O… valt tegen danquote:
Klopt helemaal. Heb in een paar gezeten, ook een theaterkoor, dat was zooo gaaf en creatief.quote:Op zondag 10 november 2024 21:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
En je moet ook naar de goede koren gaan. Zoals vandaag (waar mijn koor onderaan bungelt, maar dat wisten we al).
Er zijn arrangementen, zeker van populaire liedjes, die echt STOM zijn.
Niet alles laat zich naar koor vertalen en sommige koren kennen hun eigen zwakheden niet. Beiden maakt geen leuke muziek.
Dit advies was ik ook aan het schrijvenquote:Op zondag 10 november 2024 21:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je verlegt je grenzen![]()
Wie weet word je nog enthousiast ook
Sterkte met het diner. Kun je het niet ombouwen naar een ‘jij hebt het al zo druk met de uitvoering, laat mij maar koken/laten we gaan uit eten’.
Grensverleggend jaquote:Op zondag 10 november 2024 21:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je verlegt je grenzen![]()
Wie weet word je nog enthousiast ook
Sterkte met het diner. Kun je het niet ombouwen naar een ‘jij hebt het al zo druk met de uitvoering, laat mij maar koken/laten we gaan uit eten’.
😳quote:Op zondag 10 november 2024 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Grensverleggend ja![]()
Ik ga echt niet koken voor haar. Ze lust en mag niets. Er wordt daar in huis zonder zout, peper of kruiden gekookt. Pasta doen ze in koud water en dat kookt tot de rest van het eten klaar is.
O… wauw…quote:Op zondag 10 november 2024 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Grensverleggend ja![]()
Ik ga echt niet koken voor haar. Ze lust en mag niets. Er wordt daar in huis zonder zout, peper of kruiden gekookt. Pasta doen ze in koud water en dat kookt tot de rest van het eten klaar is.
Gezond met groenten on the side.quote:Op zondag 10 november 2024 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
En ze eten bij elke maaltijd rauwe winterpeen on the side.
Ze luncht hier af en toe. Meestal ga ik naar haar want ze heeft basisschoolgaande kinderen dus dat is dan wel zo praktisch.quote:Op zondag 10 november 2024 21:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gezond met groenten on the side.
Eten zij ook wel eens bij jullie? Ongezellig lijkt mij.
Ik ben ook heel benieuwd. Ik ga vast op een of andere manier lol hebben.quote:Op zondag 10 november 2024 21:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Koken zonder zout, peper en kruiden doe ik 90% vd tijd ook, maar pasta gaat wel gewoon in kokend water en tot al dente onafhankelijk van wanneer de rest klaar is![]()
En ik hou wel van worteltjes, maar dan met name als snack tussendoor. Niet als side bij elke maaltijd haha.
Ben benieuwd hoe je het gaat vinden, het koor. Zou ook mijn ding niet zijn, maar snap het sociale aspect van voor haar doen in een week dat J weg is wel. Hopelijk is het verrassend leuk!
Oh en AnneX wat fijn dat het herstel is ingezet. Hopelijk volgt de rest snel ook!
Oh, ja, ik eet idd dan wel snackworteltjes. Of peen, maar dan wel geschrapte. En als groot ook wel gesneden. Maargoed, realistisch gezien heb ik 1x per jaar ongeveer zin om het geld te besparen door zelf peen te schrappen, rest vd tijd gewoon geschrapte van de winkel.quote:Op zondag 10 november 2024 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd. Ik ga vast op een of andere manier lol hebben.
Worteltjes, lekker. Zo'n droge (ongesneden!) winterpeen, not so much
Leuk voor je ballaststoffen, maar je haalt daar weinig uit.quote:Op zondag 10 november 2024 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
MnX was er zó trots op!😂 “Zet hem maar op de foto voor Ludolf”quote:Op zondag 10 november 2024 20:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een Jobo ontwikkeltank 1540
https://www.grobet.be/nl/(...)grobet-bdo008-001017
Met uitbreidingsmodule 1530
https://www.kamera-express.nl/jobo-tank-modul-1530
En volgens mij een stuk of 7 spoelen
https://www.fotoimpex.com(...)o-set-reel-only.html
Dat alles voor "doe maar twee tientjes" en vervolgens krijg ik ¤40 wisselgeld van ¤50
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij waardeerde jouw meevaller ook. 😎
Dat zijn musicalsquote:Op zondag 10 november 2024 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Over koren en gezang gesproken, begin volgend jaar staan Les Miserables in de Ziggo Dome en 2 weken later The Phantom of the Opera in Antwerpen op het programma. Beide met Engelse/internationale cast.
Daarna maar weer even rust op dat gebied…
Nee niet gezien.quote:Op zondag 10 november 2024 21:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gezond met groenten on the side.
Eten zij ook wel eens bij jullie? Ongezellig lijkt mij.
Op npo is Zing! begonnen met een competitie koren zang. Daar heb ik snel doorheen gezapt. Allemaal té gelikt qua zang en kleding en uitstraling.![]()
En dan dat positieve commentaar iedere keer. Iets té veel van het goede. Imho
Hebben jullie gekeken Blue? Cat?
En gefeliciteerd met jullie resultaat, Cat
Bijzonder zullen we maar zeggenquote:Op zondag 10 november 2024 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat vond je ervan?quote:Op zondag 10 november 2024 21:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
HHB gekeken, nu door naar MCW. Goede tv avond
MCW?quote:
Rommelig. Niet slecht geacteerd dus da’s al winst.quote:Op zondag 10 november 2024 22:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
MCW?
Het moet nog wat landen. Als ik het origineel ken vind ik dat altijd lastig loslaten.
Dat ze het op de SEH plaatsen is wel slim, qua doorstroom van patiënten en verhalen.
Jij ook gekeken, wat vind jij?
Klopt inderdaad! Dat is een handige workaround voor als er alleen stream is én je wel in staat bent hem iig te starten voordat hij is afgesloten.quote:Op zondag 10 november 2024 22:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat klinkt uitputtend Vlindertje! Vannacht wordt vast beter.
We zijn nog met de 1000 mannen bezig. De massastart kijken we morgenavond nog even. Bijna bedtijd hier. Heerlijk dat het weer begonnen is, en fijn van de live uitzending inderdaad. Al ontdekten wij laatst dat als de stream nog live is, je daar wel in kunt 'spoelen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |