven: nog steeds van de lidl het lekkerste :Y)
pi_215550325
@AnneX bij de tafelvriezer zouden de lades ook uit elkaar kunnen, maar heb momenteel nauwelijks kracht in m’n handen dus dat lukt me nu niet. Straks de lades van de inbouw vriezer testen
(Heb al weer heel veel ruimte terug gevonden)
pi_215551067
Zo, nou. Gent was leuk. Gent is een DURE stad.

Travelsnack komt later wel een keer. Maar het was leuk. Hoe is het hier? :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 november 2024 @ 17:19:28 #277
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_215551216
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2024 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou. Gent was leuk. Gent is een DURE stad.

Travelsnack komt later wel een keer. Maar het was leuk. Hoe is het hier? :)
Schoen aan het plafond?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_215551228
quote:
6s.gif Op maandag 11 november 2024 17:19 schreef borisz het volgende:

[..]
Schoen aan het plafond?
Neee zo erg was het niet. Gewoon duur. Alles.
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 november 2024 @ 17:32:36 #279
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_215551323
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Neee zo erg was het niet. Gewoon duur. Alles.
Klopt wel idd.
Tis al weer even geleden dat ik er was voor de Gentse Feesten.
We sliepen bij iemand en hebben altijd zelf gekookt.
Dus eigenlijk alleen voor bier (al dan niet op het terras) en een vette hap snachts betaald. Ik heb wel eens goedkopere pintjes gedronken. In een gehucht of aan de kust bij normale zaken.

Schoen aan het plafond bedoel ik Kwak bij De Dulle Griet.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_215551355
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2024 17:32 schreef borisz het volgende:
Schoen aan het plafond bedoel ik Kwak bij De Dulle Griet.
Oh okee. Ja er staat me iets bij van een gewoonte dat je je schoen moest afgeven om te garanderen dat je zou betalen etc.

Maar serieus, een simpele 1persoons hotelkamer 163 euro, zonder ontbijt (¤ 25) of parkeren (¤ 25).

De plaatselijke snoepjes

Cuberdons of neuzekes zijn een typisch Gentse lekkernij. Het zijn kegelvormige snoepjes met een hard buitenlaagje en stroop van binnen. De originele smaken naar framboos, maar er zijn ook andere smaken. Gent is een dure stad: eurootje per stuk.

Pizzaatje biertje toetje: 36 euro.

Allemaal dingen die je van tevoren kunt weten en als je er een probleem mee hebt moet je er niet heen gaan. Maar het IS GODVERDOMME WEL DUUR allemaal.
pi_215551387

Van die bittere drek uit zo'n pompkan met bloemetjes. Schoteltje eronder was nog te veel gevraagd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 11 november 2024 @ 17:40:26 #282
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_215551394
Oeh neuzen, wel lekker!
pi_215551413
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 17:40 schreef gcjoel het volgende:
Oeh neuzen, wel lekker!
Ja daarom ook zakje voor thuis gekocht :9

20 euro :')
  maandag 11 november 2024 @ 17:53:39 #284
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215551477
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2024 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja daarom ook zakje voor thuis gekocht :9

20 euro :')
De bekende tourist trap van Gent.
Maar inderdaad wel lekker…
  Moderator maandag 11 november 2024 @ 17:54:05 #285
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215551480
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:

Pizzaatje biertje toetje: 36 euro.

Volgens mij heb ik dit voorjaar in Chur zelfs nog minder betaalt

Edit: hotel inclusief ontbijt 3 nachten voor ¤380

Eten weet ik niet, de hele kaart staat niet online, dus weet niet wat drinken en toetje koste, maar bij het restaurant waar ik was kost een pizza CHF20

[ Bericht 17% gewijzigd door derLudolf op 11-11-2024 18:03:12 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215551629
Ja ach weetje, je gaat niet op vakantie om over geld te zeiken.

Anders moet je naar Albanië gaan. Ook prima, al zal het prijsniveau ook daar inmiddels wel behoorlijk aangetrokken zijn. Toen ik er in 2017 was kon je nog voor 27 euro per nacht slapen in een hotel met ontbijt. Een ontbijt waar je per persoon een hele tafel voor nodig had.
Travelsnack #61
pi_215551919
Zo, klaar met m’n zelf opgelegde taken. Heb op veel plekken meer ruimte, nu alles goed is ingedeeld. Naast dat ik voorlopig geen rijst en kokosmelk hoef te kopen is vlees ook niet nodig voorlopig 😂
Heb het er nu wel mee gehad.
Had vrijdag aangegeven dat ik de keukenmachine niet dinsdag maar woensdag wilde hebben, dat werd voorlopig (automatisch) goedgekeurd, maar vanochtend bericht gekregen dat het niet kan. Dus morgen thuiswerken en waarschijnlijk woensdag naar de boten.
Verder kreeg ik vanmiddag een telefoontje van mijn contactpersoon bij de gemeente, kan gewoon door zoals het gaat. Over een jaar weer contact tenzij eerder nodig ppff (ze is enorm aardig maar toch altijd spannend)
pi_215552574
pi_215552897
2 flesjes bier pp, en een soort bitterbal erbij. Aan de boulevard aan het strand. 9 euro. Totaal *)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215552920
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2024 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ach weetje, je gaat niet op vakantie om over geld te zeiken.

Anders moet je naar Albanië gaan. Ook prima, al zal het prijsniveau ook daar inmiddels wel behoorlijk aangetrokken zijn. Toen ik er in 2017 was kon je nog voor 27 euro per nacht slapen in een hotel met ontbijt. Een ontbijt waar je per persoon een hele tafel voor nodig had.
Travelsnack #61
Dat doe je dan na afloop? :P

Het klinkt wel allemaal als grootsteeds duur ja ;(

Dat hier vanmiddag erover werd gepost heeft me geīnspireerd om mijn tweede vriezer schoon te maken. Mooi, net voor het nieuwe kattenvoer erin ging.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215552953
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 20:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dat doe je dan na afloop? :P

Het klinkt wel allemaal als grootsteeds duur ja ;(

Dat hier vanmiddag erover werd gepost heeft me geīnspireerd om mijn tweede vriezer schoon te maken. Mooi, net voor het nieuwe kattenvoer erin ging.
Net zo’n tevreden mens als ik?
pi_215552961
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 20:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat hier vanmiddag erover werd gepost heeft me geīnspireerd om mijn tweede vriezer schoon te maken.
Als je 't allemaal kut vindt, kan gewoon he *O* Kun je gewoon zeggen :s)
  maandag 11 november 2024 @ 20:36:48 #293
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_215553058
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2024 20:23 schreef sigme het volgende:
2 flesjes bier pp, en een soort bitterbal erbij. Aan de boulevard aan het strand. 9 euro. Totaal *)
Volgens mij was ik daar ruim 17 euro voor kwijt. Maar ja, ik zit op een Center Parcs. In België. :+

@vlindertje89 ik weet niet welke leeftijd de kinderen zijn met wie jij soms gaat. Ik zit nu op Erperheide maar dat is echt enorm leuk voor kinderen tot 8 jaar. En heel klein en knus (max 5 minuten lopen naar zwembad, vanaf rand van park). Zwembad is prachtig. Heel tropisch. Met veel kleine badjes en gericht op kleinere kinderen. Baby zwemmen was erg leuk. Leuker dan Huttenheugte. Wildwaterbaan is er ook, maar niet zo heftig als op het Heijderbos.

Ook een gratis binnenspeeltuin die niet onder doet voor een grote Ballorig.

Het deed mij enorm terugdenken aan toen ik lang geleden klein was en met mijn ouders naar CenterParcs ging.
pi_215553191
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 20:36 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Volgens mij was ik daar ruim 17 euro voor kwijt. Maar ja, ik zit op een Center Parcs. In België. :+

@:vlindertje89 ik weet niet welke leeftijd de kinderen zijn met wie jij soms gaat. Ik zit nu op Erperheide maar dat is echt enorm leuk voor kinderen tot 8 jaar. En heel klein en knus (max 5 minuten lopen naar zwembad, vanaf rand van park). Zwembad is prachtig. Heel tropisch. Met veel kleine badjes en gericht op kleinere kinderen. Baby zwemmen was erg leuk. Leuker dan Huttenheugte. Wildwaterbaan is er ook, maar niet zo heftig als op het Heijderbos.

Ook een gratis binnenspeeltuin die niet onder doet voor een grote Ballorig.

Het deed mij enorm terugdenken aan toen ik lang geleden klein was en met mijn ouders naar CenterParcs ging.
Goede tip! Ze is van juni vorig jaar, dus nu bijna 1,5. We zitten in december op Huttenheugte, waar we ook in april zaten (zelfde huisje zelfs haha, die ligging beviel erg goed). Maar dit klinkt ook wel als een top park!
  maandag 11 november 2024 @ 21:02:41 #295
13783 Anthraxx
pi_215553427
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 20:48 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Goede tip! Ze is van juni vorig jaar, dus nu bijna 1,5. We zitten in december op Huttenheugte, waar we ook in april zaten (zelfde huisje zelfs haha, die ligging beviel erg goed). Maar dit klinkt ook wel als een top park!
Ah! Wel leuk om naar dezelfde te gaan. Dan weet je wat je krijgt.

Huttenheugte is best groot. Wat niet vervelend is, behalve met een klein moe kind :').

Dit verbaasde mij ook wel hier dat het klein is. Personeel zegt ook dat je 8 minuten nodig hebt om van de park randen naar de andere kant te lopen. Echt groot is het dus niet.

Leuke grote kinderboerderij zit er bij. Nu is alles ook erg aangekleed met kerstlampjes. Alles is gewoon gezellig verlicht. Personeel is enorm vriendelijk.

Als ik ergens over moet klagen zijn het de omkleedhokjes in het zwembad. Die zijn erg krap. Ook met een baby.

Was voor ons ook een gok. Maar pakte goed uit. En heel ver is het niet vanaf de grens. We zijn zondag in Weert geweest (boodschappen) en dat was een kleine 30 minuten rijden tot innhet centrum.
pi_215553447
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 20:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Net zo’n tevreden mens als ik?
Niet meer of minder tevreden dan ik voor de poets was _O-
De extra centimeter ruimte is wel prettig.

quote:
11s.gif Op maandag 11 november 2024 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Als je 't allemaal kut vindt, kan gewoon he *O* Kun je gewoon zeggen :s)
Kut *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 11 november 2024 @ 21:04:00 #297
63722 z80
I fink you freaky
pi_215553450
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 23:16 schreef Tele6 het volgende:
Slaap zacht @:vlindertje89 :*
Gefeliciteerd @:Cat-astrophe :D
Wat een weekend :o @:Lucky_Strike _O_

Ik had van de oud-collega's een bon gekregen voor een workshop roofvogels. Dat was vanmiddag. We kregen eerst een verhaal en een rondleiding. Daarna gingen we naar het bos en kreeg iedereen een vogel op de arm om mee te gaan wandelen. Kennelijk is dat een vorm van training die ze aan die vogels geven, zodat de beesten meer te zien krijgen dan alleen hun kooi. Ik heb de heenweg met een kerkuil gelopen en de terugweg met een erg luidruchtige Europese buizerd. Daarna kregen we koffie en taart (we waren niet voor niks in Brabant) en toen nog een uurtje vliegen met de vogels. Blijkt dat vliegen veel energie kost, dus veel van die vogels kunnen verrassend goed rennen. De gieren waren hilarisch (lomp en lelijk, maar erg goed in dingen snel opeten) en de Amerikaanse zeearend was super indrukwekkend. Al helemaal nadat hij een hapje uit het gezicht van een van de twee vogelmeneren probeerde te nemen :o

Vanochtend had ik in het bos gelopen met de sportclub dus uiteindelijk kwam ik op 15 hardloop-km en een ruime 60 fiets-km. Dus mijn zere benen en ik liggen in bed O+
Rondje met roofvogels lopen heb ik ook ooit eens gedaan. En na dat rondje met de oehoe wat vliegvang oefeningen doen. De oehoe is nog best zwaar. En die wilde alleen vliegen voor eten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_215553480
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 21:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

Kut *O*
:D
pi_215553491
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 21:02 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Ah! Wel leuk om naar dezelfde te gaan. Dan weet je wat je krijgt.

Huttenheugte is best groot. Wat niet vervelend is, behalve met een klein moe kind :').

Dit verbaasde mij ook wel hier dat het klein is. Personeel zegt ook dat je 8 minuten nodig hebt om van de park randen naar de andere kant te lopen. Echt groot is het dus niet.

Leuke grote kinderboerderij zit er bij. Nu is alles ook erg aangekleed met kerstlampjes. Alles is gewoon gezellig verlicht. Personeel is enorm vriendelijk.

Als ik ergens over moet klagen zijn het de omkleedhokjes in het zwembad. Die zijn erg krap. Ook met een baby.

Was voor ons ook een gok. Maar pakte goed uit. En heel ver is het niet vanaf de grens. We zijn zondag in Weert geweest (boodschappen) en dat was een kleine 30 minuten rijden tot innhet centrum.
We hadden eerste keer bij kempervennen een huisje waar we 30 min moesten lopen naar het zwembad.. dus vorige keer bij huttenheugte een specifiek huisje gekozen, redelijk dicht bij het zwembad maar niet té dichtbij. Was echt top locatie. En park beviel ook beter dan Kempervennen dus idd maar precies dezelfde gekozen nu. Maar zo'n kleiner park lijkt me ook heerlijk, lekker overzichtelijk en alles dichtbij. En qua reistijd zou Erperheide voor mij zelfs half uur dichterbij zijn dan Huttenheugte, en voor collegavriendin ook 20 min dichterbij. Dus ik zet m op het lijstje voor het voorjaar ^O^

Geniet van jullie vakantie! O+
  maandag 11 november 2024 @ 21:12:43 #300
13783 Anthraxx
pi_215553560
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 21:07 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
We hadden eerste keer bij kempervennen een huisje waar we 30 min moesten lopen naar het zwembad.. dus vorige keer bij huttenheugte een specifiek huisje gekozen, redelijk dicht bij het zwembad maar niet té dichtbij. Was echt top locatie. En park beviel ook beter dan Kempervennen dus idd maar precies dezelfde gekozen nu. Maar zo'n kleiner park lijkt me ook heerlijk, lekker overzichtelijk en alles dichtbij. En qua reistijd zou Erperheide voor mij zelfs half uur dichterbij zijn dan Huttenheugte, en voor collegavriendin ook 20 min dichterbij. Dus ik zet m op het lijstje voor het voorjaar ^O^

Geniet van jullie vakantie! O+
Eerste keer Huttenheugte zaten we achter de fietsenverhuur. Was prima. Tweede keer aan het meer op 10 minuten lopen van centrum.

Heijderbos helemaal achteraan. Ruim 1.5 km lopen volgens horloge. Niet heel leuk dus met een kleuter. Nienke was toen net 3 maanden.

Nu direct achter de kinder boerderij. Rand van het park. Ik kan in 5 minuten bij de ingang van het zwembad zijn. Met kleuter :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')