Oh On Melancholy Hill ook.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja alle zingende jongedames gaven Venema 400 euro om de lijst geheim te houden.
Dit is een herintreder, waar veel anderen dit jaar voor het eerst optie waren, kan je deze al 6 jaar kiezen.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:20 schreef Gretzl het volgende:
Heeft hier niets te zoeken
Dacht dat Kink niet zo van de 70s classic rock was
Cure-cover van Boyzone?quote:Op donderdag 7 november 2024 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het doek lijkt me wel gevallen voor de ruimgeschapen memmen en voor de Cure-cover van Boyzone
Pictures of youquote:
Dit zullen ze regulier nooit draaien nee. Alleen al vanwege de duurquote:Op donderdag 7 november 2024 14:20 schreef Gretzl het volgende:
Heeft hier niets te zoeken
Dacht dat Kink niet zo van de 70s classic rock was
Goed nieuws van die flauwe Rammstein. Dat is niveau Bloodhound Gangquote:Op donderdag 7 november 2024 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het doek lijkt me wel gevallen voor de ruimgeschapen memmen en voor de Cure-cover van Boyzone
Prima nummer 1241 ofzo inderdaadquote:Op donderdag 7 november 2024 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
I Surrender van Saybia ook maar een streep door gezet, al is het maar omdat ie in deze regio niets te zoeken heeff
Nee, dit is Evanescence.quote:
Als ik moet kiezen dan doe mij maar Flogging Mollyquote:Op donderdag 7 november 2024 14:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier hoeft Volbeat niet voor te sneuvelen
Lord of the Boards zal nog wel komen lijkt mequote:Op donderdag 7 november 2024 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verwachten we die andere Guano Apes nog?
In een ideale wereld had everything i wanted hier nog ergens ruim boven gestaan, minimaal top-25quote:Op donderdag 7 november 2024 14:44 schreef Tussle266 het volgende:
Billie lijkt me klaar hierna. Happier than ever is begraven.
quote:Op donderdag 7 november 2024 14:42 schreef Berkery het volgende:
Hier had ook iets van The Pogues kunnen staan
Die horen we in week 53 wel weer. In die XS versiequote:Op donderdag 7 november 2024 14:44 schreef Tussle266 het volgende:
Billie lijkt me klaar hierna. Happier than ever is begraven.
Dan ben ik zeer verheugd dat dat niet het geval is.quote:
Ja ellendige knipcultuur.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die horen we in week 53 wel weer. In die XS versie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |