Neen.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:34 schreef PippenScottie het volgende:
Is Child in Time eigenlijk al geweest?
Hoopte stiekem op Buckley, maar die gaat komenquote:Op woensdag 6 november 2024 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog een nummer die ik al tot de uitvallers had gerekend. Dat is dus nog een 11e nummer uit dat lijstje
Komen nog wel twee hele mooie gelukkigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit hier nog wat tussen voor de 11 missende uitvallers @Mexicanobakker?
quote:Op woensdag 6 november 2024 18:20 schreef Hamlapjes het volgende:
De update is lekker op tijd vandaag!
191 nieuwe noteringen so far, tot en met nummer 600 van de vorige editie, ontbreken er nog ongeveer net zoveel:Neuh, ik heb alles wat voor mij 'zeker eruit' is er al uitgefilterd. Lovejoy op 432 als hoogste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit hier nog wat tussen voor de 11 missende uitvallers @:Mexicanobakker?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |