Broken is een stuk fijner jaquote:Op woensdag 6 november 2024 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een soort WoD meets Empire of the Sun, maar dan vooral de saaie delen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Maar wel gewoon mainstream rock imo, van een artiest die al enorm succesvol was rond die tijd.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ach, het is een rockballad door iemand die ondanks zijn faam nooit mainstream is geweest, dus ja
Albumversie hiervan had niet per se gehoeven.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dacht even dat Jesus of Suburbia zou komen toen Michiel het had over een 9 minuten lange albumversie
Bij Dire Straits en Eagles.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Maar wel gewoon mainstream rock imo, van een artiest die al enorm succesvol was rond die tijd.
Als we dit alternatieve rock gaan noemen dan valt vrijwel alle rock in die categorie
Waar trek je dan de grens?
Ik stel voor dat we hier Queen ook aan toevoegenquote:
Een beetje wel, maar ben op zich niet tegen het gegeven dat er geregeld albumversies worden gedraaid in de Kink1500quote:Op woensdag 6 november 2024 14:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Albumversie hiervan had niet per se gehoeven.
Ik snap zijn betoog over radioversies, maar dit is wel langdradig.
Valt wel mee hoor, hij werd hier pas groot mee.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Maar wel gewoon mainstream rock imo, van een artiest die al enorm succesvol was rond die tijd.
Als we dit alternatieve rock gaan noemen dan valt vrijwel alle rock in die categorie
Waar trek je dan de grens?
Jesus of Suburbia ook 9 minutenquote:Op woensdag 6 november 2024 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu nog Fear Inoculum, 2x GnR, Bohemian Rhapsody, Child in Time en de Diamant. Mis ik er dan nog 1?
Cold Little Heart, Master of Puppets/One, Time to Give.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jesus of Suburbia ook 9 minuten
Het zal niet, maar Faithless of Underworld en anders nog de oorlog onder invloed, of tel je die niet mee?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu nog Fear Inoculum, 2x GnR, Bohemian Rhapsody, Child in Time en de Diamant. Mis ik er dan nog 1?
Die krijgen geen albumversies denk ikquote:Op woensdag 6 november 2024 15:02 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het zal niet, maar Faithless of Underworld en anders nog de oorlog onder invloed, of tel je die niet mee?
Was dat vorige jaren ook niet, want dan zal het inderdaad niet zo zijn?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die krijgen geen albumversies denk ik
Volgens mij niet, maar heb niet alles meegekregen vorige edities.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:03 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Was dat vorige jaren ook niet, want dan zal het inderdaad niet zo zijn?
Geen Tubular Bells genot in de K1500?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cold Little Heart, Master of Puppets/One, Time to Give.
Gooi dat lekker op 1 hoop joh
Het blijft gissen.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn alle uitvallers bekend? Want Gorky is nog steeds niet geweest en geloof eik niet dat die zó hoog staat
Mia lijken we voorzichtig al te kunnen uitgummen jaquote:Op woensdag 6 november 2024 15:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn alle uitvallers bekend? Want Gorky is nog steeds niet geweest en geloof eik niet dat die zó hoog staat
Je zou zeggen dat men nu toch wel eens gekalmeerd en bij verstand zou moeten zijnquote:Op woensdag 6 november 2024 15:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hypebandje moet gehyped worden
239 toch?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:40 schreef ok01 het volgende:
Fix You heeft toch helemaal geen plek in deze lijst
Als het nou tenminste nog zuiver gezongen wasquote:Op woensdag 6 november 2024 15:40 schreef ok01 het volgende:
En daarom een welgemeende skipquote:Op woensdag 6 november 2024 15:40 schreef ok01 het volgende:
Altijd Hope houdenquote:Op woensdag 6 november 2024 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Er zijn 128 (!) artiesten die (het nieuwe) Kink vaker heeft gedraaid dan Pixiesquote:Op woensdag 6 november 2024 15:47 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
En daarom een welgemeende skip
Door naar de Pixies waarvan er weer veel te weinig in de lijst staan en er nog te weiniger regelmatig op Kink te horen zijn. Alsof ze maar een half albumpje van de Pixies hebben.
Het oude KINK draaide ook alleen Debaser sporadischquote:Op woensdag 6 november 2024 15:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Er zijn 128 (!) artiesten die (het nieuwe) Kink vaker heeft gedraaid dan Pixies![]()
![]()
![]()
Ja, dit was wel een enorme verrassingquote:Op woensdag 6 november 2024 15:50 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben hier wel zeer verbaasd over hoor. Deze had ik echt een week geleden al afgeschreven, zelfs nog voor we bij de 800 regionen waren.
Hopelijk komt de beste Massive Attack (met Hope op zang) ook nog eens binnenquote:Op woensdag 6 november 2024 15:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gelukkig geen Hope Sandoval uit deze lijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Angel staat er al in en daar zingt ze naar mijn weten niet opquote:Op woensdag 6 november 2024 15:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hopelijk komt de beste Massive Attack (met Hope op zang) ook nog eens binnen
Ja, dat deden ELP toch beter.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Pff deze komt na de vorige nog rauwer op het dak
quote:Op woensdag 6 november 2024 15:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hopelijk komt de beste Massive Attack (met Hope op zang) ook nog eens binnen
Edit: niet dat Kink dat nummer ooit gedraaid heeft
The Spoils is serieus genot jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Emerson, Lake & Palmer?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat deden ELP toch beter.
Ja, wie anders?quote:
El-Pquote:
Weet niet wat zij er mee te maken hebbenquote:
lijkt mij unintendedquote:Op woensdag 6 november 2024 15:59 schreef DecoAoreste het volgende:
Komt daar dan eindelijk New Born aan?
Dit lijkt toch gewoon ontzettend op Peter Gunn johquote:Op woensdag 6 november 2024 15:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Weet niet wat zij er mee te maken hebben
Die zijn toch nooit écht slecht geworden?quote:
Nooit echt slecht ja, maar ik zet de laatste 4 albums wel minder vaak opquote:Op woensdag 6 november 2024 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zijn toch nooit écht slecht geworden?
Lijkt me onmogelijk. Zeker omdat de meeste oude Rockklassiekers juist goed scorenquote:Op woensdag 6 november 2024 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het volgens jullie mogelijk dat Child in Time de lijst niet gehaald heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar staat toch een hoop tussen waarvan ik niet verwacht dat het er uit ligt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 6 november 2024 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als we er vanuit gaan dat de hele top 400 van vorig jaar er nog in staat, liggen er 10 van de volgende nummers uit:Kom niet eens aan 5 mogelijke uitvallers uit dat rijtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar staat toch een hoop tussen waarvan ik niet verwacht dat het er uit ligt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Ik vrees voor Gorillaz, We Come 1, Kate Bush, Billie Eilish en For Evigt/Lonely Day.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kom niet eens aan 5 mogelijke uitvallers uit dat rijtje
Gorillaz kan ik me haast niet voorstellen (al kan ik het mis hebben), de anderen lijken me inderdaad ook in de gevarenzonde te zittenquote:Op woensdag 6 november 2024 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees voor Gorillaz, We Come 1, Kate Bush, Billie Eilish en For Evigt/Lonely Day.
Niet mogelijk, mocht het wel gebeuren is het een mirakel en groot feest in huize Gretzquote:Op woensdag 6 november 2024 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het volgens jullie mogelijk dat Child in Time de lijst niet gehaald heeft?
Arcade Fire vrees ik ook wel voor. Toch met bijna alles gezaktquote:Op woensdag 6 november 2024 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees voor Gorillaz, We Come 1, Kate Bush, Billie Eilish en For Evigt/Lonely Day.
Bi-zar laag danquote:Op woensdag 6 november 2024 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zometeen al Let It Happen? Welk nummer heeft anders zo'n trippend middenstuk?
Dat zou wel verrassend zijn. 76 vorig jaar vond ik al laag eigenlijkquote:Op woensdag 6 november 2024 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een Kink 1600 zonder No Cars Go is eigenlijk niet meer serieus te nemenquote:Op woensdag 6 november 2024 16:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Arcade Fire vrees ik ook wel voor. Toch met bijna alles gezakt
Dacht ik ook aanquote:Op woensdag 6 november 2024 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niet bepaald in de Plush deze neequote:Op woensdag 6 november 2024 16:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze duikelt ook maar even vanaf 59 naar beneden
In a gadda da vida!quote:Op woensdag 6 november 2024 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Child in Time.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
En dan is hun beste, Neighborhood #1, er vorig jaar (of jaar daarvoor) al uit gevallenquote:Op woensdag 6 november 2024 16:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een Kink 1600 zonder No Cars Go is eigenlijk niet meer serieus te nemen
Barbaren. De nummers van Funeral worden in verhouding ook veel te weinig gedraaid eigenlijkquote:Op woensdag 6 november 2024 16:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En dan is hun beste, Neighborhood #1, er vorig jaar (of jaar daarvoor) al uit gevallen
Echoesquote:Op woensdag 6 november 2024 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Stop the count.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:44 schreef Gretzl het volgende:
Oh, mijn stream liep achter![]()
Echt joh, waar is Kink allemaal mee bezig. Hoe kan de grootste moderne klassieker van de 10s nu zo laag staan?
Kink begint een smakeloze lijst te wordenquote:
Geen idee hoe hoog ie daar staat. Net aan top 100?quote:Op woensdag 6 november 2024 16:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kink begint een smakeloze lijst te worden
Over 2 weken in de V500 zul je zien dat Let It Happen op een veel nettere plek staat
Dit zou tenminste - samen met A Forest - nog een originele plaat in de top 10 zijn. Tussen al die overschatte (post-)grunge, een overrated Metallica en dat vreselijk kapotgedraaide Witch Doctorquote:Op woensdag 6 november 2024 16:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dacht ooit dat dit een vaste top 10 kandidaat in wording was
57. Das best netjesquote:Op woensdag 6 november 2024 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee hoe hoog ie daar staat. Net aan top 100?
Papillon zou wat dat betreft ook wel mogen.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit zou tenminste - samen met A Forest - nog een originele plaat in de top 10 zijn. Tussen al die overschatte (post-)grunge, een overrated Metallica en dat vreselijk kapotgedraaide Witch Doctor
Vorig jaar op #57 iddquote:Op woensdag 6 november 2024 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee hoe hoog ie daar staat. Net aan top 100?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige lijst waar Het Springbokje pas echt op waarde wordt geschat is De Witte Trui, maar dat terzijde
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Ja, die ben ik even in de haast vergetenquote:Op woensdag 6 november 2024 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Papillon zou wat dat betreft ook wel mogen.
De Staat op 10 vorig jaar was wel erg veel van het goede ja. Al is het wel een origineel nummer en met ruime afstand de beste Staat imoquote:Op woensdag 6 november 2024 16:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit zou tenminste - samen met A Forest - nog een originele plaat in de top 10 zijn. Tussen al die overschatte (post-)grunge, een overrated Metallica en dat vreselijk kapotgedraaide Witch Doctor
Teen Spirit is natuurlijk wel meer dan alleen het liedje.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, die ben ik even in de haast vergeten
De top-4 van vorig jaar vid ik heel matig, de nummers 5-8 daarentegen wel fantastisch
En Nirvana is meer iets voor bottom top-100 dan zo hoog
Ja, dat zal ik ook niet ontkennen. Maar ik wil de dokter eigenlijk alleen nog horen op een festival, met een grote cirkelpit in het middenquote:Op woensdag 6 november 2024 16:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De Staat op 10 vorig jaar was wel erg veel van het goede ja. Al is het wel een origineel nummer en met ruime afstand de beste Staat imo
Ik denk de meest klassieke alternatieve rocktrack die er is, die hoort gewoon hoogquote:Op woensdag 6 november 2024 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Teen Spirit is natuurlijk wel meer dan alleen het liedje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En why the *** staat De Staat er maar liefst 9x in?Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
Inmiddels ontdekt dat ze wat gezakt zijnquote:Op woensdag 6 november 2024 16:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De Staat op 10 vorig jaar was wel erg veel van het goede ja. Al is het wel een origineel nummer en met ruime afstand de beste Staat imo
quote:Op woensdag 6 november 2024 16:55 schreef Gretzl het volgende:
Hoogste Nederlandstalige op #120, doe even normaal
Witch Doctor zakt dus wel 6 plekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En why the *** staat De Staat er maar liefst 9x in?Remember the jester that showed you tears
The script for tears
quote:Op woensdag 6 november 2024 16:55 schreef Gretzl het volgende:
Hoogste Nederlandstalige op #120, doe even normaal
Welke Nederlandstalige had je hoger verwacht in deze lijst dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En why the *** staat De Staat er maar liefst 9x in?
Oké die Spinvis had hoger gemogen, maar denk dat ie daar wel aardig op zn plek staat.
In de V500 kom ik ook alleen het Goede Doel en Klein Orkest tegen in de top100 en die passen niet echt hier in de lijst
Dat weet je niet, er moeten er nog een paar uit he?quote:Op woensdag 6 november 2024 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit niet de hoogste Verve? Wonderlijk.
Ik ga er gemakshalve vanuit dat die nog wel komt.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat weet je niet, er moeten er nog een paar uit he?
Gnuif.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Claudia de Breij had natuurlijk gewoon op 12 gemoeten.
Had niet per se Nederlandstalige nummers hoger verwacht in de Kink 1500, maar vind wel dat er wat meer liefde mag zijn voor de alternatieve artiesten die in eigen taal zingen.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Welke Nederlandstalige had je hoger verwacht in deze lijst dan?
Oké die Spinvis had hoger gemogen, maar denk dat ie daar wel aardig op zn plek staat.
Jup, die staan niet eens op de playlistquote:In de V500 kom ik ook alleen het Goede Doel en Klein Orkest tegen in de top100 en die passen niet echt hier in de lijst
Dit behoeft geen alternatiefquote:Op woensdag 6 november 2024 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben we inmiddels al een alternatief voor Find the River? Dit heeft iedereen inmiddels ook wel ontdekt.
Daarom wil ik nog even van het moment gebruik maken om een lans te breken voor de artieste waar ik vanavond heen gaquote:Op woensdag 6 november 2024 17:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gnuif.
Aan de ene kant mag er inderdaad wel iets meer Nederlandstalig in, aan de andere kant is bekend en Nederlandstalig bovengemiddeld vaak zooi.
Saaie R.E.M., te vaag gehoordquote:Op woensdag 6 november 2024 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben we inmiddels al een alternatief voor Find the River? Dit heeft iedereen inmiddels ook wel ontdekt.
Deze en Drive zijn de beste van de plaat jaquote:Op woensdag 6 november 2024 17:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit behoeft geen alternatief
Doe voor mij maar Leaving New York of Überlinquote:Op woensdag 6 november 2024 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bedoel maar, er was een tijd dat iedereen zei 'ja laten we een keer iets anders doen van REM dan wat je altijd, doen we Nightswimming'.
Ja, toen kende iedereen Nightswimming, kwamen ze met deze.
Maar deze heeft een vaste plek in de Top 2000 en een hoge plek hier. De tijd dat dit nog een verrassing is is ook voorbij. Misschien moeten we maar komen met New Orleans Instrumental No. 1.
Prefereer Try not to breathe boven Drivequote:Op woensdag 6 november 2024 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze en Drive zijn de beste van de plaat ja
Neen.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:34 schreef PippenScottie het volgende:
Is Child in Time eigenlijk al geweest?
Hoopte stiekem op Buckley, maar die gaat komenquote:Op woensdag 6 november 2024 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog een nummer die ik al tot de uitvallers had gerekend. Dat is dus nog een 11e nummer uit dat lijstje
Komen nog wel twee hele mooie gelukkigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit hier nog wat tussen voor de 11 missende uitvallers @Mexicanobakker?
quote:Op woensdag 6 november 2024 18:20 schreef Hamlapjes het volgende:
De update is lekker op tijd vandaag!
191 nieuwe noteringen so far, tot en met nummer 600 van de vorige editie, ontbreken er nog ongeveer net zoveel:Neuh, ik heb alles wat voor mij 'zeker eruit' is er al uitgefilterd. Lovejoy op 432 als hoogste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit hier nog wat tussen voor de 11 missende uitvallers @:Mexicanobakker?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel een prachtige monumentale tekstquote:
Die verhouding had van mij zeker ook andersom mogen zijn jaquote:Op woensdag 6 november 2024 18:36 schreef Gretzl het volgende:
Fijne samenwerking met Lucius
Waren dit najaar op Tour met The National. Wel een beetje frappant dat TWOD er zoveel vaker instaat dan laatstgenoemde.
Oneens, niks tegen The National maar The War on Drugs is nog wel iets toffer wmb.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die verhouding had van mij zeker ook andersom mogen zijn ja
In deze lijst is er behoorlijk veel omgegooid, dus zou zomaar niet het geval kunnen zijn dit jaarquote:Op woensdag 6 november 2024 18:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Ook wel vreemd dat Paranoid Android elk jaar de hoogste notering is voor Radiohead in deze lijst. Creep, Karma Police, Exit Music of Street Spirit zouden allemaal logischer zijn geweest voor mijn gevoel.
Creep zoveel hoger dan Karma Police (en waarschijnlijk ook de robot). Leren we het dan nooit?quote:Op woensdag 6 november 2024 18:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
In deze lijst is er behoorlijk veel omgegooid, dus zou zomaar niet het geval kunnen zijn dit jaar
Kapotje geniaal dezequote:
Misschien de lange clipversie eens bekijken. Korte film genot. Helpt denk ik welquote:Op woensdag 6 november 2024 18:55 schreef PippenScottie het volgende:
Het JoS kwartje wil bij mij nog steeds niet vallen.
Duurde bij mij ook een tijdje hoor. Eerst vond ik het meer van hetzelfde, maar nu vind ik deze wel echt een stuk beter dan de gemiddelde groene dag.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:55 schreef PippenScottie het volgende:
Het JoS kwartje wil bij mij nog steeds niet vallen.
Maar dit is Fake Empire. Bloodbuzz zal wel morgen komen.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:37 schreef Gretzl het volgende:
Pfff Bloodbuzz hoort thuis op de vrijdagmiddag, niet nu al
Ik heb echt nu al veel lol. Dit gaan we echt nog tientallen keren krijgen de komende 30 uur.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het verloren gewaande No Cars Go, ineens ruim boven Everything Now.
Verklaar het maar.
Gerechtigheidquote:Op donderdag 7 november 2024 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het verloren gewaande No Cars Go, ineens ruim boven Everything Now.
Verklaar het maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ofwel, zodra er hier eentje van langskomt heeft een ander nummer een probleem.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee hoor, alles van Prince stond er al inquote:Op donderdag 7 november 2024 08:55 schreef ieniminimuis het volgende:
En wat kregen we er voor terug? Prince
Mag er van mij wel uitquote:Op donderdag 7 november 2024 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, alles van Prince stond er al in
Daar gaat Hozier zeker scoren jaquote:Op donderdag 7 november 2024 08:58 schreef Tussle266 het volgende:
Als deze fopsoulhit hier zo idioot hoog binnenkomt, wordt het dan ook een gevaar voor december, daar is het topsong geweest?
Ja, maar eerlijk gezegd nam ik de top2000 al jaren niet meer serieusquote:Op donderdag 7 november 2024 08:58 schreef Tussle266 het volgende:
Als deze fopsoulhit hier zo idioot hoog binnenkomt, wordt het dan ook een gevaar voor december, daar is het topsong geweest?
Dit zou ik wel een verrassing noemen, als dat zo is. Ik verwacht hem pas morgen, maar het kan ook zijn dat er ook nog iets goed is gegaan.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is NIEUW.
Dat betekent dat er nog 10 dure plekjes over zijn. Gaat Bohemian Rhapsody dan helemaal niet binnenkomen? Ik bedoel, die 2 Linkin Parks, Green Days en Fontaines zijn wel zekerheidjes.
Ik neem de top 2000 wel serieus, zeker ten opzichte van andere lijsten, het is alleen niet altijd mijn muziek.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, maar eerlijk gezegd nam ik de top2000 al jaren niet meer serieusvind ik het enkel de sfeer eromheen ontzettend gezellig.
Tevens heeft dit liedje ook een tiktok bonus
Even de TT checken..ja, ik zit toch goedquote:Op donderdag 7 november 2024 09:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ontzettend off topic: zin om een bingokaart voor de top2000 reeks te maken
Ja toch wel he?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Even de TT checken..ja, ik zit toch goed
Deze manquote:Op donderdag 7 november 2024 09:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Even de TT checken..ja, ik zit toch goed
Hoeveel 2024 hebben we nu gehad, ik raak de tel steeds kwijt?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eddie Vedder verwachten we ook nog wel met Save It For Later.
ftfyquote:Op donderdag 7 november 2024 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eddie verwachten we Vedder ook nog wel met Save It For Later.
Zeg dit maar in ONZquote:Op donderdag 7 november 2024 09:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal nooit meer grapjes maken over in het juiste topic zijn
zou ze verre familie van me zijn?quote:Beabadobee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op donderdag 7 november 2024 09:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kan vandaag maar alleen de 1e helft horen helaas. Iemand moest zonodig een halve eeuw oud worden
GEFELICITEERD NOOBIE!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
My friends all drive horses
quote:Op donderdag 7 november 2024 09:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kan vandaag maar alleen de 1e helft horen helaas. Iemand moest zonodig een halve eeuw oud worden
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ja, Lonely Day kunnen we daar schrappen. Badlands had ik wel goed gegokt, kon me met al dat gehype voor Bruce niet voorstellen dat die er uit zou liggen.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze zag ik net in een lijst met afvallers
Denk dan eerder aan Meeting across the river of Racing in the Street of Atlantic Cityquote:Op donderdag 7 november 2024 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Badlands is toch wel een beetje het Brucenummer voor snobs, maar bij mij is ie nooit écht gevallen. Niet meer dan gemiddeld.
Akkoord, niet helemaal goed verwoord. De Nightswimming van Bruce, dan.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Denk dan eerder aan Meeting across the river of Racing in the Street of Atlantic City
Maar Find the River is toch al de Nightswimming?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Akkoord, niet helemaal goed verwoord. De Nightswimming van Bruce, dan.
Find the River van Bruce dan.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar Find the River is toch al de Nightswimming?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |