Er is hier een stuk meer bedrijvigheid dan voorgaande jaren inderdaad. Wel zo gezellig!quote:Op donderdag 7 november 2024 13:26 schreef PippenScottie het volgende:
We zijn deze weken ongeveer goed voor de helft van de posts in deze topicreeks. Ik ben trots op ons
Oh ja dit is helemaal niet het Kink 1500 topic, maar gewoon het Kink topicquote:Op donderdag 7 november 2024 13:26 schreef PippenScottie het volgende:
We zijn deze weken ongeveer goed voor de helft van de posts in deze topicreeks. Ik ben trots op ons
3 Doors Down is wel een beetje een two-hit wonder.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:28 schreef Gretzl het volgende:
Altijd gedacht dat Here Without You een grotere (radio)hit was dan Kryptonite
Dat, en ik probeer af en toe nog een beetje werk af te krijgenquote:Op donderdag 7 november 2024 13:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Is toch ook heerlijk om hier gewoon even helemaal in te verdrinken?
Zekers. Ook heerlijke muziek om aan te hebben als je rijdt/fietst op een donker verlaten weggetjequote:Op donderdag 7 november 2024 13:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Is toch ook heerlijk om hier gewoon even helemaal in te verdrinken?
Schandalig wel, zou altijd omgekeerd moeten zijnquote:Op donderdag 7 november 2024 13:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Emohemian Rhapsody dus lager dan de échte Bohemian Rhapsody. In de Kink 1500 zou je andersom verwachten.
Ik vind het ook altijd lastig te verteren, maar ik denk dat ik gewoon 10 jaar te oud ben.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:54 schreef noodgang het volgende:
Ik moet altijd een beetje huilen van dit nummer en dan niet op een positieve manier
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 november 2024 13:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Stukje MCR nog meepakken. Nu gelukkig verder geen vergaderingen meer
quote:Op woensdag 6 november 2024 18:20 schreef Hamlapjes het volgende:
De update is lekker op tijd vandaag!
191 nieuwe noteringen so far, tot en met nummer 600 van de vorige editie, ontbreken er nog ongeveer net zoveel:Meer nieuwe noteringen dan vrouwen in de lijst (131,5 op 1795 nummers, alles t/m gisteren meegenomen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Barry zegt zo Hay. Verder niet veel.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er weer. Iets gemist? Komt Emotional rescue straks op nummer 42?
Child in Time vriend. Child in Time.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er weer. Iets gemist? Komt Emotional rescue straks op nummer 42?
Hoor ik vanavond voor het slapengaan wel. Stuk van 16.30-18.00 geeft helaas geen terugluisteroptiequote:Op donderdag 7 november 2024 14:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Child in Time vriend. Child in Time.
Video Games en nog eentje die ik verloren waande geweest zie ikquote:Op donderdag 7 november 2024 14:16 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Barry zegt zo Hay. Verder niet veel.
Edit: Child in Time natuurlijk, dat wel.
Ja alle zingende jongedames gaven Venema 400 euro om de lijst geheim te houden.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Video Games en nog eentje die ik verloren waande geweest zie ik
Oh On Melancholy Hill ook.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja alle zingende jongedames gaven Venema 400 euro om de lijst geheim te houden.
Dit is een herintreder, waar veel anderen dit jaar voor het eerst optie waren, kan je deze al 6 jaar kiezen.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:20 schreef Gretzl het volgende:
Heeft hier niets te zoeken
Dacht dat Kink niet zo van de 70s classic rock was
Cure-cover van Boyzone?quote:Op donderdag 7 november 2024 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het doek lijkt me wel gevallen voor de ruimgeschapen memmen en voor de Cure-cover van Boyzone
Pictures of youquote:
Dit zullen ze regulier nooit draaien nee. Alleen al vanwege de duurquote:Op donderdag 7 november 2024 14:20 schreef Gretzl het volgende:
Heeft hier niets te zoeken
Dacht dat Kink niet zo van de 70s classic rock was
Goed nieuws van die flauwe Rammstein. Dat is niveau Bloodhound Gangquote:Op donderdag 7 november 2024 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het doek lijkt me wel gevallen voor de ruimgeschapen memmen en voor de Cure-cover van Boyzone
Prima nummer 1241 ofzo inderdaadquote:Op donderdag 7 november 2024 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
I Surrender van Saybia ook maar een streep door gezet, al is het maar omdat ie in deze regio niets te zoeken heeff
Nee, dit is Evanescence.quote:
Als ik moet kiezen dan doe mij maar Flogging Mollyquote:Op donderdag 7 november 2024 14:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier hoeft Volbeat niet voor te sneuvelen
Lord of the Boards zal nog wel komen lijkt mequote:Op donderdag 7 november 2024 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verwachten we die andere Guano Apes nog?
In een ideale wereld had everything i wanted hier nog ergens ruim boven gestaan, minimaal top-25quote:Op donderdag 7 november 2024 14:44 schreef Tussle266 het volgende:
Billie lijkt me klaar hierna. Happier than ever is begraven.
quote:Op donderdag 7 november 2024 14:42 schreef Berkery het volgende:
Hier had ook iets van The Pogues kunnen staan
Die horen we in week 53 wel weer. In die XS versiequote:Op donderdag 7 november 2024 14:44 schreef Tussle266 het volgende:
Billie lijkt me klaar hierna. Happier than ever is begraven.
Dan ben ik zeer verheugd dat dat niet het geval is.quote:
Ja ellendige knipcultuur.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die horen we in week 53 wel weer. In die XS versie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |