abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215544918
Londen is ze hoor, niet in Linden :+ :+
pi_215544929
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 21:15 schreef Blues het volgende:
Londen is ze hoor, niet in Linden :+ :+
O… valt tegen dan -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215544942
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 21:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
En je moet ook naar de goede koren gaan. Zoals vandaag (waar mijn koor onderaan bungelt, maar dat wisten we al).

Er zijn arrangementen, zeker van populaire liedjes, die echt STOM zijn.
Niet alles laat zich naar koor vertalen en sommige koren kennen hun eigen zwakheden niet. Beiden maakt geen leuke muziek.
Klopt helemaal. Heb in een paar gezeten, ook een theaterkoor, dat was zooo gaaf en creatief.
Daarna saai koor, eruit gestapt en bij popkoor Haarlem gegaan. Dat was zo leuk en zonder pasjes :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 10-11-2024 21:23:19 ]
pi_215544969
HHB gekeken, nu door naar MCW. Goede tv avond :)
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 10 november 2024 @ 21:20:10 #215
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215544978
Over koren en gezang gesproken, begin volgend jaar staan Les Miserables in de Ziggo Dome en 2 weken later The Phantom of the Opera in Antwerpen op het programma. Beide met Engelse/internationale cast.

Daarna maar weer even rust op dat gebied…
pi_215544987
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 21:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je verlegt je grenzen _O_

Wie weet word je nog enthousiast ook :P
Sterkte met het diner. Kun je het niet ombouwen naar een ‘jij hebt het al zo druk met de uitvoering, laat mij maar koken/laten we gaan uit eten’.
Dit advies was ik ook aan het schrijven
We have far more in common than that which devides us..
pi_215544989
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 21:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je verlegt je grenzen _O_

Wie weet word je nog enthousiast ook :P
Sterkte met het diner. Kun je het niet ombouwen naar een ‘jij hebt het al zo druk met de uitvoering, laat mij maar koken/laten we gaan uit eten’.
Grensverleggend ja _O-

Ik ga echt niet koken voor haar. Ze lust en mag niets. Er wordt daar in huis zonder zout, peper of kruiden gekookt. Pasta doen ze in koud water en dat kookt tot de rest van het eten klaar is.
Spoilers!
pi_215544994
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Grensverleggend ja _O-

Ik ga echt niet koken voor haar. Ze lust en mag niets. Er wordt daar in huis zonder zout, peper of kruiden gekookt. Pasta doen ze in koud water en dat kookt tot de rest van het eten klaar is.
😳
pi_215545016
En ze eten bij elke maaltijd rauwe winterpeen on the side.
Spoilers!
pi_215545090
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Grensverleggend ja _O-

O… wauw… :D
pi_215545111
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gezond met groenten on the side.
Eten zij ook wel eens bij jullie? Ongezellig lijkt mij.

Op npo is Zing! begonnen met een competitie koren zang. Daar heb ik snel doorheen gezapt. Allemaal té gelikt qua zang en kleding en uitstraling. 8)7
En dan dat positieve commentaar iedere keer. Iets té veel van het goede. Imho
Hebben jullie gekeken Blue? Cat?

En gefeliciteerd met jullie resultaat, Cat _O_
pi_215545151
Nee, niet gevolgd Anne. Omdat ik me waarschijnlijk ook zou gaan ergeren.
pi_215545171
Koken zonder zout, peper en kruiden doe ik 90% vd tijd ook, maar pasta gaat wel gewoon in kokend water en tot al dente onafhankelijk van wanneer de rest klaar is :D
En ik hou wel van worteltjes, maar dan met name als snack tussendoor. Niet als side bij elke maaltijd haha.

Ben benieuwd hoe je het gaat vinden, het koor. Zou ook mijn ding niet zijn, maar snap het sociale aspect van voor haar doen in een week dat J weg is wel. Hopelijk is het verrassend leuk!

Oh en AnneX wat fijn dat het herstel is ingezet. Hopelijk volgt de rest snel ook!
pi_215545177
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 21:34 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ze luncht hier af en toe. Meestal ga ik naar haar want ze heeft basisschoolgaande kinderen dus dat is dan wel zo praktisch.
Spoilers!
pi_215545192
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 21:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Koken zonder zout, peper en kruiden doe ik 90% vd tijd ook, maar pasta gaat wel gewoon in kokend water en tot al dente onafhankelijk van wanneer de rest klaar is :D
En ik hou wel van worteltjes, maar dan met name als snack tussendoor. Niet als side bij elke maaltijd haha.

Ben benieuwd hoe je het gaat vinden, het koor. Zou ook mijn ding niet zijn, maar snap het sociale aspect van voor haar doen in een week dat J weg is wel. Hopelijk is het verrassend leuk!

Oh en AnneX wat fijn dat het herstel is ingezet. Hopelijk volgt de rest snel ook!
Ik ben ook heel benieuwd. Ik ga vast op een of andere manier lol hebben.

Worteltjes, lekker. Zo'n droge (ongesneden!) winterpeen, not so much :{
Spoilers!
pi_215545222
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik ben ook heel benieuwd. Ik ga vast op een of andere manier lol hebben.

Worteltjes, lekker. Zo'n droge (ongesneden!) winterpeen, not so much :{
Oh, ja, ik eet idd dan wel snackworteltjes. Of peen, maar dan wel geschrapte. En als groot ook wel gesneden. Maargoed, realistisch gezien heb ik 1x per jaar ongeveer zin om het geld te besparen door zelf peen te schrappen, rest vd tijd gewoon geschrapte van de winkel.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 10-11-2024 22:02:24 ]
  zondag 10 november 2024 @ 21:50:10 #227
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215545235
quote:
Leuk voor je ballaststoffen, maar je haalt daar weinig uit.
pi_215545241
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 20:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Een Jobo ontwikkeltank 1540
https://www.grobet.be/nl/(...)grobet-bdo008-001017

Met uitbreidingsmodule 1530
https://www.kamera-express.nl/jobo-tank-modul-1530

En volgens mij een stuk of 7 spoelen
https://www.fotoimpex.com(...)o-set-reel-only.html

Dat alles voor "doe maar twee tientjes" en vervolgens krijg ik ¤40 wisselgeld van ¤50 :D
MnX was er zó trots op!😂 “Zet hem maar op de foto voor Ludolf”
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij waardeerde jouw meevaller ook. 😎
pi_215545372
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2024 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Over koren en gezang gesproken, begin volgend jaar staan Les Miserables in de Ziggo Dome en 2 weken later The Phantom of the Opera in Antwerpen op het programma. Beide met Engelse/internationale cast.

Daarna maar weer even rust op dat gebied…
Dat zijn musicals 8-)

#mijniebellen :D
pi_215545382
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 21:34 schreef AnneX het volgende:

[..]

Op npo is Zing! begonnen met een competitie koren zang. Daar heb ik snel doorheen gezapt. Allemaal té gelikt qua zang en kleding en uitstraling. 8)7
En dan dat positieve commentaar iedere keer. Iets té veel van het goede. Imho
Hebben jullie gekeken Blue? Cat?

En gefeliciteerd met jullie resultaat, Cat _O_
Nee niet gezien.
Zat lekker Krabbe Matisse te kijken.
pi_215545391
quote:
Bijzonder zullen we maar zeggen :)
pi_215545401
@Lucky_Strike heb je schaatsen al gekeken of ga je nog terugkijken? Wel fijn dat t gewoon op npo1/3 was dit weekend en niet alleen op stream. Ik ben nu de mass start nog even aan het kijken en dan heb ik alles gezien.

Vanmiddag even een klein halfuur bij hockey gekeken en toen weer naar huis voor nog even halfuurtje bijkomen voor ik naar buren ging voor oppassen (eentje van 6.5, eentje van bijna 5). Ze waren helemaal over the moon dat ik kwam dus ze hebben vanaf mijn aankomst om 16:45 tot aan dat ze om 19:30 in slaap vielen nonstop tegen me aan gekletst, het grootste deel vd tijd met twee tegelijk :') heel lief, ook vrij intens haha. Nog 20 minuutjes op de bank liggen hier dan dan kan ik naar huis voor laatste halfuurtje via de babyfoon camera in de gaten houden tot buren thuis zijn. Ik hoop dat ik nu toch wel zo moe ben dat ik vanavond een goede nacht maak. Dat lukte uiteraard afgelopen nacht niet. Vier nachten op rij max 6u slapen verdeeld over minstens 4 blokken per nacht is niet bevorderlijk voor je mentale weerbaarheid }:| dus ik ben toe aan een keer 6u achter elkaar, ofzo. Of gewoon een 23-7 nachtje, dat zou al helemaal top zijn.

Snel om 20u even langs huis geweest met babyfooncamera bij me, om kat oogdruppels te geven, dat ging dit keer in 1e poging al goed zelfs gelukkig. Met één hand kat vasthouden én oog open houden en met andere hand in flesje knijpen voor druppel is niet bijzonder simpel, en als niet eerste keer lukt dan raakt hij natuurlijk gestresst en tegenstribbelen en dan raak ik ook gestresst want ik wil ook het helemaal niet doen maarja, moet. Dus fijn dat dat vandaag iig wél gewoon soepel ging. Nog maar 5 keer, al 10 gehad (en 1 door da). Dat moet vast lukken.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 10-11-2024 22:23:58 ]
  zondag 10 november 2024 @ 22:12:58 #233
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215545508
:D
pi_215545638
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 21:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
HHB gekeken, nu door naar MCW. Goede tv avond :)
Wat vond je ervan?
pi_215545661
Dat klinkt uitputtend Vlindertje! Vannacht wordt vast beter.

We zijn nog met de 1000 mannen bezig. De massastart kijken we morgenavond nog even. Bijna bedtijd hier. Heerlijk dat het weer begonnen is, en fijn van de live uitzending inderdaad. Al ontdekten wij laatst dat als de stream nog live is, je daar wel in kunt 'spoelen'.
Spoilers!
pi_215545662
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 22:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat vond je ervan?
MCW?
Het moet nog wat landen. Als ik het origineel ken vind ik dat altijd lastig loslaten.
Dat ze het op de SEH plaatsen is wel slim, qua doorstroom van patiënten en verhalen.

Jij ook gekeken, wat vind jij?
pi_215545681
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 22:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
MCW?
Het moet nog wat landen. Als ik het origineel ken vind ik dat altijd lastig loslaten.
Dat ze het op de SEH plaatsen is wel slim, qua doorstroom van patiënten en verhalen.

Jij ook gekeken, wat vind jij?
Rommelig. Niet slecht geacteerd dus da’s al winst.
Maar ik zit ook een beest met het oude in m’n hoofd. Dat ik in Zuid Afrika nog langs zag komen, nagesynchroniseerd _O-
pi_215545768
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 22:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat klinkt uitputtend Vlindertje! Vannacht wordt vast beter.

We zijn nog met de 1000 mannen bezig. De massastart kijken we morgenavond nog even. Bijna bedtijd hier. Heerlijk dat het weer begonnen is, en fijn van de live uitzending inderdaad. Al ontdekten wij laatst dat als de stream nog live is, je daar wel in kunt 'spoelen'.
Klopt inderdaad! Dat is een handige workaround voor als er alleen stream is én je wel in staat bent hem iig te starten voordat hij is afgesloten.
Ik vind het ook heerlijk dat het weer begonnen is. Zo even opzoeken wanneer de wedstrijden komende tijd zijn, zodat ik nieuwe datum voor nichtje kan voorstellen dat niet in zo'n weekend valt :D

Ik zit inmiddels lekker thuis, nog even met katjes knuffelen O+
pi_215545786
Lol, als winnaar van onze categorie (zware strijd _O- ) hebben we geld gewonnen!
De aanwezigen hebben nog niet doorgegeven of dit ook betekent dat we een klassering hadden.

Komende repetitie nakletsen en jury rapport ontleden :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')