quote:Op woensdag 6 november 2024 16:55 schreef Gretzl het volgende:
Hoogste Nederlandstalige op #120, doe even normaal
Welke Nederlandstalige had je hoger verwacht in deze lijst dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En why the *** staat De Staat er maar liefst 9x in?
Oké die Spinvis had hoger gemogen, maar denk dat ie daar wel aardig op zn plek staat.
In de V500 kom ik ook alleen het Goede Doel en Klein Orkest tegen in de top100 en die passen niet echt hier in de lijst
Dat weet je niet, er moeten er nog een paar uit he?quote:Op woensdag 6 november 2024 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit niet de hoogste Verve? Wonderlijk.
Ik ga er gemakshalve vanuit dat die nog wel komt.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat weet je niet, er moeten er nog een paar uit he?
Gnuif.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Claudia de Breij had natuurlijk gewoon op 12 gemoeten.
Had niet per se Nederlandstalige nummers hoger verwacht in de Kink 1500, maar vind wel dat er wat meer liefde mag zijn voor de alternatieve artiesten die in eigen taal zingen.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Welke Nederlandstalige had je hoger verwacht in deze lijst dan?
Oké die Spinvis had hoger gemogen, maar denk dat ie daar wel aardig op zn plek staat.
Jup, die staan niet eens op de playlistquote:In de V500 kom ik ook alleen het Goede Doel en Klein Orkest tegen in de top100 en die passen niet echt hier in de lijst
Dit behoeft geen alternatiefquote:Op woensdag 6 november 2024 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben we inmiddels al een alternatief voor Find the River? Dit heeft iedereen inmiddels ook wel ontdekt.
Daarom wil ik nog even van het moment gebruik maken om een lans te breken voor de artieste waar ik vanavond heen gaquote:Op woensdag 6 november 2024 17:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gnuif.
Aan de ene kant mag er inderdaad wel iets meer Nederlandstalig in, aan de andere kant is bekend en Nederlandstalig bovengemiddeld vaak zooi.
Saaie R.E.M., te vaag gehoordquote:Op woensdag 6 november 2024 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben we inmiddels al een alternatief voor Find the River? Dit heeft iedereen inmiddels ook wel ontdekt.
Deze en Drive zijn de beste van de plaat jaquote:Op woensdag 6 november 2024 17:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit behoeft geen alternatief
Doe voor mij maar Leaving New York of Überlinquote:Op woensdag 6 november 2024 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bedoel maar, er was een tijd dat iedereen zei 'ja laten we een keer iets anders doen van REM dan wat je altijd, doen we Nightswimming'.
Ja, toen kende iedereen Nightswimming, kwamen ze met deze.
Maar deze heeft een vaste plek in de Top 2000 en een hoge plek hier. De tijd dat dit nog een verrassing is is ook voorbij. Misschien moeten we maar komen met New Orleans Instrumental No. 1.
Prefereer Try not to breathe boven Drivequote:Op woensdag 6 november 2024 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze en Drive zijn de beste van de plaat ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |