Broken is een stuk fijner jaquote:Op woensdag 6 november 2024 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een soort WoD meets Empire of the Sun, maar dan vooral de saaie delen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Maar wel gewoon mainstream rock imo, van een artiest die al enorm succesvol was rond die tijd.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ach, het is een rockballad door iemand die ondanks zijn faam nooit mainstream is geweest, dus ja
Albumversie hiervan had niet per se gehoeven.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dacht even dat Jesus of Suburbia zou komen toen Michiel het had over een 9 minuten lange albumversie
Bij Dire Straits en Eagles.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Maar wel gewoon mainstream rock imo, van een artiest die al enorm succesvol was rond die tijd.
Als we dit alternatieve rock gaan noemen dan valt vrijwel alle rock in die categorie
Waar trek je dan de grens?
Ik stel voor dat we hier Queen ook aan toevoegenquote:
Een beetje wel, maar ben op zich niet tegen het gegeven dat er geregeld albumversies worden gedraaid in de Kink1500quote:Op woensdag 6 november 2024 14:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Albumversie hiervan had niet per se gehoeven.
Ik snap zijn betoog over radioversies, maar dit is wel langdradig.
Valt wel mee hoor, hij werd hier pas groot mee.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Maar wel gewoon mainstream rock imo, van een artiest die al enorm succesvol was rond die tijd.
Als we dit alternatieve rock gaan noemen dan valt vrijwel alle rock in die categorie
Waar trek je dan de grens?
Jesus of Suburbia ook 9 minutenquote:Op woensdag 6 november 2024 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu nog Fear Inoculum, 2x GnR, Bohemian Rhapsody, Child in Time en de Diamant. Mis ik er dan nog 1?
Cold Little Heart, Master of Puppets/One, Time to Give.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jesus of Suburbia ook 9 minuten
Het zal niet, maar Faithless of Underworld en anders nog de oorlog onder invloed, of tel je die niet mee?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu nog Fear Inoculum, 2x GnR, Bohemian Rhapsody, Child in Time en de Diamant. Mis ik er dan nog 1?
Die krijgen geen albumversies denk ikquote:Op woensdag 6 november 2024 15:02 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het zal niet, maar Faithless of Underworld en anders nog de oorlog onder invloed, of tel je die niet mee?
Was dat vorige jaren ook niet, want dan zal het inderdaad niet zo zijn?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die krijgen geen albumversies denk ik
Volgens mij niet, maar heb niet alles meegekregen vorige edities.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:03 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Was dat vorige jaren ook niet, want dan zal het inderdaad niet zo zijn?
Geen Tubular Bells genot in de K1500?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cold Little Heart, Master of Puppets/One, Time to Give.
Gooi dat lekker op 1 hoop joh
Het blijft gissen.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn alle uitvallers bekend? Want Gorky is nog steeds niet geweest en geloof eik niet dat die zó hoog staat
Mia lijken we voorzichtig al te kunnen uitgummen jaquote:Op woensdag 6 november 2024 15:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn alle uitvallers bekend? Want Gorky is nog steeds niet geweest en geloof eik niet dat die zó hoog staat
Je zou zeggen dat men nu toch wel eens gekalmeerd en bij verstand zou moeten zijnquote:Op woensdag 6 november 2024 15:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hypebandje moet gehyped worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |