Er is hier een stuk meer bedrijvigheid dan voorgaande jaren inderdaad. Wel zo gezellig!quote:Op donderdag 7 november 2024 13:26 schreef PippenScottie het volgende:
We zijn deze weken ongeveer goed voor de helft van de posts in deze topicreeks. Ik ben trots op ons
Oh ja dit is helemaal niet het Kink 1500 topic, maar gewoon het Kink topicquote:Op donderdag 7 november 2024 13:26 schreef PippenScottie het volgende:
We zijn deze weken ongeveer goed voor de helft van de posts in deze topicreeks. Ik ben trots op ons
3 Doors Down is wel een beetje een two-hit wonder.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:28 schreef Gretzl het volgende:
Altijd gedacht dat Here Without You een grotere (radio)hit was dan Kryptonite
Dat, en ik probeer af en toe nog een beetje werk af te krijgenquote:Op donderdag 7 november 2024 13:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Is toch ook heerlijk om hier gewoon even helemaal in te verdrinken?
Zekers. Ook heerlijke muziek om aan te hebben als je rijdt/fietst op een donker verlaten weggetjequote:Op donderdag 7 november 2024 13:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Is toch ook heerlijk om hier gewoon even helemaal in te verdrinken?
Schandalig wel, zou altijd omgekeerd moeten zijnquote:Op donderdag 7 november 2024 13:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Emohemian Rhapsody dus lager dan de échte Bohemian Rhapsody. In de Kink 1500 zou je andersom verwachten.
Ik vind het ook altijd lastig te verteren, maar ik denk dat ik gewoon 10 jaar te oud ben.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:54 schreef noodgang het volgende:
Ik moet altijd een beetje huilen van dit nummer en dan niet op een positieve manier
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 november 2024 13:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Stukje MCR nog meepakken. Nu gelukkig verder geen vergaderingen meer
quote:Op woensdag 6 november 2024 18:20 schreef Hamlapjes het volgende:
De update is lekker op tijd vandaag!
191 nieuwe noteringen so far, tot en met nummer 600 van de vorige editie, ontbreken er nog ongeveer net zoveel:Meer nieuwe noteringen dan vrouwen in de lijst (131,5 op 1795 nummers, alles t/m gisteren meegenomen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Barry zegt zo Hay. Verder niet veel.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er weer. Iets gemist? Komt Emotional rescue straks op nummer 42?
Child in Time vriend. Child in Time.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er weer. Iets gemist? Komt Emotional rescue straks op nummer 42?
Hoor ik vanavond voor het slapengaan wel. Stuk van 16.30-18.00 geeft helaas geen terugluisteroptiequote:Op donderdag 7 november 2024 14:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Child in Time vriend. Child in Time.
Video Games en nog eentje die ik verloren waande geweest zie ikquote:Op donderdag 7 november 2024 14:16 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Barry zegt zo Hay. Verder niet veel.
Edit: Child in Time natuurlijk, dat wel.
Ja alle zingende jongedames gaven Venema 400 euro om de lijst geheim te houden.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Video Games en nog eentje die ik verloren waande geweest zie ik
Oh On Melancholy Hill ook.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja alle zingende jongedames gaven Venema 400 euro om de lijst geheim te houden.
Dit is een herintreder, waar veel anderen dit jaar voor het eerst optie waren, kan je deze al 6 jaar kiezen.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:20 schreef Gretzl het volgende:
Heeft hier niets te zoeken
Dacht dat Kink niet zo van de 70s classic rock was
Cure-cover van Boyzone?quote:Op donderdag 7 november 2024 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het doek lijkt me wel gevallen voor de ruimgeschapen memmen en voor de Cure-cover van Boyzone
Pictures of youquote:
Dit zullen ze regulier nooit draaien nee. Alleen al vanwege de duurquote:Op donderdag 7 november 2024 14:20 schreef Gretzl het volgende:
Heeft hier niets te zoeken
Dacht dat Kink niet zo van de 70s classic rock was
Goed nieuws van die flauwe Rammstein. Dat is niveau Bloodhound Gangquote:Op donderdag 7 november 2024 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het doek lijkt me wel gevallen voor de ruimgeschapen memmen en voor de Cure-cover van Boyzone
Prima nummer 1241 ofzo inderdaadquote:Op donderdag 7 november 2024 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
I Surrender van Saybia ook maar een streep door gezet, al is het maar omdat ie in deze regio niets te zoeken heeff
Nee, dit is Evanescence.quote:
Als ik moet kiezen dan doe mij maar Flogging Mollyquote:Op donderdag 7 november 2024 14:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier hoeft Volbeat niet voor te sneuvelen
Lord of the Boards zal nog wel komen lijkt mequote:Op donderdag 7 november 2024 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verwachten we die andere Guano Apes nog?
In een ideale wereld had everything i wanted hier nog ergens ruim boven gestaan, minimaal top-25quote:Op donderdag 7 november 2024 14:44 schreef Tussle266 het volgende:
Billie lijkt me klaar hierna. Happier than ever is begraven.
quote:Op donderdag 7 november 2024 14:42 schreef Berkery het volgende:
Hier had ook iets van The Pogues kunnen staan
Die horen we in week 53 wel weer. In die XS versiequote:Op donderdag 7 november 2024 14:44 schreef Tussle266 het volgende:
Billie lijkt me klaar hierna. Happier than ever is begraven.
Dan ben ik zeer verheugd dat dat niet het geval is.quote:
Ja ellendige knipcultuur.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die horen we in week 53 wel weer. In die XS versie
Strobe in de radio-edit.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Happier Than Ever knipversie is alsof je bij Free Bird 20 seconden doet voorafgaand aan de solo. Je hebt het beste stuk, maar je vergeet even de weg er naartoe.
Waarheid. Belangrijkste is dat het genot behouden blijft. Bij Freebird het 2e deel dan ook inderdaadquote:Op donderdag 7 november 2024 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Happier Than Ever knipversie is alsof je bij Free Bird 20 seconden doet voorafgaand aan de solo. Je hebt het beste stuk, maar je vergeet even de weg er naartoe.
Ook zo eentje ja. Dat is er ook eentje waar ik elk jaar bij migreren in trap. Net als de alpaca-versie van Five Yearsquote:
Die heeft juist wel een mooie opbouw en dat mysterieuze. Dit blijft tot aan de solo toch een beetje gelal.quote:
Te weinig assholes in the voting roomquote:Op donderdag 7 november 2024 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze lijst staat duidelijk niet Volbeat. For Evigt en Still Counting heb ik mijn streep intussen met stift door gezet.
Dat is wel de minst vervelende inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Te weinig assholes in the voting room
Beste van Volbeat is wat mij betreft Cape Of Our Hero, maar heb niet de illusie dat die snel in zo'n lijst opduikt helaas.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel de minst vervelende inderdaad.
Persoonlijk vind ik SOYCD veel te langzaam en te langdradig. Duurt een eeuwigheid voor er daar iets gebeurd.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft juist wel een mooie opbouw en dat mysterieuze. Dit blijft tot aan de solo toch een beetje gelal.
Die lijkt ook nog het meest op Lola Montez. Jammer voor de variatiequote:Op donderdag 7 november 2024 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat wel raar is, is dat Heaven Nor Hell er dan wel weer in staat
Dat is For Evigt.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die lijkt ook nog het meest op Lola Montez. Jammer voor de variatie
Dat laatste is terecht wmb:)quote:Op donderdag 7 november 2024 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, Crawling kruipt dus ook omhoog. En de 2 nieuwe Fontaines staan dus hoger dan te boys in tha bettah land
Of Bohemian Rhapsody!quote:Op donderdag 7 november 2024 15:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Verwacht wel dat Starburster na Linkin Park de 2e hoogste nieuwe wordt
Dit zou natuurlijk ook gewoon die nieuwkomer in de top-10 kunnen zijn.quote:
Wel het beste nummer dat Kasabian nooit gemaakt heeft.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Staat Starburster echt zo hoog? Ik ken die ook alleen maar van FC 25. Vind het niet eens zo'n heel bijzonder nummer.
Was de verwoording 'een nieuwe binnenkomer in de top 10' of 'een nummer uit 2024 in de top 10'?quote:Op donderdag 7 november 2024 15:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit zou natuurlijk ook gewoon die nieuwkomer in de top-10 kunnen zijn.
Dan zijn we wel met zijn allen goed in de maling genomen.
Oef, dat weet ik niet meer.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was de verwoording 'een nieuwe binnenkomer in de top 10' of 'een nummer uit 2024 in de top 10'?
Al acht ik Linkin Park in de top 10 waarschijnlijker dan Queen.
39 uit 2024 waarvan 1 in de top 10. Dus het is sowieso niet de gong.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was de verwoording 'een nieuwe binnenkomer in de top 10' of 'een nummer uit 2024 in de top 10'?
Al acht ik Linkin Park in de top 10 waarschijnlijker dan Queen.
Nouja, die kan ook nog gewoon in de top 10 staan natuurlijkquote:Op donderdag 7 november 2024 15:06 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
39 uit 2024 waarvan 1 in de top 10. Dus het is sowieso niet de gong.
Save it for later zie ik ook wel ergens belachelijk hoog binnenkomen, daar werd je zo mee doodgegooid op Kinkquote:Op donderdag 7 november 2024 15:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Verwacht wel dat Starburster na Linkin Park de 2e hoogste nieuwe wordt
Ik ben tegen vrouwen als lustobject.quote:
Heerlijk intro is dat ook ja. Ook present in m'n V500 dus mag gerust in deze lijstquote:Op donderdag 7 november 2024 15:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik dacht even dat dit Pursuit of Happiness was bij de intro.
Op zich zou die nog niet eens misstaan in deze lijst, gezien MGMT eraan heeft meegewerkt.
Ik heb 'm op DVDquote:Op donderdag 7 november 2024 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft hier Control nog nooit gezien?
Tis er niet eentje die ik zomaar even aanzet, zeg maar.quote:
Dat is een film over Ian Curtis (en Joy Division), geregisseerd door Anton Corbijn.quote:
Oh tja. Ik kijk zeer weinig filmsquote:Op donderdag 7 november 2024 15:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat is een film over Ian Curtis (en Joy Division), geregisseerd door Anton Corbijn.
Vrees ook van nietquote:Op donderdag 7 november 2024 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft hier Control nog nooit gezien?
Fontaines DC valt voor mij wel in dezelfde categorie als QOTSA, in die zin dat het wel mijn genre is maar ik er toch geen lol aan kan beleven.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:16 schreef Gretzl het volgende:
De Fonteintjes!!![]()
#ModerneKlassiekeAlert!!
Als je een van de eerste honderd fans in Nederland bent van een band heb je voor altijd een vrijstelling daarvan.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:20 schreef Tussle266 het volgende:
Ik doe niet aan guilty pleasures, dus plaats ik hier gewoon een hoezee.
AND NOW I JUST SIT IN SILENCEquote:Op donderdag 7 november 2024 15:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wie gaat deze ook altijd meeschreeuwen op het einde
Keihard door het huis heenquote:Op donderdag 7 november 2024 15:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
AND NOW I JUST SIT IN SILENCE
Ik denk vooral dat het mijn generatie wat minder aanspreekt, maar daar heb ik weinig last van.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als je een van de eerste honderd fans in Nederland bent van een band heb je voor altijd een vrijstelling daarvan.
Ik heb wel zin in Cakequote:Op donderdag 7 november 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, dit is het blokje eetbare artiesten
Hierna Limp Bizkit?quote:Op donderdag 7 november 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt me wel toch?quote:Op donderdag 7 november 2024 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verwachten jullie New Born nog? Die is ook wel flink gestegen. Net als Danny Nedelko en The Scientist en Fear Inoculum moet die inmiddels minimaal 200 plaatsen stijgen.
Toch jammer dat 21P zich er nog net tussen moest wurmen, anders hadden we ook 3 Ieren achter elkaar.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als New Born er niet in staat word ik giftig. Ik zit al 3 dagen te wachten op die plaatquote:Op donderdag 7 november 2024 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verwachten jullie New Born nog? Die is ook wel flink gestegen. Net als Danny Nedelko en The Scientist en Fear Inoculum moet die inmiddels minimaal 200 plaatsen stijgen.
Hoop eigenlijk dat we Danny Nedelko nog mogen verwelkomen jaquote:Op donderdag 7 november 2024 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tool is wel al 3x in de min gegaanquote:Op donderdag 7 november 2024 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
New Born of Fear Inoculum mist dus. Ik zeg New Born, streep erdoor.
Schism en Sober staan wel al in de plus.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Tool is wel al 3x in de min gegaan
Bij de laatste 6 zitten in ieder geval nog 2x Linkin Park en 2x Fontaines. Die Green Days geloof ik niet meer zo in. Bohemian Rhapsody zit er nog bij, dus dan is er nog 1 plekje over.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik denk wel dat we inmiddels de conclusie mogen trekken dat er geen nieuwe noteringen van Porcupine Tree zijn?
Had Arriving Somewhere wel gehoopt en verwacht nu die in de Top 2000 heeft gestaan, maar zo hoog lijkt me niet realistisch.
Hoeveel Muse heb je er dan? Want die staan er sowieso 19x in.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
New Born of Fear Inoculum mist dus. Ik zeg New Born, streep erdoor.
eddie neem ik aanquote:Op donderdag 7 november 2024 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de laatste 6 zitten in ieder geval nog 2x Linkin Park en 2x Fontaines. Die Green Days geloof ik niet meer zo in. Bohemian Rhapsody zit er nog bij, dus dan is er nog 1 plekje over.
Ja, lijkt mij ookquote:
Bij de Facebookgroep NPO Radio 2 Top 2000 Stemlijsten zijn ze ongetwijfeld de georganiseerde pushactie vergetenquote:Op donderdag 7 november 2024 15:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik denk wel dat we inmiddels de conclusie mogen trekken dat er geen nieuwe noteringen van Porcupine Tree zijn?
Had Arriving Somewhere wel gehoopt en verwacht nu die in de Top 2000 heeft gestaan, maar zo hoog lijkt me niet realistisch.
Goed punt. Dan is New Born aanwezig!quote:Op donderdag 7 november 2024 15:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hoeveel Muse heb je er dan? Want die staan er sowieso 19x in.
Riders on the Storm.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
The Doors?? Welke is dat nou weer dan
Supermassive Black Hole staat er ook boven.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:48 schreef DecoAoreste het volgende:
New Born boven Uprising dus. Oké dan. Ik klaag niet maar ben wel heel verrast.
Kenner.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Riders on the Storm wel mogelijk nog ineens hier opduiken
De Staat 9 keerquote:Op donderdag 7 november 2024 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er nog meer artiesten waarvan aantallen bekend zijn? Of andere dingen. Zo weten we sowieso dat Last Dinner Party nog wel 2x komt en Spinvis ook.
In principe zitten Fear Inoculum en The Scientist nu op de schopstoel, wetende dat New Born nog moet komen als Muse er 19x in staat
Ik vrees dat die in de bubbling under staat.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Doet ie wel zijn titel eer aan.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vrees dat die in de bubbling under staat.
Vrees toch voor Danny en hoop op Elbow exitquote:Op donderdag 7 november 2024 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
C 161 Guns N' Roses November Rain
C 162 Madrugada The Kids Are On High Street
C 163 Eels Novocaine For The Soul
C 169 Muse Supermassive Black Hole
C 178 Led Zeppelin Kashmir
C 183 Queensr che Silent Lucidity
C 184 London Grammar Strong
C 185 Buffalo Tom Taillights Fade
C 187 Guano Apes Lords Of The Boards
C 188 Simple Minds New Gold Dream ('81‚'82‚'83‚'84)
C 195 Tool Schism
C 198 16 Horsepower Black Soul Choir
C 204 Wet Leg Ur Mum
C 209 Claw Boys Claw Rosie
C 213 Rammstein Du Hast
C 214 Arcade Fire Rebellion
C 217 Within Temptation Ice Queen
C 218 Pink Floyd Wish You Were Here
C 222 Verve The Drugs Don't Work
C 228 Radiohead Exit Music (For A Film)
C 235 Rage Against The Machine Bullet in the Head
C 264 Nirvana Come As You Are
C 267 System Of A Down Aerials
C 268 The Last Dinner Party Nothing Matters
C 269 Prodigy Smack My Bitch Up
C 271 Blind Melon No Rain
C 281 Elbow Grounds For Divorce
C 318 Coldplay The Scientist
C 348 Tool Fear Inoculum
C 368 IDLES Danny Nedelko
C 377 Spinvis Kom Terug
C 397 The Last Dinner Party Sinner
Hier moeten er dus nog minimaal 2 van weg nu we ook Riders on the Storm weten
Ik vrees zelf ook nog voor The Verve en de Guano Apes.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vrees toch voor Danny en hoop op Elbow exit
Kom Terug van Spinvis staat op 120quote:Op donderdag 7 november 2024 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
C 195 Tool Schism
C 204 Wet Leg Ur Mum
C 213 Rammstein Du Hast
C 348 Tool Fear Inoculum
C 377 Spinvis Kom Terug
Blind Melon is eraan.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
C 195 Tool Schism
C 204 Wet Leg Ur Mum
C 213 Rammstein Du Hast
C 348 Tool Fear Inoculum
C 377 Spinvis Kom Terug
Ja en Sinner en Nothing Matters zijn ook bekend (nummertje weet ik zo niet meer)quote:Op donderdag 7 november 2024 15:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Kom Terug van Spinvis staat op 120
Hoe weet jij dit?quote:
Dat weet ik niet, maar dat is wel de lijstjestrend, Dat de meloen overrijp is geworden.quote:
Tsja, helemaal uitsluiten kan ik het ook niet. Maar ja, in de Top 2000 stond ie in ieder geval al jaren op 1900.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar dat is wel de lijstjestrend, Dat de meloen overrijp is geworden.
Daar issie er ook aan voor de moeite toch?quote:Op donderdag 7 november 2024 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, helemaal uitsluiten kan ik het ook niet. Maar ja, in de Top 2000 stond ie in ieder geval al jaren op 1900.
Ja, vorig jaar kwam hij 161 plaatsen tekort.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:56 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Daar issie er ook aan voor de moeite toch?
Omdat het een lekker nummer is en deze op MTV kapot werd gedraaid. Al die MTV rockhits van begin jaren 90 scoren super in dit lijstje.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:03 schreef Gretzl het volgende:
Waarom staat de Blinde Meloen zo hoog?
Niet eens meer te vinden in de Top 2000
Best vreemd ja. Zie em op X wel eens voorbij komen als actieplaat. Misschien is Kink hiermee wel bereiktquote:Op donderdag 7 november 2024 16:03 schreef Gretzl het volgende:
Waarom staat de Blinde Meloen zo hoog?
Niet eens meer te vinden in de Top 2000
Ah, dat is allemaal ruim voordat ik een serieuze interesse begon te krijgen in muziek.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat het een lekker nummer is en deze op MTV kapot werd gedraaid. Al die MTV rockhits van begin jaren 90 scoren super in dit lijstje.
Ook in 2007 kwam No Rain nog heel vaak op MTV.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ah, dat is allemaal ruim voordat ik een serieuze interesse begon te krijgen in muziek.
Ben wel benieuwd hoe oud de gemiddelde Kink-luisteraar is en hoe de leeftijdsklassen precies verdeeld zijn. Zo'n donderbruin vermoeden dat dit om heel veel 40ers gaat dan.
quote:Op donderdag 7 november 2024 15:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nog helemaal geen IDLES voorbij gekomen toch? Hoe danquote:Op donderdag 7 november 2024 15:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb die hele clip volgens mij nog nooit gezien. Maar hij hoorde ook niet echt tot de doelgroep van TMF en The Boxquote:Op donderdag 7 november 2024 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook in 2007 kwam No Rain nog heel vaak op MTV.
De boodschap van Danny Nedelko is anno 2024 niet bijster populairquote:Op donderdag 7 november 2024 16:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Nog helemaal geen IDLES voorbij gekomen toch? Hoe dan![]()
Lijkt me een perfecte Kink-band. Net als bijvoorbeeld Shame
Daar is meestal Slayer voor nodigquote:Op donderdag 7 november 2024 16:09 schreef noodgang het volgende:
Opvallend dat op kantoor nog niemand van zender is gaan wisselen![]()
Ik klaag niet
Trump haalt z'n neus op voor Malalaquote:Op donderdag 7 november 2024 16:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De boodschap van Danny Nedelko is anno 2024 niet bijster populair
Helaas jaquote:Op donderdag 7 november 2024 16:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De boodschap van Danny Nedelko is anno 2024 niet bijster populair
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonden gewoon in een uitverkocht AFAS live dit voorjaar, dus vermoedde dat ze voor een alternatieve top 1500 ook wel populair genoeg zouden zijn. Zeker met hun grootste hitBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Er staat ook geen Slint of Slowdive in de lijst, 1x Sonic Youth, 1x Sigur Ros, geen Dinousaur Jr. Dan is geen IDLES of BCNR niet gek toch?quote:Op donderdag 7 november 2024 16:11 schreef Gretzl het volgende:
Als Kink écht alternatief was geweest stonden er nu wss ook een handvol BC, NR noteringen in de lijst
[ afbeelding ]
Die hebben nochtans het beste album van de 20's tot nu toe afgeleverdquote:Op donderdag 7 november 2024 16:11 schreef Gretzl het volgende:
Als Kink écht alternatief was geweest stonden er nu wss ook een handvol BC, NR noteringen in de lijst
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 november 2024 16:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Helaas ja
Daar was ik bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonden gewoon in een uitverkocht AFAS live dit voorjaar, dus vermoedde dat ze voor een alternatieve top 1500 ook wel populair genoeg zouden zijn. Zeker met hun grootste hit![]()
Danny komt nog wel vandaag of morgenMy friends all drive horses
En anders staat ie op 1 in de Evergreen!quote:Op donderdag 7 november 2024 16:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar was ik bij.![]()
Danny komt nog wel vandaag of morgen
Too soonquote:Op donderdag 7 november 2024 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En anders staat ie op 1 in de Evergreen!
True, maar op deze manier is het allemaal wel erg braaf binnen de lijntjes. Heeft natuurlijk alles met de adverteerders te maken, helaasquote:Op donderdag 7 november 2024 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er staat ook geen Slint of Slowdive in de lijst, 1x Sonic Youth, 1x Sigur Ros, geen Dinousaur Jr. Dan is geen IDLES of BCNR niet gek toch?
Dinosaur Jr valt ook wel mee toch? Feel The Pain is een prima radiohit of zelfs Freak Scene moet prima mee kunnen. Slint lijkt me lastiger ja, maar ik vind BCNR ook wel een beetje een poor mans Slint.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
True, maar op deze manier is het allemaal wel erg braaf binnen de lijntjes. Heeft natuurlijk alles met de adverteerders te maken, helaas
De huidige Slowdive lijkt me radiovriendelijk genoeg, die andere namen worden wat lastiger.
Was erbij de dag erna in Antwerpen en tevens op de geweldige afterparty waar Joe een uurtje plaatjes mocht draaien. Toffe smaak heeft iequote:Op donderdag 7 november 2024 16:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar was ik bij.![]()
Doel je dan op For the First Time of Ants from Up There?quote:Op donderdag 7 november 2024 16:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die hebben nochtans het beste album van de 20's tot nu toe afgeleverd
Ants From Up There. Vooral door hoe die eindigt. The Place Where He Inserted the Blade, Snow Globes en Basketball Shoes echt weergaloosquote:Op donderdag 7 november 2024 16:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Doel je dan op For the First Time of Ants from Up There?
Slint en Slowdive niet volgens mij. De rest wel.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:18 schreef Tussle266 het volgende:
Alle genoemde artiesten staan ook gewoon op de keuzelijst bij mijn weten.
Laten we het hopenquote:Op donderdag 7 november 2024 16:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als Jan Contantje kinkfähig genoeg is vind ik eigenlijk dat Danny V ook een steuntje in de rug dient te krijgen met de keuzelijstquote:
Die is er juist afgehaald. Heeft gewoon in de lijst gestaan.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als Jan Contantje kinkfähig genoeg is vind ik eigenlijk dat Danny V ook een steuntje in de rug dient te krijgen met de keuzelijst
Ik heb niks tegen Danny Vera maar als je Roller Coaster hier ook hoort opduiken groei je wel erg naar de Top 2000 toe.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als Jan Contantje kinkfähig genoeg is vind ik eigenlijk dat Danny V ook een steuntje in de rug dient te krijgen met de keuzelijst
Uhu, maar zijn Americana is niet per se minder alternatief dan de vele Top 2000-mastodonten die hier voorbij zijn gekomen (of nog moeten volgen)quote:Op donderdag 7 november 2024 16:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Danny Vera maar als je Roller Coaster hier ook hoort opduiken groei je wel erg naar de Top 2000 toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg er eens wat van @ieniminimuisBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Wel het beste nummer gelijk te pakken. Veel liever Haim dan dat saaie Strong dat zo komt sowiesoquote:Op donderdag 7 november 2024 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou toch nog 10 seconden HAIM, en daar moeten jullie het mee doen.
Hier had ook een lekkere banger van HAIM kunnen staanquote:Op donderdag 7 november 2024 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, het origineel van Fransie is toch beter.
Lenny had elke keer vervangen kunnen worden met gemak.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hier had ook een lekkere banger van HAIM kunnen staan
NEINquote:Op donderdag 7 november 2024 16:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hier had ook een lekkere banger van HAIM kunnen staan
quote:Op donderdag 7 november 2024 16:38 schreef Gretzl het volgende:
Haim volledig uit de K1500 gevallen![]()
Antwoord op je spoiler: alleen in 2019 ontbraken ze ook, in '20 drie noteringen, de laatste drie jaar telkens 1 notering. Jammer en onnodig dat ze bijna helemaal van de playlist zijn afgevoerd de afgelopen jaren, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Zeg er eens wat van @:ieniminimuis![]()
Ik heb die lijst van 35 slechte platen van je gezien, en ben het 34 keer met je eens en 1 keer heb je een stemplaat van vorig jaar van me te pakkenquote:Op donderdag 7 november 2024 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Regenboog
Dat is een van de 35 slechtste platen die ooit in de Top 2000 heeft gestaan.
quote:Op donderdag 7 november 2024 16:38 schreef Gretzl het volgende:
Haim volledig uit de K1500 gevallen![]()
Dat kan eigenlijk echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Zeg er eens wat van @:ieniminimuis![]()
DIT jaar moet het lukken om Rebellion de T2000 in te pushenquote:Op donderdag 7 november 2024 16:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh ja, dit is natuurlijk de nummer 1 van mijn alternatieve-lijstjes-analyse. Staat zeer hoog in de Kink 1500, V500, Snob 2000 (zelfs geëxcludeerd omdat voormalige nummer 1) én MuMeLadder, maar nog nooit in de Top 2000.
Lekker voor elkaar! Ik moet morgen nog wel werken, maar gelukkig wel thuis = hele dag radio aan. Afgezien van een kort overlegje halverwege de middag, hopen op een paar iets mindere platen dan.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo weekend. Tijd om weer te gaan klussen en nog meer radio te luisteren
Het was een liedje over regen, toch? Ik had Wunderhorse - Rain leuker gevondenquote:Op donderdag 7 november 2024 17:02 schreef Gretzl het volgende:
Had zo op Mr. November gehoopt, krijgen we het verkeerde liedje
Heb zelf het idee gehad dat de verschillende schrijfwijzes van de titel in de vrije keuze een rol heeft gespeeld van het niet binnenkomen in de lijst der lijsten. Plekje op de keuzelijst zou dat oplossen inderdaadquote:Op donderdag 7 november 2024 16:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
DIT jaar moet het lukken om Rebellion de T2000 in te pushen
Eendracht maakt macht. Samen zijn we sterk. Dat soort dingen
Vraag me alleen nog af welke dj ons kan helpen aan een plekje op de keuzelijst (mag ook tijdens de stemweek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |