Ook in 2007 kwam No Rain nog heel vaak op MTV.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ah, dat is allemaal ruim voordat ik een serieuze interesse begon te krijgen in muziek.
Ben wel benieuwd hoe oud de gemiddelde Kink-luisteraar is en hoe de leeftijdsklassen precies verdeeld zijn. Zo'n donderbruin vermoeden dat dit om heel veel 40ers gaat dan.
quote:Op donderdag 7 november 2024 15:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vrees toch voor Danny en hoop op Elbow exit
Nog helemaal geen IDLES voorbij gekomen toch? Hoe danquote:Op donderdag 7 november 2024 15:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vrees toch voor Danny en hoop op Elbow exit
Heb die hele clip volgens mij nog nooit gezien. Maar hij hoorde ook niet echt tot de doelgroep van TMF en The Boxquote:Op donderdag 7 november 2024 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook in 2007 kwam No Rain nog heel vaak op MTV.
De boodschap van Danny Nedelko is anno 2024 niet bijster populairquote:Op donderdag 7 november 2024 16:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Nog helemaal geen IDLES voorbij gekomen toch? Hoe dan![]()
Lijkt me een perfecte Kink-band. Net als bijvoorbeeld Shame
Daar is meestal Slayer voor nodigquote:Op donderdag 7 november 2024 16:09 schreef noodgang het volgende:
Opvallend dat op kantoor nog niemand van zender is gaan wisselen![]()
Ik klaag niet
Trump haalt z'n neus op voor Malalaquote:Op donderdag 7 november 2024 16:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De boodschap van Danny Nedelko is anno 2024 niet bijster populair
Helaas jaquote:Op donderdag 7 november 2024 16:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De boodschap van Danny Nedelko is anno 2024 niet bijster populair
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonden gewoon in een uitverkocht AFAS live dit voorjaar, dus vermoedde dat ze voor een alternatieve top 1500 ook wel populair genoeg zouden zijn. Zeker met hun grootste hitBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Er staat ook geen Slint of Slowdive in de lijst, 1x Sonic Youth, 1x Sigur Ros, geen Dinousaur Jr. Dan is geen IDLES of BCNR niet gek toch?quote:Op donderdag 7 november 2024 16:11 schreef Gretzl het volgende:
Als Kink écht alternatief was geweest stonden er nu wss ook een handvol BC, NR noteringen in de lijst
[ afbeelding ]
Die hebben nochtans het beste album van de 20's tot nu toe afgeleverdquote:Op donderdag 7 november 2024 16:11 schreef Gretzl het volgende:
Als Kink écht alternatief was geweest stonden er nu wss ook een handvol BC, NR noteringen in de lijst
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 november 2024 16:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Helaas ja
Daar was ik bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonden gewoon in een uitverkocht AFAS live dit voorjaar, dus vermoedde dat ze voor een alternatieve top 1500 ook wel populair genoeg zouden zijn. Zeker met hun grootste hit![]()
Danny komt nog wel vandaag of morgenMy friends all drive horses
En anders staat ie op 1 in de Evergreen!quote:Op donderdag 7 november 2024 16:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar was ik bij.![]()
Danny komt nog wel vandaag of morgen
Too soonquote:Op donderdag 7 november 2024 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En anders staat ie op 1 in de Evergreen!
True, maar op deze manier is het allemaal wel erg braaf binnen de lijntjes. Heeft natuurlijk alles met de adverteerders te maken, helaasquote:Op donderdag 7 november 2024 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er staat ook geen Slint of Slowdive in de lijst, 1x Sonic Youth, 1x Sigur Ros, geen Dinousaur Jr. Dan is geen IDLES of BCNR niet gek toch?
Dinosaur Jr valt ook wel mee toch? Feel The Pain is een prima radiohit of zelfs Freak Scene moet prima mee kunnen. Slint lijkt me lastiger ja, maar ik vind BCNR ook wel een beetje een poor mans Slint.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
True, maar op deze manier is het allemaal wel erg braaf binnen de lijntjes. Heeft natuurlijk alles met de adverteerders te maken, helaas
De huidige Slowdive lijkt me radiovriendelijk genoeg, die andere namen worden wat lastiger.
Was erbij de dag erna in Antwerpen en tevens op de geweldige afterparty waar Joe een uurtje plaatjes mocht draaien. Toffe smaak heeft iequote:Op donderdag 7 november 2024 16:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar was ik bij.![]()
Danny komt nog wel vandaag of morgen
Doel je dan op For the First Time of Ants from Up There?quote:Op donderdag 7 november 2024 16:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die hebben nochtans het beste album van de 20's tot nu toe afgeleverd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |