Strobe in de radio-edit.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Happier Than Ever knipversie is alsof je bij Free Bird 20 seconden doet voorafgaand aan de solo. Je hebt het beste stuk, maar je vergeet even de weg er naartoe.
Waarheid. Belangrijkste is dat het genot behouden blijft. Bij Freebird het 2e deel dan ook inderdaadquote:Op donderdag 7 november 2024 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Happier Than Ever knipversie is alsof je bij Free Bird 20 seconden doet voorafgaand aan de solo. Je hebt het beste stuk, maar je vergeet even de weg er naartoe.
Ook zo eentje ja. Dat is er ook eentje waar ik elk jaar bij migreren in trap. Net als de alpaca-versie van Five Yearsquote:
Die heeft juist wel een mooie opbouw en dat mysterieuze. Dit blijft tot aan de solo toch een beetje gelal.quote:
Te weinig assholes in the voting roomquote:Op donderdag 7 november 2024 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze lijst staat duidelijk niet Volbeat. For Evigt en Still Counting heb ik mijn streep intussen met stift door gezet.
Dat is wel de minst vervelende inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Te weinig assholes in the voting room
Beste van Volbeat is wat mij betreft Cape Of Our Hero, maar heb niet de illusie dat die snel in zo'n lijst opduikt helaas.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel de minst vervelende inderdaad.
Persoonlijk vind ik SOYCD veel te langzaam en te langdradig. Duurt een eeuwigheid voor er daar iets gebeurd.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft juist wel een mooie opbouw en dat mysterieuze. Dit blijft tot aan de solo toch een beetje gelal.
Die lijkt ook nog het meest op Lola Montez. Jammer voor de variatiequote:Op donderdag 7 november 2024 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat wel raar is, is dat Heaven Nor Hell er dan wel weer in staat
Dat is For Evigt.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die lijkt ook nog het meest op Lola Montez. Jammer voor de variatie
Dat laatste is terecht wmb:)quote:Op donderdag 7 november 2024 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, Crawling kruipt dus ook omhoog. En de 2 nieuwe Fontaines staan dus hoger dan te boys in tha bettah land
Of Bohemian Rhapsody!quote:Op donderdag 7 november 2024 15:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Verwacht wel dat Starburster na Linkin Park de 2e hoogste nieuwe wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |