Ants From Up There. Vooral door hoe die eindigt. The Place Where He Inserted the Blade, Snow Globes en Basketball Shoes echt weergaloosquote:Op donderdag 7 november 2024 16:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Doel je dan op For the First Time of Ants from Up There?
Slint en Slowdive niet volgens mij. De rest wel.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:18 schreef Tussle266 het volgende:
Alle genoemde artiesten staan ook gewoon op de keuzelijst bij mijn weten.
Laten we het hopenquote:Op donderdag 7 november 2024 16:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Danny komt nog wel vandaag of morgen
Als Jan Contantje kinkfähig genoeg is vind ik eigenlijk dat Danny V ook een steuntje in de rug dient te krijgen met de keuzelijstquote:
Die is er juist afgehaald. Heeft gewoon in de lijst gestaan.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als Jan Contantje kinkfähig genoeg is vind ik eigenlijk dat Danny V ook een steuntje in de rug dient te krijgen met de keuzelijst
Ik heb niks tegen Danny Vera maar als je Roller Coaster hier ook hoort opduiken groei je wel erg naar de Top 2000 toe.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als Jan Contantje kinkfähig genoeg is vind ik eigenlijk dat Danny V ook een steuntje in de rug dient te krijgen met de keuzelijst
Uhu, maar zijn Americana is niet per se minder alternatief dan de vele Top 2000-mastodonten die hier voorbij zijn gekomen (of nog moeten volgen)quote:Op donderdag 7 november 2024 16:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Danny Vera maar als je Roller Coaster hier ook hoort opduiken groei je wel erg naar de Top 2000 toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg er eens wat van @ieniminimuisBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Wel het beste nummer gelijk te pakken. Veel liever Haim dan dat saaie Strong dat zo komt sowiesoquote:Op donderdag 7 november 2024 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou toch nog 10 seconden HAIM, en daar moeten jullie het mee doen.
Hier had ook een lekkere banger van HAIM kunnen staanquote:Op donderdag 7 november 2024 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, het origineel van Fransie is toch beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |